När talismanen grep in....

 

Dagens gästbloggare är:  Chauffören

 

Hej, jag och min syrra köpte varsin Harri. Vi hade olika önskningar och hon önskade att Harri bland annat skulle vaka över hela hennes familj  och mina önskningar var mer personliga. När våra talismaner kom så  såg dom likadana ut men fungerade olika.

Min systers talisman blev varm så fort hon tog i den  medan min inte alls reagerade.

Jag tänkte att hennes nog var vaken och hjälpte till medan min var i dvala. 

Syrrans talisman fungerade hela tiden hemma som hon tänkt sig.  Ett av barnen trillade från en hög höjd men fick inte minsta skråma.

Ett barn satte en hård karamell i halsen men lyckades hosta upp den. 

En gång så ryckte en av barnen ner en kastrull från spisen med kokande potatis när de lekte.  Kokvattnet for åt ett annat håll och hon fick inte mer än ett litet stänk på sig

Syrran har 7 ungar och då händer det lätt saker.

Man förstår att hon var nöjd med sin talisman

 

 

Medan allt detta hände så reagerade min Harri inte det minsta

Han var  kall och livlös.

Jag visste inte då att han väntade på det stora tillfället att gripa in.

Jag hade bett att han bland annat skulle vaka över mig i trafiken eftersom jag kör i mitt arbete.

En eftermiddag hade jag en längre körning och  plötsligt springer  ett rådjur upp på vägen.

 

 

Jag vrider på ratten och inser snabbt att jag är på väg rakt ut i skogen mot alla träd.

Då är det som om någon griper tag i ratten och sliter den ur mina händer och jag vet inte hur den vrids men plötsligt står bilen snett på vägrenen och utan skador varken på den eller på mig.

 När jag tar Harri som låg i min ficka så kände jag hur varm han var.  Jag är inte överdrivet andlig men jag  kände på mig att det var Harri som grep in.  Jag körde fort och allt skedde snabbt.

Han räddade  troligtvis mitt liv och jag är så oerhört tacksam.

Kram på alla och  ha en fortsatt bra sommar

Hälsar

”Chauffören”

1 <3:

skriven

Tack för din berättelse om Hari.

Kan du se något kära Es om grannen M i solstolen är singel ?
Har han lagt märke till mig och min lilla hund. Skulle man ha någon chans. Haft sån otur när han ev sett mig har jag bara dragit på mig något fort för att gå ut med hunden och inte vågat stanna och prata. Känt mig som en klumpeduns.
Kram

2 Misstjejen:

skriven

Hej

Gör jag rätt att fixa en present till honom så kommer han förstår att det handlar om honom och inte om andra... kom han öser hans misstag mot mig och förlåta mig genom jag ger en present till honom. Kan present var en bra för att ger?

Ha det bra

3 EE:

skriven

Kanske man ska skaffa en när nästa chans kommer :)

Har träffat en 10 år yngre kille. Fin människa, intressant, skön och mysig. Vet att jag ev kan ha 3-4 månader med honom innan han ska resa iväg ett år och därefter lär han ha glömt mig. Någon att mysa med lite vid sidan av min man. Han vet om denna yngre kille. Och min man har träffat en tjej i sin ålder som han ska träffa någongång.

Visst svider det. Men tror jag är den som hanterar det minst bra. Vi testar och ger det en chans med öppet förhållande. Tufft och jobbigt men jag lovade att vi ska testa.

Trodde dock inte jag skulle möta en så bra kille. Hade gärna haft kvar både honom och min man. Lite åt polygami hållet... men han får vara en flirt. Jag blir ändå inget mer än en MILF han leker med. Han kommer knappast gilla mig på samma sätt som jag gillar honom.

Nu längtar jag efter semestern. Tiden segar fram! Och först blir det flotte på sjö en helg med min man :) hur jag nu ska klara mig ute i vildmarken, jag som älskar hotell.

Kram den förvirrade

4 Conny:

skriven

Har kraften bundits på samma sätt till talismanen? Din och din systers.

5 Lotta:

skriven

Intressant med talismanerna. Jag har min Harri men den är kall och livlös. Märker ingen skillnad mot när jag inte hade den. Fast om man tror på något så fungerar det, det är jag säker på. Tankens kraft liksom.
Kan du se om jag hittar kärleken snart. Borde det inte vara min tur nu?

Kram L

Svar: Din Harri har liv, den saken är klar !! Och jag tror absolut att något sker som innebär att du märker av honom. Kärleken kommer men det kan dröja ännu en tid.. kram
Esmaralda

6 Elisa:

skriven

Hej!
Hur ser min Harri ut att ha det? Har han verkat eller vilar han?
Kram

7 Sessan:

skriven


Jag har tappat bort Harri!
Vet inte alls vart han är.
Trodde att det var en bra plats under huvudkudden
men tydligen inte.

Svar: Ja, den här kullen är lite bångstyrig och jag har aldrig varit med om att så många blivit av med sina talismaner som den här gången... det finns gott hopp om att han kommer tillrätta.. kram :)
Esmaralda

8 Skorpan:

skriven

Åh Chauffören, håren reste sig på min kropp då jag läste om din ”krock” med rådjuret, vilken tur att du fick hjälp av Harri! Hoppas han också i fortsättningen hjälper dig med dina önskningar :).

Känner det likadant här, liksom inget liv i varken mig eller Harri. Önskningarna är förstås stora o allt kan ju inte ske i ett nafs, men nog hoppas jag på att kunna ta sjumilakliv inom en snar framtid ;). Vad tror du Es, är det något stort som talismanen ska hjälpa till med?

Det glesnar i leden här hemma o alldeles glest blir det på fredag. Sen har jag semester o kan göra vad jag vill, vad vill jag göra? Före det måste jag jobba lite, idag, sen kan jag lugnt glömma allt ;) tills det blir jobbdags igen, o det kanske nån annanstans..
Ha en bra dag alla!
Kram Skorpan

Svar: Ja jag tror absolut att din talisman gör allt som står i dess makt för att hjälpa dig ! Kram :)
Esmaralda

9 Anki:

skriven

Godmorgon
Vilken tur att det gick bra chauffören !
Tack för att du delar med dig <3

Kram Anki med flock

10 Solen:

skriven

Så spännande att få höra din historia och tur att du fick hjälp av den!
Min talisman var något varm när jag fick den i min hand första gången, men nu tycker jag den känns kall och oaktiv.
Kanske det är så som med din att den är i viloläge tills det är dags att slå till med buller och bång?
Jag håller tummarna för det.
Ha en bra dag ☀️

Svar: Ja så kan det vara.. en del väntar på ett speciellt tillfälle och andra verkar stilla i det tysta och man märker knappt alls av dem.. kram :)
Esmaralda

11 Sus:

skriven

Hej
Man blir glad av att höra din berättelse ....
Tack för att du delar....
Vore fantastiskt om min kunde göra gärna lite underverk....
Love sus

12 Rosa:

skriven

Vad bra att Harri fungerade när det verkligen behövdes. Jag hade behövt en Harri de senaste dagarna då mycket blev knasigt på redan. Men om man ser livet från den ljusa sida så.....


Esmeralda, just nu har jag väldigt svårt att se livet från den ljusa sidan. Det är tungt fruktansvärt tungt. Och jag undrar om jag kommer få träffa honom igen som jag umgåtts med ett halvår? Han hör av sig då och då men jag vet inte vad han känner och vill med mig?

Ha en härlig dag alleman.

13 Förtvivlad:

skriven

Kära Es. Ser du vad som är problemet i min och äldsta dotterns relation? Hon åkte hem flera dagar tidigare än hon skulle från mig, för att hon menade att jag sprider dålig stämning och är egocentrerad. Detta tog mig mycket hårt. Känner mig som en dålig människa, när jag vet att jag alltid gör så gott jag kan. Hur ska jag hantera detta och varför blir det såhär? Kram

Svar: Kan ni prata konkret om varför det blev som det blev.. så gör det ! Men undvik att gå i försvar. Du är en underbar människa men ibland är det svårt med relationerna mamma/barn.... det kommer att blåsa över.. kram
Esmaralda

14 Cj:

skriven

Harri💕.. är en underbar liten filur, gör det som är meningen🙏🙌. Tur att det gick så bra för dig.

Undrar om min Harri gör något för mig, tycker han vissa dagar verkligen känns i BH:n.. han lixom värmer till. Pirrar.. laddar han för💕. Kram☀️

15 Hedwig:

skriven

Wow chauffören, vilken berättelse! Det var en kul morgonläsning! Hoppas attdin Harri kommer att 'rädda' dig många gånger till!

16 intresserad:

skriven

Är D fortfarande intresserad av mig?

Svar: Kanske inte som innan.. kram
Esmaralda

17 Evig:

skriven

Godmorgon!
Vilken fantastisk historia! Jag blev så glad av att läsa detta. Jag har också trott att min Harri inte riktigt "fungerade", men nu förstår jag att jag inte ska vara ledsen om han inte reagerar och inte blir varm när jag pratar med honom. Han kommer att hjälpa till när det verkligen gäller.Fast när jag hade läst detta idag och tog honom i handen så tyckte jag nog att han kändes varmare än vad han brukar, eller så var det bara önsketänkande,

Snart åker jag iväg på min resa. Samtidigt som jag tycker att det ska bli roligt så är jag lite ledsen över att jag behöver tillbringa tre veckor själv. Visst finns det människor omkring mig, men det hade känts roligare om någon eller några hade velat följa med. Jag har varit iväg så mycket själv där, och får liksom dela upplevelserna med mig själv. Det blir inte heller så att jag gör så mycket utflykter när jag är ensam. Nåväl, jag gläds ändå, eftersom jag har förmånen att komma iväg till ett ställe som är lite som balsam för själen och det är inte alla förunnat.

Ha en fin dag allihop.Kram från Evig.

Svar: Låt glädjen ta överhand... det blir en bra resa.. kram :)
Esmaralda

18 Hej:

skriven

Hej Esmaralda.
Dessa talisman fungerar ju riktigt bra!

Es, känns det som om jag bor på en annan ort än nu när jag möter en partner? Eller känns det mer som att jag bor på den ort jag bor på nu?
Kram

19 Me:

skriven

Hej Esmaralda.
Nästa gång ska jag beställa, det ska bli spännande.

Es, See det ut som om K finns med på sikt? Kram

20 Ma:

skriven

Hej Esmaralda.
Hur möjligt ser det ut för mig att jag är gravid eller väntar mitt andra barn vid när jag är 31 år? Inom två år? Finns den chansen för mig att jag väntar mitt andra barn när jag är 31?
Kram

21 Skorpan:

skriven

Tack Es, bra att höra!
Går trögt på alla fronter så lite hjälp skulle inte skada ;).
Första halvlek spelad idag o gissar att det kanske blir vinst nu då mamma inte är med o tittar ;D.
Kram Skorpan

22 Me:

skriven

Hej Esmaralda.

Finns K med på sikt?
Kram

23 Erika:

skriven

Hej! Tror du min Harri kommer att hjälpa mig att hitta kärleken?

24 Michaela:

skriven

Tack för att du delade med dig. Och vilken tur att Harri fanns där och hjälpte dig!

Känns som min Harri ger mig styrka iaf men annars har inget av det jag önskar inträffat. Älskar honom ändå :)

Drömmer så mycket mardrömmar och vet inte varför. Oftast att jag blir jagad och hittar inte ut. I natt var jag på ngn stor klubb och plötsligt ville någon döda mig och jag försökte ta mig ut men lyckades inte. Och mitt i allt dök min soulmate upp. Fattar ingenting. Vet du?

Ännu en varm dag. Ledig och skall till hudläkare och sen hundvakt , träning och förhoppningsvis se England vinna ikväll :)

Kram!

25 Ma:

skriven

Hej Esmaralda.
Denna sommar var jag på något sätt beredd på att jag skulle vara själv, det var jag förra sommaren också. Och då kändes det som att till den här sommaren skulle jag nog säkert fortfarande vara själv,
Jag försöker hitta på lite allt möjligt. Försöka se positivt men ibland blir det svårt också. När man ser och hör omgivningen runt mig med familjer och de åker och gör allt möjligt på semester. Jag försöker ta dagarna lite som de kommer och ta vara på ledigheten också även om det inte är precis så jag vill ha det.

Men till nästa sommar, även om du inte kan se något exakt. Känns det som om nästa sommar kan vara annorlunda? Kan jag vara i en relation och ha partner då?
Kram

26 Helena Ir:

skriven

Ja,ibland kan man verkligen känna att det måste vara Harri,som varit i farten..jag har ju själv haft några stycken.

De verkar vara väldigt busiga den här kullen du gav liv till.

Sessan(7) jag tror precis som Esmaralda att du nog hittar Harri igen..känslan är att den fortfarande är kring din säng på något vis..l

Fick ett kort, från sonens två barn, med grattis till farmor..Ja,även sonen med fru deltog i det. Kanske det börjar lossna nu..

Hoppas du hade det bra hos Nettan igår..att era planer känns bra..inför er resa till Sthlm.

Idag kommer min tjej hem..packa mm tillsammans.

Ha det så bra!

Kram :)

Svar: Tackar.. ja det var mysigt hos Nettan igår och vi gjorde upp planer.. om detta kan du läsa på bloggen i morgon :) kram
Esmaralda

27 K:

skriven

Hej
Det är mycket frågetecken i mitt liv just nu mest kring mina söner. Kommer det att lösa sig eller kvarstår problemen med främst skolan och vännerna? Är mannen jag lever med den rätte, vi väntar vårt första gemensamma barn så jag vill tro att han är det. Jag är som sagt gravid men fick senast ett sent missfall kommer det sluta så även denna gång? Jag vågar inte hoppas på för mycket och vill inte bli besviken igen.

28 Carina ST:

skriven

Härligt att läsa om hur din och din systers talismaner fungerat.

Min Hari har hjälpt mig att lösa några saker som jag verkligen behövde hjälp med kring ekonomin. Det började redan någon dag innan min Hari anlände till mig och fortgick sedan med hjälp precis när jag behövde det. Tack vare det så är min semester mer lugn och harmonisk.

Min Hari blir varm mellan mina händer när jag mediterar, men däremellan kall och lugn.

Jag har bett om hjälp med tre ganska stora saker. Vi får se vad som händer med dem. Det känns som om Hari bidar sin tid. Att saker grundläggs just nu. Det är min känsla. Men jag vet inte om den är sann...vi får se.

Kram, Carina ST

Svar: Det känns som om det ligger mycket i din egen känsla.. kram :)
Esmaralda

29 Ghostwriter :

skriven

Min kropp har reagerat och jag känner mig inte alls frisk, och det har varit riktigt illa mellan åt.

Kan du se vad som är fel? Får jag hjälp hos läkarna i andra staden?



Kram

Svar: Jag ser inte vad detta beror på men självklart ska du söka tills du får den hjälp du behöver.. kram
Esmaralda

30 Pia :

skriven

Drömde om honom och saknaden är så stor. Hör han av sig igen?

Kram 💕 💞

31 Louise:

skriven

Vilken tur att Harri grep in.

Igår blev lilltjejen lite förkyld och hon har lite feber. Hon kunde väl väntat till nästa vecka. På lördag åker vi ju till Ven.

Igår fick jag även sålt ett spjälskydd som jag ska skicka till Landskrona så den sega försäljningen börjar ta fart. Tror inte det är så många som använder spjälskydd utan det är mer bebisnästen.
På tisdag ska det tvättas en massa bebiskläder och så ska de fotas och läggas ut till försäljning. Ska bli skönt att börja bli av med dem då vi har supermycket barnkläder.

Jag räknade ihop hur många jobb jag sökt sedan juni 2016 fram tills nu och fick ihop över 200 stycken på från visma recruit och sen säkerligen sådär 150 på privata och inte fått så mycket som en anställning. Det är helt galet.
Min man sa att om han stod som första sökande på boplats syd hemsida så kanske vi får nästa lägenhet vi söker.
Men först måste han ha en anställning.

Väntar på svar efter intervjuerna från förskolan jag var på intervju i slutet av juni(montessori) och så från skolan jag var på intervju hos förra tisdagen.
Måste ju ha ett fast jobb och dessutom börja få råd att börja betala av skulderna hos inkassoföretagen innan jag börjar betala av kronofogden.
Börjar bli så uttråkad av att bara gå hemma.
Jag hoppas ju att jag får något av jobben jag har sökt men väntan är så dryg.

Kommer vi få lägenhet om min man står som första sökande och blir det fast jobb för mig till hösten?

Ha en fin onsdag och tacksam för svar. Kramar.

32 Ester:

skriven

Hej!

Ser du boende i eget hus för mig inom överskådlig framtid? Bo i lägenhet är absolut inte för mig. Det är aldrig tyst och det påverkar mitt humör och mående alldeles för mycket.

Kram







Svar: Du kommer bo i hus så småningom.. kram
Esmaralda

33 MollyD:

skriven

Ljuvliga sommar!!

Långa promenader, yoga, mediation och sånyttig mat spetsat med lite onyttigt, det är ju sommar trots allt och rosé och bubbel hör bara till. Laddar inför en tuff höst!!
Att jobba med en bipolär psykopat tar på krafterna och det rejält, plus att man hela tiden ifrågasätter om man själv inte är galen.
Funderar hit och dit om jag ska vara kvar, trivs så väldigt bra på mitt jobb förutom crazy lady som förstör och ställer till.
Usch när det inte är bra på jobbet och ingen kärlek i sikte och massor av saker som måste göras på huset då ärdet svårt att hålla uppe en postiv anda men det går och jag laddar som sagt!

Ser du om kärleken kommer i år eller o crazy lady slutar eller om jag gör något annat ( fast jag inte vill)

KRAM från salta bästkusten

34 Skorpan:

skriven

Gissade ju det, mamma borta från matchen o då går sonen o gör mål :D. Är tydligen en onixfågel som inte tillåter barnet att lyckas ;)... Kan det leda till nåt bra om det blir byte av lag? Mera drive o så..
Kram Skorpan

35 Pia1:

skriven

Jag är mest bara bitter och avundsjuk på alla som inte har svåra smärtor, alla som har en bil, alla som besöker fina stränder i den här underbara sommaren. Absolut finaste sommaren man någonsin kunnat drömma om. Och den rinner förbi oss. Hela livet rinner förbi. Det känns bara försent. Var till sjukhuset en fjärde gång häromdan. Men nä jag ska vänta till oktober. Och jag får antagligen ingen hjälp då heller eftersom de vägrar röntga när det är AKUT och det finns chans att se vad. Varför????

Svar: Jag kan inte se eller begripa varför.. det är som om de inte tar dig på allvar... jag hoppas att någon av bloggläsarna kan ge dig råd... styrkekram
Esmaralda

36 M:

skriven

Hej Es

Ser du om vi kommer att gifta oss i framtiden ?
Och kommer jag ha mitt hus kvar eller säljer jag, och riktar in mig helt på sambons hus.?

Kram

37 Jessica:

skriven

Es,

Jag har sett vita fjärilar varje gång jag jag går utomhus.
Betyder det något?
Är det något tecken från änglar eller något?
Isåfall, vad är det dom vill säga mig?

Kram :)

Svar: Ja det är ett tecken från de dina på andra sidan.. att de är med dig.. kram :)
Esmaralda

38 Maleficent:

skriven

Har jag och denna kvinna haft ett tidigare liv tillsammans? Är det då som jag tror?

39 Bh:

skriven

Fint av dig att dela med dig av din Harri upplevelse.
Min Harri lever till ibland, känner av hans ”pirr”...
undrar om han kommer att göra något konkret inom kärlek snart?!? Sommar, sol, lite Rosé och mys.. blir det något av det??? Kram

Svar: Ja det kan det.. kram :)
Esmaralda

40 Jossan:

skriven

Jag lyckades överleva Liseberg och det var fint väder fram till ca halv 8 sen blev der oväder. Men vi avsluta bara med vatten karuseller. Var hemma kl 2 på natten. Sov några timmar sen åkte jag till optikern.. jippi der blev tydligen glasögon... sen sov jag 3 timmar innan jag skulle träna...

Idag ska jag städa och laga mat och träna. Ikväll blir det drinkkväll!

Kram

Svar: Smart att åka vattenkaruseller när det regnar :) Kram :)
Esmaralda

41 Jula:

skriven

Hej Esmaralda.
Kommer han någon gång mer att se något värde i mig på kärlekssättet?
Kommer han igen vilja satsa på mig?
Kram

42 Alina:

skriven

Hej Es

Har jag någon chans på paul?
kram

43 Eveline:

skriven

Hej Es! Vill också ha en talisman, kommer du sälja de snart igen? Gud vilka historier och tur att du som skrev klarade dig samt din systers barn.

Esmaralda, jag har en fråga angående min nästa partner, är det någon jag träffat förut/ känner? eller är det någon som jag inte vet om ännu?

Hoppas du får en härlig Onsdag, kram Eveline

Svar: Jag kommer ta mig an en ny kull talismaner till hösten. Den partner som blir den rätte för dig är ingen du träffat tidigare.. han kommer vara helt ny för dig.. kram
Esmaralda

44 Robin:

skriven

Hej, jag träffade en tjej genom nätdejting i helgen. Hon verkade gilla mig väldigt mycket och gick fort framåt. Hon var dessutom ganska mycket yngre än mig och ville heller inte berätta så mycket om sig själv. Dagen efter fick jag lite kalla fötter och bröt faktiskt med henne. Nu har några dagar gått, och jag funderar på om jag gjorde rätt? Eller skulle något bra kunna komma ur detta om jag tar upp kontakten igen?

Svar: Nej det känns inte som om du skulle kunna få de rätta känslorna för henne.. kram
Esmaralda

45 Browallia:

skriven

Tack chauffören för att delar med dig av din fantstiska upplevelse med Harri.

*********

Det är så fashinerande vad dessa talismaner kan åstakomma. Min Harri verkar i det tysta och jag har börjat få små tecken på att han gör allt för att uppfylla mina önskningar

Tacksamhet o glädje

Svar: Vad roligt att du kan se och märka dessa tecken... det underlättar ert samarbete.. kram :)
Esmaralda

46 Maria:

skriven

Hej!
Vilken tur att Harri fanns och kunde rädda! Jag skulle behöva en som ledde mig rätt i kärleken nån gång ☺️💕ser du Ez vad Fredrik egentligen känner och vad jag betyder för honom? Äkta känslor eller ej?
Kram ❤️

47 Kiara:

skriven

Hejsan Es!
Det var ett tag sedan jag var inne på bloggen. Tror det nästan var ett år sedan. Har helt och hållit glömt av att läsa och följa bloggen. Läste om din afrikanske bror och jag beklagar verkligen. Hoppas begravningen var fin? 😢 Tråkigt med lilla MG. Pussa han från mig. 😘

Hoppas lite har förändrats på kärleksfronten. Att den stora kärleken har närmat sig en aning. Ser du möjligtvis hur stor chans det är att jag möter honom nästa år? Tack i förhand! Kram Kiara 💗

48 Till Pia1:

skriven

Hej!

Kan inte du göra ett blogg inlägg,så kanske vi i bloggfamiljen kan komma med råd till dig mm?
kram<3

49 Kiara:

skriven

Hejsan Es!
Det var ett tag sedan jag var inne på bloggen. Tror det nästan var ett år sedan. Har helt och hållit glömt av att läsa och följa bloggen. Läste om din afrikanske bror och jag beklagar verkligen. Hoppas begravningen var fin? 😢 Tråkigt med lilla MG. Pussa han från mig. 😘

Hoppas lite har förändrats på kärleksfronten. Att den stora kärleken har närmat sig en aning. Ser du möjligtvis hur stor chans det är att jag möter honom nästa år? Tack i förhand! Kram Kiara 💗

50 💕 Zoey 💕:

skriven

Chauffören, vilken tur du hade och vad bra att Harri räddade dig!

Es, gör ett nytt försök ...

När min syster gifte sig för tre år sedan sa min kusin L att hon skulle minsann ha ett ännu större bröllop och bjuda alla medan hennes pappa, dvs min morbror, inte tyckte det utan att de skulle åka iväg utomlands och gifta sig istället. Som jag skrev till dig på midsommardagen så gifte sig min andra kusin M på midsommarafton. Att L blev avundsjuka när min syster gifte sig de förstod jag, men tänkte lite nu när M också har gift sig, blev L ännu mer avundsjuk? Ser du möjligtvis om det snart blir bröllop för L:s del? Blir det i Sverige eller utomlands isf? Kommer släkten bli bjuden eller bara dom närmaste? Blev lite mycket frågor men hoppas du kan ge svar på allt som du ser gällande detta. Bara ren nyfikenhet!
Hoppas allt är bra med dig och goa lilla MG! Kram Zoey 💕

51 Lilla blå:

skriven

Helt fantastiskt, Chauffören! Blev lite extra magi till morgonkaffet :)

Jösses sådan supé det blev igår.. Vin- och avsmakningsmenyer minsann.. Men är man i Chile så är man! Funderar på om jag ska vara uppmärksam i viss situation eller viss miljö Es, på det där som kunde dyka upp? Hopplös disträ som sagt..

Kram och må gott bloggvänner 💕

52 S:

skriven

En Harri vore bra att ha. ♡

Varför fortsätter han att lägga sig i mitt liv när vi på hans initiativ bestämde att vi inte skulle delge varann eller redovisa kontakter för varann? Så snokar han sådär som han gör. Jag är så ledsen arg och besviken... Hur kan jag tänka?

Kram

53 Tingeling:

skriven

Hej Es

Ser du något glädjand skoj som händer mig?
kram

54 Fanny2:

skriven

Din tid var nog inte riktigt inne men din Harri var säkert med och hjälpte dig. Tur att inget allvarligare hände. Talismanerna lever sina egna liv och det är svårt att förutsäga vad de kan göra. Min Frans fungerade på sätt jag inte hade räknat med...

Es, tror du att det finns något intresse hos C som kan leda till något mer? Kan det vara han jag skulle träffa när jag var med vänner eller kollegor?

Kram

55 Ma:

skriven

Hej Esmaralda.
Denna sommar var jag på något sätt beredd på att jag skulle vara själv, det var jag förra sommaren också. Och då kändes det som att till den här sommaren skulle jag nog säkert fortfarande vara själv,
Jag försöker hitta på lite allt möjligt. Försöka se positivt men ibland blir det svårt också. När man ser och hör omgivningen runt mig med familjer och de åker och gör allt möjligt på semester. Jag försöker ta dagarna lite som de kommer och ta vara på ledigheten också även om det inte är precis så jag vill ha det.

Men till nästa sommar, även om du inte kan se något exakt. Känns det som om en ny kärlek dröjer en betydande tid? Eller kan det vara annorlunda till nästa sommar?
Kram

56 Ma:

skriven

Hej Esmaralda.
Denna sommar var jag på något sätt beredd på att jag skulle vara själv, det var jag förra sommaren också. Och då kändes det som att till den här sommaren skulle jag nog säkert fortfarande vara själv,
Jag försöker hitta på lite allt möjligt. Försöka se positivt men ibland blir det svårt också. När man ser och hör omgivningen runt mig med familjer och de åker och gör allt möjligt på semester. Jag försöker ta dagarna lite som de kommer och ta vara på ledigheten också även om det inte är precis så jag vill ha det.

Men till nästa sommar, även om du inte kan se något exakt. Känns det som om en ny kärlek dröjer en betydande tid? Eller kan det vara annorlunda till nästa sommar?
Kram

57 Huldamaräng:

skriven

Hej!
Nu har de varit här och åkt hem :) Och det var så mysigt att ha dem här, och de tycker om mig, precis som du skrev :) Igår kväll somnade jag full av kärlek till de rara barnen!
Idag sitter jag med en annan oro. Jag hittar fortf inte hö till mina hästar. Ser du om jag hittar något eller måste jag skjuta dem?
Stor kram

58 Elisa:

skriven

Hej!
Ser det ut att kunna bli av? Känner mig lite blyg nu ju..
Kram

59 Anna E:

skriven

Har min Harri gjort nåt för mig än, ser du nåt?

60 Esset:

skriven

Herrejisses sådan kraft det finns i de små rackarna...

Kram och kör försiktigt ❣

Es! Hoppas du får lite andrum i ungdomsvimlet därhemma. Jag undrar om något särskilt eller annorlunda händer efter resan. Får du till dig något? Jag tänkte försöka planera in mycket mysigt och längtar efter att träffa upp vänner jag inte sett på länge. Det ska bli så mys. Kram :)

61 ängeln:

skriven

Åh vad underbart att Harrisarna har verkat så för dig och din syster, chauffören! Min Harri har verkat i det lilla i vardagen än så länge . Det har jag verkligen känt av!

62 Bumble bee:

skriven

Hej Es!
Kan du se om det blir kyrkbröllop för mig eller blir det vigsel ute? Blir festen ute eller inne? Tusen tack i förhand! Kramiz

63 Bumble bee:

skriven

Hej Es!
Kan du se om det blir kyrkbröllop för mig eller blir det vigsel ute? Blir festen ute eller inne? Tusen tack i förhand! Kramiz

64 kicki:

skriven

Hej Es

Ser du npågot speciellt som händer mig den närmsta tiden?
kram

65 Vitlilja:

skriven

Är den privata terapeuten bättre för mig eller samtalskontakten på psykiatrin?

66 Az:

skriven

Hej Ez!
Hittade din blogg 2011-2012. Tagit några seanser. Livet har gått i ett i några år men har nu börjat läsa bloggen igen <3

Ska beställa en seans men innan jag gör det så hoppas jag att du ser min fråga och även ser något om den!

Min pappa har testats för PSA. Ser du om han är sjuk eller kommer att finnas med oss länge till?
Jag är så orolig och jag ser att han mår så dåligt och är nere.

67 Milla:

skriven

Vilken fin berättelse!
Är min Shanti ännu verksam tror du eller det saltbad som gäller? Tror du att det är ngn som går bakom ryggen på mig o bara säger halva sanningar....

68 F:

skriven

Något nytt och spännande på väg in i mitt liv du kan se kram

69 Pernilla:

skriven

Hej, Roligt att läsa om Harri.Synd att man inte har en egen. Kan du se om jag någonsin kommer bli opererad i ryggen och få tillbaka mitt liv? Kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: