Mannabonne Glenn rapport....

 
Vilket hundväder säger Mannabonne Glenn som tagit sig en båttur och sedan ett bad i hamnen !
 
Nu  vill han grilla men se det går inte... han får nöja sig med gravad lax, som vi andra !
 
Han skickar massa pussar &  kramar får ni av mej
 
Ha en go start på helgen
1 Helena Ir:

skriven

Åka båt,som är så skoj..MG,du har det bra..trots inget grillat idag..Jag ser dig slicka dig om nosen,efter intag av lax.. :)

Puss på nosen :)
Kram till mamma :)

Svar: Och puss från mej MG :)
Esmaralda

2 Shirin:

skriven

Puss och kram tillbaka till er båda:)

Es, he ser hösten ut att bli för min del? Något särskilt som du får till dig kanske ❤️

3 Lilla m:

skriven

Hoppas MG mår bra!!

Vad är det som gör att vi inte kan släppa taget om varandra, han klarar inte heller av att släppa taget om mig?

4 <3:

skriven

Så mysigt du har det MG. Min lilla skrutt fick nöja sig med laxkotlett igår med hollandaise. Lite glass till dessert.
Vilket fint sommarprat idag av Ingrid Wall. Bra musik med. Här piffas det på inför kvällen.
Vill L ses ? Känns som han är lite frånvarande. Ena stunden flera sms och gulliga blombud och han vill ses. Har inte vågat tidigare och visat mig intresserad.
Kram


Svar: Du får snart kläm på hurdan han är.. på gott och ont... ha en fin kväll.. kram
Esmaralda

5 Mamma:

skriven

Hej esmaralda och Mg!
Vad härligt för dig Mg!
Du får unna dig lite grillat i smyg en annan dag!

Es, ser du en flytt för mig ganska snart? Eller dröjer det?
Kram

Svar: Säg nu inte så.. då kommer ju MG att tjata i parti och minut om att vi ska smyggrilla !! :) :)En flytt kommer och det ser ut att närma sig.. kram :)
Esmaralda

6 A:

skriven

Så härligt med en båtur massa pussar tillbaks söta mg<3 Här blåser det storm så man får hålla i sig när man går ut:)

Ser du möjligen något nytt jobb för mig Es eller annan sysselsätting jag kommer få och trivas med?Vill så gärna köpa en ny bil snart
kram:)

Svar: Nytt jobb kommer och i kölvatten kommer en bil... kommer bli bra.. kram :)
Esmaralda

7 Jossan :

skriven

Gud! Vad trött jag är! Var på jobbet vid 7 och skulle fixa. Skulle åka tidigt men kom inte iväg. Så sista semesterdagen blev på jobb...

Vaknade av en sjuk smäll inatt. Sov hos L och vi flög högt båda två. Så obehagligt...

Tänkte på inlägget innan. Jag försöker att vi ska hitta på saker men det ska planeras parmiddagar ändå. Många gånger jag inte blivit bjuden så jag tänker snart strunta i det... varför ska det alltid va jag? Sen har inte jag plats med så många i min lägenhet.

Hoppas verkligen the one kommer snart...

Kommer J kontakta mig snart? Drömde om honom igen..

Nu ska jag vila innan det blir träning...

Kram

8 Michaela:

skriven

Fina MG!❤ Underbart att höra från dig igen! Härligt med ett dopp och brumma lite båt😄 Förstår att det känns surt att inte få grillat men hoppas att laxen smakar! Pussar tillbaka!

9 Skorpan:

skriven

Mums, båttur o gravad lax, vilken dag du haft MG, härligt. Hoppas du mår bra nu o får flera fina dagar framöver :).

Inget problem med den andra föreningen, jag meddelade att jag ska på pappas begravning o ordförande sa att dom säkert klarar sig.. Så olika är dom, mina arbetsgivare. Kan ju undra om jag fått det nya jobbet innan jag firar min födelsedag?! Nåja, det återstår att se..
Ha en bra fredag!
Kram Skorpan

Svar: MG hälsar att hälsan är stabil... ännu inga stora bakslag o vi håller tummar o tassar att det ska få fortsätta så ett bra tag ! Osäker på när det nya jobbet kommer.. kram :)
Esmaralda

10 Ninis:

skriven

Goaste 💕🐶.. han ser ut att ha det så bra 👍😄. Här blåser det storm🌪, tur att man inte har peruk😂.
Kan det bli någon flört ikväll🤔?? Stor kram💕

11 Milla:

skriven

Hej, ja, helg nu med barnen, ibland känns saker så meningslösa i livet för jag saknar kärlek, inte från mina barn såklart men jag längtar efter ett förhållande då mannen jag gifte mig med inte var rätt person. Manipulativ o vänder allt till min nackdel. Låg energi. Har mycket att jobba med o gör varje dag. Det kanske är bäst att vara ensam. Träffade en man men han ringde upp o var typ arg för att jag såg saker hos honom o så tyckte han att jag ältade. Ja, jag är annorlunda men är det jämt så mycket fel på mig som männen säger......är det så?!

Svar: Du ska helt enkelt hitta den du passar med och som tycker du är jättebra precis sådan som du är.. kram :)
Esmaralda

12 Smöla:

skriven

Finns det nån speciell på festen imorgon? Som är lite mer extra?

13 F:

skriven

Något nytt och spännande på väg in i mitt liv du kan se kram

14 Mee:

skriven

Så söt han är Mg:)

Har jag något meddelande från någon i ande världen?
kram

15 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Jo jag vet, spådamer kan inte se ”tid” ;).
Kram Skorpan

Svar: :)
Esmaralda

16 TILL JENNIFER:

skriven

Hade jag fått jobb i Etiopien hade jag inte tvekat en sekund och mina tre barn hade jag tagit med mig. En sådan chans får man inte missa. Kram från Ursula

17 Muu:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag har svårt att komma över förlusten att jag flyttade från honom, tänker på den familj vi hade kunnat vara. Att jag byte det mot att gå och vara själv?

Hade vi haft det bra tillsammans?
Kommer en ny man och bildande av familj komma in i mitt liv?
Kram

18 Shirin:

skriven

Puss och kram tillbaka till er båda:)

Es, he ser hösten ut att bli för min del? Något särskilt som du får till dig kanske ❤️

Svar: Ett överraskande samtal eller meddelande.. ta emot det positivt.. kram :)
Esmaralda

19 F:

skriven



Något nytt och spännande på väg in i mitt liv du kan se kram

20 A:

skriven

Tack för svaret Es kram:)

21 Funderar :

skriven

Vad planerar min mans bror, tänker han sluta jobba hos oss?

22 Tingeling:

skriven

Häröigtvstt höra från dig MG 😊 snart blir det svalare!

Vill tipsa om Smultronstället i Söderköping om man har vägarna förbi. Roliga och goda glassar. Lite överpris kan jag tycka men en kul grej speciellt för barn (och vuxna..).

Till Jennifer:
Vad är det för jobb du blivit erbjuden? 🙂 Lite nyfiken bara då jag själv önskar jobba utomlands! Och har ju också ett barn.

Kram!

Svar: Tack för tips :) kram :)
Esmaralda

23 Anonym:

skriven

Hej!

Jag planerar att ta mitt liv. Ser du om jag lyckas.

Svar: Känns inte som en bra ide... du skulle göra närstående illa och det tror jag inte du vill... kontakta psykakuten istället och få samtal.. saker och ting kan tyckas vara för jävliga men ingenting varar för evigt.. inte ens elände.. kram
Esmaralda

24 Lisa.A:

skriven


Puss tillbaka till MG och kram till dig Esmaralda.
Hoppas ni får en fin helg.

Hur mår MG nu? Någon förändring till det bättre, med nacke m.m?


Kram Lisa.A

Svar: Tack.. men nej.. har har sin cysta i ryggmärgen och den kan börja växa mer när som helst och med förlamning som följd... vi hoppas bara det dröjer länge än.. de tre diskbråcken i nacken är det minst allvarliga i hans diagnos.. men just nu är han pigg och glad.. leker och äter och simmar och talar tydligt om vad han vill.. kram :)
Esmaralda

25 Berg :

skriven

Hej Es,
Du hade rätt givetvis i att dotterns pappa skulle vara negativ. Det känns som om historien upprepar sig till denna termin. Kommer hon kunna övertala honom, eller blir det fortsatt så att hon uteblir när hon är hos sin pappa? Jag tycker så synd om dottern, och hör i telefon hur hon försöker och försöker att stå på sig.. men utan framgång. Ser du någon förändring under hösten till det bättre? Kram och fortsatt trevlig fredag!

Svar: Det ser segt ut... när det verkligen gäller får du helt enkelt ställa upp på dottern men välj krigen.. kram :)
Esmaralda

26 Mig:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag dejtade en man förut P, jag var då trög då hoppades fortfarande på mitt ex. Så jag ville gå så sakta fram. Han ville verkligen ha mig. Nu har han dock en annan tjej.
Men såhär i efterhand kan jag ångra mig lite.
Kommer det dröja länge innan han blir singel igen? Om han någonsin blir det igen? Skulle jag ha en chans med honom om jag fick tillfälle att berätta för honom? Brukar han tänka på mig?
Kram

Svar: Tänk om och tänk nytt... ni hade inte blivit ett lyckligt par.. det finns någon annan för dig.. kram :)
Esmaralda

27 Maleficent:

skriven

Varit singel länge.
Skönt men ensamt ibland.
Sker någon förändring på den fronten snart?
Kvinnan du sett mig möta.
Något kännetecken där?

Svar: Hon kommer.. ni närmar er varann... du märker snabbt att du känner dig avslappnad i hennes sällskap och ni skrattar lätt tillsammans.. kram
Esmaralda

28 Nat:

skriven

Hej Esmaralda.
Kommer jag att bo kvar i min hemstad långvarigt nu?
Är det här jag och kommande kärlek ser ut att befinna oss och bosätta oss?
Kram

Svar: Nej faktum är att det ser ut som om ni flyttar någon annanstans.. kram :)
Esmaralda

29 Lelle:

skriven

Hejsan! När kommer min dotter träffa en man som är seriös o inte bara utnyttjar henne?

Svar: Hon lär av sina misstag och möter så småningom den man som är rätt och bra.. kram
Esmaralda

30 Funderar :

skriven



Vad planerar min mans bror, tänker han sluta jobba hos oss?


Svar: Han har nog tänkt tanken men verkar tveka lite.. kram
Esmaralda

31 F:

skriven



Något nytt och spännande på väg in i mitt liv du kan se kram

32 Lilly:

skriven

Ser du oss få flera barn

33 Blondie:

skriven

Hej Esmaralda.
Blir inte klok på honom, ena gången lite så och andra så.

Finns det några kärlekskänslor för mig hos honom?
Kram

Svar: Inte på det sättet du skulle önska.. det handlar mer om gammal trygg vana.. ser det ut som.. kram :)
Esmaralda

34 Förvirrad:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag måste veta, fortsätter han sin relation med henne? Är det så det ser ut att han tänker fortsätta med henne och är det så det kommer att bli nu framöver?
Kram

35 Elisa:

skriven

Hej!
Ser det ut att kunna bli jobbigt ifall jag åker med dit, med tanke på att jag inte har så jättebra kontakt med nån av dem.. eller skulle det kunna bli kul?
Kram

36 Förvirrad:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag måste veta, fortsätter han sin relation med henne? Är det så det ser ut att han tänker fortsätta med henne och är det så det kommer att bli nu framöver?
Kram

37 Hedwig:

skriven

Den lilla älsklingen! Jag hoppas att han får fortsätta må så här bra mycket länge till! Kram och en liten tass från Sven.

Svar: Tass tillbaka från MG :)
Esmaralda

38 Hmm:

skriven

igår fick vi reda på att någon hade klottrat på våra fina toaletter, kan du se vem som ligger bakom detta och varfö

39 Mojsan:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag skulle så himla gärna vilja träffa en riktig kärlek snart.
Ser det ut att Ske senast under nästa år?
Kram

40 G.H:

skriven

Åh härligt att se MG pigg 💙 funderade över hur det var med honom, men såg i en annan kommentar att det just nu är ok även om läget är allvarligt!

Själv har jag jobbhelg ... ser fram emot nästa månad när jsg kan gå ner i tid Yay, kommer kunna vara hemma med min 3 åring Tis, ons, Tors:) varje vecka.
Och ännu mer ser jag fram emot att jobba efter att jag skaffat mig påbyggnadsutbilnging o kan jobba dagtid och vardagar, och känna mig kompetent som jag gör ett meningsfullt jobb:)

Kram och trevlig helg!

Svar: Ja, det går så åt rätt håll... så rätt i tiden för dig.. kram
Esmaralda

41 CA:

skriven

Hej
Varje gång som jag tittar på bilder om Hawaii, så längtar jag jätte mycket dit. Det känns som jag kommer att trivas där, oavsett bridge eller inte.

Det är tråkigt med MG, han har varit med oss länge nu. Jag har känt ett par "frallor" och vet att det är helt bedårande trevlig hundras. Trots att jag inte är helt en hundmänniska så är "frallor" mycket bra.

Kram och trevlig helg

Svar: Frallor passar nog alla.. hundmänniskor eller ej :) Kram
Esmaralda

42 Skorpan:

skriven

Anonym: sök hjälp, den finns att fås!!
Kram Skorpan


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: