Fyra goa boys...

 
Två amerikanska  boys skulle komma - och de blev tre !!
 
Månne det är nån slags celldelninig och  i morgon är de fyra ?
 
Såna goa grabbar och vänner till sonen sen  hans barndoms somrar  i  Connecticut
 
En av grabbarna kör ubåt i  marinen... en annan sköter kameran vid filminspelningar i New York och den tredje har eget företag och skapar  datorspel
 
I dag kom de stolt hem  med frukosten till i morgon... tre jättepaket med våffelmix... o  två flaskor lönnsirap.,... huva...
 
De håller igång dessa fyra pågar... just nu i skrivande stund är det volleyboll på stranden och sen vidare till Helsingborg för att gästspela fotboll  i ett Korpen lag... i morgon lär det bli Köpenhamn och idag har du varit ute med båten hela dagen.. besökt Torekov  och  Båstad och klättrat på Nimis.
 
Inte det minsta betungande att ha dem här.. bara roligt :)
 
Nu ska jag o sambon mysa in oss i soffan med ett glas vin och titta på film !
 
Kram & kärlek
 
GLÖM INTE  BLOGGINLÄGGET FRÅN TIDIGARE IDAG.. MISSA INTE ATT BOKA IN DITT BESÖK TILL OSS I VÄRMDÖ !!
1 Becka:

skriven

Men hallå..vilka ögongodisar skicka en till mig:)))

Ser du något kul som jag kommer vara med om snart:)?
kram

Svar: Ja eller hur :) Kul kommer och det ska inte dröja länge.. kram :)
Esmaralda

2 sus:

skriven

hej
härligt med fart och fläkt.....
kul med barndomskompisar......
här står de still....
love sus

Svar: Ja ibland är det lugnet före stormen:) kram
Esmaralda

3 Molly:

skriven

Oh så glad och sprallig jag är, Ringde just Nettan som lyckades klämma in mig för både spådom och regression. Nu ser jag så mycket fram emot detta. Kramar

4 Lo:

skriven

Hej Esmaralda.
Men titta där, vad mysigt med grabbarna!
Es, vad ser du? Älskar han henne? Ser du om det seriöst finns en chans mellan han och mig i framtiden? Gillar han mig?
Kram

5 F:

skriven

Mysigt, hur ser det ut för mig, något nytt och spännande på väg in i mitt liv du kan se kram

6 Skorpan:

skriven

Ja imorgon är de sex ;D.
Lite äldre ögongodis fick jag njuta av idag men längtar ju efter det egna ”godiset”, eller är det en man som är ett ögongodis?
Hoppas det blir rejäl frukost imorgon, inga våfflor ;).
Kram Skorpan

7 G.H:

skriven

Vad kul med besök! Amerikaner har vi hur mycket som helst här, men några svenskar skulle va rätt najs!!! Saknar att ha folk omkring mig .... känns verkligen tråkigt att komma tillbaka ”hem” efter semestern.

Såg att du fått arga mail ang svaret om någon skulle åka fast!
Jag tycker det var uppfriskande med ett ärligt rakt på sak svar:):) ... majoriteten av alla svar är väldigt positiva, och självklart kan det ju gå åt andra hållet oxå, det får man ju faktiskt vara beredd på när man frågar, så det så!

Kram!:)

8 Michaela:

skriven

Gott med vofflor! Killar i den åldern. De bara kör på :) Härligt! Och ha så mysigt framför filmen. Kram

9 A.D:

skriven

Kommer jag tacka ja till jobbet jag har blivit tillfrågad och på intervju. Går det vägen.

Kram

10 Orolig :

skriven

Mysigt ni har det, hur ser det ut när det gäller politiken och valet som vi står inför i september, tycker det är skrämmande med dessa hatiska partierna.

11 Desiré:

skriven

Hej, Nu är goda råd välkomna!
Vad ser du när det gäller min son?
Tack på förhand och ha en fin dag!

12 Siri:

skriven

Men vad fan är det för fel på folk? Vad vill ni ha? Inlindade lögner för att verkligheten och sanningen inte ska göra det minsta ont?

Om man ställer en fråga så förväntar man sig väl ändå ett ärligt svar? Eller vad vill ni ha - ni 13 kränkta - eller som Agnes skrev sekundärkränkta (dvs att man känner sig kränkt trots att man själv inte omfattas av kränkningen)? Det skulle vara intressant att höra hur ni resonerar. Vill ni att Es även ljuger för er om era svar är negativa? Linda in för att det inte skall göra minsta lilla ont? Ni bidrar iallafall verkligen till att hålla lågt i tak härinne. Jag hoppas verkligen att du Es högaktligen struntar i dessa förmaningar och fortsätter leverera raka ärliga om än oömma svar.

Jag är så innerligt trött på PK-folket som anser sig ha rätt att tillrättavisa andra. Jag hoppas för er egen utvecklings skull att ni får era svar leverade utan dekoration och stötdämpare. Kom ihåg: Karma is a bitch

Till er 13 rekommenderar jag att läsa boken:
”I trygghetsnarkomanernas land?(http://www.boksidan.net/bok.asp?bokid=5199) av David Eberhard) (överläkare i psykiatri)
Han skriver bl.a.
I Sverige har vi ett överdrivet behov av trygghet och kontroll av alla möjliga och omöjliga faror,
Vi borde lära oss värdera och hantera rimliga faror snarare än förbjuda situationer där de kan uppstå. Vi måste inse att det faktiskt är farligt att leva, lära våra barn att värdera och hantera faror snarare än att förbjuda allt farligt.”

Siri

Svar: Ja för min del kommer jag fortsätta skriva/spå det som kommer till mig oavsett det är PK eller ej... jag måste ju vara sann mot mig själv.... kram :)
Esmaralda

13 Maria:

skriven

Här sitter 4 snygga, manliga , vältränade män....hur läckert som helst ...men dom sitter och äter Coco puffs och Rice crispies...:-)...som små pojkar:-)...

Man förväntar sig mer proteindrinkar och kokt ägg liksom:)

Svar: Ha ha ha, ja eller hur :) Fast när sonen är hemma hos sig i Stockholm äter han aldrig sånt.. där blir det precis som du säger proteindrinkar, ägg och annat i den stilen :) Kram
Esmaralda

14 Becka:

skriven

Tack för svaret Es kram<3

15 Lillevi :

skriven

Vill veta om det är någon som besöker mig och finns hos mig

Svar: Ja du har besökare och du har gott beskydd.. kram
Esmaralda


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: