Märkliga djuret....

 
Men herregud - var är detta för nåt ? undrar  Mannabonne Glenn lite chockat !!
 
Nu blir det lasagne här med barn & barnbarn... grilla får vi ju inte göra.. och sen blir det  båt & wakeboard & ring.. och som avrundning... bubbel o jordgubbar !!
 
1 Rädd:

skriven

Hej E!

Ser du något om den lilla som ligger i magen?

Kram och kärlek.

2 Skorpan:

skriven

Ja varifrån kom det skaldjuret?
Kräft(krabb)dags redan?
Mm, kräftskiva vore inte alls dumt, kanske nån ordnar o bjuder in mig ;D. Kan ju alltid hoppas..
Ha en trevlig kväll, här njuter jag av kvällssolen på stranden..
Kram Skorpan

Svar: Här i hamnen verkar det som om vi alltid har krabbor.. kram
Esmaralda

3 Helena Ir:

skriven

Hahaa..en kompis MG :)

Njut och ha det så skoj :)

Kram :)

4 Helena Ir:

skriven

Hahaa..en kompis MG :)

Njut och ha det så skoj :)

Kram :)

5 Mimi love<3:

skriven

Såg ut som en stor spindel först?Så söt lilla Mg är:)Härligt du skall ha det med familjen<3

Ser du möjligen något speciellt som händer mig snart?
kram:)

6 F:

skriven

Hej undrar om du ser något nytt och spännande på väg in i mitt liv du kan se kram

Svar: Det kommer ske både det ena och det andra... en ny kompis verkar närmar sig.. kram
Esmaralda

7 Lilla jag :

skriven

Är det inte en spindel som påminner om en krabba. Vet jag sätt dem typen innan.


Snälla Es! Överreagerar jag? Kan inte släppa tanken på oron över vår husförsäljning. Jag har svårt att se hur det ska lösas. Min man säger att allt löser sig. Men det har han ju ingen aning om. Känns som jag kräka snart av detta. Vad ser du? Ovissheten är plågade.

Kram!

Svar: Det kommer reda sig.. på ett eller annat sätt.. kram
Esmaralda

8 Lilla jag :

skriven

Är det inte en spindel som påminner om en krabba. Vet jag sätt dem typen innan.


Snälla Es! Överreagerar jag? Kan inte släppa tanken på oron över vår husförsäljning. Jag har svårt att se hur det ska lösas. Min man säger att allt löser sig. Men det har han ju ingen aning om. Känns som jag kräka snart av detta. Vad ser du? Ovissheten är plågade.

Kram!

9 DD:

skriven

Ser du något om förhållandet mellan mig och A?

Kram

10 Månflickan:

skriven

Hej Es!

Bilverkstan försökte lura mig, men ångrade sig när jag kom på dem. Blev bensintanken helt tömd på det felaktiga bränslet? Körde verkstan 3 km med min bil, trots att bränslefiltret var obytt?

11 Signe:

skriven

Hej!
Finaste MG! De kan se riktigt rysansvärda ut, krabban på ponton 😁. Voff, skulle jag säga. Katten vår, är en riktig fegpropp men dock en förnämlig spindeljägare! Imorse tog han en rysans stor källarspindel som maken gärna inte ville ta... Efter lite tvekan fick Kissen in en stark och träffsäker tass på mamma storspindel, i storlek av en mindre tarantella(!), och lät den därefter passera ner i magtarmkanalen. Duktig kisse!! Gissa om han fick beröm och lite extra pluttar efteråt!
Ser du när jag kan få en lättnad med ryggeländet, ev stelop, är bara helt begränsad som det är nu. Gräsligt, om än jag jobbar m humöret. Önskar bara en hint om en ev ljusning, eller om vad jag själv skulle kunna bidra med. Begära second opinion?

Kram💕

12 Signe:

skriven

Hej!
Finaste MG! De kan se riktigt rysansvärda ut, krabban på ponton 😁. Voff, skulle jag säga. Katten vår, är en riktig fegpropp men dock en förnämlig spindeljägare! Imorse tog han en rysans stor källarspindel som maken gärna inte ville ta... Efter lite tvekan fick Kissen in en stark och träffsäker tass på mamma storspindel, i storlek av en mindre tarantella(!), och lät den därefter passera ner i magtarmkanalen. Duktig kisse!! Gissa om han fick beröm och lite extra pluttar efteråt!
Ser du när jag kan få en lättnad med ryggeländet, ev stelop, är bara helt begränsad som det är nu. Gräsligt, om än jag jobbar m humöret. Önskar bara en hint om en ev ljusning, eller om vad jag själv skulle kunna bidra med. Begära second opinion?

Kram💕

13 F:

skriven

Tack för svaret , vem är den nya kompisen?


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: