Vinnaren är......

Vinnaren av tävlingen är.......
... Anki !!
 
Jättegrattis !!
 
Jag vill be att du mailar mig din POSTADRESS... så att Linda kan
skicka din vinst !!
 
Tack alla ni andra som deltog
 
Kram & kärlek
1 Skorpan:

skriven

Grattis till vinsten Anki!
Kram Skorpan

2 Anki:

skriven

Oooh Tack !!!!
Är ju boknörd
Läste kommentaren " Mamman som var med från början"
Hon skulle opereras ...får jag ge vinsten vidare till henne ? eller "krånglar " jag till det ?...
Kändes som hon behöver vinsten ..
Kram Anki med flock

Svar: Inga problem... det är din vinst och du får göra precis som du vill. Om Mamman som var med från början läser detta... maila mig !! Och vad snällt av dig Anki :) Själv drog jag bara lott... och du vann och ger vinsten vidare.. så den hamnar helt rätt.. kram till dig och flocken :)
Esmaralda

3 Mamman (som varit med från början):

skriven

Nämen tack så himla mycket Anki 🙏💕🌸❤️!!! Är det sant!?
Jag blev superglad ❤️
Blir så rörd att det finns så fina människor som kan göra en så osjälvisk handling att jag faktiskt får tårar i ögonen. TACK 🙏
Jag önskar och hoppas att allt gott kommer till dig Anki och till dig Linda som ville ge vidare dina böcker ❤️🙏

4 Jeanette:

skriven

Grattis till vinsten!Kram

5 Linda N:

skriven

Grattis till vinsten!
Kul att så många ville vara med :)
Och vilka omtänksam person du är, Anki!
Inom kort landar paketet hos "Mamman som var med från början"

Kram och God Jul till hela härliga bloggfamiljen!

6 Anki:

skriven

Tack Linda <3 Tack för att du ger <3

Väl bekommet "Mamman som var med från början "

Kram Anki


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: