Kalas

Vilket härligt 9 års kalas jag varit på !!
 
Barnbarnet Ellisen strålade som en stjärna.. älskade sina presenter och hade
bestämt att det skulle bjudas på tacco !!
 
Och chokladtårta.
 
Och blåbärstårta !
 
Champagne på kylning som  väntar på gästerna..
 
 
Presentöppning
 
 
 
Fint dukat
 
 
Kram & kärlek
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Skorpan:

skriven

Oj vilket kalas o vilken bjudning för att inte tala om den söta 9-åringen :). Fint väder o bra sällskap, en perfekt söndag m a o :).
Kram Skorpan

Svar: Ja en underbar söndag på alla sätt och vis :) Kram
Esmaralda

2 Mimi love<3:

skriven

Så fina bilder på kalaset och barbarnet<3

Undrar om du ser något intressant som händer mig snart?
kram

3 DD:

skriven

Hej

Hur ser kärleken ut framöver för mig?

4 S:

skriven

Hej Esmaralda.
Oj så fint det ser ut. Då måste tjejen varit nöjd efteråt.

Es, känner han av att jag mår dåligt?
Kram

Svar: Jag tror inte han går in i den känslan.. kram
Esmaralda

5 Mee:

skriven

Så fint kalas och så söt hon är:)

ser du om jag kommer gifta mig och få barn med den rätta?
kram

6 Elisa:

skriven

Hej!
Ser vi ut att alls ha nån kontakt efter att jag är klar här? Tycker bara vi klickar så bra...
Kram

7 Virrhönan:

skriven

Vilken söt tjej och vilket kalas. Härlig söndag 😍
Har också haft en skön dag och härlig dag, händer nåt skoj till veckan, nåt speciellt att vara uppmärksam på?
Godnatt😴

8 MemmeP:

skriven

Så underbart sommarfint :)
Sitter här och tänker på min gamla kollega Christer. Vi jobbade i hop i många år, nu har vi bara kontakt på Facebook. Jag har alltid tyckt att han är fin och varit förtjust i honom. Jag tror han har varit intresserad av mig, men det har aldrig varit rätt tid. Tänker han någonsin på mig nu? På ett romantiskt sätt? Finns det något där i framtiden?

9 Signe:

skriven

Hej!

Ska jag söka ny läkare för ryggen och steloperation, eller vänta? Det ändrar kanske inte tiden eller förloppet ändå, hur länge jag får vänta eller vilken hjälp jag kan få? Vad tror du? Var ju mycket bättre ett tag men har så rackarns ont nu 😔. Värre lär det ju bli innan op blir av. Puh. Vilka prövningarnas år... Men, har fått nya fina vänner som blivit ovärderliga för mig. Får försöka se det så.

Kram♥️


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: