FRÅN OCH MED... NU !!!

Nu går startskottet  och du kan  boka ditt besök hos mig och Nettan i Värmdö !
 
Du kan boka in dig  från och med  8/9 till och till och  med 16/9
 
Antalet platser är begränsat och det är först till kvarn som gäller.
 
 
Alla som bokar och kommer på besök får en talisman GRATIS av mig.
 
Jag spår er inte  utan det är  min kollega Nettan, som är väldigt duktig, som spår och ger regressioner.
Hon är utbildad regressionsterapeut och har stor eerfarenhet.
 
 
Själv jobbar jag som vanligt via datorn med skrivna seanser.
Det finns  kommunala  färdmedel från  centrala Stockholm till bara en liten bit från stugan som vi hyr.
.................
 
 
UNDER VECKAN I VÄRMDÖ  ÄR ALLA PRISER STARKT REDUCERADE OAVSETT VAD DU VÄLJER.
 
 ..................
 
 
Detta är vad Nettan erbjuder:
.......
 
Personlig spådom via  besök eller  telefon
 
....
 
Parspådom där ni är två tillsammans, det kan vara sambo eller vuxet barn, vänner etc och spådomen kan ske med  terapeutiska inslag .  Parspådom kan endast ske vid personligt besök.
 
.............................
 
Klassisk regression via besök eller telefon
 
.....
 
Riktad regression... om du söker något speciellt i ditt förflutna -    via besök eller telefon
 
.....
 
Pröva-på-regression  som innebär att  du får en förkortat version av regression  och upplever endast  ETT tidigare liv.
 
------------
 
OBSERVERA.. bokar du mer än en regression så får du rejäl rabatt.
----------------
 
 
 // Nettan & jag  häromkvällen //
 
 
Vill du boka så ringer  du  eller skickar SMS  till Nettan på:
070 6661570
 
eller så mailar du henne på:
 
 
ALLA FRÅGOR.. OM PRISER ETC... STÄLLER DU TILL NETTAN  enligt kontaktinfon ovan.
 
 
VÄLKOMNA !!
1 <3:

skriven

Fint kort på dig och Nettan. Känner inte mig lika intresserad av M längre. Han hör inte av sig på samma sätt och det är mycket affärsresor och alkohol han prioriterar. Försvann hans vilja att ses ? Är det liksom över ?
Blev han sur när jag inte följde med till Dubai. Resan var inte rätt då i tiden.
Kram

Svar: Han var aldrig rätt för dig.. kram :)
Esmaralda

2 Virrhönan:

skriven

Godmorgon!
Vilken teaser man vaknar till idag! Blir sugen på ett besök och detta med regression har ofta kommit till mej på senaste tiden...får fundera en liten stund till. Framför allt hade det varit nice att få träffa " häxorna" live😜
Nedräkning till semester pågår, ska bli hemskt skönt med avkoppling.
Ser du nåt omkring min flört om han har börjat tänka mer på oss efter mötet, han såg verkligen glad ut?Verkar som han saknar mej. Kan det bli nåt mer trevligt möte snart?
Hoppas du har det bra, huset fullt med amerikaner?
Kram💕

Svar: Ja du är så välkommen att boka :) Ja det var ju två amerikaner som skulle komma.. och det blev tre som kom... de förökade sig och man vet aldrig hur det ska sluta !! Du kommer ha trevligt snart.. kram :)
Esmaralda

3 Kicki 🌞:

skriven

Men du är ju underbar 😚! Där bakom sticker du upp med ett glas
vin i högsta hugg 🤗! Skåål till dig också 😎!

Svar: "skratt" :)
Esmaralda

4 Jennifer:

skriven

Hej och godmorgon! Fina Es, som du vet så kämpar jag mot utmattningsdepression, håller långsamt på att återhämta mig från den men det tar tid. Märker att jag inte är mig själv på jobbet, blir lätt stressad och nervös och har flera gånger börjat gråta för att det känns så tungt och pressat. Tack och lov har jag en väldigt förstående chef, som ger mig möjlighet att ta allt i eget tempo. Men faktum är att mitt jobb ÄR stressfullt, tyvärr kan man inte ändra på arbetsuppgifterna.

Nu är jag orolig över mitt mående, skulle inte heller vilja vara sjukskriven eftersom det sätter ytterligare press på mig och jag inte skulle må bra av det. Tror du att mitt mående kommer att lätta sen då jag hittar ett nytt jobb? Ser det ut att dra ut på tiden? Önskar så innerligt att något annat jobb snart skulle dyka upp. Kram

Svar: Ditt mående kommer bli mycket bättre men du behöver hitta ett förhållningssätt,., kram :)
Esmaralda

5 Misstjejen:

skriven

Hej

Dröm om att jag gav present till honom som jag håller den i min hand och vänta på jag ska ger... han var positiv i dröm...

Är det en deja vu?

Ha det bra

6 Conny:

skriven

Lycka till med öppnandet och att det kommer många.

Svar: Tack :)
Esmaralda

7 Ninis:

skriven

Regression via tfn ska jag prova, har aldrig fått det tidigare. Spännande med liv som man har levt.. och cellminnen man bär med sig i detta liv.
Idag bär det av till Varberg.. ca 60 mil att köra.. ska bli så roligt att återse min gamla kompis igen☀️🥂😄..kanske även att man kan få uppleva flirt💕🤔🍻.. kram


Svar: Du kommer ha det riktigt bra.... och vem vet, det kan mycket väl dyka upp en flirt.. kram :)
Esmaralda

8 Mam:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag hade iallafall tänkt beställa en talisman nästa omgång för det kommer väll att gå?

Es, den här sommaren var jag på något sätt beredd på att jag skulle vara själv. Under många år i min 20- års tid har jag varit själv, olyckligt kär osv. Nästa år blir jag 30.

Känns det som om nästa sommar har en stor chans att bli annorlunda? Att jag har partner och fast relation då?

Kan en kärlek och fast relation dröja en betydande tid till?
Kram

Svar: Jadå, om det blir en ny kull talismaner i höst så är du så välkommen att beställa. Det kan mycket väl vara så att du har en partner nästa sommar.. jag ser dock inte när det sker.. bara att det sker.. kram :)
Esmaralda

9 Skorpan:

skriven

Inte passar det tidsmässigt, hade det varit ett par veckor senare så kanske det hade lyckats med ett personligt besök... Finns förstås telefon också men.. Nåja, mycket intressant kommer vi säkert att få höra här på bloggen av de som besökt er :).

Önskar jag själv hade något intressant att komma med, helst ett blogginlägg om kärleken som kommit in i mit liv ;), men icke. Har han Es ännu mycket att bearbeta eller tog han in på en sidoväg nyss? Längtar så efter tvåsamhet...

Här är det paus i fotbollen men imorgon fortsätter det. Har tyvärr bilen på service, som förhoppningsvis går igenom besiktningen också, så det blir inget bilande till matcherna. Tur det finns lokaltrafik ;). Får se hur det går....

Nu är det så varmt att man kan sitta ute o äta frukost o det är fantastiskt, inte ofta det är så här hos oss. Får leja arbetskraft så den frukosten blir av ;).
Ha en bra dag!
Kram Skorpan

Svar: Jag förstår att du längtar efter kärleken och den kommer... hade jag kunnat påverka så den kom fortare då hade jag gjort det ! Lycka till med fotbollen !! Kram :)
Esmaralda

10 KW:

skriven

Hej, jag undrar om man får träffa dig Ez, personligen? Det skulle kännas viktigt. Kram från Kerstin

Svar: Jadå jag kommer att vara där och personligen överräcka talismanerna till alla besökare så visst ses vi.. kram :)
Esmaralda

11 Mamman:

skriven

Det här ser jag fram emot och har väntat på. Jag var hos Nettan på hennes mottagning i Skåne och gjorde regression och fick en stark upplevelse. Jag kan rekommendera regression för er som tvekar. Det är inte alls obehagligt utan tvärtom och efteråt är man som pånyttfödd

12 Madde:

skriven

Hej!
Har jag någon beundrare på jobbet?

Kram

Svar: Det finns något som tittar lite extra och det märker du om du är uppmärksam.. kram
Esmaralda

13 I wonder:

skriven

Hejsan! Godmorgon!

Säger universum ngt om mig?

Maybe love? Maybe money? Maybe some fun?

Ha en fin dag och vi ses troligtvis i Värmdö!

Kram

Svar: Universum säger att det finns minsann både det ena och det andra i din framtid.. kram o välkommen till Värmdö :)
Esmaralda

14 Ludde:

skriven

Kan boka regression och spådom samtidigt och få det efter vartannat ?

Svar: Jadå, en del väljer att göra så och det går jättebra.... kram :)
Esmaralda

15 Ella Bella:

skriven

Spännande med seanser och spådomar!

Jag firar 40-års dag idag och känner att jag är på ett bra ställe i livet efter många tuffa år som ensam med små barn, svek, utmattning och andra traumatiska händelser. Nu har jag jobbat mycket med mig själv, blivit starkare och har hittat ett stort intresse och funnit mig själv 😊. Nu känner jag mig redo och önskar dela livet med en man och jag undrar om du kan se om jag träffar någon snart? Var? Och ser du fler barn?

Tack! 🌺

Svar: Du är redo och kärleken kommer.. det ser inte ut att dröja så länge... stor kram o grattis på din dag :)
Esmaralda

16 Rädd:

skriven

Hej E!

Sommarkursen jag gick var fantastisk! Ger det något att gå med i en nätsida för att visa upp konsten, eller är det bättre att lägga pengar på annat?

Kram och kärlek.

17 Helena Ir:

skriven

Tänk att nu när ni äntligen kommer så nära,så kanske det kör ihop sig..jag har ju den där mottagningen inplanerad 8 veckor from slutet på augusti. Så ännu vågar jag inte beställa..
Så är det menat att bli så blir det..och du må tro att jag skulle vilja träffa Dig,Es!

Det är villervalla(hur det nu är,..snurrigt,om inte annat) i huvudet på mig just nu. Försöker komma in i duschen,packa ja,det också. Resfeber de luxe! Tänker så här..vilket ansvar du får..att om jag inte borde resa,så hade jag fått veta det. Jag har ju dessutom en Harri med mig :)Imorgon bitti då..

Längtar också efter en man..en snäll sådan..kan det finnas någon på min resa? Värmen och vinet..kanske får blodet att svalla lite extra..hmm.. :)))

Och så måste jag även skriva att jag har världens bästa mailkompis,från den här bloggen,Linnean..<3
En sån skön tjej..vi är årsgamla :) så tjejer är vi även vi :)
Eller händer något över natten från den 13/7-14/7?
Jag fyller år..en siffra byts ut..tänker jag på dig Es,så är det ingen större fara..energiknippe som du är.. :)

Mycket skrivet blev det..jag skrev ju att jag har resfeber..och den som vet,vet varför..

Kul med besök för sonen..och bara 3 än så länge :)

Kram :)

Svar: Det känns som om det kommer bli en bra resa och har du ögonen med dig kan det också bli lite romantik.. oddsen för detta är goda.. ta för dig... vad roligt att du fått Linnean som mailkompis... ni är ena goa töser båda två... kram :)
Esmaralda

18 Oxelina :

skriven

Hoppas ni får många besökare på Värmdö när ni är där. Själv bör jag lite för långt bort och har svårt att ta mig iväg på grund av familjesituation. Men jag hoppas att många tar chansen till att få göra regression eller spådom med Nettan. Har fått spådom via telefon en gång av henne och hon är otroligt duktig. Kan varmt rekommendera henne. Sedan du Ez....rekommenderar dig med, har två ggr tagit seans av dig (dock lite för länge sedan nu...dags att göra ny tror jag) och du är ockdå fenomenal. Så två kloka, duktiga roliga gummor som ska husera ihop, det kan bara bli bättre än bäst;)

Må så gott Ez och alla ni andra också!

Svar: Det var snälla ord och en tackar ödmjukast :) kram :)
Esmaralda

19 Grethe Hagen :

skriven

Go'morgen kjäre Ezmaralda 😊😍💜💕💙
Du har virkelig full fart om dagene du..NÅR hviler du da??? 😍😍😍

Jeg har en liten fråga...min Harri, har jeg kvalt han tro??
Han har jo ligget i min BH helt siden jeg fikk han stakkar'n..
Trenger han en vask med salt og HUR gjör jeg det?
Funker han enda?

Ha en finfin dag allesammans og elskede Ezmaralda 😊😍🌼🌷🌻🍀💜
Kleeeemikleeemz 🌼

Svar: Ge honom gärna ett saltbad... han han är vid gott mod... du fyller en liten skål med havssalt, som du kan köpa i vilken matbutik som helst och sedan stoppar du ner honom helt och hållen i saltet och låter honom ligga där 2 timmar.... kram :)
Esmaralda

20 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Jag vet att du skulle hjälpa att påverka :)!!
Kram Skorpan

21 <3:

skriven

Godmorgon kära Es ser det ut att bli en fin resa med girlsen? Ser du någon varning ?
Kan ju bli lite påfrestande att åka och umgås 24/7 i tio dagar. Men hoppas att det ska gå bra. Bokat spa hotell och unnade oss ⭐⭐⭐⭐⭐.
Kram

Svar: Det ser ut som om allt kommer gå fint.. kram :)
Esmaralda

22 Mia:

skriven

ÄNTLIGEN ! Jag bokar direkt för detta vill jag inte missa. Får man verkligen en talisman också ? Det är ju fantastiskt. Kram.

Svar: Jadå visst får man en talisman vid sitt besök oavsett man bokar spådom eller regression... du är så välkommen.. kram :)
Esmaralda

23 Anna W:

skriven

Jag har besökt er en gång när ni var i Ullaredtrakten och det var starkt och speciellt. Nu känner jag att det är dags igen. Jag bor ju i Småland och det är en bit att köra så därför undrar jag om någon annan från dessa trakterna har lust att samåka ? Jag tänker mig en övernattning och kanske att man kan passa på att se sig omkring lite i huvudstaden också. Jag heter Anna och är 52 år. Kram

24 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Ja nu ska det bokas ! Så spännande !

Här har det sovits länge...fick behandling av en rysk sjukgymnast igår med tryck på triggerpungter och se det gjorde susen ! Ont ska med ont fördrivas ! Reducering av smärtan så jag inte vaknar av den ,skönt !

Nu liten sväng det har ju hunnit blivit varmt ..

Kram Anki med flock

Svar: Ja, en tuff behandling ger ofta gott resultat minsann.. kram :)
Esmaralda

25 Lovisa:

skriven

Det tutar upptaget hela tiden hos Nettan och jag är orolig att tiderna tar slut. Jag vill så gärna besöka er.

Svar: Under tiden i Värmdö tar Nettan emot från tidig förmiddag till sena kväll - så det innebär ju en hel del tider...kan inte tänka mig att allt är fullbokat redan. Bara fortsätt ring.. kram :)
Esmaralda

26 Anki:

skriven

Haha ursäkta såg att jag skrivit pung ...istället för punkt Ja hade jag haft behandling av triggerpungen hade jag nog sovit länge....om jag varit karl ! :-)
Kram Anki

Svar: Ha ha ha :)
Esmaralda

27 Bumble bee:

skriven

Hej Es!
Fint kort på dig och Nettan!

Kan du se om det blir kyrkbröllop för mig eller blir det vigsel ute? Blir festen ute eller inne? Tusen tack i förhand! Kramiz

Svar: Något av det sker utomhus.. kram
Esmaralda

28 Kiara:

skriven

Kära Es!
Vad fin du är! Ja, Nettan också men tänkte på ditt hår. Eller har du alltid haft den färgen? Den passar dig iaf. ☺ Har läst ikapp lite och återigen så var det lika underbart att läsa om dina resor! När blir nästa utomlandsresa?

Hoppas lite har förändrats på kärleksfronten. Att den stora kärleken har närmat sig en aning. Ser du möjligtvis hur stor chans det är att jag möter honom nästa år? Tack i förhand! Kram Kiara 💗

Svar: Jag är naturligt rödhårig.. hade Pippi Långstrumprött hår när jag växte upp,.. men nuförtiden får jag hjälpa naturen på traven ! Blir en kortare resa till Binz i Tyskland om ca en vecka... chansen att du möter honom nästa år närmare 80 %.. kram :)
Esmaralda

29 Me:

skriven

Hej Esmaralda.
Finns det risk att jag blir själv flera år till? Och hur stor är den risken?
Kram

Svar: Du har runt 70 % chans att träffa din tillkommande under närmaste året... resterande procent indikerar att det dröjer lite längre.. kram
Esmaralda

30 Shirin:

skriven

Fina Es, hur ser kärleken ut för mig i det närmaste?💕

31 Ia:

skriven

Hej
Skulle vara intressant att möta er men bor lite för långt bort.

det har blivit många beslut som ska tas i sommar ☹️Och många tankar som startar. Allt från x till pengar. Kommer jag att klara mig ekonomiskt eller måste jag flytta pga ekonomin. Längtar efter någon ♥️
Börjar det närma sig? Eller känns det långt bort?

Kram

Svar: En förändring kommer och jag ser en flytt.. kram
Esmaralda

32 Hundmamman:

skriven

Här ska bokas !! Tack för att vi får denna chans. Ni är så fina på fotot och du ser inte som 62 Ez ! Kramar.

Svar: Man tackar och bugar :) kram
Esmaralda

33 Fanny2:

skriven

Får boka in mig på regression när jag vet att jag har pengarna. :)

Har jag någon hemlig beundrare på jobbet? De intressantaste är de som kommer utifrån... En var dock gift. 🙄

Kram

Svar: Men det finns en som tittar lite extra på dig.. kram
Esmaralda

34 N:

skriven

Hej Esmaralda.
Pratade lite med en man igår via nätdejting, det var han som tog kontakt. Lite rödlätt hårfärg ser det ut som. Jag blev lite nyfiken och skulle kunna tänka mig att träffa honom, fortsätta utforska. Men nu har han inte svarat sedan igår.
Ska jag ha lite mer is i magen och han kontaktar mig igen? Eller var han inte seriöst intresserad?
Kram

35 Panik:

skriven

Hej!

Blir det någon flytt nu i år??

kram

36 Moj:

skriven

Hej Esmaralda.
Den blonda killen jag gillar.
Verkar han mena något allvar eller seriöst i det han säger till mig?
Tvekar han eller vacklar han i hur han vill ha det?
Finns det en chans att det blir något mellan oss? Menar han något allvar när han pratar om oss?
Kram

37 Linnean 🌸:

skriven

Tack, Helena IR, du är ju för rar du! Det är verkligen roligt med vårat mailande! Mailar om en stund! Kanske dags att börja använda sig av healingen nu? Både för födelsedagstösen med resfeber och en an annan tös som åxå betyder mycket för mig...hon i mina hemskogar. Jaha, här sitter man och svettas med kaffemuggen i näven. Får se om jag pallar att ta mig till stranden för i kväll är det musik och trevligheter där och lite bad kan man väl hinna svalka sig med innan.
Tack, för rara ord Es!! Ha en skön dag och bada loss så det skvätter i solskenet! 😄 Kram...
/Linnean 🌸

Svar: Tackar... just nu har jag servat med VÄLDIGT sen frukost åt Amerikabesökarna ! Kram :)
Esmaralda

38 Michaela:

skriven

Ni är såå välkomna hit!!! 😄 Finns det tankar på att kontakta mig? Kram!

39 L:

skriven

Så jag träffade en man. En sån där som man drömmer om. Kunde inte hitta ett enda fel på honom (är ju expert på det annars), han fick mig att må bra och jag tänkte att den här, den ska jag hålla hårt i, för jag kan inte få det bättre.

Så betedde jag mig som en idiot. Gjorde något oförlåtligt. Kan inte begripa varför, men han lämnade mig. Jag har bett om ursäkt, men han vill inte ha mig tillbaka. Vilket jag kan förstå. Mitt hjärta gör så ont. Mitt eget fel och det tar jag ansvar för.

Kommer mitt hjärta sluta göra ont någonsin? Lät jag den rätte försvinna ur mitt liv? Blir jag ensam resten av livet nu? är saker som snurrar i mitt huvud konstant. Lätt att vara efterklok...

men det jag vill veta är väl främst: blir jag någonsin lycklig igen?

Svar: Det känns så men har var INTE den rätte och det hade du upptäckt om du fortsatt relationen så sörj inte över detta.. kram
Esmaralda

40 ThereseC:

skriven

Hej Es!
Lite sugen blir jag på att prova på regression. Men jag får fundera lite.

Igår var jag och C ute och tränade swimrun. C ville springa halva banan som hon ska tävla sen den 25 augusti. Hon visade mig kartan och undrade om jag hittade. Jag var inte säker men jag lovade att jag skulle kunna hitta tillbaka även om jag inte skulle ta oss närmaste vägen. Första sträckan var lätt. Då vi hade kommit en fjärdedel ungefär var det ett långt skogsparti och där velade jag bort oss. Vi sprang och sprang och hade ingen aning om vart vi var eller vart vi var på väg. Det var mycket spännande. Plötsligt kom vi tillbaka till samma strand där vi hade klivit upp ur vattnet.Vi hade gått i cirkel. C var väldigt fascinerad för hon trodde att det bara var ett talesätt. Vi bestämde oss för att simma tillbaka eftersom jag var säker på att jag skulle hitta från andra sidan. Den här gången sprang vi utmed vattnet för att jag skulle vara säker på att jag sprang åt rätt håll men C kände inte igen sig och trodde att vi sprang fel igen. Men snart var vi tillbaka så att vi kunde se udden där vi kom ifrån och kunde simma över. Efter det visste till och med C vägen tillbaka och hon kände sig trygg igen. Vi var ute i två timmar och kände oss ordentligt möra när vi kom tillbaka.

Kram ThereseC

Svar: Gud vad duktig du är !! Och ihärdig !! Vad gör det om det blir en och annan cirkel :) Kram
Esmaralda

41 Shirin:

skriven

Fina Es, hur ser kärleken ut för mig i det närmaste?💕 Något att hålla utkik för

Svar: Ja ha ögonen öppna,... någon kan faktiskt snart dyka upp.. kram :)
Esmaralda

42 Jossan:

skriven

God morgon eller något..

Jag orkar verkligen inte ta mig upp ur sängen. Klockan är snart 12 men ändå liksom... Jag ligger och funderar på mina tentor. Såg nu att båda är när jag börjat jobba. Jag mailade till Valideringen och ska se om jag hade kunnat få veta vilka tentor jag behöver hos dom.

Hoppas de skriver att jag inte behöver så många..

Kommer jag få min utbildning färdig snart?

Kram

43 Rädd:

skriven

Hej E!

Ser du om jag kommer få ett eller två barn till?

Kram och kärlek

44 Jen:

skriven

Jag har träffat en kille som är ganska mycket äldre än mig. Han verkar se världen på ett annorlunda sätt. Vad känner han egentligen för mig och känns det som en bra man att umgås med för mig? Jag känner mig både naturlig men även osäker i hans sällskap.

Svar: han är ju inte riktigt din typ så gå inte in för djupt i relationen.. kram
Esmaralda

45 ängeln:

skriven

Hej! Idag räddade harri oss! Bilen började krångla men helt osannolikt hann vi med färjan ändå. Tack älskade harri och Esmaralda förstås :)

Svar: Harri sträcker stolt på sig.. kram :)
Esmaralda

46 💕 Zoey 💕:

skriven

Hej!
Gör ett nytt försök ...

När min syster gifte sig för tre år sedan sa min kusin L att hon skulle minsann ha ett ännu större bröllop och bjuda alla medan hennes pappa, dvs min morbror, inte tyckte det utan att de skulle åka iväg utomlands och gifta sig istället. Som jag skrev till dig på midsommardagen så gifte sig min andra kusin M på midsommarafton. Att L blev avundsjuka när min syster gifte sig de förstod jag, men tänkte lite nu när M också har gift sig, blev L ännu mer avundsjuk? Ser du möjligtvis om det snart blir bröllop för L:s del? Blir det i Sverige eller utomlands isf? Kommer släkten bli bjuden eller bara dom närmaste? Blev lite mycket frågor men hoppas du kan ge svar på allt som du ser gällande detta. Bara ren nyfikenhet!
Hoppas allt är bra med dig och goa lilla MG! Kram Zoey 💕

Svar: Tyvärr ser jag ingenting kring detta. .kram
Esmaralda

47 Misstjejen:

skriven

Hej

Kommer han R sluta med att jagar efter mig... skicka meddelande till mig och leta efter mig hela tiden? Kommer han har respektera för mig?

Jag vill inte att jag ska var otrygga...

Ha det bra

48 Hmm:

skriven

Hade ett tjafs igår, det är mannens bror som ligger bakom detta? När kommer detta sluta, är så trött på detta.

Svar: Sätt dig över detta och gå inte in i några försvar... det blåser över.. kram
Esmaralda

49 Tildis:

skriven

Nu har jag bokat tid och ser så fram emot detta. Fick regression av Nettan via telefon men nu ska jag komma på besök och äntligen ska jag få träffa dig Ez och jag lovar ha med mig en god hembakad kaka som ni ska få avnjuta. Som ett extra tack för alla seanser jag fått och som räddat mig under en svår period. Kram

Svar: Hembakad kaka !! Du är bara för gullig.. det ser jag fram emot.. :) Kram o välkommen :)
Esmaralda

50 Kiara:

skriven

Tack för ditt svar! Okej, du var fin i den färgen. Passar dig!
Får verkligen hoppas att han dyker upp nästa år. Lavena nämnde att han skulle dyka upp för fem år sedan så det har varit trögt att vänta även om han kommer när han gör. Håller tummarna! Hoppas! 🙏🙏🙏 Kram Kiara 💗

51 L:

skriven

TACK <3

52 Me:

skriven

Hej Esmaralda.

Ser det ut som om K kommer att finnas med på sikt?
Kram

53 V:

skriven

Hej kommer jag någonsin träffa kärleken? Blir 33 år imorgon och jag är den eviga singeln, börjar skämmas och känner mig misslyckad och ovärd att älska, var är min drömprins?

Svar: Visst träffar du kärleken.. kram
Esmaralda

54 Kickan:

skriven

Hej Ezmaralda eftersom min dotter inte mår bra efter sin separation från exet undrar jag om du kan ge mig en tröst kommer hon att flytta och träffa en ny vän före hösten gör sitt intåg tack snälla för ditt svar kram

Svar: Hon kommer absolut att möta en ny kärlek men det kan dröja lite längre.. just nu behöver hon landa i sig själv och ta sig igenom den här perioden.. kram :)
Esmaralda

55 Hoppet:

skriven

Hej Es

Ser du något stort som händer i mitt liv snart?
kram


Svar: Något händer som är av betydelse.. jag ser inte vad men ser en starkt positiv händelse som får dig att må bra.. och ganska snart.. kram
Esmaralda

56 Karin:

skriven

Hej, jag vet ännu inte om jag får ihop tillräckligt med pengar för spådom och besök hos er men jag ska spara och undrar om det är för sent att boka om cirka en månad ?

Svar: Jag pratade nyss med Nettan och det är redan många som bokat.. men fler platser finns kvar. Jag kan ingenting lova men hör av dig när du vet.. så får vi helt enkelt se om det finns någonting ledig.. kram :)
Esmaralda

57 Ko:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser det ut som om han till 100% bestämt sig att han går vidare från mig? Eller velar och vacklar han? Menar han något seriöst allvar i det han säger till mig? Ser du någon chans till seriös fortsättning mellan oss?
Kram

Svar: Det känns som om han är bestämd och vet vad han vill.. kram
Esmaralda

58 Anonym denna gång:

skriven

Jag drömmer om detta nästan hela tiden. Jag förstår att det är bearbetning men det känns också hemskt att behöva återuppleva händelsen gång på gång och att inte ens mina egna drömmar får ro. Men kanske drömmarna tar år sig så att jag kan göra bearbetning där istället för bearbetning varje dag i vardagen. Så att jag kan fokusera mer på livet.


Tror du att det jag "hittade" kan vara DET som behövs för att vinna?

Kram

59 Ia:

skriven

Hej
Och ett stort tack för ditt svar!

Jag har en hjärna som går på högvarv med många tankar och funderingar, börjar undra om du kan utveckla ditt svar lite?
En förändring i mitt liv som kommer? Vad kan det vara?
En flytt, sker det före/ efter 5 år?
Kommer jag att lämna min nuvarande stad?

Hoppas även hjärnan snart tar semester 😎

Kram



Kram

60 Alex:

skriven

Hej Esmeralda,
Vet att jag borde vara lättad över att plånboken kom tillbaka men personen som hittat den var noga med att titta igenom allt och belöna sig med kontanterna och presentkorten som fanns i och dessutom helt nytt busskort som var köpt dagen innan för hela månaden. Att människor gör sånt! Hemska personer...
Sen kommer vi hem och jag har fått avgifter att betala. Alltid pengar som rinner iväg hela hela tiden...
Får vi någon tur med detta snart?

61 Milla:

skriven

Verkar spännande, är det reducerade priser även vid seanser som du gör?
Nu efter ett års separation så går skilsmässan igenom lagom till bröllopsdagen, det känns lite konstigt, jag grubblar och är rädd att dra till mig samma typ av människa/kille/man igen som ska ha hjälp och inte klarar att ta ansvar. Hur ska jag tänka, får väl läsa böcker om manipulerande människor och gå mer i terapi kanske. Känns inte som om något är roligt nu och inget att se fram emot just. Ska sommaren och semestern bli så här död bara...Har ännu skulder till regionen efter sjukskrivning och hoppas jag kommer klara att betala det.

Svar: Nej jag har samma priser.. alltid.. året om oavsett vad :) Du landar och du kommer må bra så småningom och du möter en kärlek som är av den rätta sorten för dig.. kram :)
Esmaralda

62 Louise:

skriven

Har varit och köpt skor till lilltjejen idag. Ska till Ven på lördag och hon hade bara tunna dåliga sommarskor.

Jag har precis lagt in tider till jobb i två bemanningsföretag så jag får väl ta det varannan månad eller något.
Blir strul när jag är anställd av två stycken.
Vi får se vem som kommer leverera mest jobb.
Tur att jag avbokade lärarvikarier för annars hade det blivit problem där. Jag får avsluta min timanställning i Svedala/Vellinge och se över om jag ska fortsätta i vikarieproffsen.
Helst av allt vill jag ju ha ett fast jobb.
Fick svar från montessoriskolan igår och de ville inte anställa mig. Finns ju alltid de som är bättre kvalificerade och har rätt utbildning så nu väntar jag på svar från Lund vilket jag faktiskt hoppas på men förväntar mig inte det och en del andra förskolor jag sökt till.

Blir det fast jobb för mig snart eller kommer jag jobba länge i bemanningsföretag?

tacksam för svar och ha en fin dag. Kramar

Svar: Det ser ut som om du får vara beredd på att jobba i bemanningsföretag en tid.. kram
Esmaralda

63 Minna:

skriven

Ja vad jag har väntat på detta. Nu ringer jag och bokar. Så spännande. Tack för att ni kommer till Stockholm. Kram alla

Svar: Välkommen :)
Esmaralda

64 F:

skriven

Något nytt och spännande på väg in i mitt liv du kan se kram

65 Mee:

skriven

Hej Esmaralda.
Finns K med på sikt?
Kram

66 Fanny2:

skriven

Tack för svar, Es. 😊 Hoppas det inte är den där S för honom är jag helt ointresserad av och jag får en känsla av att han tror att jag flörtar med honom. 😂

Kram

67 V:

skriven

Men när? Jag har spått mig hiss dig för 10 år sen och väntar ännu? Ha det bra

Svar: Jag önskar jag kan säga när men det kan jag... tid förändras och vi påverkar den själv genom våra val... kram
Esmaralda

68 Anonym denna gång:

skriven

Jag drömmer om detta nästan hela tiden. Jag förstår att det är bearbetning men det känns också hemskt att behöva återuppleva händelsen gång på gång och att inte ens mina egna drömmar får ro. Men kanske drömmarna tar år sig så att jag kan göra bearbetning där istället för bearbetning varje dag i vardagen. Så att jag kan fokusera mer på livet.


Tror du att det jag "hittade" kan vara DET som behövs för att vinna?

Kram

69 Helena Ir:

skriven

Tack! :)

70 Ghostwriter :

skriven

Jag rådfråga dig om lån och jag tänkte att jag löser det utan! Men nu verkar det bara bli krångel IGEN och jag vill verkligen inte ta lån 😭 men jag har aldrig en chans att lösa detta på annat sätt och jag vill inte hamna i en fälla som du sa att man kan göra 😭

Svar: Försök kom på andra lösningar, sälj grejor... låtsas att du redan tagit alla lån du kan... för du hamnar så lätt i en elak fälla om du tar lån och du kommer ångra dej.. kram
Esmaralda

71 Kvinnan :

skriven

Hade varit roligt o höra att det händer något roligt i mina syskons liv snart.

72 Elisa:

skriven

Hej!
Ser det ut som att det blir nån träff eller rinner det ut i sanden?
Kram

Svar: Fifty fifty som det ser ut just nu.. kram
Esmaralda

73 M:

skriven

Hej

Snart är det min tur att få semester, hoppas finvädret håller i sig.

ser du om vi kommer att gifta oss så småningom.
Det kanske mer är en tjejgrej..hihi och jag har fått det lite på huvudet sista tiden.
Men så är man av det gamla gardet och tycker han ska fria. Kommer det att ske i framtiden ?

Kram och hoppas vinet är gott :)

74 Rädd:

skriven

Hej E!

Usch jag har fått en jobbig nojja, oroar jag mig i onödan?

Kram och kärlek.

Svar: Ja jag ser inte att din oro är befogad.. kram
Esmaralda

75 F.u:

skriven

Behöver något att se fram emot något, kan du se om det händer något positivt snart kram

76 Anki:

skriven

Go´eftermiddag Es

Fick ju funderingar om jag kanske ska ta en regression hos Nettan Vad tycker du ?
Jag är ju hopplös med att släppa taget och slappna av...och jag har försökt med Nettan en gång och det gick inte...Men det var via telefon...har försökt här i Sthlm en gång för länge sedfan ...det gick inge vidare det heller Mina problem ligger lite i det att "fantisera" går inte kan inte föreställa mig en dörr än m indre ett hav osv
Är jag ett hopplöst fall tro ?

Kram Anki

Svar: Visst kan du försöka igen.. en del behöver flera försök.. och innan dess är det bra om man tränar på avslappningen.. och vågar släppa taget och bara ge sig hän.. kram :)
Esmaralda

77 Esset:

skriven

Tjoho!
Kul nyhet :)
Jag har en liten undran..
Ang. efter resan..
Ngt annorlunda som sker?
Ska va aktiv och catcha upp med saknade kompisar..
Som jag saknar det!

Kramen!

Svar: Ja tar du dina steg framåt så kommer positivt i spåren.. kram
Esmaralda

78 Tisa:

skriven

Sa jag något dumt eller är ångesten obefogad?

79 Lydia💕:

skriven

Va härligt det skulle vara och åka till er har inte råd att åka till er annars hade jag gjort det direkt
Jag känner mig nere för allt jag gör går så fel väntar på att en kille ska ringa och det verkar som han inte gör det och undrar om han inte är intresserad av mig
Daten jag hade kändes inte rätt heller vad gör jag för fel med allt jag tar mig för?
Lydia💕

80 Fina:

skriven

Kära Esmaralda. Nu har vi nära kontakt igen och allt känns rätt intensivt. Tänker A på mig? Kram

81 M&M:

skriven

Så bra. Då ska jag göra min femte regression hos Nettan. En sådan regression lever man länge på och många bitar faller på plats. Vad roligt det ska bli. Kram.

Svar: Och du är så välkommen :) kram
Esmaralda

82 StanTheMan:

skriven

Jag är rädd för att åka fast, kommer jag göra det ?

Svar: Ja, tyvärr, det ser ut som om du åker fast.. kram
Esmaralda

83 GL:

skriven

När jag gjorde regression sist hos Nettan så dök bilder av min biologiska mamma upp och henne såg jag senast när jag var ett år. Plus en stark längtan att ta kontakt. Jag tog denna kontakt tack vare regressionen och Nettans stöd och det var det bästa jag kunde göra. Mitt liv utvecklades efter det helt i en ny och mer positiv riktning. Kram.

Svar: Ja en regression kan ge en hel del överraskningar och av det positiva slaget ! kram :)
Esmaralda

84 G.H:

skriven

Hej Esmaralda,

Undrar lite om mitt jobb... har fått ett katastrofdåligt schema för en månad framöver ,,, lönar det sig att klaga ,,? Försöker byta med andra jobbarkompisar.

Känner att jag måste gå ner i tid, pallar inte att jobba 4 nätter i veckan ,,, kommer min chef gå med på det?

Kram:)

85 Elisa:

skriven

Hej!
Är det jag som måste ta kontakt om det ska kunna bli av?
Kram

86 Michaela:

skriven

Får man komma förbi och bara säga hej och ge er en kram? :)
Händer nått kul snart ... lite romance kanske ... ? Bara jobbar och jobbar. Kram

Svar: Ha ha ha, ja har du vägarna förbi så har jag en kram över :)
Esmaralda

87 Kvinnan :

skriven


Hade varit roligt o höra att det händer något roligt i mina syskons liv snart.

88 Funderar :

skriven

Något runt mig som jag bör uppmärksamma?

89 L:

skriven

Tyvärr kan jag inte ta mig till Stockholm. Det hade nog varit spännande och kul att träffa er, som hjälper så många :)

Jag hoppas verkligen du har möjlighet att svara på min fråga som gnager i mig och tär. Varför klarar min före detta plötsligt av en relation såhär länge som han aldrig gjort förrut. Var det mig det var fel på eller blir hon behandlad som jag blev. Måste få veta. Så sårad.

Kram L

Svar: Du är sårad och med all rätt. Nu i början skärper han sig men så småningom är han tillbaka i gamla spår. Det är inte dej det är något fel på så tro inte det för en sekund.. kram
Esmaralda

90 Elisa:

skriven

Hej!
Spelar det nån roll vad vi skulle hitta på så att det skulle gå bra?
Kram

91 Fina:

skriven

Kära Esmaralda. Nu har vi nära kontakt igen och allt känns rätt intensivt. Tänker A på mig? Kram

Svar: Ja, en hel del.. kram
Esmaralda

92 Zita:

skriven

Hej! Esmaralda
Tror du jag får en bra vecka kramar 😃☀️

Svar: Det tror jag.. kram
Esmaralda

93 Alie:

skriven

Hej, jag hade gärna träffat er live... men avståndet är lite långt för detta... :-)

Min långresa till Afrika jag sett fram emot så länge har blivit inställd. Kommer jag få plats på det andra datumet och blir det lika bra?
Kram

Svar: Ja du kommer resa dit när det är dags och då blir det också jättebra.. kram
Esmaralda

94 Tingeling :

skriven

Kul! Funderar på telefonseans. Jag har min dotter under hela eran vistelse i Stockholm och kan ju inte gärna ta med henne. Kommer det annars komma "ring och fråga tre frågor" denna gång också?

I morse när jag gick till jobbet kände jag mig glad och liksom stark. Jag visste att jag kommit in på ena högskolekursen, kände det på mig. Och mycket riktigt det hade jag, såg jag senare under dagen ☺ när jag tänker på det blir jag upprymd. Tyvärr inte på den andra, Barn- och ungdomslitteratur, men gör inget. Kan söka till våren sen. Detta är ett steg närmare att komma vidare och jag ser bara positiva saker med det. Förutom ekonomin då men det ordnar sig. Det gör det alltid.

Kursen (turism) kanske inte ger mig något alls, jag vet inte, men det gör inget det heller, jag vill veta om det är en väg jag skulle kunna tänka mig att gå eller inte. Och nån nytta får man väl nån gång av den 🙂

Nu känner jag igen mig själv. Så som jag varit förut. Följt min insikt. Nu känner jag den. Den har varit borta i några år. Och jag blir glad så jag nästan blir känslosam när jag tänker på det.

Hoppas du har en trevlig kväll! Själv har jag precis gjort tacos! (Ja jag vet att det är torsdag...) 😉

Kram!

Svar: Jag vet inte om Nettan kommer ha detta erbjudande också denna gång men det är troligt. Bra att du kom in där du sökt !! Blir en bra start och kickoff. Tacos en torsdag är utmanande.. "skratt" ,... kram :)
Esmaralda

95 Rädd:

skriven

Tack för svaret E, är glad att du finns :)

Kram och kärlek.

Svar: Kram :)
Esmaralda

96 Zelda :

skriven

Hej fantastiska människa! Jag hittade nyss din bok ”Esmaraldas seanser” i min mammas bokhylla och har sträckläst den. Jag skulle så gärna vilja ha en seans av dig om du vill och orkar. Hur fungerar det? Ska jag skicka ett Mail eller tar du det i kommentarsfältet på bloggen? Jag vet inte hur sånt här fungerar. Tack på förhand!

Svar: Här på bloggen kan du ställa en kort fråga gratis och med lite tur blir den besvarad... men om du mailar mig på [email protected] så skickar jag dig info om hur en personlig och omfattande seans fungerar.. som dock inte är gratis... välkommen oavsett vad du väljer.... kul att du hittade min bok i din mammas bokhylla.. hälsa henne så gott.. kram :)
Esmaralda

97 Ölandsbon:

skriven

Nu ska jag boka spådom av Nettan. Har fått på telefon innan och varit mycket nöjd. Ska till Stockholm under den här tiden och passar på. Kram

Svar: Välkommen :)
Esmaralda

98 Agnes:

skriven

Med tanke på frågan om någon kommer att "åka fast"...

"if you can't do the time don't do the crime"

"Tänk efter, före"-typ.... =)

Kram!

Svar: Exakt ! Kul att du skriver detta för efter mitt svar har jag fått tretton mail av bloggläsare som anser att mitt svar var fel och fult och att jag helst inte skulle skrivit något alls. Så är det ibland. Kram :)
Esmaralda

99 F:

skriven

Något nytt och spännande på väg in i mitt liv du kan se kram

100 Hoppet:

skriven

Tack snälla för svaret Es:)krams:)

101 Agnes:

skriven

Mohaha...13 mail om att ditt svar "var fel"...muppar!

Stackars jävlar...

Kram!

Tack för kvällens skratt! Älskar när folk blir sekundärkränkta! =)

102 Helena Ir:

skriven

Helt ärligt..har du fått mail för att du svarat på en kommentar om att någon kommer åka fast!!? Om man frågar kan man få svar..och det fick ju den som frågade. Jag fattar inte..fult?!
Jag ser inget fel i ditt svar Es! Däremot är jag förvånad över människors reaktion..
Är det kumpanerna som klagar😨
Dags att tänka efter före..



103 Evelyn:

skriven

Hej Es

Ser du hösten blir för mig?
kram

104 Mimi love<3:

skriven

Jag ser inte heller något fel med ditt svar Es. Jag förstår inte heller hur man kan få tretton mail från bloggläsare som tycker du gjort fel med att svara när man frågar om ditt svar? Det kanske är tretton mail från en & samma person:)
Stor kram från mig du är bäst Es kram<3

Svar: Det var svar från olika personer.. otroligt men sant :) kram
Esmaralda

105 Zelda:

skriven

Tack för svaret!
Jag börjar med att ställa en konkret fråga här som jag vill ha svar på och kommer nog höra av mig igen snart för en längre seans.
Jag har nyss kommit in på en utbildning och tackat ja men är osäker på vad jag vill med livet. Gjorde jag rätt som tackade ja? Är jag på rätt väg?


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: