PASSA PÅ.....

 
 
Jag fick nyss ett meddelande från Nettan..... hon har fått återbud till  regression 
 
Den  9/9  kl  11.30
 
 
Vill du boka regressionstiden   så  besöker du oss när vi befinner oss på Värmdö
 
Du får regressionen av Nettan och talimanen av mig.
 
Detta återbud är det enda som finns vad det gäller regression eller  personligt besök för spådom.
 
I övrigt finns ett par stycken TELEFONTIDER för spådom.
 
Vill du boka regressionstiden eller vill du boka  spådom via telefon... hör av dig snarast till Nettan
 
Ring eller skicka sms
 
070 6661570
 
 
Måste ju få leka lite med min nya telefon 😀
 
Kram & kärlek
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Mee:

skriven

Hej Esmaralda.
Tack för att du delar med dig.

Läskig bild.. men. Coolt.

Ser du någon möjlighet att vi under en period framåt gör ett försök att vara med varandra?
Finns det en chans att han vill det?
Kram

2 Skorpan:

skriven

Snygg du är :)!
Nån dag kanske det är regressionsdags igen?!
Fortsätter svettas hos mig..
O hoppas på att mannen inte vill svettas alltför ofta ;).
Kram Skorpan

Svar: Lagom är bra.. tycker han :) kram
Esmaralda

3 Susanne Amalia :

skriven

Så fin du blev riktigt eldig med sparkling touch.. Skrev en kommentar till ditt förra inlägg.. Men tror att det hänger i luften.. Kortar ner det och kommenterar med att det var en av de bästa inlägg jag har läst. Kramar 💕

Svar: Jag bugar & tackar o skickar kram :)
Esmaralda

4 N:

skriven

Hej Esmaralda.

Den här flytten du sett tillbaka till Örebro för mig.
Ser den ut att närma sig?
Gör jag den själv eller har jag en partner då? Tvåsamhet då det sker?
Kram

5 Helena Ir:

skriven

Har du en ny telefon :) Vill också ha..behöver faktiskt.. :)
Och du blir bara snyggare och snyggare med åren..:)

Kram :)

Svar: Ja eller hur ? "LOL"
Esmaralda

6 Bh:

skriven

Het som 💥🔥är du😂.. här åskar och regnar det just nu, skönt!!!
Nu semester i 2 veckor , så skönt👍. Händer det något 💕under den? Eller dröjer det.. kram

Svar: Ja, är du aktiv och ute så kan något bra ske under din semester.. något oväntat.. kram
Esmaralda

7 Mariposita:

skriven

Hej Esmaralda

Jag har träffat en ny man som verka bra. det finns personkemin och han har många bra sidor. vi har dejtat ett tag nu.

Blir det någonting långvarigt med o? är han den rätta?

8 Ht:

skriven

Hej!
Har nyligen blivit spådd av 2medium att till hösten så sker det förändring för mih på jobbet. Någo form av utbildning/projekt, och me detta så höjs lönen..
Stämmer detta?
Kram!

Svar: Ja någon form av förändring ligger på lut men det behöver inte handla om något stort.. och det verkar vara av positivt slag.. kram
Esmaralda

9 Mystiska Meg:

skriven

Hej, jag undrar så varför han betedde sig mot mig som han gjorde om han inte alls har några känslor för mig?

10 Madeleine :

skriven

Skulle träffa K i onsdags men hon ställde in det igen. Har en känsla inom mig att hon inte vill ses och ljuger en massa för mig för att slippa men hon säger att hon inte är sur och vill ses.   

Är det så? Har vi bara haft en extrem otur i sommar och det kommer bli bättre när skolan börjar?    

Har inte hört nåt ifrån henne på ett par dagar och vi ska gå på bio imorgon.

Kram

11 åsa:

skriven

Hej E!
Söt du är på bilden . lite mkt ögonskugga tycker nog om jag ska va ärlig.
Kommer mina vänner att få ordning på min telefon? kram

Svar: Va ? Mycket ögonskugga ? :) Ser trögt ut med telefonen men det verkar lösa sig.. kram
Esmaralda

12 Jossan :

skriven

Åh hade jag bott i Stockholm hade jag nog gjort det. Är ändå sugen. Känner mig rätt ledsen nu..

Kommet hon ha sånt erbjudande med typ 3 frågor för 100 som hon har när ni är utomlands? Hoppas min ekonomi kan bjuda på den.. om hon hade det. Kan vara jag som minns fel.

Kram

Svar: Jag är inte säker ... tror inte hon bestämt än... men hon brukar ju ha det.. kram:)
Esmaralda

13 Milla:

skriven

Kommer nog inte i väg på regression fast det vore skoj o intressant. Chattar med en kille o har träffat honom ngn gång, tror du att han är en bra kille o kan vi bli vänner ev kärlek...

14 Sus:

skriven

Hej
Önska att jag kunde...
Snygga brudar...
Känner mig orolig inför nya jobbet blir de bra tror du?
Love sus

Svar: Jadå, lite mycket i början men andas lugnt.. du kommer in i det snabbt och sen rullar det på och blir bra.. kram
Esmaralda

15 Fina:

skriven

Kära Es! Hur stor chans är det att han o jag kommer att ha sex? Kram!

16 Me:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser du någon möjlighet att vi gör ett försök med varandra en period utav våra liv framåt?
Ser det ut som att han skulle vilja det ?
Kram

17 Fina:

skriven

Kära Es! Hur stor chans är det att han o jag kommer att ha sex? Kram!

18 Lotta:

skriven

Oaaaahhh, lite läskig bild helt klart :))))))).

Ser du om jag får en positiv höst och att det blir de braiga förändringarna jag hoppas på.

Kram L

19 åsa:

skriven

Hej E!
Fniss !Busa lite bara
Tack för ditt svar.
Kram ÅSA

20 Trött tjej:

skriven

Hej hej,

Jag skrev tidigare och då nämnde du att jag skulle ta ett steg vidare och tänka i nya kreativa banor. Inom vilket område gör jag det?

Ha en fin dag🌸

Svar: På det känslomässiga planer.. där börjar du.. och jobbar med dig själv och gör upp bra planer.. kram
Esmaralda

21 <3:

skriven

Hej kära Es är det bästa att sälja pappas kära stuga ?
Det är så många minnen. Tårarna kommer bara jag skriver om det.
Kram

Svar: Jag förstår det.. finns så mycket minnen i stugan men det ser ut som om det ändå blir rätt i tiden för försäljning.. låt sunda förnuftet råda.. kram :)
Esmaralda

22 Mashol:

skriven

Hej Esmaralda,

Kan du se var jag har lagt mitt anställningspapper?
kan inte hitta den😔

Svar: Nej tyvärr... jag ser ingenting men kanske någon annan här kan hjälpa till ? kram
Esmaralda

23 Ko:

skriven

Hej Esmaralda.
Känner mig lite stressad utav situationen...
Vill du snälla försöka se något.
För mig känns det rätt att fortsätta med honom och vår familj.
Mötte honom nyss och han kändes lite stressad,
Ver inte vad han känner eller vill.
Ser du vad han känner eller vill med mig?
Finna det en chans att vi gör ett försök? Även om du ser en annan man längre fram i mitt liv, är det kanske han jag ska vara med nu under en period?
Vad ser du, finns det en chans att vi gör ett försök? Skulle tycka att det skulle vara så roligt.
Kram

24 Browallia:

skriven

Kul att leka med foton. :)

Jag hade gärna kommit och träffat er i Stockholm men med mitt mående vet jag inte från dag till dag hur mycket ork jag har så det får bli en annan gång...

I natt kom det efterlängtade ihållande regnet och det åskar rejält i mellanåt. Underbart.

Mannen är påväg hit för kaffe och mys i soffan. ♡

Önskar dig ett skönt slut på helgen. Kram

Svar: My ni på bara.. :) Härligt :) kram
Esmaralda

25 Lotta S:

skriven

Es, jag behöver en ny vän, någon som jag känner mig bekväm och trygg med, någon jag kan ladda energi med. Dom kanske till och med kan tala om annat än det jordiska emellanåt! Var och vad ska jag titta efter??

Svar: Någon som lätt besvarar ett leende och som har en lättsam personlighet... och djupet som finns kommer du märka så småningom.. kram
Esmaralda

26 Tisa:

skriven

Åh. Jag måste också skaffa ny telefon 😊.

27 Ghostwriter :

skriven

Kommer jag klara av att hyra ut till personen/erna eller kommer det kännas läskigt och obekvämt? Jag vill verkligen kunna lita på människor.



Kram

28 F:

skriven

Hur ser resten av året ut för mig något nytt och spännande på väg in kram

29 Catarina:

skriven

Häftig bild på dig 👍😊
Jag undrar så mycket om jag kommer att möta min själsfrände snart..? Mötte grannens mamma, 75+ o är så tacksam för det, men någon att dela livet med 🙏 tacksam för svar ❤️ Kram

Svar: Någon att dela livet med kommer och det blir väldigt mycket glädje.. kram
Esmaralda

30 Tant grå:

skriven

Så snygg du är:)behöver med en ny telf snart:(

Ser du någon positiv förändring på väg?
kram

31 Michaela:

skriven

Haha va snygg du är!😄 Mamma är fast i Finland pga åskoväder så planen får inte lyfta. Och jag oroar halvt ihjäl mig😫 Kram

Svar: Det blåser över.. flygresan kommer gå fint.. oroa dig inte.. kram
Esmaralda

32 Dunegull:

skriven

Kommer behandlingen hjälpa honom?

33 Aldrig gjort - Ghostwriter :

skriven

Kommer jag klara av att hyra ut till personen/erna eller kommer det kännas läskigt och obekvämt? Jag vill verkligen kunna lita på människor.



Kram

34 Ko:

skriven

Hej Esmaralda.
Känner mig lite stressad utav situationen...
Vill du snälla försöka se något.
För mig känns det rätt att fortsätta med honom och vår familj.
Mötte honom nyss och han kändes lite stressad,
Ver inte vad han känner eller vill.
Ser du vad han känner eller vill med mig?
Finns det en chans att vi gör ett försök? Även om du ser en annan man längre fram i mitt liv, är det kanske han jag ska vara med nu under en period?
Vad ser du, finns det en chans att vi gör ett försök? Finnns det en chans att han vill seriöst med mig? Vilka banor tänker han i och vilja möjligheter kommer att finnas?
Kram

35 Fina:

skriven

Kära Es! Hur stor chans är det att han o jag kommer att ha sex? Eller att något ska ske mellan oss?
Kram!

36 Skorpan:

skriven

Tack för svaret Es!
Vi får svettas tillsammans, med hjälp av dammtrasan hans ;D.. O bränna kalorier, det behövs efter sommarens alla hamburgare, mums..
Kram Skorpan

37 Chatrine:

skriven

Häftiga animationer du kan få till med mobilen Ez!

Nu undrar jag om min soulmate känner till vem jag är? Det känns som om någon finns nära i energifältet. En trevlig och snäll man med sänkt huvud i plågor känner jag in men han vågar inte ge sig till känna.

Kram Chatrine

38 A:

skriven

Hej Es

Hur ser min blivande man ut?
kram

39 MumibM :

skriven

Hej Esmaralda.
Det känns verkligen som om alla andras liv går vidare och framåt men mitt står still.
Vad ska jag ta mig till?
Ser du någon förändring i mitt liv som verkligen ändrar och får fart på saker? Något inom kärleken påväg att hända?
Kram

40 Moses:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser det ut som om hans tankar är att han ska fortsätta med henne?
Är det hon som finns med honom framöver? På sikt?
Kram

41 Undra:

skriven

Hej Esmaralda.
Den här flytten till Örebro du sett för mig.
Ser det ut som om jag gör den tillsammans med en partner?
Börjar den närma sig?
Kram

42 Tingeling :

skriven

Hej Ezmaralda. Vilket kommer jag och katterna må bäst av; jag tar endast den rödhåriga eller jag tar även den svarta.
Tacksam för hjälp.
Kram

43 Mimmie:

skriven

Hej Es

Finns det någon varning omkring mig eller framöver jag bör se upp med?
kram

44 Jullis:

skriven

Idag på morgonen vaknade vi av en krafig duns. En fågel flög in i fönsterrutan och dog.. Jag har tänkt på det hela dagen och det känns inte bra..
Är det någon form av tecken?


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: