VIKTIGT MEDDELANDE FRÅN WEBMASTER!

Esmaralda har just nu stora problem med  Internetuppkopplingen. Inget Internet alls, dvs "Internatkaos"! Hon meddelar här på bloggen så fort problemet är löst. 
 
 
 //Cat, Esmaraldas Webmaster
1 Skorpan:

skriven

Lycka till med att få nätet fixat!
Kram Skorpan

2 Browallia:

skriven

Tack Cat, så omtänksamt att du meddelar oss som läser bloggen! Hoppas internetkaoset löser sig snart. Jag håller mina båda tummar för det.

3 sus:

skriven

hej
börjar tappa i självförtroende....
något possitivt vore magiskt....
love sus

4 susanneamalia:

skriven

Tack fina Cat ...
jag hoppas att internett kommer igång .. snart ..
Hoppas att du mår bra och njuter av Valborg .. ett gls vin oc goda ostar ...
Till Esmaralda vill jag säga ta en dag ledigt medan internett ordnar sig .. njut av dagen med ett glas champagne ..

5 Mojgan:

skriven

Hej Ez!
Kommer min lön ökas inom kort. Jag skulle vilja köpa en lägenhet. Kram Mojgan

6 Kvinnan :

skriven

jag hade en dröm inatt om att jag var på en dejt och killen gav mig en ring det kändes så bra men samtidigt så skrämde det mig. vad kan drömmen betyda.

7 Rik:

skriven

Hej Es

Ser du mig bli rik?
kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: