En bra söndag....

Rapporten från  VM i Ryssland..... nu har grabbrna haft en tack och farväl  fest och är på väg med Transsibiriska  järnvägen mot Moskva och nya äventyr..
 
 
Snabbfrukost ombord tidigt i morse.... och  i morgon förmiddag är de framme....
 
Själv är jag på kalas idag...  mitt barnbarn .. lilla Ellisen fyller 9 och det firas
med tacos.... och av mej får hon  en  skatt:
 
 
 
Ett smyckeskrin laddat med smycken....
 
 
 
Sonen är ju Ellisens gudfar.... och kan  inte personligen gratta henne idag men
jag ska överlämna hans present som kommer bli hur populär som helst:
 
 
Lego... och det är ju hutlöst vad Lego kostar !!
 
Det blir en bra söndag och jag skickar ljus & kärlek åt er alla 💓
1 Undris?:

skriven

Mums så gott det ser ut på bordet:) Ett stort grattis till barnbarnet jättefina presenter<3

Undrar om du ser mig göra en resa till USA och Las Vegas snart.. vill jag så gärna uppleva det inna jag blir allt för gammal och inte orkar resa mera?
kram




Svar: Den resa gör du.. 100 % säker.. kram :)
Esmaralda

2 Jessica:

skriven

Kära Es! Gillar han när jag skriver till honom eller blir han bara irriterad?

3 Michaela:

skriven

Mysigt med kalas :) Och sonen tuffar vidare mot nya äventyr :) Kram

Svar: :)
Esmaralda

4 Tingeling:

skriven

Lego friends önskat sig min dotter också när hon fyller. Helt galet vad lego kostar ja... 😕 men vilken lycka att få så mycket smycken för en tjej! ☺

Nu är semesterperioden slut till nästa om några veckor. Haft det väldigt bra! Helnöjd. Det som håller mig uppe är att jag inte kommer vara kvar där. Och jag behöver pengarna just nu. Annars känner jag inte direkt för att jobba där alls. Förändringar kommer! Känner det på mig.

Kommer min pappa nånsin ändra på sig? Ska jag helt enkelt ge upp att försöka?

Hoppas det blir trevligt på kalaset och gott med tacos!

Kram!

Svar: Ja, visst kommer positiva förändringar.. kram :)
Esmaralda

5 Browallia:

skriven

Visst är det en bra söndag, hos mig med ;D

Åh, vilket äventyr att åka på Transibiriska järnvägen.

Min son befinner sig just nu uppe i luften på väg med flyg på egen hand för första gången, på väg hem från Malaga.

Jag kan tänka mig att Ellisen blir överlycklig över smycken och lego. Lego är hutlöst dyrt, speciellt med tanke på att det är gjort av plast.

Tack för ljus och kärlek! KRAM

6 Elisa:

skriven

Hej!
Vad tycker han om mig?
Kram

7 Agnes:

skriven

Grattis, grattis till barnbarnet!

Wow, vilket häftigt Lego! Rena drömmen!

Någon som vet varför det inte går att avsluta sin profil på Tradera? Tydligen så får man inte avsluta sin profil där, utan måste vara "vilande" tills man väljer att återgå som "aktiv"...

Väldigt konstigt i mina ögon...deras svar var att de "behöver" ha kvar personnumret...så så snart jag har tid, så ska jag ringa datainspektionen om detta...speciellt nu när GDPR kommit....

Att vara ägd av ett sketet rufflarföretag som Tradera...jag som inte ens vill vara ägd av en man...

Kram!

Svar: Märkligt att man inte kan avsluta... meddela gärna vilket svar du fick av inspektionen.. kram :)
Esmaralda

8 Moj:

skriven

Hej Esmaralda.
Vad himla trevligt ni har det!
Ja herregud Lego är fruktansvärt dyrt.

Ser du i någon procent hur stor chansen är att jag möter en kärlek och går in i en seriös relation under i år eller under nästa år?

Kram


Svar: Runt 75 % chans att det blir i år eller nästa så det är en stor möjlighet.. kram :)
Esmaralda

9 Me:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser du några tecken på att han tyckte att jag blir jobbig när jag frågade honom?
Kram

10 F:

skriven

Något nytt och spännande på väg in i mitt liv du kan se kram

11 Hmm:

skriven

Ser du när vi kommer sälja vår verksamhet?

12 F.u:

skriven

Blir det resa utomlands i år.

13 Undris?:

skriven

Tack snälla för svaret Es kram:)

14 Tisa:

skriven

Kan jag och Carro få en bra relation om vi inte pratar om psykisk ohälsa? Det är än så länge det vi har gemensamt.

15 Fråga:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag blev så fruktansvärt orolig nu och fick sådan ångest. Jag tror inte att jag är mitt starkaste just nu. Jag pratade med honom nyss och frågade när dem hade tänkt flytta ihop men han ger lite olika svar ångrade mig genast att jag ens frågade. Han kanske tycker att det har jag inte alls med att göra och så börjar jag klanka ner på mig själv för att jag frågade.

Ser du tecken på att han tycker illa om mig nu eller tycker jag blir jobbig när jag frågar eller hur är hans tankar gentemot mig?

Ser det iallafall ut som de kommer att flytta ihop?
Kram

16 Skorpan:

skriven

Söndag med sedvanlig sommarutflykt ut med färja till en ö. Där glass för det hör också sommarlovet till. :). Mycket människor som var på gång. Nu just inkommen efter två timmars gräsklippning o det tog nog på, rena rama konditionsträningen, puh. Kan ju undra om det i framtiden kommer att finnas en gräsmatta för mig o karln att klippa? Ja inte den här hos mamma o pappa.. Nu skulle det sitta med en kall öl ;), men det finns det ingen...
Kram Skorpan

17 M:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser du något om nästa flytt blir själv eller om nästa flytt blir med en man/kärlek?
Kram

18 Agnes:

skriven


Det gör jag...kan vara intressant att få veta...


Frågan är hur många de förvägrar att avsluta...kan ju inverka på kundstocken...ruffelföretag är de likväl...aldrig haft så mkt problem under så kort tid som med Tradera! *irriterad*


Kram!

19 Maria:

skriven

Hej!
Ser du om jag och Fredrik kommer träffas och få till det nu i sommar? ☺️☀️❤️
Kramis

20 Louise:

skriven

Grattis till barnbarnet. Ja lego kostar snormycket.

Inatt går anmälningstiden ut för lägenheten och jag hoppas verkligen vi får den. Idag har barnen gått varandra på nerverna och jag har bara haft sådan lust att dra något gammalt över mig.
Jag hoppas att jag kan få allas tummar så vi får lägenheten.
Kanske det hjälper. Imorgon får vi reda på om vilken köplats vi hamnade på.
Åh vad jag hoppas och vad jag önskar att min önskan går i uppfyllelse. Har bett min talisman om hjälp har bett universum om hjälp och hoppas de lyssnar.

Imorgon ska jag fortsätta tvätta dörrkarmar från blå och brun färg och ta itu med att gå igenom barnkläder så jag kan sälja iväg det.

Ha en fin kväll och jag hoppas ni håller tummar och hoppas vi har stor chans på den.
Ser det ljust ut?

Kramar

Svar: Känns svajigt men håller alla tummar kan du tro.. kram
Esmaralda

21 Vicky:

skriven

Hej Es

Ser du något speciellt hända på kärleksfronten i sommar för mig?
kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: