På väg....

 
Då är jag på väg..... frukost  blir det  här på Kastrup.... och New York nästa....
 
 
.. skönt att flyga direkt men samtidigt lite träligt och sitta still i  nästan 9 timmar....
 
 
 
Har laddat med korsord, böcker....... och flygstrumpor !!
 
 
 
Bil  till  hotellet är bokad.... och nu känns det som om ingenting kan gå fel
 
Jo förresten.. igår höll det på att gå tokfel.... jag tvättade i min väns jacka så han skulle få en ren o fin jacka på sig under resan.. och när jag öppnar maskinen  för att ta ut jackan så trillar hans plånbok ut... knökafull med bankkort o annat....och väldigt vältvättad i 40 grader... OMG OMG !!
 
 
 
Första tanken var ju bankkorten... klarar de en tvätt på 40 grader ?
 
 
 
Och det mina vänner kan jag tala om för er att de  gör.... de funkade precis som innan.. tack & lov och så typiskt att  sånt händer precis när man ska resa..... eller rättare sagt, så typiskt mej !!
Nu har vi i alla fall tvättade pengar !! 
Nästa gång vi hörs så bloggar jag alltså från New York
 
Kram & kärlek
 
1 <3:

skriven

Safe trip.
Visst ljuger M om att hon inte var ut ? Hålla mig borta är ett måste tror jag från den kvinnan.
Kram

2 Hej.:

skriven

Trevlig resa. Och ett riktigt gott nytt år.
Vilken tur att korten funkade.

3 Skorpan:

skriven

:D tvättade pengar, har hört att det är olagligt ;). Det är ju bra att veta för oss att korten fungerar även om de blivit tvättade, men jag tror jag fortsättningsvis tar o kollar fickorna, innan jag tvättar ;).

Nio timmar är lång tid, men målet är väl värt att vänta på så.. Hoppas resan gick bra o hotellet är superbt. Tajm för dig att ha lite semester...

Ett attans bra 2018 räknar jag med att det blir..
Kram Skorpan

4 Å M K :

skriven

Ha det toppen i NYC!
Underbart häftig stad det lilla jag hann se när jag var där (byte av plan så fick övernatta)
Så speciell och magisk stad 😍
Äntligen är 2018 här 🙏🏼🌟
Har bestämt att detta ska medföra bra energi och bättre tider ❤️
Åt fanders med 2017. Ett jobbigt år...
Så önskar er alla ett god start på det nya året!
Kram

5 Kristin:

skriven

Kjære Esmaralda.


Ja, å sitte stille i 9 timer er en prøvelse, men når målet er NY, gode venner og herlige opplevelser, lider man gjerne litt.
Dette er en fin start på det nye året.

Jeg ønsker dere en god flyreise til NY og et riktig Godt Nytt År!
KRAM!!

6 Solstjärnan :

skriven

Hej😊

Nämen...nytvättade pengar...hmm ..kanske bra att ha på resan.Man har ju nytvättade kläder ochså.Rent och fint flr resan.😊
Dethär kan inte betyda något annat än att resan kommer att bli lyckad på alla sätt o vis!

Ha en bra resa!😊
Ser fram emot blogginläggen som följer.

Kram Solstjärnan 🌟

7 Sol:

skriven

Hej!
Du verkar ha ett spännande liv, det är mycket som händer hela tiden,
Ser du om det blir några förändringar i mitt liv under 2018?

8 Helena Ir:

skriven

Oj då..men tvättade pengar är också pengar..så länge det funkar..

När du läser det här..så hoppas jag att resan gick fort fram..

Jag börjar nya året med att åka till gymmet...vill inte tappa min vana att träna!

God fortsättning på 2018!

Kram :)

9 Catarina:

skriven

Kul att ge sig ut o resa 😊 Vad bra då vet vi att det funkar med tvättade pengar 🤗 hoppas resan blir bra
Jag undrar över nya året om det blir hiss eller diss eller så 🙏 tack o kram

10 Eveline :

skriven

Åhh gott nytt år och god fortsättning! Hoppas New York blir härligt.

Kan du se något om hur 2018 blir för mig överlag, något speciellt som kommer inträffa? Någon speciell jag kommer att få träffa?

Mvh Eveline

11 S+shima:

skriven

Es! kommer jag och shima hålla ihop?är vi i framtiden . är han min rätta soulmate?

12 Mikaela:

skriven

Gott nytt år Esmeraldra!

Jag har en liten fråga se om du känner/ser något kring detta. Igår när jag blåste mitt hår och plattade det så kom det något och flög förbi mig på ett underligt sett bakom mig. En större prick med ett ljussken som rörde sig annorlunda mot de prickar du vet som flyger omkring när man ska ta kort i mörkret och dammet syns. Ser du om någon var bakom mig. Någon som besökte mig och ville säga mig något ? Kan du se vem <3 kram från mig

13 Maj:

skriven

Hej Esmaralda.
Haha omg vilken otur precis innan avresa. Men tur i oturen så funkar korten ändå. Föresten pengar är bland de skitigaste man kan hålla i har jag hört så en tvätt var säkert bra bara.
New york låter inte fel, där hoppas jag få åka i år. Har skrivit upp några punkter jag hoppas bli uppfyllda. En är just en resa eller en weekend.

Blir det en flytt ihop med honom i år? Finns det en chans att jag och F flyttar ihop och har en relation?
Kram

14 Hedwig:

skriven

Trevlig resa, det blir spännande att läsa om dina upplevelser! Sedan önskar jag alla ett mycket gott nytt år!!

15 Lusen:

skriven

Hej Esmaralda.
Gott nytt år.
Inte fel att spendera första dagen på året i New york!
Vill ställa en tydlig fråga som jag hoppas få ett tydligt svar,
Tänker han på mig? Kommer han och jag bli tillsammans har vi en chans?
Eller går han vidare?
Kram

16 Flyytt:

skriven

Hej Esmaralda.
Nästa flytt, blir den en bit bort? Till annan ort? Blir den med en kärlek och blir den av så snart som i år under 2018?
Vad ser du om nästa flytt?
kram


17 Rädd:

skriven

Hej E!

Ser du om jag kommer byta jobb i år?

Kram och kärlek

18 Hemliga H:

skriven

Hej Es!
Mena min vän alla saker som han sa till mig, jag blev väldig sårad.. Trodde att vi var vänner :(

19 Sus:

skriven

Hej
Oj oj...
Tur...
Gott nytt år alla...
I går valde han oss 👍
Love sus

20 Zita:

skriven

Hej! Esmaralda hoppas att resan gått bra! Gottnytt år!

21 Tisa:

skriven

Ångesten äter upp mig inifrån. Försöker hålla mig sysselsatt, men det hjälper inte. Vad ska jag göra?

22 CA:

skriven

Hej
Jag vet inte varför jag hamnar i konstiga diskussioner som går ut på att jag måste erkänna att den som jag pratar med har rätt och jag fel. Helst vill jag inte ha några diskussioner alls, för jag tycker det är oviktigt om jag har rätt eller fel eller hur det egentligen är eller var.
Men för min mamma och min yngre son är detta jätteviktigt. Vad kan jag göra åt detta? Varför är det på detta viset?
God fortsättning, ha det bra i New York
Kram

23 Cattis:

skriven

Hej!
Hoppas att resan gått bra och att hotellet är så bra som det verkade vara.

Jag skulle vilja tacka så mycket för regressionsseansen som jag nyligen fick av dig. Jag kunde helt klart dra en hel del paralleller till egenskaper som jag har idag men även gällande olika platser som verkligen får mig att må bra och som ger något inre lugn.

Under hösten påpekade du att det skulle fortsätta vara jobbigt för mig en tid framöver. Nu undrar ifall du ser ifall det börjar vända för mig snart?

Önskar er en underbar vistelse i NY och ser framemot att ta del av resereportagen🤗

24 JustMe:

skriven

Hej Ez!

Åh New York! Jag längtar så tills nästa resa bär av mot USA 😍

Jag håller avstånd, hör inte av mig och inväntar att hon hör av sig när hon är redo. Men nu dyker hon upp i mina drömmar hela tiden! Vad kan detta betyda? Blir tokig snart....

Kram!

25 Frida:

skriven

Hoppas du får en härlig resa. Ska bli spännande att få följa. 😀
Kramar 💛💜💛


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: