Just nu....

 
Heja heja Daniel men vinner JonHenrik är det också okey !! 
💓
Och i bakgrunden  stressar sambon eftersom MG bestämt sig för att ha sin kvällsmat just exakt nu
 
Kram & kärlek
1 Helena Ir:

skriven

Håller så med dig..de är bra båda två! MEN..lite mer håller jag nog på Daniel ändå..

Vad fint du har hemma :)

Jag var på yoga nu ikväll..undrar vad det var med instruktören idag..ja.ja..hänger inte med i svängarna på människor..
Men ingen är på topp varje dag heller ..

Heja heja..Daniel..!!

Kram :) puss till MG :)

Svar: Och det blev Jon Henrik som vann.. men det var han ju värd i alla fall :) MG pussas tillbaks :)
Esmaralda

2 Michaela:

skriven

Gud så mysigt och vad fint ni har det!! :) Kram!

Svar: Åh, tack snälla :) kram
Esmaralda

3 F:

skriven

Hej Esmaralda.
Haha lilla hungriga Mg vill ha mat.

Es, blir det husköp för dem två tillsammans?
Kram

Svar: Ha haha, ja, eller hur :) !!! Han äter som en liten varg :) Det kan det blir men det dröjer i så fall.. kram
Esmaralda

4 Mojgan:

skriven

Hej Ez!
Vad kommer att hända på mötet på arbetsplatsen ungefär om 3 veckor. Kommer att jag får prov anställning ? Kram Mojgan

5 Melissa:

skriven

Ja heja Daniel:) Så fint du bor Es<3

Undrar när/om du ser mig få ett fast jobb och köpa en liten bil snart?
kram

Svar: Det kommer.. både jobbet och bilen... kram :)
Esmaralda

6 Gunilla i Oxd:

skriven

Hejar också på Daniel! Vilken fantastisk äkta härlig kille 🌟🌟🌟

7 Mojgan:

skriven

Hej Ez!
Vad kommer att hända på mötet på arbetsplatsen ungefär om 3 veckor. Kommer att jag får prov anställning ? Kram Mojgan

8 Ko:

skriven

Hej Esmaralda.
Heja heja!!💓
Finns det någon chans att han satsar på mig? Ser du umgänge oss emellan framöver?
Kram

9 Sus:

skriven

Hej
Heja alla
Och sambon
Och manobe Glenn.
Hur fasen blir de här...
Så konstigt...
Ger upp...
Love sus

Svar: Ja men ge aldrig upp på dig själv.. du har en strålande och speciell framtid.. kram:)
Esmaralda

10 Tes:

skriven

Vilken bra blogg du har.Önskar att ställa en fråga .Jag har haft ett trassligt kärleksliv bakom mig.sedan separationen har jag jobbat hårt med mig själv och läkt hittat tillbaka till mig själv igen .Nu känner jag mig redo för att träffa en ny man,kommer jag att glr det inom snar framtid och om du ser hur det mötet kommer att ske. .Önskat er en fin kväll 💕

Svar: Ja du träffar en alldeles speciell man men innan dess blir det en fling eller två.. kram:)
Esmaralda

11 Skorpan:

skriven

Tror jag också måste få lite kvällsbit, blir inget av sovandet med hungrig mage..
Kram Skorpan

12 Mia M:

skriven

Spännande :-) Ser det ut att bli en trevlig date för mig idag? Lite pirrig..... Kram :-)

13 Melissa:

skriven

Tack snälla för svaret:)kram:)


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: