Just nu...

 
 
Skål för  sommaren och Sverige....
 
 
Och i Ryssland pågår festen för fullt...  här är senaste tröjbytet.....
 
Kram & kärlek
 
 
1 Mojgan:

skriven

Hej Ez!
Jag är timanställd just nu..Jag undrar när blir jag provanställd och tills vidare.
Kram Mojgan

2 Skorpan:

skriven

Ja får se hur det går.
Inga byten här ;)..
Men kanske nåt snnat kommer..
Kram Skorpan

3 Helena Ir:

skriven

Med så glada miner,så hejas Sverige fram till seger imorgon..
Han får minnen för livet din son!

1958 och 1994 har det också gått bra för Sverige,har jag fått lära mig..vi pratade om det jag och min yngsta,även att dessa år är vi båda födda :)

Kram :)

4 Mia M:

skriven

Es...mannen L som jag mötte förra helgen...ser du om han kan vara min soulmate? Kändes bra, men...hände en sak sedan som fick mig att tvivla tyvärr... Kram

5 Matilda :

skriven

Heja Sverige!

Och heja fin vänskap! 💖

Har du tid mellan allt gottande på verandan så kommer här en liten fråga: Undrar om sommaren bjuder på något extra. Bra lär den bli oavsett. Kram kram!

Svar: Ja trevligheter kommer och något extra kan dyka upp dessutom.. chansen finns.. kram
Esmaralda

6 Atten:

skriven

Hej Esmaralda.
Ni ser då ut att ha riktigt trevligt!
I morgon hejar vi på Sverige.

Es, så som jag skulle önska ha det. Att vi bodde tillsammans i hus kanske i något område lite utanför den stora staden han kommer ifrån.
Att vår son kunde börja spela fotboll i ett lag där. Att vi skulle skaffa fler gemensamma barn och bli en större familj.

Ser den chansen ut att finnas att vi bygger på detta tillsammans? Hur stor är chansen att vi skaffar fler gemensamma barn tillsammans?
Kram


Svar: Jag ser en annan kärlek i din framtid.. kram
Esmaralda

7 Michaela:

skriven

Härligt!!!😄

8 Lollo:

skriven

Skål:)Håller tummarna för imon.Oj är det kallt hos er? fryser din vän när det är så varmt ute:)?

Ser du något speciellt för mig?
kram:)

9 Tant:

skriven

Hej Esmaralda.
Hade en gamal jobbarkompis som frågade för ett par helger sen om jag ville följa med henne o hennes vänner ut. Hon skulle ut och att hon skulle höra utav sig men hon hörde aldrig utav sig? Jag skulle gärna vilja med henne ut någon helg då det passar. Jag skulle uppskatta lite fest ibland.
Men skulle hon vilja träffa mig så? Varför hörde jag aldrig något senast?
Kram

10 Tant:

skriven

Hej Esmaralda.
Hade en gamal jobbarkompis som frågade för ett par helger sen om jag ville följa med henne o hennes vänner ut. Hon skulle ut och att hon skulle höra utav sig men hon hörde aldrig utav sig? Jag skulle gärna vilja med henne ut någon helg då det passar. Jag skulle uppskatta lite fest ibland.
Men skulle hon vilja träffa mig så? Varför hörde jag aldrig något senast?
Kram

11 F:

skriven

Hur ser det ut när det gäller min karriär

Svar: Gör du en bra plan som du håller dig till blir det en mycket god karriär.. kram
Esmaralda

12 A:

skriven

Hej. Kommer någon läkare finna vad som är fel med mig denna eller nästa månad? Börjar bli så trött på alla prover och all väntan. Undrar om det är ens värt att fortsätta söka eller om jag bara inbillat mig något. Kram

13 Elisa:

skriven

Hej!
Vore det bättre att hitta ett tillfälle att fråga honom rakt ut eller skulle jag kunna sända ett meddelande?
Kram

Svar: Ja antingen eller... du behöver få veta... kram
Esmaralda


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: