Tidig morgon...

 
Nu är vi igång & firar födelsedag men det började med frisering på gräsmattan... sonen är rätt bra på
det där... att få till korta militäriska frisyrer !
 
Kram & kärlek
 
P.s. Är lite  tekniskt strul med bloggen.. ha tålamod om du inte kan se din kommentar....
1 Skorpan:

skriven

Bra att man har egen frislr :).
Kanske det han gör, är frisör, mannen ;)?
Ha en bra kväll..
Här fortfarande på hemväg, puh.
Kram Skorpan

Svar: Nej, långt därifrån.. yrkesmilitär men som pluggar på universitet i stockholm... o just nu hemma o har sommarlov :) Kram :)
Esmaralda

2 Catarina:

skriven

Så skönt att bli klippt i sommarvärmen 👍
Jag har en lite märklig fråga, min grannes mamma kändes som min soulmate o vi hade så mkt gemensamt, framförallt allt andligt o medialt. Nu försöker de sammanföra mig med äldsta sonen/brodern som är bonde med 500 grisar där mamman bor. Vi har fått lite kontakt m varann men jag är fröken livrädd för kärleken. Blyg. Dåligt självförtroende. Är denna man någon för mig..? Tacksam för svar 💖 kram 💖

Svar: Jag tycker i alla fall att du ska ge det en chans och träffa honom förutsättningslöst och du kommer känna direkt om det kan bli kärlek eller inte.. kram :)
Esmaralda

3 Alie:

skriven

Hej igen Es,
Hur ska jag tolka det där med ”magi dörren” i väggen?
Kram

4 Jennifer:

skriven

Hej! Jag har faktiskt en sådan lust att tacka ja till jobbet! Kommer jag i sådana fall att klara av jobbet? Och kommer jag/vi att trivas? Kram

Svar: Du klarar jobbet men socialt och trivselmässigt kan det bli lite av en utmaning... kram
Esmaralda

5 Helena Ir:

skriven

Ikväll är det hel månförmörkelse..kallas också blodmåne..sådär kring kl 22.22 sa de igår..så om man tittar upp just då :)

Badat flera gånger idag..men så hinner man bli varm och svettig igen,när man tar sig hem..
Faktiskt slagit upp ett glas vitt med en massa is i..

Känner mig lite rädd för att bli sittande själv nu när tankarna är på annat håll..så då försöker jag istället hålla igång..

Ser faktiskt skönt ut för din vän att skala av lite hår..

Ha det så mysigt!

Kram :)

Svar: Vi försökte med månen men det ville sig inte riktigt... kram:)
Esmaralda

6 Misstjejen:

skriven

Hej

jag tänkt på tre år sedan är 2015 året på den februari som visar en datumet i drömmar. I året ska det sker den 11 augusti är en meddelande som jag får i mobil exakt tid så kommer det händer på riktig om två veckor på den lördag? något positiv av den meddelande... jag vet inte vem kommer som skicka den meddelande till mig. Jag har antecknar det i mobil för att ihågkomna den datumet till den dag kommer... Kommer det instämmer att kommer jag få en meddelande och kommer det var positiv av någon?

kan det var någon som jag känner?

ha det bra :) och har det trevlig för ni firar födelsedag

7 Anonym:

skriven

Bra med egen frisör. Mamma klippte mig när jag var liten, hon hade jobbat som frisör en gång i tiden 🙂

Vad är det för fel på min pappa? Varför måste han vara så elak? Det blir mer och mer att jag inte träffar honom och han har bara sig själv att skylla. Jag försöker men det går inte. Vill han inte träffa sitt barnbarn? Jag känner mig lite rådlös. Han är ju ändå min pappa. Men det funkar inte. Varför kan han bara inte vara normal och vara en riktig morfar. Vilka far- och morföräldrar vill inte träffa sina barnbarn och sitta barnvakt osv? Det vill väl alla? Men han bara förstör. Ska jag helt enkelt inte höra av mig till honom?

Trevlig kväll!

Kram

Svar: Det är sorgligt.. han älskar dig men han förmår inte bättre än det blir.. kram
Esmaralda

8 <3:

skriven

Teknikens under.
Kan den lite spontana 50 års skivan bli bra imorrn eller blir restaurangmys med L bättre ? Mest gifta par kommer på festen.
Kram
💕💕💕

Svar: Det kan bli trevligt både och men på olika sätt. välj det du känner dig mest på humör för.. kram
Esmaralda

9 Skorpan:

skriven

:D jag menade mannen som ska komma in i mitt liv ;).
Kram Skorpan

10 Ghostwriter :

skriven

Vet inte om du kan se sånt men jag undrar om det är så att jag är Gravid? Jag har mått riktigt dåligt 3v i streck utan att ens läkarna vet egentliga orsak

Kkram

11 Num:

skriven

Hej Esmaralda.
Se där vad snyggt det blir.

Nu hade vi sex med varandra.
Känner han något för mig? Finns seriösa avsikter och ser du hur det kan utvecklas?
Kram


Svar: Just nu känner han sig nog lite osäker och det kan bli hur som helst.. kram
Esmaralda

12 Norrlandsbruttan:

skriven

Herregud så lika.
Far o son :)

Här ska det åkas till en stor galleria och shoppas. Hoppas på att hitta något snyggt! Där inte svettlökarna syns i värmen.. Kan nått lite annorlunda kika fram snart eller blir det mkt samma hjulspår? Skönt det oxå ibland i och för sig..

Kram på födelsefirarna 💕

13 Catarina:

skriven

Tack för ditt svar. Det låter klokt. jag är så begränsad av min ekonomi o har 2 hundar som kräver sitt o svårt att ta mig iväg för att hälsa på på annan ort. Jag är inte så glad i män utan känner mig väldigt ambivalent (vilket jag döljer djupt inom mig) hade verkligen behövt flytta själv så att jag trivs o kommer till min fulla rätt vilket är min allra högsta önskan. det känns verkligen som ett vacuum runt mig o så hopplöst. Tack för en underbar o intressant blogg ❤️👍varm kram ❤️

14 Sus:

skriven

Hej
Super bra...
Fick inte jobbet....
Undrar varför ....
Love sus

15 Mareli:

skriven

Hej!
Ser det ut att kunna börja gå bra här?
Känns lite mentalt överväldigande..
Kram

16 Mimmie:

skriven

Duktig son du har:)

känner att jag gått alldeles för långa sträckor fem dagar i rad,så nu sitter jag med världens träningsverk och är helt slut i kroppen:(

Ps:Ser du något kul som väntar mig?
kram



Svar: Jadå. det kommer en hel del kul, absolut.. och snart dessutom.. kram
Esmaralda

17 Mimmie:

skriven

Tack för svaret Es kram:)

18 Madeleine :

skriven

Hej ez! Skulle träffa K ionsdags. Har en känsla inom mig att hon inte vill ses och ljuger en massa för mig för att slippa men hon säger att hon inte är sur och vill ses.   

Är det så? Har vi bara haft en extrem otur i sommar och det kommer bli bättre när skolan börjar?   

Jag börjar bli jätte orolig att jag har förlora henne.

Du sa tidigare att hon just nu var på en annan planet och att jag ska vänta på att hon tar initiativ :/

Kram 

19 Mimis:

skriven

Hej!

Blir det en lösning på mitt problem med jobb till hösten förhoppningsvis före jul??

Kram


20 Browallia:

skriven

En helt underbar bild på MG 😍 Jag kunde inte motstå att pussa på bilden 💋💋💋

Om jag överlever sommaren 2018 så har jag lovat att emigrera till Alaska. ❄❄❄




Svar: Jag kanske får följa med ? :) kram :)
Esmaralda


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: