Galen japan.....

 
Jag bor på ett japanskt hotell... tillsammans med massa japanska affärsmän och detta är
vad jag misstänker att de pysslar med på sina hotellrum !!!
 
Kram & kärlek
1 Månskenet:

skriven

Haha! Ja jössese...! Kan du hålla fnisset borta då du möter dem i korridoren o tänker på vad du tror de pysslar med ;) Smile!!!
Ha det gott!

Svar: :)
Esmaralda

2 :

skriven

Hej Es!
Kan du se om R hör av sig under närmsta framtid? kram

3 Tingeling:

skriven

Haha! Ja man vet ju aldrig 😉

Härligt ni verkar ha det, blir jätte inspirerad av att åka dit! Roligt att få hänga med här ☺

Har kört fast lite. Överallt jag letar efter utbildningar och språkresor så blir det bara nej. Det går inte. Är regler med CSN och försäkringskassan (Föräldrapenning) ihop. Inget är enkelt. Sist det var motstånd såhär var när jag läste till undersköterska, allt gick fel med jobb, praktik och csn. Men jag kämpade igenom ändå, men var nära på att gå in i väggen, svimmade nästan några gånger på jobbet. Vet inte om det är värt att kämpa så mycket nu igen. Får fundera ett varv till.

Är i alla fall piggare nu än vad jag varit på några veckor. Så det känns skönt!

Fortsatt trevlig vistelse i New York!
Kan man förresten åka till New York med 4 åring? Fått sagt till mig att det inte är någon idé, bättre åka själv med vuxna. Men måste väl finnas för barn också där?

Kram!

Svar: Segla lite på vågen att du är piggare nu.. och bränn inte bort den energin. Jag tog hit min son första gången när han var exakt 4 år och det gick hur bra som helst... finns mycket för barn.. inte minst i Central Park.. kram :)
Esmaralda

4 Tildis :

skriven

Hej Es! Hoppas du har en bra resa. Är så osäker på om jag ska bjuda dom eller inte. Gör jag ett misstag om jag utesluter dom? Kram

Svar: Du ska göra det du känner att du vill göra.. kram
Esmaralda

5 Helena Ir:

skriven

I brist på annat..så kan man ha jädrigt kul :):):)
Kanske det kallas fritid..!? Efter en hård arbetsdag..

Kram :)

Svar: Jo somliga har en hel del av den vanan :) kram
Esmaralda

6 bella:

skriven

god kväll :) kommer han att lägga till mig snart? kram

7 Eveline:

skriven

Hej! Hoppas ni har det underbart i NY!


Kan du se något om hur 2018 blir för mig överlag, något speciellt som kommer inträffa? Och på tal om New York.. hur kommer det bli för mig och Gilchrist nu när han ska komma hit i Mars, ser du något om det? blev så chockad när jag fick veta att han hade bokat biljetter.

Mvh Eveline

8 Skorpan:

skriven

Jösses :D..
En ny hobby åt mig kanske?
Kram Skorpan

9 Boudica:

skriven

Har detta något att göra med att du blivit guld-medlem!? ;) ;)

Känner igen mig där med tunnelbanan, har ju problem med att komma rätt på första försöket även här i stockholm ;)
Minns också för två somrar sen, när jag var på festival i tyskland med en resvän, med mig i ledningen så tyckte jag vi skulle hoppa på en spårvagn som av nån anledning verkade rätt, vi åkte, åkte, åkte, tiull jag insåg, det kan inte vara rätt, för om vi fortsätter åker vi ut ur stan, det blev att åka tillbaks, och åt andra hållet!
Sen efter det fick han ta hand om allt sånt XD

Liten undran, kan du känna av några härliga kärlekkänslor hos mig i år, eller åtminstonne några extra mysiga stunder med någon? ;)

KRAM!

Svar: Och under tiden som man åker tokfel så får man ju i alla fall en upplevelse !! Ja , något romantiskt lär det bli.. på ett eller annat sätt... kram
Esmaralda

10 johansson:

skriven

Hejsan sitter i en knivig sits där jag bett änglarna om hjälp. Har de hört mig och kommer jag få den hjälp jag önskar?

11 Michaela:

skriven

Haha! Vilka grannar:) Jag antar att jag skall tolka svaret på mitt förra meddelande som att han inte bryr sig längre och inte kommer höra av sig igen. Har jag förstått rätt? Kram

12 Smöla:

skriven

Ge mig nånting...nåt borde väl ske!

Svar: Ja nåt sker.. en bra ting och en ting som inte är lika bra... kram
Esmaralda

13 Mamma:

skriven

Hej Esmaralda.
Haha du är rolig, men det är kanske exakt det dem håller på med.

Jag och barnets pappa har bestämt att vi ska träffa eller bli presenterade för den nya respektive innan den umgås med vår son.
Kommer hon välja att trots allt träffa mig?
Kommer de bli seriöst mellan dem och bildar han ”ny” familj med henne Blir de på lång sikt mellan dem?
Kram

Svar: Får bara till mig att hon känner sig osäker.. plötsligt blev det mer seriöst än hon riktigt tänkt sig.. nu kan det bli hur som helst.. kram
Esmaralda

14 Veronica i Barcelona:

skriven

Åh Mitt älskade NYC! Saknar det mer och mer..,ser du när kommer tillbaka dit? :) NJUT av världens bästa stad!!
Kram Veronica

Svar: Du kommer hit och det dröjer inte länge... jag njuter i fulla dag..verkligen... kram
Esmaralda

15 Fitnesskillen:

skriven

Hej ez igen

Vad menar du med att jag ska hålla koll? Hur vet jag att det är hon jag ska ta initiativ med att ta första steget? Hur kommer jag ens att träffa denna tjejen 😅
Kram ez

Svar: När du se r någon som tilltalar dig.. ta initiativ.. och när det blir rätt.. ja då märker du det till 100 %.. ingen osäkerhet kommer finnas.. kram o lycka till
Esmaralda

16 Mi:

skriven

Hej Esmaralda.
Hur stor ser chansen ut för mig att det blir rätt i år i kärlek och jag möter min soulmate? Kanske blir det inte förrän nästa år? Ser du växande familj för mig, tänk om jag blir för gammal innan jag hittar en kärlek...
Kram

17 F:

skriven

Hej Esmaralda.
Vad känner han för mig? Känner han något som är nämnvärt för mig?
Kram

18 ängeln:

skriven

Hej Esmaralda! Vad härligt du har det! Vad tror du om jobbet på skolan för mig? Skulle jag passa i den rollen? Känner mig inte säker på om jag skulle passa för jobbet? Kram och fortsätt njut an Ny!

19 I wonder:

skriven

Hej hej

Ser du ngt som gör mig glad komma i min väg närmsta månaderna?
Alltså inte en god fika o liknande utan lite mer av större påverkan.

Tack

20 HF:

skriven

Hej, har fått till mig från min avlidne far att det ska komma oväntade pengar. Har jag tolkat det rätt och kommer de när som nu?

21 Milla:

skriven

Spännande. Har precis kommit hem från Aten, bodde på ett så fint hotell, med utsikt över Akropolis.
Kommer vi att resa till Rom snart, tror du...

Svar: Jag älskar Aten.. bodde utanför stan i 6 veckor häromåret och tog ofta tunnelbanan in till centrum.. så himla mysigt.. och ja, det blir snart en resa till Rom.. kram
Esmaralda

22 Analis:

skriven

Hihi kanske de gör:)Det var en magisk kaffekopp haha:)

Måste bara fråga?
Jag kommer ihåg min dröm tydligt natt(hade olika drömmar men denna kom jag ihåg innan jag vaknade.
Jag sov i drömmen och min bror kastade in ett A4 papper (dörren är stängd) så i den lilla öppningen ovanför dörren flög pappret ner på golvet. På detta pappret stod det öppna denna mappen. l drömmen när gick jag upp för frukost så hade han mycket att prata om hela tiden? Vad ville denna dröm mig?
kram

23 M:

skriven

Hej Esmaralda
Ser du om det kommer att komma syskon från min sida först till sonen eller från hans pappas sida först?
Kram

24 Skytten:

skriven

Hej!
Du ser ut att njuta av livet och leva här och nu🤗

Ser du någon förändring i mitt liv under 2018?

25 A.d:

skriven

Hej underbara Ez.

Jag undrar ifall jag kommer bli gravid. O om de blir fler barn i framtiden.

Kram

26 M:

skriven

Hej!
Jag är ny följare här. varmt å se att du bryr dig och svarar på frågorna som dyker upp.
Har hjärtesorg, Kommer han komma tillbaka till mig med känslorna i behåll?
kram

Svar: Var beredd på en emotionellt tung tid... och oavsett vad så ser det ut som om det finns en ny kärlek längre fram i ditt liv.. kram :)
Esmaralda

27 F:

skriven

Hej esmeralda hoppas ni har det toppen i New York. Ser du om vi kommer iväg nästa månad?

Svar: Har det så bra här.. och chansen att ni kommer iväg är god .. kram
Esmaralda

28 Kvinnan :

skriven

Har den senaste månaden fått frågan om jag är gravid fast jag inte är Det? Är det något som andra känner?

29 dianaaa:

skriven

Hej Es,

Kan du se om det blir nåt mellan mig och S ? Ska jag fortsätta vara aktiv och höras, eller glömma honom?

/kramar från D:)

Svar: Dra dig tillbaka.. ge honom utrymme och blir han inte aktiv i sin kontakt inom 10 dagar så gå vidare,, det känns inte som om han är rätt för dig.. jag ser någon annan i ditt liv så småningom.. kram :)
Esmaralda

30 Jag:

skriven

Hej Esmeralda!
Han gjorde slut men verkar osäker på om det var rätt.
Kommer han igen?
Mvh


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: