Den andliga kraften.....

Dagens gästbloggare är:  Linn

 

Hej nu ska jag försöka skriva fastän jag inte kan eller är van att skriva.

Jag tycker att det kan passa eftersom det ska bli besökare i  Värmdö och efter bloggen som kom igår.

Jag försöker och jag ber om ursäkt för skrivmisstag.  

För  1 ½ år sedan när Ez och Nettan tog emot i  Grythyttan så var jag där.

Jag bodde då tie mil ifrån så det var enkelt. 

Jag fick också  jättebra regression som jag var så nöjd med och så fick jag en talisman.

Direkt jag fick den så tyckte jag bara att det var som en klump metall och som en vanlig slant och det vart  ingenting speciellt.

Att träffa Ez var däremot speciellt och jag fick rysningar längs med ryggen för hon gjorde något speciellt med mig när jag fick talismanen i min hand och hon la sin hand ovanpå min och  jag ska säga att jag är inte alls synsk. Jag är inte heller överspänd till min läggning.

 Men  då så såg jag en snabb skymt inom mig av  en hund med blottande käftar  och  kände som en fara i hela kroppen.

 

Det varade bara en eller två sekunder och sen var det borta. Jag sa ingenting till Ez om detta

Tre månader efter detta  är jag med min dotter som är tre år i lekparken hemma och det kommer en lös stor hund springande.

Jag känner igen den från synen jag hade.

Talismanen  som inte hade reagerat innan blev så varmt så att jag fick ett rött märke på bröstet. Det såg jag sen.

Jag hade den i behån.

  Jag rusar fram till min dotter som sitter i sandlådan men hunden är före och morrar runtom henne och hon börjar skrika och  jag ställer mig emellan henne och hunden och hunden får tag i min kofta och morrar och sliter. 

Jag blir biten på två ställen i  benet men kan skydda mitt barn.

Ägaren kommer då springande och säger att jag ska stå still och han får kommando på hunden och kopplar den.

Jag gråter av chock och smärta och gubben som är i 60 års åldern säger att jag får skyll mig själv som beter mig så dumt och lockar hunden att anfalla.  

 

Jag får sy nio styngn på akuten.

Jag polisanmäler och denna hundägare har flera anmälningar på sig för andra som hunden bitit.

Hur det gick sedan med detta det vet jag inte.

Men jag kan tacka Ez och talismanen för att jag var beredd och snabbt kunde ingripa när hunden kom.

Hade jag inte känt igen sitationen så hade jag reagerar senare och då hade min dotter  kunnat vara biten. Och en lite treåring som sitter ner blir snabbt illa biten. Jag är så tacksam över detta.

Och ja jag kommer till Stockholm för och få bådde spådom och regression och eftersom jag inte hann med att få en Harri och var försent ute  nu så ser jag fram emot att få en talisman nu.

Jag vet att talismanerna är på riktigt. Och jag vet deras makt,

Jag har skrivit och berättat detta för Ez innan så hon vet men jag tänkte att ni andra kanske också skulle veta

Det är varmt och torrt och ont om foder , jag är orolig för mina  djur men hela tiden sätter jag allting i förhållande till vad som kunde hänt den gången.

 

Kramar till er alla kära vänner på bloggen

Jag tycker jag känner er lite men själv brukar jag bara skriva och inte läsa

 

Sign: ” Linn

...........................

 

 Vill du besöka oss i Värmdö i september så är du välkommen att boka tid nu.,

På bloggen från igår står all info.

Varmt välkommen

1 Anna-Marie:

skriven

Hur ser den man ut som jag kommer bli gammal med? För inte kommer jag väl leva ensam resten av mitt liv? :/

Svar: Nej inte kommer du leva ensam.. jag ser en man som är ganska lång och bredaxlad, som glömmer klippa sig så håret kan bli ganska långt vildvuxet emellanåt.. kram :)
Esmaralda

2 Mimlan:

skriven

Vilken otäck upplevelse, hoppas det blev konsekvenser för hundägaren. Och vilken tur att det gick bra Linn!

Snart är det dags för semesterveckan utomlands som jag har längtat efter hela året. Jag har dock fått en liten jobbig känsla.. Svägerskan ska med denna gången och har väldigt starka åsikter om socker, läsk och annan mat. Kommer hon kommentera vad våra barn kommer äta den veckan?
Vi unnar oss allt möjligt gott den veckan och har ingen lust att höra på kommentarer.

Och tror du talismanen piper i säkerhetskontrollen på flygplatsen om man har den i bh:n?😅

Stor kram

Svar: Ha ha ha.. ja den kan nog pipa där i bh:n :) Svägerskan försöker lägga band på sig och klarar hon det inte så be henne att inte kommentera vad ni äter... och be henne INNAN du blir arg och alltför irriterad... kram :)
Esmaralda

3 Skorpan:

skriven

Igen en berättelse som fåår håren att resa sig på kroppen. Vilken tur Linn att du kunde ingripa så det inte gick värre för din dotter, du fick ta smällen istället o det var säkert smärtsamt.

Förstår att talismanen ”besitter” en makt som inte syns utan känns, då rätt tillfälle är inne.. Idag firar vi bilens födelsedag ;D, den for på service o går förhoppningsvis genom besiktningen, håller tummarna. Det var den trevliga servicemannen som tog emot oss o igen fick man byta några ord med nån. Fotbollskillen jag har med mig hör ite till talarsläktet precis ;).

Det ska bli varmt o vem vet vad som händer ännu idag...
Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Exakt.. när dagen är ny.. lämnad det öppet för vad som helst att hända.. kram :)
Esmaralda

4 Skorpan:

skriven

Tack Es :)!
Kaffe, håller på o somnar då jag ännu inte fått i mig kaffetåren..
Kram Skorpan

5 Elisa:

skriven

Hej!
Skulle det kunna bli så att vi håller kontakten?
Kram

6 My:

skriven

Nu har jag och min väninna bokat till dig och Nettan och detta ser jag fram emot så mycket. Det blir tredje gången som jag träffar er. Kram.

7 Misstjejen:

skriven

Hej

Kommer han förlåta mig om en veckan så det är måndag som jag möte med honom... så jag ger present och kommer han förstår Även förlåta mig?

Ha det bra

8 Madde:

skriven

Tack för tipset förut! ♥️ Är beundraren N.A eller A.P??

Kram

9 Mardröm:

skriven

Hej!

Drömde om ormar i natt som jag försökte köra bort men dom liksom delade på sig och blev fler. Obehagligt. Vad kan detta betyda??

Kram

Svar: Att du närmar dig en korsväg och måste fatta ett beslut..kram
Esmaralda

10 Mim1:

skriven

Hej Esmaralda!

Ser du någon varning något hotfullt eller något jag bör se upp med?? Känner mig inte trygg.

Kram

Svar: Jag ser en skugga runt dig så något kan vara på väg men jag ser inga detaljer och det handlar inte om något allvarligt.. kram
Esmaralda

11 Dunegull:

skriven

Kul att höra att det gick bra :)
E!
Jag känner mig rätt trött på mitt jobb, får ju ny tjänst i augusti men det känns lite tungt på företaget. Många som är slitna. Vänder det? Stannar jag där eller är det dags för nytt? Vad får du in?
Kram

12 Kulla:

skriven

Talismanernas kraft är något alldeles speciellt 🙏.. så fint att du hade blivit varnad i din syn. Vilken j-vla gubbe rent ut sagt😬!!
Undrar vad min Harri kommer att brännas till vid💕.. kommer han att reagera på någon man?!? Kram☀️

13 Panik:

skriven

Hej!

Dröjer det länge innan jag får jobb?? Ger snart upp.

Kram

14 Jennifer:

skriven

Hej. Jag har insett att jag inte kommer att kunna jobba heltid, jag är helt enkelt inte frisk ännu. Borde sitta på möte nu men fick sån jävla ångest, panikångestattack, kan knappt andas, så sitter inlåst på toan. Hjärtat dunkar och har svårt att få luft.

MÅSTE gå ner i tid för att klara av situationen, men är så rädd och orolig hur jag ska klara mig ekonomiskt i sådana fall. Sådan ångest. Skulle jag klara mig ekonomiskt? Kram

Svar: Ta kontroll genom att planera exakt.. vad du får ut på en mindre tjänst och om det går ihop till dina utgifter... magi händer inte utan det är krassa siffror som råder... nu skickar jag dig lite stärkande healing.. kram
Esmaralda

15 Ester:

skriven

Skulle verkligen vilja åka till Stockholm för att få en regression men är i valet och kvalet med tanke på att jag behöver åka tåg och allt detta strul som är med tågen.

Kram

Svar: Ja, tåg är ju inte alltid pålitliga... du får fundera ett varv till.. kram :)
Esmaralda

16 M:

skriven

Hej

Härligt på värmdö, hoppas ni har det bra :)

Går i valet och kvalet..ska jag ha huset kvar eller inte. Ibland känns det lättare om jag säljer det och lägger in pengarna i sambos hus istället och är med på det i stället för att vi har varsit hus, vi bor ju ändå bara i hans hus.

Ser du någonting kring detta ? Hur det blir..

Kram
M

17 K:

skriven

Hej

Vill så gärna förlova mig med min sambo.
Ser du någonting kring oss och förlovning/giftermål?

Har funderat på att göra en överraskning när det blir bra tillfälle till sambon. vad tror du om det ?


Kram
K

18 Jossan :

skriven

God morgon!

Idag är jag trött. Det har varit sena dagar och inte sovit jätte länge. Får väl ta igen det nästa vecka. Idag ska jag träna och sen åker jag till mamma o pappa. Imorgon ska vi till ven med hela släkten. 25 personer mellan 3-76 år!

Igår satt jag och planera upp matten för hösten och började på våren.

Insåg att mina tentor är mitt i veckan så jag kan inte göra dom. Måste ta tjänstledigt för att va ledig. Men har mailat til VAL... Får hoppas de kan hjälpa mig vad jag kan läsa för att få min examen. Kanske till och med får göra utbildningen nu istället eftersom jag är förlängd på jobbet...

Ser du när jag kommer få min legitimation?

Kram

Svar: Känns inte som om det ska dröja så länge.. håll dig till dina planer.. kram
Esmaralda

19 "anonym",:

skriven

Es saknar han mig och när tar han kontakt med mig igen?

Kramiz

20 Anki:

skriven

Godmorgon Es

Linn <3 Oj vilken tur du hann fram ! Hoppas din lilla flicka inte blir livrädd för hundar nu .Hemskt när hundägare har sina hundar lösa utan att ha full kontroll.
Här har bönderna fått in sitt hö men de som tar ensilage får nog ingen andra skörd och bete...det är det ont om ...så i år blir det tufft att vara djurägare men det har startats grupper och här där jag bor stängslas mark in som stått för fäfot innan ...och det är bra tycker jag ! Men kvaliten på betet i torkan...suck ..

Jaa jag har bokat tid på Värmdö ! Blir så spännande .något att se fram emot i höst !

Härligt med folk i huset som tar med egen frukost Es ! Yngsta sonen fick smak för blåbärspannkaka med lönnsirap när han var i Usa förra året ...Men det har jag inte gjort här bara vanliga våfflor...

Ha en underbar Fredag !

Kram Anki med flock


Svar: Du är så välkommen till oss i september :) kram
Esmaralda

21 Mareli:

skriven

Hej!
Ibland tänker jag att det kunde vara värt att stanna här lite längre, då jag har jobb och börjar få bekanta.. istället för att igen åka iväg och börja på nåt nytt.. Ser det ut att vara ett bra val att åka iväg dit ändå?
Kram

Svar: Kanske du ska vänta tills du känner dig mer säker.. kram
Esmaralda

22 M:

skriven

En förälders värsta mardröm, vilken tur att dottern klarade sig utan bett ❤

Ez, Jag är så förvirrad,jag vet inte vad jag vill längre. Kommer de bli bra mellan oss igen? / många kramar M

23 Smulan..:

skriven

Vad bra att talismanen grepp in. Jag har en Harri men har inte märkt av något än. Men det kommer väl..

Svar: Det gör det säkert.. kram :)
Esmaralda

24 HuldaMaräng:

skriven

Linn,
du skrev jättebra! Jag blev alldeles tagen av händelsen med hunden.
Jag har hästar och har varit orolig för dem, men nu har jag kunnat köpa så de kommer att överleva vintern.
I helgen kommer en del foder från Lettland till Nyköping, det är fröhalm. På Blocket kan du hitta fröhalm och halmfröensilage från Danmark för tre kr kilot.
Varmt lycka till!!!!!

25 Louise:

skriven

Jag blir så himla irriterad.
Vi har återigen blivit anmälda till soc och de har bestämt sig för att starta en utredning.
Denna gången har de inget alls att gå på och jag blir bara så sjukt stressad.
Ingen av oss har tid med fler utredningar och visst vi kommer ju gå dit första mötet och förklara om allt igen.
Det som faktiskt hände var att barnen blev tillsagda av sin farfar att inte fylla vattenballonger och han tog sonens keps och viftade med den. Den träffade ingen och han höjde rösten. Det var allt som hände typ. Min dotter såg detta som att min svärfar slog min son och berättade detta för en vikarie som anmälde. Jag vet att de har anmälningsplikt för det har jag också i mitt yrke. Men det finns så många barn som far illa men de riktar inte in sig på dem. Vi blir anmälda på falska grunder.
Vi var där förra veckan och pratade innan de tog beslutet med barnen och förklarade vad som hänt och barnen bekräftade det. Ska inte barn kunna bli tillsagda att inte göra saker ska man inte som vuxen få höja rösten om de inte lyssnar?
Jag hoppas att vi inte blir av med barnen på grund av detta.
Min svärfar ville inte att barnen skulle leka med vatten på grund av att det var mulet och ganska kyligt och ville inte att de skulle bli sjuka.
4 månaders utredning med osäkerhet vad de kommer besluta.


Jag är så himla orolig för detta och blir sjukt stressad.
Kommer det att ordna sig eller Kommer våra nya handläggare att förstå att det bara är en bagatell en vanlig tillsägelse eller vi måste ha ett helvete i fyra månader med en massa åtgärdsprogram? De kommer se till att vi förlorar inkomst.
Fyra månader med snokande i våra liv och snack med skola och så.
Jag tror att vi blir utredda med tanke på att vi bor i ett utsatt område.

Ha en fin fredag och tacksam för svar. Kramar

Svar: Ja, som om du inte har nog med problem i alla fall!! Jag ser inga tecken som visar omhändertagande.. styrkekram
Esmaralda

26 Elisa:

skriven

Hej!
Är han typ synsk eller mer en bra människokännare?
Kram

Svar: Mer åt hållet att vara en god människokännare..kram
Esmaralda

27 EPM :

skriven

Åh Linn, vilken tur att du såg synen!
Bra att du kunde agera, många fryser bara till- troligen även det synens förtjänst.

Kära Es kan du säga nåt om utseendet på min soulmate?
Är litta nyfiken...

Bra dagar i Stianderöd men en sinad brunn och en icke samarbetsvillig vattenpump, men vi redde det. Många djur och barnen är helnöjda!

Fortfarande ingen ny lägenhet för exmaken, börjar kännas hopplöst.😔 kommer det ändras snart?

Kram

28 Carina ST:

skriven

Vilken hemsk upplevelse! Hoppas de kan omplacera hunden till någon som kan ta hand om den på rätt sätt. Vilken tur att du kunde reagera så snabbt och skydda din dotter! Spännande hur det andliga fungerar.

Ez du verkar ha det riktigt härligt. Det är en glädje med barnen oavsett ålder, deras vänner och att vara en del av deras liv.

Jag skulle verkligen vilja komma till Värmdö och göra regression. Blev så glad att ni äntligen skulle komma i närheten av där jag bor. Men ekonomin ger inget sådant utrymme. Om något inträffar som förändrar det så skulle det ju vara fantastiskt! Men jag tänker att det som är menat det blir ändå. Så kanske jag lite längre fram i livet åker ner till Nettan istället.

Jag skulle vilja göra regression för att komma i kontakt med tidigare liv som påverkar detta livet. Förstå lite mer och kanske få ökad kunskap om saker.

Jag är inne i lite mer andlig närvaro just nu. Känner av lite mer och möter lite mer av sådant i min omgivning. Just nu känner jag mig redo att börja utforska de bitarna mer. Men med dina råd om att lyssna till mina egna inre kunskaper och hitta mina egna vägar. Och leva i balans med det jordiska som väger mer. Och precis den balansen håller jag på att försöka hitta min väg i just nu. Börja leva livet lite mer så som jag vill. Och det är där den andliga närvaron har börjat göra sig lite mer påmind i mig.

Kram, Carina ST

Svar: Ja du är alltid välkommen ner till i Skåne på regression :) Du ÄR i en starkare andlig period och mer mottaglig.. kram :)
Esmaralda

29 Varis:

skriven

Ez,

Kommer det någonsin bli bra mellan mig o äldsta sonen. Jag orkar inte mer.. är helt slut mentalt.

Kram

Svar: Ja det kommer bli bra men nu ska du ta time out från allt och bara tänka på din egen påfyllning av ork och energi.. kram
Esmaralda

30 Me:

skriven

Hej Esmaralda.
Skulle vara mycket roligt att träffa er..

Ser det ut som om K Finns med på sikt?
Kram


Svar: Ja i utkanten av ditt liv men inte mer.. kram
Esmaralda

31 Jessica:

skriven

Hej, Gillar han mig tillbaka? Är han kär i mig? Kram

Svar: han gillar dig.. kram
Esmaralda

32 Vilsen:

skriven

Väldigt bra skrivit Linn, jag undrar Esmeralda jag måste göra ett val väldigt snart, o vet inte vad jag ska göra, ju mer tiden närmar sig , får jag lite panik. Kan du hjälpa mig. Kram

Svar: Lyssna till din magkänsla.. då blir det som bäst.. kram
Esmaralda

33 Michaela:

skriven

Vilken historia Linn! Tack för att du delade med dig. Talismanerna är definitivt på riktigt.

Nu tycker jag att det är lite väl dött på romantikfronten. Vill också mysa med någon. Antingen så kanske något stort är på gång .. lite som "lugnet före stormen" eller så är det meningen att det skall vara helt dött.

Jobb igen ikväll. Hoppas alla får en fin fredag. Kram

Svar: Snarast är det lugnet för stormen.. kram :)
Esmaralda

34 Pia1:

skriven

Idag firar jag två år utan sjukpenning 🙌 Hurra för vårt system. Vaknade inatt av en skarp stöt/smäll genom skallen som lät som en explosion, trodde jag skulle flyga ur sängen av den krampen. Det kan ha varit en snilleblixt 😂 de där nya detaljerna på min senaste röntgen, som inte riktigt går att förklara, visst har det med tillståndet att göra? Måhända lite långsökt men någon annan förklaring finns inte.

Svar: Ja på något sätt verkar ju allt höra samman.. kram :)
Esmaralda

35 Panik:

skriven

Hej!

OM jag får ett jobb igen kan du se något om vilket jobb det blir??

Kram

36 Skrållann:

skriven

Hej!
Skönt att det gick så bra som det gjorde med er ”Linn”
Fick besked om att jag kommit in på den ettåriga högskoleutbildningen beteendevetenskap till hösten. Så nu får jag tänka lite. Känns dock lite fattigt då den inte leder till någon examen?!
Semester snart och inget är bestämt. Ser det ut att bli resa med bil eller flyg?

Kram❤️

37 MB:

skriven

Oj Wow! Det är så himla häftigt att du Ez och Nettan med flera kan besitta denna kanalisering/kraft.

Undrar över en vän/granne som behandlar mig helt ovärdigt. Ska jag avsluta relationen eller låta den rinna ut i sanden? Jag förstår inte hur man kan behandla människor förnedrande och nästan kränkande någon som man tyckt om länge, jag förstår inte...

Kramar

38 G.H:

skriven

Attans alltså, jag har några missar när det gäller dokumentation av narkotikaklassade läkemedel på jobbet ... vi scannar ju läkemedlet och patienter ... och jag har missat att klicka i att läkemedlet är administrerat.
Vid ett tillfälle vägrade patienten och det finns inte dokumenterat att pillret förstördes fast jag vet att det gjorde det😬😬😬 kommer jag hamna i trubbel? Shit alltså, låter som det händer ofta men det har hänt 4-5 ggr på ett halvår kanske ....

39 ThereseC:

skriven

Hej!
Fy vad obehagligt. Jag hade dött av skräck i den situationen. Vilken tur att du fick varningen och kunde skydda din dotter.
Kram ThereseC

40 Tildis:

skriven

Hej Es!
Harri är allt väldigt busigt. På något särt tog han sög ur mitt grepp, ramlade i golvet och fick sönder i två bitar. Är hans kraft förstörd eller kan jag fortfarande bära runt på honom, fast i två bitar? Kram

Svar: Kraften finns där i alla fall även om han gått sönder.. ha delarna tillsammans bara.. kanske i en liten påse.. kram
Esmaralda

41 Shirin:

skriven

Tack för svaret igår Es. I vilket sammanhang ska jag hålla ögonen öppna efter denna nya dom du såg kan dyka upp snart? Något som utmärker honom eller vad som helst?❤️

42 AnnaK:

skriven

Usch och fy för folk som inte har koll på sina hundar....särskilt om de är kända för att bita!! Fast den hundrädde blir rädd oavsett den är snäll eller inte. Min mor har flera gånger gömt sig bakom mig när det kommit en lös hund.....inte så mycket till att skydda sitt barn då inte 😂 Jag har dock varit vuxen då!

Värmen fortsätter oavbrutet här i norr och det börjar vara lite jobbigt nästan. Som tur är så är kvällarna svala iaf 😊 Snart börjar semestern för sambon och pressen att vi ska sitta i stugor lite här och där. Överallt fast inte med min släkt och familj. Brukar vara mycket tjafs härhemma när det är semestertider.

Kram 😊

43 Virrhönan:

skriven

Goddag!

Får rysningar i kroppen när jag hör historier som denna om hundar som får springa lösa och går till attack, tänk vad som kunde hänt, nu var det ju illa nog som det blev. Det är verkligen kraft i dessa talismaner...
Hur går det med amerikanarna, har dom förökat sej mer? Kul med folk i huset! Här är ännu en väldigt het dag, natten var hemsk trots fläktar på högvarv!
Tack så mycket Es för svaren på sistone. Lägger man ihop det ena och det andra så blir man nog ändå inte klok på svaret. Nåt hänger ju i luften frågan är bara när nåt händer, ligger det i tiden nu att nåt sker?
Kram kram💞

Svar: Tack o lov så är de fortfarande bara tre men jag trodde de förökat sig för det var fem grabbar som in från gäststugan till frukost.. men de två var lokala kompisar till min son.. och jag drog en lättnadens suck ! Kram :)
Esmaralda

44 Hmm:

skriven

Vet inte hur länge till jag orkar stå ut med min mans bror? Ser du någon ändring på det?

45 Skytten:

skriven

Hej!

Vilken hemsk och ändå fantastisk händelse i dagens blogg!


Ser du om det kommer hända någo speciellt i sommar?

Kram

46 Skorpan:

skriven

Näe ingen lycka i fitbollen idag. Synd om pojkarna, men så är det ibland, man får på käften.. Sommarhettan har nått oss, ett dopp vore inte dumt. Undrar vad jag ska hitta på då morgondagens planer sköts upp till måndagen? Nåt måste jag absolut göra.. Bilen servad o besiktad, nu är det bara att hämta o betala, hur mycket? Möjligast lite hoppas jag ;),
Kram Skorpan

47 Analiss:

skriven

Det här väcker minnen från när jag blev påhoppad av en stor hund,men som tur var bet han inte mig. Vilken tur att du hann fram till din dotter Linn och att talisman hjälpte dig<3 Hoppas hundägren blev straffad för detta!

Es Ser du vad min blivande har för personlighet?
kram:)


Svar: Öppen och receptiv, frimodig och glad.. kram :)
Esmaralda

48 Kiara:

skriven

Linn, gud vilken tur att du hann reagera! Hoppas din dotter inte är rädd för hundar nu. Det var ju en otäck upplevelse och inte bara för henne utan för er båda.

Vet att jag ställde en fråga igår men gör ett försök att ställa idag med. Är på en praktikplats som jag trivs jättebra på, men är lite nyfiken på vad du ser längre fram som t.ex. hur många praktikplatser till ser du att jag kommer var på innan jag kommer få ett jobb - ett eller fler? Trivs ju jättebra men undrar också om du ser när nästa byte av praktik blir - före eller efter nästa års påsk? Hoppas på svar! Tack i förhand! Kram Kiara 💗

49 Kiara:

skriven

Linn, gud vilken tur att du hann reagera! Hoppas din dotter inte är rädd för hundar nu. Det var ju en otäck upplevelse och inte bara för henne utan för er båda.

Vet att jag ställde en fråga igår men gör ett försök att ställa idag med. Är på en praktikplats som jag trivs jättebra på, men är lite nyfiken på vad du ser längre fram som t.ex. hur många praktikplatser till ser du att jag kommer var på innan jag kommer få ett jobb - ett eller fler? Trivs ju jättebra men undrar också om du ser när nästa byte av praktik blir - före eller efter nästa års påsk? Hoppas på svar! Tack i förhand! Kram Kiara 💗

50 Smöla:

skriven

Varken min Gabbe eller Shanti har gett nåt utslag... vet inte vad jag gjorde för fel! Å nu har shanti rymt så de är döda båda två efter så lång tid.. får se om ja beställer en nästa gång, kanske tredje gången gillt??

Svar: Ja ibland kan det toka till sig... jag beklagar verkligen.... kram :)
Esmaralda

51 Besökaren:

skriven

Nu har jag bokat och ska ha spådom av Nettan i Värmdö. Det ska bli så spännande att träffa dig också Ez och så får jag en till talisman och jag tror att Harri gläder sig åt att få en kompis. Kramar

Svar: Kram o välkommen till oss :)
Esmaralda

52 Mig:

skriven

Hej Esmaralda.
Är han ointresserad utav mig?
Eller känner han någon kärlek till mig? Kan det bli mer än såhär?
Kram

53 Mam:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser du om det verkar vara så att jag bor kvar i samma stad när en partner kommer in i mitt liv?
Ser du om mötet sker här i stan eller om jag är på annan ort?
Kram

54 Hmm:

skriven


Vet inte hur länge till jag orkar stå ut med min mans bror? Ser du någon ändring på det?

55 När det slår till:

skriven

Fy tusan. Vilken förbannad tur att det gick fint med dottern, att talismanen "ryckte in"...

Svettig läsning när barn är iblandade, kram Linn <3

Bloggfundering! Förutom att jag blev hemskt sugen pa en talisman sa undrar jag om nått av intresse kan dyka upp väl på hemmaplan igen under sensommaren?

Stora kramen från fjärran!

56 Vuxen godisgris:

skriven

E det "cocco pops" flingor jag anar på frukostbordet i förra inlägget. Mums o nostalgi :-)

Ett litet frågebidrag idag: Hur ser chanserna för lite pirr ut för mig snart? Helt dammat igen känns det som. Var e alla karlar.

Fredagskram!

Svar: Jodå cocopops och barnfrukostar äts det här minsann.. av 4 vuxna karlar... och på tal om karlar så ska du vara på hugget.. något dyker snart upp.. kram
Esmaralda

57 Kiara:

skriven

Es, Vet att jag ställde en fråga igår men gör ett försök att ställa idag med. Är på en praktikplats som jag trivs jättebra på, men är lite nyfiken på vad du ser längre fram som t.ex. hur många praktikplatser till ser du att jag kommer var på innan jag kommer få ett jobb - ett eller fler? Trivs ju jättebra men undrar också om du ser när nästa byte av praktik blir - före eller efter nästa års påsk? Hoppas på svar! Tack i förhand! Kram Kiara 💗

58 Kiara:

skriven

Es, Vet att jag ställde en fråga igår men gör ett försök att ställa idag med. Är på en praktikplats som jag trivs jättebra på, men är lite nyfiken på vad du ser längre fram som t.ex. hur många praktikplatser till ser du att jag kommer var på innan jag kommer få ett jobb - ett eller fler? Trivs ju jättebra men undrar också om du ser när nästa byte av praktik blir - före eller efter nästa års påsk? Hoppas på svar! Tack i förhand! Kram Kiara 💗

59 Browallia:

skriven

I dag är det fredag den 13:e men än så länge är det en lyckodag! Efter ett halvårs väntan fick jag äntligen en kallelse med posten idag till nästa steg i min ADHD utredning. Jag blev så lättad att tårarna kom, behöver deras stöd för att ta mig vidare i livet.

Linn, tack för din berättelse. Talismanerna är verkligen på riktigt och det är så fascinerande vilka krafter de har och vad de kan åstad komma.

Önskar alla en trevlig helg!

Svar: Vad skönt att kallelsen kom.. kram :)
Esmaralda

60 Mej:

skriven

Hej Esmaralda.

Ser det ut som att jag möter min partner i staden jag bor i? Att mötet sker här? Eller ser det ut som om jag är på resande fot när mötet sker ?

Blir det under tiden jag bor kvar?
Kram

61 Analiss:

skriven

Tack snälla för svaret Es kram:))

62 Hönan:

skriven

Är det fortfarande en bra idé att starta min blogg eller finns det annat som är bättre att lägga den tiden på?

Kram

Svar: Det känns som att den blogg vore bra.. oavsett.. kram
Esmaralda

63 Alina:

skriven

Det är fantastiskt vad talismanerna kan göra för en!
Tycker lite synd om hundar som beter sig sådär, för jag tänker att om deras matte eller husse inte tar ansvar för hundens beteende kanske de inte heller tar ansvar för deras välbefinnande.

Vill tacka för svaret som jag fick för ca en månad sedan då jag frågade vad du trodde om jobb eller studier till hösten. Du svarade att studier alltid är bra för mig. Det tror jag också. Nu har jag ändå sökt ett jobb som verkar intressant. Skickade precis in min ansökan. Får du någon känsla kring det här jobbet och mina chanser att få det?

64 Mamma:

skriven

Hej Esmaralda.
Var ute igår men känns helt dött på kärleksfronten. Jag förstår inte hur det ska gå till för mig. Ser det fortsatt segt ut en tid nu? Eller kommer något komma och hända?
Kram

65 <3:

skriven

Hej kära Es var det R skitsnack som fick A att dra sig tillbaka. Hon känns inte som en vännina längre ?
Kram
💖💖💖

66 Hönan:

skriven

Then a blogg it is! :) tack för betryggandet <3

Sen är det det där med namn... har ju ett som hängt med ett tag som jag tycker om, men det är på engelska. Fast det kanske inte gör något egentligen? Kanske att jag bör tänka vidare lite kring det.

Kram

Svar: Ja du ska ta det namn som känns mest naturligt för dig o skit i om det är på engelska eller hindi eller vad som :) kram
Esmaralda

67 F:

skriven

Något nytt och spännande på väg in i mitt liv du kan se kram

68 Helena Ir:

skriven

Här har vi det härligt! Badat i havet..njuter!

Igår innan vi åkte hände något knasigt med min mobil.
Den ringde upp en man jag har i telefonboken.
Den här mannen är svårt sjuk och jag har pratat och försökt stötta
Jag avbröt samtalet eftersom jag då inte kunde prata
Idag ringer han mig när vi är här och berättar att han igår hamnat på sjukhus pga att det tillstött ytterligare som försvårat det för honom
Var det en slump att han blev uppringd?
Min känsla var att han blivit sämre..

Ha det bra!
Kram 😊

Svar: Det här var en förmedling av information , att du skulle veta att han blivit sämre.. kram :)
Esmaralda

69 Ma:

skriven

Hej Esmaralda.

Ser du hur det ska gå till att jag träffar någon kärlek?
Kram

Svar: Nej jag ser inte hur men träffar en kärlek det gör du.. kram :)
Esmaralda

70 Kvinnan :

skriven

Vad får du in för känsla av mig?

71 Dahlia:

skriven

Är det här något för mig? Kan det möjligen hjälpa mig på vägen?

72 Sigma:

skriven

Någon som har lust att samåka från Göteborg till Stockholm för ett besök hos våra älskade spådamer?

73 Mee:

skriven

Hej Es

Är min framtida karl en ung eller gammal man?
Ser du hur han ser ut när vi möts?
kramiz

74 Elisa:

skriven

Hej!
Det känns så obekvämt på ett sätt.. tycker han samma sak?
Kram

75 Ma:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser möjligheten ut att finnas för mig under nästa år att jag flyttar ihop och blir sambo? Finns det någon chans till början på familjebildning under nästa år?
Kram

76 Go:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag skickade några bilder till en man från mig, har inte fått något svar.
Var det ointressant eller fula? Varför har jag ej fått svar vill han inte ha kontakt?
Kram

Svar: Han verkar ha flera olika på gång så du missar ingenting.. kram
Esmaralda

77 ÅJO:

skriven

Hej,
jobbar hela sommaren, men hur ser slutet av sommaren ut. Kommer jag iväg på min utlandsresa i slutet av aug, sept, eller är det bara ett önsketänkande?

78 Milla:

skriven

Usch vilken hemsk historia.
Har en Shanti, bad om energi kärlek o god ekonomi o har fått lite av dessa tre. Allt är inte på topp men på rätt väg s a s.
Jag undrar vad sommaren har att ge. Kommer det hända ngt spännande, ngn flirt, ngn utgång etc. är mest hemma o städar diskar lagar mat tar hand om barn o har inte så många vänner tyvärr


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: