Bra och dålig spådom....

Kvällens gästbloggare är: Mathilda O

 

Hej, nu har jag fått min seans eller spådom från Ez och jag blev lite chockad.

Både på bra och på dåligt sätt. 

Det dåliga var att jag fick svar på en fråga som  jag inte  hade ställt.

Jag fick veta att den kille jag träffade han va  inte till att lita på och han hade förhållande med en annan sidanav mig.

Det ville jag inte veta och trodde inte på först iheller.

Jag tänkte smyga och se lite men så frågade jag honom rent ut och han sade att ja han hade ett förhållande med en annan sidanav och det hade han haft sedan innan vi träffades.

Så fick jag veta det fastän jag inte ville. 

Ibland kan det vara bättre att ingenting veta.

Det som var bra var att jag i spådomen fick veta att jag skulle få pengar av min moster om jag åkte dit.. Så jag åkte dig och fick femhunra kronor.  

Bara utan anledning. 

Om du vill ha detta som en gästblogg så går det bra. 

Hälsningar till läsarna och till dig Ez

Mathilda O

 

 

 
Vill du  omfattande spådom/seans via mail ?
 
Maila mig på:
 
 
och jag mailar info tillbaka till dig om hur det fungerar
Välkommen

 

1 Stina:

skriven

Vill du inte veta "sanningar" ska du inte spå dig. Varför stoppa huvudet sanden och hur kan du föredra det? Själv hade jag bara blivit tacksam om jag fått den information.

2 Fråga :

skriven

Hej.
Jag förstår inte den grejen med att ha två? Tur att du fick veta.

Och till den veliga man jag har råkat ut för men som jag håller väldigt varmt om hjärtat.

Jag undrar om han har dr kärlekskänslor för den tjej jag vet att polar med? Eller är det uppehåll där? Fortsätter dem?
Eller har han några kärlekskänslor för mig?
Kram

3 Milla:

skriven

Tycker att du Ez är ngt utöver det vanliga i spådomar. Känner en dragningskraft till min kollega på ngt sätt, den som jag haft o försökt ha en relation med fast det inte går o jag inte vill heller, hur kan det vara så med dragningskraft, har vi levt ihop i ett tidigare liv eller kanske nästa liv att det blir vi..,

4 Kulla:

skriven

Men Matilda, det var väl ändå bra att du fick veta vad den ”skithögen”/fegisen höll på med😡.. så att du får gå vidare .. vem vill vara med en otrogen man?!?
Hur ser helgen ut?!🤔💕.. kram

5 Lilla m:

skriven

Kära Es! Blir HAN lättad och glad om jag nu väljer att byta arbetsplats? Kram

6 F.u:

skriven

Hej Esmeralda undrar om du ser något nytt och spännande på väg in i mitt liv du kan se kram

7 F:

skriven


Stort grattis m, idag har jag varit på ett möte, det är blandade känslor, på tisdag är det mitt första grupp möte, fattar inte hur jag ska klara detta? Kan du se hur det kommer gå?

Svar: Du kommer klara det.. det går bra.. kram
Esmaralda

8 Skorpan:

skriven

Inte kul att veta, kanske, men bra ändå, för vem vill nu dela karln med en annan kvinna?! Okej, en polygamist.. Tänker inte dela min med nån o hoppas inte han heller vill dela mig med nån ;).
Kram Skorpan

9 Agnes:

skriven

Så där är ju de flesta män...har flera bara för att de kan!

Inte konstigt alls att männen gör så...med tanke på hur desperata kvinnor är att kunna visa upp att de minsann är i en tvåsamhet...inte lätt för en kvinna att välja att se varningssignalerna då...för kvinnan har ju "lyckats" att bli med pojkvän...att snubben är skit...spela roll...kvinnan har ju en "relation"....

Jag är värsta bitchen på dejtingsajten...skrämmer män med mitt oberoende...så när de fattar att jag fattar, så försvinner de snabbare än en isglass i Sahara!

Rena vinsten för mig!

Kram!

Svar: Finns det inte någon som ens blir lite nyfiken på en kvinna som du ? kram :)
Esmaralda

10 Mimmie:

skriven

Tack för att du dela med dig Mathilda O:)
Själv skulle jag bli jättetacksam om jag fick veta både de negativa och positiva.kram

Es Ser du mig bli lite gladare och lycklig med livet?
kram

Svar: Ja absolut, det kommer.. det ser jag så tydligt.. kram :)
Esmaralda

11 Misstjejen:

skriven

Hej

Kommer inträffa på lördag som jag drömmar om tre år sedan... någon som kommer skicka en meddelande till mig men vet inte vem är det... kan det var stämmer? Hoppas något som är positiv i den...

Ha det bra

12 Boudica:

skriven

Jag skulle blivit glad om jag fick denna information! Att slippa slösa tid på någon som tydligen inte är lika engagerad i det hela!
Men jag förstår ju också, man vill inte veta allt.
Inte jag iallafall!
Många gånger har jag haft massor av frågor, men rensat bort en hel del, för tanken "vill jag verkligen veta detta?".
Mina tankar går i att jag gillar överraskningar, och då blir det ju inte riktigt nån överraskning om man vet allt i minsta detalj om t.ex sin soulmate.
Fundering kom upp varför jag inte får nå svar på ofrågade frågor i mina seanser. Men det kan vara att jag frågar en hel del rådfrågor ;)

Den tidigare gästbloggen fick mig minnas ett att jag hade i tankarna, möjligen frågade jag, men jag minns inte!
Tänkte själv anmäla mig till någon hobby-kurs, mer för att göra något utöver det vanliga jobba-äta-sova livet! Så min fråga idag är, tror du jag kan möta någon person som kommer ha en speciell plats i mitt liv om jag anmäler mig? Som en vän, kärlek eller något emellan ;)

Kaffe, veganglass, träning, affär, förbereda morgondagens lunch. är mitt schema nu.

Kram!

13 Lilla m:

skriven

Kära Es! Vi grälar igen. Blir sams, grälar, blir sams... Blir HAN lättad och glad om jag nu väljer att byta arbetsplats? Kram

Svar: Faktum är att det känns som om det vore det bästa för er båda.. kram
Esmaralda

14 Tingeling:

skriven

Jag hade velat veta! Bättre det tycker jag.

Här fortsätter semestern och folk har hört av sig som jag inte träffat på länge och vill ses, tänk! Jag har en riktigt bra semester. Och kanske beror på att jag inte tänker och är på jobbet? Saknar det inte alls och vill inte tillbaka.

Jag mår så bra och är så till freds. Jag har köpt två klänningar whaaat!? Ja klänningar!

Jag har släppt på alla måsten och försöker bara vara i nuet och ta dagen som den kommer och ingen stress. Och det fungerar. Såhär borde man alltid ha det! Det borde vara ett av mina mål. Mer fri.

Ser du mig flytta inom ett år? Utanför stan lite på landet? Eller bor jag kvar här några år?

Hoppas du och MG mår bra och snart kommer det svalare vädret!

Kram!

Svar: Härligt och nu tankar du massa god energi ! Fortsätt njut. Flytten kommer men kan dröja ännu en tid... MG hälsar att han badat två gånger idag minsann.. kram :)
Esmaralda

15 Helena Ir:

skriven

Mathillda O, du skojar,eller hur? Du förstår väl att allt han gör med dig,får också hon! Har du tänkt på könssjukdomar?
Nu ska du vara glad för det du fick veta..Es,hon ville ju bara ditt bästa,förstår du väl! Och du måste väl erkänna ändå att du är värd att älskas av bara "one and the only"
Förmodligen är du väldigt ung..du ska vara stolt över dig själv,och inte tillåta det här!!

Suck..suck..suck..

Och kram..

16 Lydia 💕:

skriven

Tråkigt för dig att få reda på det så här jag har varit med om samma sak men fick inte reda på det så utan bara av ett sms det var inte så roligt men livet går vidare ändå tungt men vidare så småningom jag vet inte var och när jag träffar min kärlek men jag tror det kommer så småningom med tiden hoppas iallafall för jag vill leva i kärlek
Har svårt och ta mig ut och leta och känner mig inte vacker alls fast jag vet att jag har det någonstans gömt långt bak
Kämpa på
Lydia💕

17 Alie:

skriven

Jag vänder på det och tänker som så, att vad fantastiskt du fick redan på något som du inte frågade om men som gynnar dig... vem vill vara tvåa i ett sk förhållande.

Es har spått mig många gånger och jag kallar det mer som fantastisk vägledning, när jag ibland tappat fokus och fotfäste, då finns hon där och guidar mig rätt och ser till så jag själv får tänka och fatta rätt beslut.

Så jag frågar igen kära Es, hur ska jag uppfatta och tänka kring "dörren"i väggen som egentligen inte finns? "Magidörren"....
Kram :)

Svar: Tänk katt magi fungerar och finns.. kram :)
Esmaralda

18 Jennifer:

skriven

Hej. Jag undrar om min vän A kommer att sakna mig om jag flyttar till Etiopien? Kram!

Svar: Kanske inte så mycket som du hoppas... kram :)
Esmaralda

19 CA:

skriven

Hej
Ja, tur att du fick veta att han har två, en sån kille vill ju ingen ha.

Det var så mysigt att läsa om dig som träffade din partner på vinkurs, underbart.

Tack för svaret igår Es, men jag blev ju klart nyfiken på hur långt bort är en "bra bit"?
Bor han typ som andra sidan Göteborg eller är det som 1-2 timmar bort eller som 5-6 timmar bort eller i ett annat land?

Kram


Svar: Inte i ett annat land men det kan vara runtom i Sverige.. kram
Esmaralda

20 F.u:

skriven


Hej Esmeralda undrar om du ser något nytt och spännande på väg in i mitt liv du kan se kram

21 Skrållann:

skriven

Hej!
Hehe, det var en liten annorlunda läsning;)
På lördag ska jag på 40-årsfest och jag känner mig så förväntansfull. Min kompis har hyrt in en av hennes idoler för en timmes lång konsert och sedan blir det middag efter det. Bordsplacering är det och jag hoppas få sitta bredvid någon riktigt trevlig människa. Ser festen ut att leva upp till mina förväntningar?

Kram❤️

Svar: Ha inte alltför höga förväntningar och det kommer bli riktigt bra.. kram :)
Esmaralda

22 Kvinnan :

skriven

Ser du oss få flera barn.

23 G.H:

skriven

Nja.... varför skulle man inte vilja veta om ens pojkvän dejtar en annan ?!?! Bygga något med en person som inte kan va trogen ??
Finns nog någon bättre för dig där ute Mathilda:)

Kram

24 Michaela:

skriven

Jag tycker att du skall vara glad över att du fick reda på vad din kille går för istället för att bli fortsatt lurad. Lycka till i framtiden. Kram

25 Tingeling:

skriven

Skönt för MG! 😊

Och tack för svar! Fick ett ryck här och ville kasta ut alla saker jag har och äga minimalt... Och tänkte kanske skulle sluta fortsätta inreda här hemma. Men då fortsätter jag göra mitt hem till mitt alldeles egna med att spika upp saker på väggarna osv 🙂 men göra mig av med saker kan man ju ändå såklart! Snart har jag väl inget kvar 🤔

Fortsatt trevlig kväll!

Kram!

26 Agnes:

skriven

Tydligen inte...det enda de verkar vara nyfikna på, är om det blir sex efter att vi har fikat....

Då skiter jag i att ta en fika, eftersom det för männen på Happy Pancake är att se som förspel...

Kan såga att jag inte varit på en enda dejt sedan feb-16...eftersom jag tappar lusten att mötas då jag vet att kravet är att set ska bli sex efter fikat...

Är så att vara 57 i det här landet...

Kram!

27 Kvinnan :

skriven

Ser du oss få flera barn.

28 Mimmie:

skriven

Tack snälla för svaret Es kram<3

29 Elisa:

skriven

Hej!
Tänker att det är inget att bry mig om, men hon har ju talat skit om mig till kollegor både framför mig och bakom mig. Känns ju förstås inte okej, men kanske det är mest såhär i början då jag är ny och hon tycks bli triggad av min blyghet? Vi jobbar rätt tätt på varann, så det skulle kanske vara bäst att försöka satsa på ett positivt arbetsklimat med mer humor och att jag skulle jobba på min blyghet istället som ställer till det.. Fast samtidigt vill jag ju respektera mig själv och inte lägga energi på henne ifall hon har bestämt sig för att tala skit om mig i fortsättningen.. Har du tips på hur förhålla sig?
Kram

30 Lilly:

skriven

Ser du mig arbeta med något annat? Hur ser karriären ut?

31 Liverpool:

skriven

Hej Esmaralda
Ser du om jag blir kvar på min arbetsplats eller kommer det något nytt i framtiden?

32 CA:

skriven

Hej
Tack, det blir spännande :o)
Kram

33 Mam:

skriven

Hej Esmaralda.
Verkar det bli förhållande med någon jag har på ”g” nu?
Kram

34 Elisa:

skriven

Hej!
Ser det bra ut att åka dit i helgen?
Kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: