Överraskningen !!

 
För en stund sedan kom ett blomsterbud.. till min stora förvåning..  med de vackraste rosor till mig..
från en av er i bloggfamiljen !!
Jag blev så rörd och så glad... tack snälla snälla 💗
 
Blommorna ska pryda sin plats på matbordet ikväll när vi alla samlas för att grilla...i morgon bitti far amerikanarna hem till sitt !
 
 
Mannabonne Glenn vill också passa på att hälsa... han tar sitt kvällsbad och numera går han lagom långt ut och njuter av svalkan i vattnet.. se hur njutningsfullt han  sluter ögonen.... och så säger han att nu laddar han inför resan till Tyskland på  lördag... för Tyskland är ju hans favoresemål....
 
Kram & kärlek från oss båda :) 
1 N:

skriven

Hej Esmaralda.
Wow vad snällt och vilka vackra.

Hur stor är chansen att jag gifter mig med honom?
Kram

2 Dino:

skriven

Hej Esmaralda.
Kan du se att dem älskar varandra?
Kram

3 Resa:

skriven

Så fina rosor,mysigt ni skall ha det:)& så söt lilla mg är, skall bli kul att följa dig på din resa snart:)

Ser du mig göra någon resa snart Es?
kram

Svar: Ja du kommer snart att planera din resa.. kram
Esmaralda

4 Skorpan:

skriven

Åh så fina rosor o en fin Mannabonne! Han förstår dig på det här att njuta..
Kanske en annan förstår det ockdå, nån dag ;). Hoppas före jag är tvåsam, fast det lär nog räcka så.. Tills pensionen?
Ha en härlig grillkväll!
Kram Skorpan

Svar: Tackar.. ja nu ska vi sparka igång grillet.. kram :)
Esmaralda

5 SE HIT! TACK :

skriven

Ville berätta för er om en ängel! Hon hjälpte mig VÄLDIGT mycket. Jag är fortfarande helt chockad över denna fina gest, då jag tidigare inlägg försökt få hjälp. Jag kan inte ens tacka dig nog ThereseC!


Jag lovar att hjälpen har hamnat i goda händer och som tack för allt så har jag skickat dig healing. Som jag hoppas kan hjälpa i kroppen men också i själen (Tankarna ska bli lugnare och lite så).
Jag ska skicka igen, men jag hoppas du kan ta emot.




TACK FRÅN EN TACKSAM PERSON!


Ghostwriter

6 Helena Ir:

skriven

Åh,så fantastiskt fina röda rosor! Är det en hemlig manlig beundrare. .skojar bara! Rosor som är bland det vackraste!

Fick själv något fint med mig från Maria i receptionen. .hon sa Du var det bästa med den här sommaren!
Och jag retades:det säger du till alla!
Inte alls sa M..med både finskt och grekiskt i blodet!
Fick e-postadress oxå.. 😊
Go kvinna..!!
Tänk vad vi människor kan göra varandra glada om vi bjuder på oss..

Ha nu så smaklig måltid! Och MG blir jag också glad av..lille mannen!

Kram:)

Svar: Ja, man blir ju så himla glad över det oväntade och jag är en sån där tacksam person att ge.. blir ju lipfärdig även om jag bara får en liten kaka choklad.. just det där att någon TÄNKT på mig... och gjort sig besvär... kram :)
Esmaralda

7 Muu:

skriven

Hej Esmaralda.
Vad fint att du har fått hjälp nu det är du sannerligen värd. Och Therese vad fint av dig. Önskar jag också kunde hjälpa. Behöver se över det. Vill försöka.
Hur stor ser chansen ut att jag är i en fast relation inom 1/2 till jul nyår?
Kram

Svar: Chansen finns.. runt 30 % att det sker innan nyår.. kram
Esmaralda

8 DD:

skriven

Komemr han höra av sig snart?

9 Skrållann:

skriven

Hej!
Härligt att se MG pigg och njuta av sommaren.
Blomsterbutik är härliga. I mina yngre dagar fick jag vid varje födelsedag den vackraste bukett man kunde önska av min gamla vän. Så nu när jag fyllde 40 räknade jag nästan med att få en med bud från honom och rätt som det var så dök vår lokala blomsterhandlare upp i caféet där jag jobbar. Han berättade att en av buketterna hade ett kort som bara jag skulle förstå för det stod ”du vet från vem” Jag blev rörd och sa att det visste jag allt för det var nog från en gammal ungdomsvän. Han blev lite allvarlig och sa ”nä, det är från mig, jag tänkte skoja lite” Ups, det hade jag ju inte räknat med att buketten var från självaste blomsterhandlaren🙈 På tal om min gamla vän, kommer han någonsin hitta kärleken och någon att dela sin lilla stuga med?

Kram❤️

Svar: Ja MG är riktigt pigg mot alla odds och det gläder mig så ! Och vad det gäller din gamla vän så ja, han hittar kärleken.. kram :)
Esmaralda

10 Helena Ir:

skriven

Det är du värd..och det är vi många att tycka!Så som du är för många..så kommer det tillbaka..osv..men allt det där vet du ju redan..💕

Svar: Kram & tack :)
Esmaralda

11 G.H:

skriven

Jättefina blommor :)!
... och så snygg vas:)

Vad kul att se MG ❤️ Han ser pigg ut!

Kram:)

Svar: Ja, han är förvånansvärt och underbart pigg... det borde ha inte vara och jag är så glad.. kram :)
Esmaralda

12 Michaela:

skriven

Åhhh så fina och så skönt för MG att svalka sig i vattnet i denna hetta. På lördag smäller det för Tyskland äventyr :) Kram

Svar: Underbart :) kram :)
Esmaralda

13 Virrhönan:

skriven

Överraskningar är väl härliga! Speciellt blombud. Vilka vackra rosor och vilka vänliga själar det finns va? Själv får jag minsann köpa mina egna blommor om jag ska få några...
Härligt och se en njutningsfull MG, hoppas han får en grillbit han med ikväll😋
Önskar er en underbart skön afton💕

Svar: Ja, vilka människor det finns och vilken glädje !! Och MG fick en rejält godbit han också... kram :)
Esmaralda

14 Mumi:

skriven

Hej Esmaralda.
Hur stor är chansen att jag möter en kärlek och går in i en relation under det här året eller under nästa året? Och hur stor är chansen att det dröjer längre än över nästa år?
Kram

Svar: Att det sker inom 12 månader är runt 40 % och därefter ökar procentsatsen.. kram :)
Esmaralda

15 Till Muu (7):

skriven

Tack för omtanken och detta med att hjälpa mig är verkligen långt ifrån ett krav. Jag hade inte ens förväntat mig och blev verkligen häpnad när någon ändå tänkte på mig och kände för att göra en sån här fin sak för någon annan, jag är tårögd faktiskt.


Kram

Ghostwriter

16 Undra:

skriven

Hej Esmaralda.
Hur stor ser chansen ut att vara att han väljer att fortsätta med mig?
Kram

17 Em:

skriven

Hej Esmaralda.
Hur stor ser chansen ut att han fortsätter med henne?
Och att de får barn tillsammans?
Kram

18 Agnes:

skriven

Så härligt han verkar ha det, Herr Fralla! =)

Och tack för din kommentar, Es!

Kram!

Svar: Han är helt enkelt en livsnjutare... av stora mått.. kram :)
Esmaralda

19 Solstjärnan :

skriven

Hej😊

Otroligt vackra rosor !!
Du är värd dessa rosor Es!
Du gör ett fint jobb,hjälper många på vår livsväg och nu har någon skickat dej dessa som tack.

Kram Solstjärnan 🌟

20 Mikro:

skriven

Hej!
Tyckte jag kände mig svag och jobbade dåligt idag.. tog åt mig också av en kollega så jag blev lite ledsen.. kanske tecken på att jag inte borde söka tillbaka dit?
Kram

21 Agnes:

skriven

Glömde ju att berömma de vackra rosorna! =)

Kram!

Svar: Ja, de är ju alldeles enastående... och så glad jag blev :) Kram :)
Esmaralda

22 Livsturisten:

skriven

Vad eller vem ser min hund här hemma inatt nu? För hon beter sig helt underligt o antingen söker hon skydd eller så väntar hon...kkan inte säga vilket. Känner mig inte rädd men lite obehaglig som att det kan va en vsrning kring nåt. Ser du nåt? Kram

23 Madeleine :

skriven

Hej!
Hoppas allt är bra med dig? Har haft fullt upp i livet med både bra och dåliga saker så det var ett tag sen jag skrev.
Jag är lite orolig över min vänskap med K. Vi ska ha träffats flera gånger under sommaren men hon skjuter hela tiden och ändrar dagar men vi ses aldrig. Jag vet att hon har haft fullt upp med men jag blir orolig när vi tidigare umgåtts varje dag och sen helt plötsligt har hon inte tid med mig. Jag har frågat ut henne om hon är arg på mig av någon anledning men hon säger nej.
Nu är jag orolig att jag har förlorat en fantastisk vän.
Kan du se om hon är arg på mig och om jag har sabbat vår vänskap?

Kramar

Svar: Nej jag kan inte se att hon är arg på dig.. hon verkar bara vara liksom på en annan planet just nu... låt henne ta initiativen... det kan ta lite tid men det kommer.. kram
Esmaralda

24 Madeleine :

skriven

Okej det kan jag förstå men hur kan man vara så upptagen att man inte ens kan svara på en enkel fråga. Jag får mer känningar att hon inte vill umgås med mig längre men inte vågar säga nåt.
Blir bara så trött på att jämt komma i andra hand och att kompisar skiter i en. Jag har ingen att umgås med, ingen hör av sig utan jag måste göra det först. Är jag en sån värdelös vän??
Tycker allt känns piss nu och jag tvivlar på att det någonsin blir bättre för mig. Är så ledsen just nu och rädd :/

Jag förstår inte vad jag gör få fel?


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: