Öka din självkänsla...4

 
Och med de här kloka orden sätter jag punkt för självkänslan....
Ha en go  kväll mina vänner
 
Kram  & kärlek
1 Ensamen:

skriven

Hej Esmaralda.
Haha jadu har sett den tidigare och den är ju sjutton bra sann alltså.

Tror du jag blir singel många år till?
Kram

2 Skorpan:

skriven

Kan väl hända att det finns en o annan asshole :D.
Kram Skorpan

Svar: Ja eller hur !! Kram
Esmaralda

3 Erika:

skriven

Hej! Ser kärleken ut att komma i år?

4 S:

skriven

Inspirerande läsning. Så viktigt ämne! Som förälder vill man alltid sitt barns bästa. Min utmaning är vid stressiga situationer och speciellt när jag är trött. Men jag hoppas jag ändå lyckas stärka mina barns självkänsla. Kan du känna det?

Tack för en intressant och fin blogg. Ser alltid fram emot dagens inlägg.

Kram :)

Svar: Ja, du har det i dig... dina barn får god självkänsla.. kram :)
Esmaralda

5 O:

skriven

Haha.. assholen vill man inte ha runt sig, har aldrig varit bra och kommer aldrig att bli det heller.. skitstövlar😡🤮🤬.
Kommer jag att träffa aj igen? Eller inte. Kram

6 elisabeth:

skriven

hej Esmaralda ! jag funderar på att flytta till ett litet hus. jag bor nu i ett stort hus. kommer jag att trivas där ? gör jag rätt ? min man vill inte att vi flyttar.

Svar: Tänk ett varv till och prata er samman.. det känns som rätt i tiden med mindre hus.. kram :)
Esmaralda

7 Undran:

skriven

Hej Es

Finns det någon hälsning till mig från andevärlden?
kram

8 F:

skriven

Hej Esmaralda.
Vad ska jag hålla utkik efter i kärleksväg?
Kram

9 The Light:

skriven

Hej Esmaralda.
Kommer han sakna mig MER än vad han tror? Kommer han vilja ringa mig?
Kram

10 Anna.L:

skriven

Viktigt med självkänsla, känner mig träffad. Ibland kan jag börja över tänka mest kring prestationer, men ofta försöker jag hitta ett inre lugn. Den självklara känslan att jag är jag! Det räcker.

Ser du om jag kan arbeta fysiskt i projektet, kommer jag klara det, har en mild förkylning och kli i halsen?? Kan jag hinna kurera mig i tid, det hade varit en dröm. Kram

11 F:

skriven


hej esmeralda undrar om du ser oss åka utomlands nästa månad. kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: