Gimme your löv.....

Om nu nån till äventyrs skulle ha lika knäpp hurmor som jag.. så håll tillgodo :
 
 
😂
 
 
 
😂
 
 
😂
 
 
😂
 
 
😂
 
😂
 
 
😂
 
😂
 
 
Och nu ska jag fara iväg och gifta mig !!
 
På riktigt !!
 
Kram & kärlek
 
1 sus:

skriven

hej
piggar alltid upp med lite humor.....
vad är lösenordet?
love sus

2 Skorpan:

skriven

WHAT?! På riktigt? GRATTIS TILL GIFTERMÅLET!!
Fira ordentligt!
Skulle jag göra om jag stod i beråd att gifta mig, men det gör jag inte ;).
Kram igen från mig

3 AnnaK:

skriven

Men nog känner han sig lite obekväm? Verkar inte som att han tänker ta upp nåt om saken iaf. Varför skulle jag börja tjorva i det här. Allt i hopp om lite hångel 😂

Kram 🤗

4 Browallia:

skriven

Du har den bästa humorn! Skrattar högt för mig själv :D

Nu har det hänt igen, att jag fått budskap från andra sidan. Tidigare i veckan kom en person som jag inte haft kontakt med eller tänkt på på väldigt länge upp i mina tankar flera ggr under samma dag. Jag kunde inte begripa varför men dagen efter fick jag ett meddelande om att den personen gått över till andra sidan och då trillade polletten ned.
Hur går det till med dessa budskap, vem är det som skickar dem till oss?

Utanför mitt fönster är det blyertsgrått och det regnar, ingen julkänsla men samtidigt så ger det hopp om att julbocken överlever julen i år. Det är ju inte lika lätt att sätta fyr på honom när han är dyngsur. :D

Kram

5 Solen:

skriven

Gifta dig? På riktigt?!?
Stort grattis till den blivande mannen som får en sådan härlig blommig person att dela sitt liv med! Ni verkar ju trivas fint ihop och då är det ju helt rätt att slå till.
Och grattis till dig! Kärlek är härligt! ♥️
Själv har jag aldrig varit gift..men vem vet, det är kanske inte för sent.
Ha en härlig helg! Kram ☀️

6 Mej:

skriven

Hej Esmaralda.
Haha!!
Ska du gifta dig på riktigt nu?

Ser du nytt jobb för mig?
Eller ser det ut att bli hemtjänsten sen studier? Eller blir det ett annat nytt jobb först?
Kram

7 Michaela:

skriven

Haha! Love it😄 Skall du gifta dig??? Något som jag har missat😛

Några varningar 14 Dec?

Kram och hoppas att din favort vinner Idol ikväll :)

8 Undris?:

skriven

Hihi gillar dessa humor:)

Åh vad roligt Es att du skall gifta dig stort grattis kram:)

9 <3:

skriven

Haha rolig och lite fräck fredagshumor🤣
Hur går tankarna hos bilhandlaren om mig ?
Fick läkartid på eftermiddagen. Förkylningen blir bara värre och har svårt att andas.
Kram

10 Yvonne ( gammal kund):

skriven

ÄR DET SANT?

SKA DU GIFTA DIG???

I så fall ett STORT

GRATTIS!!!!

Kram

Yvonne

11 Smulan:

skriven

Grattis till dig och din Karl om det nu blir giftermål ☺

12 Fina:

skriven

Hej! Varför kan det inte vara lätt och enkelt med honom (A)? Varför är vår relation så intensiv, bergodalbana, passionerad på gott o ont med allt vad det innebär?

13 Milla:

skriven

Jag har humor! Ganska sjuk sådan!
Hur ska det gå denna gång med anmälan... ska det aldrig ta slut! Ganska orättvist med tanke på att jag alltid är den som tagit hand om barnen.

14 Helena Ir:

skriven

En del roar mig..

PÅ FULLT ALLVAR..PÅ RIKTIGT ..ska ni gifta er?
Wow..stort grattis till er båda ..det är love i luften <3

Kram :)

15 Mimma:

skriven

❤️

16 Barbie:

skriven

Omg GRATIZZZ😍😍
Kära Es ser du om det blir något mellan mig och Re..?
Jag gillar han så..!

Kramar

17 EE:

skriven

Min kollega som gjort mig glad, funderar på att ev bjuda hem honom någon kväll. Låta det som sker ske lixom. Tror du han skulle vara intresserad?

Gillar pirret jag får av honom och känslan av att vara glad. Nu har vi inte setts sedan onsdag. Men jag har tänkt extra på honom :)

18 Lenafena:

skriven

Grattis!!!!!!!!!!! Jerusalem blir alltså bröllopsresa. Jag vill också gifta mig igen!

19 💕 Zoey 💕:

skriven

Hejsan!
Nämen vad är det jag läser!?! 😱 Om det verkligen är sant så ETT STORT GRATTIS! Till er båda två! 🎉😍💖 Gud vad roligt! Grattis till de fina brudparet! Det längtar jag efter tills jag får läsa här på bloggen. Se bilderna!

Något jag undrar över även om de inte sker än utan i maj - nämligen mormors 90 års kalas! Vad ser du- kommer jag var singel åter igen eller kommer jag ha någon kärlek vid min sida? Jag är så himla trött på att alltid vara singel vid släktträffarna och frågorna "hur går det med kärleken?, när ska du förlova dig?, när ska du skaffa barn?" körs ner i halsen på mig. Jag vill egentligen inte gå men samtidigt vill jag inte såra mormor som betyder så mycket för mig. Å Es, vad ska jag göra? Det gör så ont att vara singel vid såna tillfällen. Vet ju att min soulmate kommer men just nu önskar jag verkligen att jag hade träffat honom. 😢 De vet ju om att jag har mått dåligt och ändå tjatar dom varje gång vi ses. När längtan efter barn är stor och alla kusiner har men inte jag och två till - min syster som inte vill ha och en kusin som är sjuk (anorexia). Blir extra jobbigt med alla frågor. Blir så jobbigt att bita ihop och fortsätta kämpa då. Tårarna bara rinner så fort jag tänker på det och för varje dag som går blir en dag närmare kalaset. Snacka om att jag är ensam. Behöver verkligen styrka nu för de jag har är de inte mycket av.
Kram en ledsen Zoey 💕

20 Pia1:

skriven

På riktigt???
Isåfall är det alldeles alldeles underbart och stort grattis 😍

21 Hanna:

skriven

Nämen grattis Es :)

22 Berg:

skriven

Haha, man undrar var du hittar allt? ;-)

Skönt med lite fräck humor, muntrar upp i den motvind jag hamnat i. Lossnar det på jobbet snart tror du? känns så trögt och frustrerande att inte få till det.. vad göra? Kram, och rocka nu loss på fredagen!

23 Boudica:

skriven

Du har skön humor Es, här har vi många som gnäller på min sjuka humor. Men de är väl bara tråkiga ;)

Jadu idag är det fredag och här stundar det fest, julfest med jobbet. Förväntar mig inget speciellt med denna kväll, men hångel vore uppskattat, dock inte med en myrslok! XD

Idag markerade jag för honom att det inte är ok att styra över mig, som han försöker göra, jag ignorerade honom totalt. Han märkte nog av något. Men något säger mig att så lätt är det inte. Det lär fortsätta ett tag till med alla mind-games. Mig ställer man sig inte ivägen för!

Till D funderar jag att skicka typ ett "fylle" sms, å påminna att jag fortfarande vill träffa honom. Men jag gillar inte ta det på jobbet med honom när han är påverkad av kollegan. Han blir helt annan person vilket gör mig lessen. Säg mig, är det en bra ide? Kändes ju som om han ville tidigare.

Jag behöver lite löv! ;)

KRAM

24 Grethe:

skriven

LESTE JEG RETT??????
SKAL DU GIFTE DEG???
AAAAAAW 😍😍😍😍🙏
GRATTIS TIL DEG O DIN MANN, ELSKEDE EZMARALDA 🙏👍😊💘💚💗💕❤💜





(Og jeg leste rett tror jeg 👍😁😁😍)

Varm klem til deg, din mann og MG 🙏🙏💜❤💕💗💚💘🙏💜🎅👼

25 Lotta:

skriven

Men så tokigt, men kul 😂🤣.

En liten fråga, men sååå viktig och något ka inte ksn klura ut själv. Vem är det som ljuger för mig? Är det sonen eller pappan. Olika versioner om en jättevintic sak. Blir sååååå trött av att försöka tolka allting alla säger....

Ha en superhärlig helg
L

26 Kristin:

skriven

Herlig humor

Jeg vil virkelig gratulere dere så veldig mye med ekteskapet <3, kjære Esmaralda.
Så fantastisk!!!
Jeg ønsker dere all hell og lykke!
KRAM!!

27 Anonym:

skriven

Hej Esmeralda, är Eva och Anna på min sida i fighten med Sofie på salongen ?
ja du pittbull var nog rätta ordet när det gäller den hemska människan. Börjar nästan tro att hon är rasist. Gör hon ofta såhär mot kunder ? Går lätt att skriva ner hennes salong med recensioner bara man håller sig till sanningen. För det hon gjort är inte ok på långa vägar och oseriöst.
Så svårt att sätta dit en salong.
Kram

28 Rose:

skriven

Ååå grattis till giftermålet 💕💞💗

29 Tingeling :

skriven

Gifta dig!! Bara sådär!? 😀

Nu känner jag att jag skulle behöva gå upp till 80 % på jobbet. Vill egentligen inte. Fick jag välja skulle jag jobba 50 % men blir ju för lite pengar... tar lite emot att gå upp i tid.

I helgen blir det lussebak och pyssla och hämta ner granen (Jag är sent ute med den!) Och städa. Och möblera om lite. Är inte riktigt nöjd med vardagsrummet och ska tänka ut lite nytt.

Nu börjar jag verkligen längta efter en kisse. Ska göra upp en planering fram till hösten. Ska jag lämna den framme? Kommer någon läsa den?

Trevlig fredag!

Kram!

30 Naturvän:

skriven

Hej!

Vad härligt! Giftermål! Hoppas innerligen ni förblir lycliga tillsammans, allt Gott till Er bägge o STOR Kram från mig

p.s. Nej ngn resa till Hamburg blev det inte av idag, nu börjar jag tro att det inte är ngn mening att maken o jag skall resa ngn stans tillsammans. Alltid ngt fel i tågtrafiken. Alla våra senaste resor har blivit inställda eller försenade många timmar. d.s

Allt det bästa till Er!
önskar Naturvän


Svar: Tackar :)
Esmaralda


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: