Äta rocka....

 
Dagens lunchtimme blev lite längre... den drog ut  till att bli nästan tre timmar !!
 
Det blev lunch med Spanska Eva på fiskrestaurangen i Magnarp...
 
Hur trevligt som helst
 
 
 Rocka stod på menyn och det har jag aldrig prövat... så jag tog rocka och Eva kummel... och så delade vi hälften  var.
 
Jag får nog säga att rocken var ingen hit
Lös och sladdrig och lite småcäklig
 
Tur jag hade en halv bit kummel också !
 
 
Spanska Eva hälsar så gott  till er !!
 
Sonen fortsätter  glädjeyran i Ryssland men har ännu inte riktigt bestämt som om han ska stanna till lördag och se matchen eller åka hem
 
Frågan är om  fobollen är värd alla hans besparingar !
 
Nu har äldsta dottern och Ozzy kommit hit och stannar till söndag och på fredag ansluten yngsta dottern  med Ellisen så det blir huset fullt under helgen
 
Precis som det ska vara !
 
Kram & kärlek
1 Mia M:

skriven

Ser gott ut med fisk och färskpotatis :-)
Ser du ES något om hur jag kommer möta min blivande kärlek? Kram

2 Lilla:

skriven

Hej Esmaralda.
Det ser väldigt trevligt ut! Ser ut som att ni fick en mysig dag.
Hälsa tillbaka till syster😊

Es, har en son sen tidigare, men ser du om jag kommer att haa och leva i en kärnfamilj?
Kram

3 Mojsan:

skriven

Hej Esmaralda.
De flesta män, även tjejer såklart verkar älska fotboll så mycket möjligt att sonen kanske tycker så;)

Es, Ser hon ut att finnas med på sikt? Håller relationen på sikt?
Kram

4 Ninis:

skriven

Mysigt ni har det👍☀️😎🍷.. Nu börjar semestern 😎☀️.. så skönt. Händer det något kärleksfullt under den💕?!? Eller dröjer den .. kram

Svar: Något inom kärlekens område kan mycket väl ske riktigt snart.. kram
Esmaralda

5 Skorpan:

skriven

Fullt ös, men inte medvetslös ;). Absolut.
Kram Skorpan

Svar: :)
Esmaralda

6 F:

skriven

Ser mysigt ut, hur ser resten av året ut för mig. Kram

7 Sus:

skriven

Hej
Ser fantastiskt ut...
Hur får jag npgot att hända..
Love sus

Svar: Genom att göra val utanför boxen och din bekvämlighetszon.. ha fokus på dig själv..kram
Esmaralda

8 Mojsan:

skriven

Hej Esmaralda.

Finns hon med på sikt?
Kram

9 Undris?:

skriven

Ser trevligt ut, & ni är lika du och din syster:)
klart sonen din skall stanna.Pengar kommer ändå och går men upplevelserna man gör, de är de bästa minnena man har att se tillbaka på:)

PS: Jag tänkte gå en ny väg imon som leder till stan (ca:55min att gå). Ser du någon varning för mig som jag bör se upp med denna väg?
kram:)



10 Västkustbruttan:

skriven

Så ni gottar er!! Rocka har inte ens en självutnämnd fiskexpert från västkusten smakat. Tror jag skippar det oxå.. 😉

Nu är tant på bättringsvägen efter en rejäl förkylning. Underbart att känna smak igen!! Väntas både mustig pasta och Snickersglass ikväll mmmm..

Någon att dela alla gottigheter med på ingång? Hade varit härligt med lite mer romantiska settings under middagar.. Kram!

Svar: Ja, rockan var rätt slabbig så det är inget som rekommenderas. Ha ögonen med dig.. något som innebär romantik kan snart dyka upp.. kram
Esmaralda

11 Ghostwriter :

skriven

Kommer det jag hittade vara användbar för mig även fast det finns en sak som #### sa att det skulle anmärka på.. Men det kommer ju ändå ge fakta i det jag säger och jag hoppas bara att allt ordnar sig...

Ville bara fråga dig om du ser att det är det som behövs, så att det väcks vidare.



Kram

12 Mikael:

skriven

Äta rocka?! hade jag inte fått för mig äta, inte ens innan jag sett en bli upplockad på nära håll och bli islängd igen.

Då är det bättre rocka loss! fråga Ozzy ska du se :)

Kram
Mikael

Svar: Ozzy håller med :) kram
Esmaralda

13 Mia:

skriven

Hej Esmaralda!

Mötte en underbar kille på nätet i går, ser du något om oss?
Kram Mia

14 Michaela:

skriven

Jag gillar inte fisk men hoppas att det smakade :) Fullt hus snart igen. Härligt! :) Kram

15 Signe:

skriven

Hej!

Härligt fiskstopp! Ser gott ut.
Valde tyvärr i veckan bort att stanna där utan körde vidare...

Har det kämpigt med ryggeländet nu, främst em/ kväll och förnatt. Hoppas innerligt få hjälp av en steloperation, inga garantier med värt chansen om eventuell lindring. Såå hämmad i vardagen och pverkad smärtmässigt😔🙏.

Kanndu få någonting till dig om när op blir av?? Vore hjälpsamt att ha ett datum att förhålla mig till, även om det är sent i höst🍀.

Kram💕

16 Mojgan:

skriven

Hej Ez!
Jag är timanställd just nu..Jag undrar när blir jag provanställd och tills vidare.
Kram Mojgan


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: