En vanlig dag på jobbet....

 
Mannabonne Glenn skickar en hälsning till er alla och berättar att idag har han inspekterat  för allt vad tygen håller.
 
 
I dag var det två lägenheter men det ska bli 57 stycken till.. likadana ...så då gäller det att vara på tårna och vässa nosen... mögel eller slarv  ska upptäckas direkt !
 
Han skickar massa puss o kram och säger att ikväll ska han bara mysa på uteplatsen med fem köttbullar och  lite öl.  Det tycker han att han gjort sig förtjänt av.
1 Grethe Hagen :

skriven

Åååååh så flink du er MG!!!!! 👍👍😊😊😊😊
Ja du fortjener virkelig köttbullar o en god öl 👍👍😊🙏💜

Pssssst...! Ikke fortell dette her til noen, men min kjäre Chihuahua Cookie syns du er en KJEKK KAR MG 😍😍😍😍😁😁😁🙏💋

Svar: Nu blev MG riktigt glad och stolt :) kram
Esmaralda

2 Sol:

skriven

Hej Esmaralda
Vad duktig han är Mg!! Heja dig, det är tur lägenheterna får sig en noga kontroll.

Es, är jag i ett fast förhållande då barnet fyller 3 år? Är det så det ser ut?
Kram

3 Milla:

skriven

Hej, mitt jobb har oxå kört igång. Så trött. Hoppas det blir bättre snart. Nu sa rektorerna nej till klassbyte för min dotter o jag vet inte hur jag ska gå vidare i frågan, hur jag ska argumentera vidare...kan du se ngt hur jag kan göra...vore tacksam.

4 Noj:

skriven

Mg får jag ställa en fråga till din mamma,,

Ser du mig att jag kan vara i ett förhållande med honom framöver? Ser du oss umgås med hans familj och att vi är ett par framöver?
Kram

5 Undris?:

skriven

Så duktig du är Mg och självklart förjänar du något gott efter allt jobb, pussar&kramar tillbaks<3

Es kommer jag aaltid bo kvar i denna staden och lägenheten? Ser du mig flytta snart..kram


Svar: Visst kommer det en flytt och det kan ske ganska snart dessutom.. kram
Esmaralda

6 Helena Ir:

skriven

Absolut MG,det har du gjort dig välförtjänt av..!
Du gör ett bra jobb..och till glädje för många..
Puss :)

7 Michaela:

skriven

Känns tryggt att du är där och inspekterar så att det blir ordentligt gjort. Njut av köttbullarna och ölen😄 Pussar till dig!

8 MiM:

skriven

Hej kloka kvinna!
Mitt liv är väldigt tomt. Trots ansträngningar på flera plan. Ser du om det kommer att ske några förändringar, något som banar vägen för positiva händelser i mitt liv? Hälsa Mannabonne ❤️

9 Alex:

skriven

Hej Esmeralda,
Min man hade tyvärr världens hemskaste dag på jobbet med kollegor och chefen. Jag vill så gärna hjälpa honom. Ser du om det finns en lösning? Kommer det att bli bra?
Tack! Kram

Svar: Det ser ut att kunna lösa sig på ett bra sätt.. kram
Esmaralda

10 Skorpan:

skriven

Mannabonne är välkommen hit till mig så att jag också blir ”biten” av jobbflugan ;) o får en massa gjort.. Resten av veckan blir det jobb annanstans o det är ju bra med ombyte. O dessutom deltar jag ju inte i kvällsprogrammet vilket säkert är bra.. Sparar pengar på det viset.. Usch så allt tar på just nu, inte alls mig själv känner jag :(. Nu kan väl mannen inte komma i min väg, som jag mår just nu?!
Fortsätt vara flitig Mannabonne så blir det mera öl o köttbullar ;).
Kram Skorpan

11 HuldaMaräng:

skriven

Go eftermiddag!
Klart Glenn ska ha köttbullar!! Det ska nog mina grabbar också få!
Jag mötte en kvinna en gång som hette Raili. Hon sa att nästa gång vi ses, då är du en häxa, precis som jag. Vad menade hon?? När skulle vi ses?? Jag mötte henne aldrig mer..
Kram kram

12 JT:

skriven

Inte sex köttbullar och mycket öl då MG ? ;)

13 Jennifer:

skriven

Hej Esmaralda! Hoppas du haft en bra dag.
Hur kommer resten av året se ut för mig och honom?
Kram!

14 Soffan:

skriven

Du jobbar och står i du, Mg! 😘 Slänger till dig en extra köttbulle vid sidan om kramen!

Skulle du möjligtvis kunna fråga matte? Jag har nämligen kastat mig rakt ut i online dejting världen.. Kul än så länge! En man dök upp och fångade mitt öga. Något med hans utstrålning.. Fick en mysig känsla i kroppen. Skrev ett par rader nu och hoppas på svar. Tror du det finns chans till lite hångel där?

Kramar från slappis i brassestolen!

Svar: Ja, den chansen är god.. kram :)
Esmaralda

15 x:

skriven

Härligt MG! Es, hur stor chans är det att jag får honom isäng? x

16 Evelin:

skriven

Så söt han är puzz på nosen:)

kommer det finnas en fin man i mitt liv innan året ärslut?kram

Svar: Det KAN det göra... kram
Esmaralda

17 S:

skriven

Kommer J att höra av sig snart igen? Eller vill han kanske vara ifred nu?
Kram

18 AnnaK:

skriven

Det har han absolut gjort sig förtjänt av 😊

Är min lilla katt otursförföljd eller bara haft lite oflyt i starten? Eller är jag kanske hispig 😬 Men vill ju gärna ha kvar henne ett tag och att hon ska få må bra.

Kram 😊

Svar: Det har nog mest varit lite oflyt.. kram
Esmaralda

19 Catarina:

skriven

Härligt hundliv 🐾❤️ Hundar är livet ❤️ De är ens bästa vänner o sällskap. Det sägs att hundar är pälsbeklädda änglar. Möts vi igen på andra sidan oavsett när o hur man går över ..? Varm kram till MG o dig ❤️

Svar: Javisst möts man på andra sidan.. kram :)
Esmaralda

20 Brasse:

skriven

Underbara bulldog ❤️

Du Es! Kan något av intresse korsa min väg? Ökenmark just nu...

Allt gott kram!


Svar: Ha ögonen öppna om 2-3 veckor kan någon intressant komma i din närhet.. kram
Esmaralda

21 CA:

skriven

Hej
Ja det klart att du är värd alla köttbullar som en lite hund behöver + (en stor stark)Kram MG

Idag gick det bättre med bowlingen, det finns hopp, det var skönt men det är mycket jobb kvar.

Ha en bra kväll
Kram

22 x:

skriven

Härligt MG! Es, hur stor chans är det att jag får honom i säng? x

23 U:

skriven

Hej Esmaralda.
Förlåt för mitt tjat men jag undrar så,

Fortsätter han med henne framöver?
Är det hon som finns i hans liv framöver? Inte jag? Eller kan det vara jag och han framöver?
Hur ser du det
Kram

24 B:

skriven

Hej hej :-)
Drömde om honom igen från ingenstans.. de andra drömmarna jag haft har stämt in förut.. var detta någon slags "förvarning", om att han dyker upp igen? Kram.. ❤️

25 Undris?:

skriven

Tack snälla för svaret kram

26 Sippan:

skriven

Heja MG!🐾🐕💞
Kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: