När min talisman kom......

Dagens gästbloggare är :  Carina

Hej alla

När det nu är dags för en ny kull små talismaner så vill jag berätta om  Shanti som jag har. 

Jag fick henne i  present av min väninna  när jag fyllde 50  och när hon kom med posten så blev jag nästan rädd först. 

Det stod ett skimmer av ljus runt kuvertet där hon låg och jag tvekade att öppna.

Men så öppnade  jag och  hon rullade ut i min hand och på ett ögonblick fann vi varann.

Det brände i handen som började skaka och Shanti gjorde något med mig.

Man kan säga att hon uppfyllde mig och det lät jag henne göra, vilket jag tror är viktigt.

Det är mitt råd till dig som får hem din Harri, att du låter den  ta dig med storm och att du låter den   få ta plats inom dig.

Min Shanti började verka direkt. 

Jag  fick fast tjänst  efter två månader och det var något som annars skulle vara oerhört svårt i min brasch och som jag väntat på länge.

 // Om natten finns  Shanti under min kudde //

Mitt drömhus blev till salu  precis som jag bett om och pengar kom det också så att jag kunde köpa huset och de kom  genom en äldre släkting som inte hade arvingar och som tyckte att jag kunde ha glädje av pengarna. 

Tre saker hände alltså väldigt snabbt och inom 3-4 månader var allting på plats.

Min syster köpte också en Shanti men hon har varit så nära att råka ut för olyckor att hennes Shanti har fått vara skyddsängel flera gånger och min syster har undkommit med bara skrapsår, vilket anses som änglavakt.

Hennes Shanti har nog inte orkat med så mycket mer.  Förutom en önskan som syrran hade och det var att hon ville träffa en man som inte var svensk. Och när hon hade haft Shantin i tre månader mötte  hon  en trevlig  man från England som hon fortfarande är ett par med.

 

 

 // Och på dagen bär jag Shanti i min väska //

 

Egentligen så har jag fått allt jag önskar nu men jag har beställt en  Harri i alla fall

Lite tänkt som sällskap åt Shanti som fortfarande är verksam och när jag berättade för henne att  Harri kommer så blev hon extra varmt.

Jag kan inte tacka nog för dessa talismaner

Jag kommer på besök till  Värmdö efter sommaren för jag bor på bara två timmars köravstånd och när jag då får en ny talisman ska jag använda den i huset och till alla som bor här och som kommer på besök.

Ni som får er första talisman nu har mycket att se fram emot

 

Sommarhälsningar och kramar till er alla och till dig Ez, min egen ängel.

Carina

 

---------------------------------

 

För er som ännu inte beställt er Harri talisman - så finns det ett par stycken kvar

Följ instruktionerna  från bloggen igår !!

1 Misstjejen:

skriven

Hej

Min katten missan kommer ibland till min drömmar efter hon har går bort. Är det så att hon vill var här hos mig och tänkt så mycket på henne. Har hon något som vill visa tecken till mig?

Ha det bra

Svar: Hon kommer ibland och besöker dig för att hon vill ge dig kraft och kärlek.. kram :)
Esmaralda

2 <3:

skriven

Tack för din berättelse Carina.
Blev stärkt av ditt svar igår att ta tag i det igen. Vilken är bäst tror du att jag tar kontakt med P eller S. S vet att jag vill men har inte hört av sig sen hon svarade trevligt på mitt mejl förra året.
Kram
💖💖💖

3 Tingeling:

skriven

Åh vad jag skulle vilja ha en talisman! Men jag har så mycket annat köpa och betala, Ullared, semester och betala tillbaka på skatten 3000 kr som jag sparar till 😐 förhoppningsvis till nästa kull!

Härligt att din Talisman hjälpt dig Carina!

Har känt mig väldigt trött på sistone men beror nog mycket på vädret också. Väldigt varmt! Men ska inte klaga... 😉

Är mer och mer distanserad från mitt ex. Skönt. Jag hör föräldrar som är oense om allting när det gäller deras barn. Härom dagen hörde jag en mamma säga "ha på dig skorna" till barnet, och pappan säger "nej ta av dig dem du om du vill". Och då kände jag bara hur skönt det att jag är själv med mitt barn.... Hur orkar andra föräldrar ha det Så? Att man hela tiden tycker olika... en maktkamp på nåt sätt. Nej tack!

Freeedag!
Hoppas på skön och varm helg så vi kan åka och bada. Men först jobb.

Trevlig fredag!

Kram!

Svar: Mest slitigt är det för barnen.. som får dubbla budskap hela tiden.. kram :)
Esmaralda

4 Ullegull:

skriven

Vilken häftig upplevelse Carina! Hoppas fler delar med sig av sina erfarenheter, det är så intressant att läsa! Har inte beställt någon talisman ännu men tänker slå till nästa gång.

Söker ju annat jobb men det går trögt. Förstår inte vad jag gör för fel och varför jag inte är intressant alls. Dålig självinsikt kanske...
Ser det nya jobbet ut att dröja länge till?


Svar: Du får kämpa på ett tag till men det nya jobbet kommer.. kram :)
Esmaralda

5 Ester:

skriven

God morgon!
När kommer man att kunna boka in sig på en tid till Värmdö i september?
Ester

Svar: Efter midsommar kommer man att kunna boka in sig på Värmdö.. jag kommer meddela här på bloggen.. kram :)
Esmaralda

6 N:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag fick inget lån från banken för dem tycker att jag tjänar för lite.

Känns som om allt går skit nu. Jag brukar försöka vara positiv och att allt löser sig men nu är jag helt slut på att kämpa och försöka.

Hur ska jag nu kunna köpa en bil.

Sen så sa hon på banken att, hoppas du får ett annat jobb med bättre lön en dag. Då kändes det ännu som ett nedslag eftersom att jag har studerat.

En dröm jag haft är att jobba på bank men konkurrens är hård där.

Kommer jag få jobb på bank om jag tar några kurser i ekonomi?

Hur kommer det att lösa sig med lånet nu, Tror du det kommer lösa sig på något sätt ?
Ser jag ut att ha en bil innan en relation kommer? Eller kommer en relation till mig innan?
Kram

Svar: Har du rätt fokus och stor energi och ut utbildar dig vidare så ja, du får du jobb på bank så småningom men det lär dröja.. kram
Esmaralda

7 Mojgan:

skriven

Hej Ez!
Vad kommer att hända på mötet på arbetsplatsen ungefär om 3 veckor. Kommer att jag får prov anställning ? Kram Mojgan

8 Louise:

skriven

Zzz. Jag ville verkligen inte stiga upp idag. Det känns så himla hopplöst att hoppa runt som vikarie hela tiden.
Idag hoppas jag att jag får bra besked. Det hade gjort min dag och min helg.
Jag försöker vara positiv även om det är svårt ibland. Speciellt när man faller på mållinjen hela tiden.

Hur kommer det att bli. Kommer jag få bra besked eller jag måste fortsätta att söka?
Allt jag hoppas på är att jag får ett sms där det står att jag är välkommen nästa vecka och ska skriva kontrakt. Men det händer säkert inte. Men jag hoppas.

Nu kommer snart tåget som ska ta mig till jobbet.

Ha en fin dag och tacksam för svar. Kramar.

Svar: Ha inte alltför stort hopp... men du har chansen, det har du hela tiden och nu väntar jag bara på att det ska gå hela vägen... kram
Esmaralda

9 Michaela:

skriven

Tack för att du delade med dig Carina!

Snart börjar mitt tuffa jobbschema tom Augusti. Hur skall det gå? Den här svackan verkar ju inte ge med sig :/

Kram och puss till MG :)

Svar: Det blir tungt ibland men ha positivt fokus.. du kommer fixa det här.. kram
Esmaralda

10 Lisa:

skriven

Grattis Carina till att din Shanti har gjort så mycket fint för dig. Så roligt!!
Har oxå beställt en Harri pojke💕.. och jag vet att vi kommer att komplettera varandra, längtar efter tvåsamhet..❤️. Så jag hoppas han leder mig mot MR R.
Vad är chansen till det?!? Stor kram i sommarvärmen☀️😎☀️.

Svar: Chansen är god.. kram :)
Esmaralda

11 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Så roligt att läsa om din Shanti Carina . Lycka till !

Fredag igen vart tar veckorna vägen ?
"Rådbråkning" igen hos sjukgymnasten ...hoppas så att revbenen snart blir bättre...
På tal om "bättre" ser du någon "ljusning" på vänfronten ..?

Letrs dans final och grillväder ...ha en härlig Fredag

Kram Anki med flock

Svar: Ja det ser helt klart ut att ljusna på den fronten... var själv så aktiv du kan ... heja Daniel säger jag ikväll inför Lets Dance finalen :) Kram
Esmaralda

12 Dunegull:

skriven

Hej!
Har nu funderat och vill beställa en talisman. Finns där ngn kvar till mig?
Kram

Svar: Ja det finn en kvar åt dig... följ instruktionerna från igår.. kram
Esmaralda

13 Ja:

skriven

Hej Esmaralda.
Grattis att din Talisman fungerar så bra Carina.

Kan det komma och bli MER mellan mig och blonda killen?
Finns det känslor för mig?
Kram

Svar: Något finns men tveksamt om det är tillräckligt.. kram
Esmaralda

14 Tildis:

skriven

Vad spännande! Ser med spänning fram emot att träffa min Harri. En fråga Es, kommer det lösa sig med personal till bröllopet? Kram

Svar: Ja det ser ut att lösa sig.. kram
Esmaralda

15 smulan:

skriven

Äntligen helg.
Ska bli skönt att få njuta av solen och värmen utomhus några dagar. Blir nog stranden med mina vattendjur.
Åker snart på minisemester, kommer det att bli bra?
Trevlig fredag :)

Svar: Ja det ser ut att bli en fin liten resa.. kram
Esmaralda

16 Helena Ir:

skriven

Så roligt Carina,att du fått sådan glädje av din Shanti..där fann ni verkligen varandra ordentligt!

Jag är inte riktigt säker på var hjälpen har slagit in från mina talismaner..istället har jag tänkt vid några tillfällen att där hade jag nog min talisman som påverkade mig!
Jag har nog känt en lite magisk tillfredsställelse med livet..som jag kanske inte skulle gjort annars..jag har setts som en glad människa av de jag möter..och det trots att det finns tråkigheter i släkten.. Och bara det är stort för mig!

Final i Lets dance..jag gillar båda,men håller mina tummar och tår på sköna Daniel!

Före kvällen kommer dotterns pappa och hämtar ett litet lass av dotterns saker..och jag måste säga,så glad jag är för honom..han är en fantastiskt fin pappa att ställa upp för sin dotter!!

Och blir det som jag tänkt så hinner jag med ett yogapass idag också..

Hoppas MG mår bra..<3

Allt gott till dig Esmaralda!

Kram :)

Svar: En allmän känsla av att må väl och ta tag i sådant men behöver.. så brukar ofta talismanerna verka.. de blir hjälp till självhjälp kan man säga. I kväll hejar jag också på Daniel ! Kram :)
Esmaralda

17 F:

skriven

Godmorgon ser du vad resten av året har att erbjuda mig. Kram

18 Mia M:

skriven

Kära Es...undrar om det ser ut att bli en lyckad dejt imorgon? Kram :-)

19 Skorpan:

skriven

Vilket möte Carina, härligt! Blir säkert intressant med två Shantisar tillsammans.

Undrar om man ska vara extremt känslig o mottaglig för att få uppleva dylika känningar Es? Har inte upplevt något ”pirr”, men kanske mina talismaner har verkat mera i det tysta ;).

Spik o panik, fest imorgon o så mycket att göra. Underbara grannar har lovat låna möblemang o kylbäskor o sånt. Blessed jag är, med ögongodis till ;). O vill åxå ha eget ögongodis, snart?

Ha det bra!
Kram Skorpan

Svar: Det är så individuellt hur man upplever sina talismaner och känner man ingen fysisk reaktion så betyder det inte att de inte verkar.... ha nu en fin fest imorgon. .kram :)
Esmaralda

20 Sus:

skriven

Hej
Magiskt...
Grattis till allt...
Här behövs en sådant ...,
Love sus

21 S:

skriven

Jag har en fundering. Kommer han att gå ifrån henne? Känner han för mig?

Kram

22 Hg:

skriven

Hej!
Ser framemot min Harri som jag har beställt😁

Är Markus intresserad?
Han försöker få lite kontakt genom att han har försökt prata med mig..
Kram!

Svar: Ja en del intresse ser jag så gör dig dateable.. kram
Esmaralda

23 Mariah:

skriven

När jag fick min förra talisman så rörde den sig i handen av egen kraft och jag blev så rädd att jag kastade den ifrån mig. Det tog tid för mig att våga och när jag sedan vågade då gick det snabbt tills jag träffade min stora kärlek. Nu är jag mer van och modigare och har beställt en Harri. Det är så spännande. Kram och glad sommar.

Svar: Ja en del kan nog reagera som du fast talismanerna brukar känna av.. och hamnar de hos en känslig ägare så brukar de dämpa sig lite.. kram :)
Esmaralda

24 Lovisa:

skriven

Kan man beställa talisman när nästa lön kommer ? Tack på förhand

Svar: Nej, då lär alla talismaner vara slut och jag reserverar inte till någon eftersom det skulle blir så rörigt... talismanerna behöver komma iväg nu så fort det är klara för sina nya ägare... men till hösten kommer en ny omgång.. kram
Esmaralda

25 Lån:

skriven

Hej Esmaralda.
Har jag någon chans att gå lånet via banken nu? Om jag sänker lånebeloppet lite?
Kram

26 KW:

skriven

Jag tänker ta mig till Värmdö och träffa er och få några regressioner av Nettan och då ser jag fram emot min talisman. Men kommer talismanerna att räcka till ? Jag är lite orolig för att jag kan missa den.

Svar: När det blir dags för Värmdö kommer jag att föda upp en extra kull.. bara för besökarna där och det kommer bli tillräckligt så alla får varsin... om jag så ska jobba dygnet runt :) Kram :)
Esmaralda

27 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Nån borde sparka igång mig bara. ;D, slöfocken..
Kram Skorpan

Svar: :)
Esmaralda

28 Jenny:

skriven

Hej, vad tänkte A igår då han fick se mig? Han tittade länge och vemodigt på mig... kunde inte riktigt tyda blicken, var det medlidande han kände? Tyckte han synd om mig? Eller vad tänkte han?

Svar: Jag ser blandade känslor hos honom.. kan inte se vilken känsla som var starkast men han kände sig klar.. kram
Esmaralda

29 Pia1:

skriven

Fantastiskt! I framtiden drömmer jag om liknande, men nu vill jag bara få vård och till en början min sjukpenning... Min tidigare talisman och jag har ett djupt förhållande 💕 och igår kväll måste min Harri ha valt ut mig, fick en helt oväntad energikick trots att jag var riktigt dålig, och började dansa i köket!

Svar: Ja nog valde han dig.. med besked.. så roligt att du märkte av honom... ni blev spralliga båda två.. kram :)
Esmaralda

30 Boll:

skriven

Hej Esmaralda.
Känner han starkare för henne?
Kram

31 N:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser du om mötet och relationen kommer först eller egen bil?
Kram

32 Mojgan:

skriven

Hej Ez!
Vad kommer att hända på mötet på arbetsplatsen ungefär om 3 veckor. Kommer att jag får prov anställning ? Kram Mojgan

33 Grethe Hagen :

skriven

Carina, tusen takk for at du deler med deg 👍😊😊😍


Elskede Ezmaralda 😊🌸💜
Jeg håper jeg klarte å betale og få sendt deg mail? 😂
Litt klönete serru 😁😘😘
GLEDER MEG til å få ta imot han Harri, han skal få det så godt hos meg 👍😊😍
Kleeeemikleeemz 🌼

Svar: Ja det vet jag att han får.. kram :)
Esmaralda

34 M:

skriven

Ja man kanske skulle ha en talisman o få lite energi.
Känner mig ofta trött och otillräcklig.

Nu pratar vi i allafall och ska ge förslag på lite terapi. På nått vis tror jag ändå på oss och ser oss framför mig på äldre dar.
Kollat lite på ringar och ska ha dom med mig över sommaren och ta fram vid rätt tillfälle.

Konstig känsla är det. Känner på något sätt att han är min soulmate, men ibland har jag lust att skita i det när han dummar sig och inte förstår.

har jag rätt ? Eller hur ser du.
Känns skönt med lite bekräftelse om man är på rätt spår eller inte.

Kram

Svar: Läs bloggen som kommer i morgon.. den kan ha något av värde att ge dig.. kram
Esmaralda

35 K:

skriven

Men ååå vad trött jag blir på mig själv.
Lyckas aldrig sluta röka fast jag vill. Provat massor med saker. Men egentligen vill jag inte för det är gott, men vet att det inte är bra för mig.
Kommer jag att lyckas någongång ???

Och hur ser det ut med pengar för mig, det är typ alltid för lite på kontot ? Räcker inte till.
Hur ska jag få mer klirr i kassan.?

KRam

Svar: Om du verkligen bestämmer dig och går in för det så fixar du att slutaKunde jag så kan alla ! Kram
Esmaralda

36 Lydia 💕:

skriven

Va härligt och höra om din tallisman och den känslan vill jag uppleva med min
Vad tycker du ska jag ta en tur till Dalarna och hälsa på eller strunta i det ?
Lydia💕

37 Evig:

skriven

Hej!
Tack för din gästblogg Carina! Den gav hopp.

Jag befann mig på semester när jag läste om att Harrisarna skulle komma veckan därpå. När jag kom hem i onsdags kväll surfade jag direkt till Es blogg för att se när det var dags och såg då att de skulle komma som igår. Jag fullkomligen skuttade upp ur sängen igår morse, kastade mig på datorn för att beställa mina Harrisar. -Verkar som att de kallade på mig, framför allt den som jag ska ha själv. Nu ska den jag fick i mars förra året få en välförtjänt vila (har glömt namnet) och i juli är det dags för Shanti att ta en paus.

Jag ser så mycket fram emot att få min Harri och jag är säker på att han eller hon kommer att hjälpa mig på vägen att nå mina mål. Just nu känns allting osäkert, hur det blir med ett nytt jobb, om kärleken med mannen äntligen kommer att bli seriös och om min hälsa kommer att förbättras.

Jag hoppas att jag är en av dem som så småningom kommer att få gästblogga om allt bra som har hänt.

Kram från Evig

Svar: Ja, det hoppas jag också... kram :)
Esmaralda

38 susanneamalia:

skriven

God Morgon ..
Hej Carina det var samma för mig ...
Jag saknar mina och vill gärna dela min dag med en Talisman .. det känns fantastiskt.

önskar dig en härlig dag med glädje och solsken ..


till Esmaralda ..
Livet ställs på sin spets och i går pratade jag med en vän i telefonen och efteråt blev jag kallad för hora och blev slagen ..dragen i håret och sparkad på benen och slagen i magen ..
jo livet är verkligen tillspetsat ..
jag slutar inte tro på mina änglar .. men jag kan säga att det klarnade jag förstår nu att jag måste agera ..
jag förstår även att det inte finns plats för dessa människor i mitt liv ..
Inatt har jag sovit på ett kontor och nu ska jag finna någonstans att bo ..
varsomhelt låter bra där jag kan ta med min katt och hund ..

någon som har ett tips ... ??

Det finns bara kärlek och när man tillför situationen kärlek löser det sig på bästa sätt ..

önskar dig en underbar dag och alla på bloggen en fin helg ... EllaBella hälsar specielt till MG ..så klart .. och alla fina blogghundar ..

Jag tänker inte fråga om det löser sig för det måste det göra ... tilltro ... kramar <3

39 <3:

skriven

Hej kära Es ser du någon kärlek för min bror snart ? Vill han inte träffa någon ?
Han tjatar på mig på skoj att jag borde hitta rätt nu.
Kram

40 Virrhönan:

skriven

Man blir så glad när man får läsa dessa roliga gästbloggar om vad talismanerna har gjort för er, vilken lycka dom för med sej och även beskydd. Man kan inte nog tacka våran spåkärring för allt hon gör för oss och får stå ut med när vi tjatar om och om igen om våra kärleksbekymmer och funderingar. Es själv är som en talisman som fungerar hela tiden😍
Jag tror hela svenska folket får glädjefnatt av detta fantastiska väder som är nu, alla är så glada och jag själv känner mej så glad och självsäker över mycket. Inatt drömde jag att jag var med mitt kärleksbekymmer hela natten, han skulle hjälpa till som barnvakt hos min granne, haha så tokigt men blickar blev det och jag vaknade med ett leende, betyder det nåt? Får vi till nån träff i helgen tro? Nu dricker jag vidare på mitt heta kaffe i solgasset och njuter och hoppas på en bra helg. Detsamma önskar jag dej och ge MG en puss på nosen. 💕☀️

Svar: Ja en träff kan det bli men det ser osäkert ut in i det sista... MG pussar så glatt tillbaka och stor kram från mej :)
Esmaralda

41 EPM :

skriven

Godmorgon!

It’s raining men, halleluja...😁

Det känns som om det vänt, vindarna känns lyckosamma både privat och i jobb...
Hoppas turen även påverkar min examensuppgift som jag ska skriva idag..?

J verkar ha koll på mig igen, om jag är hemma eller inte. Läskigt.

Kramar

42 Mojgan:

skriven

Hej Ez!
Vad kommer att hända på mötet på arbetsplatsen ungefär om 3 veckor. Kommer att jag får prov anställning ? Kram Mojgan

43 Zita:

skriven

Hej! Esmaralda kommer min själsfrände snart mån tro?
Kram😃☀️

Svar: Ja det hoppas jag verkligen.. kram
Esmaralda

44 Ma:

skriven

Hej Esmaralda.
Hur ska jag kunna ha råd att köpa en bil när man är ensamstående då banken inte beviljar lån för att de tycker man tjänar för lite och man är själv.

Kommer jag att ha en bil innan en man eller relation kommer in i mitt liv? Eller tror du att en fin kärlek kommer in i mitt liv nu före?

Kram

45 Mamman:

skriven

Hej Esmaralda.
Det har varit för mycket otur i mitt liv nu.
Jag vill inte vara själv längre. Och allt det jag tidigare ångrat att jag separerade från barnets far.

Är något nytt bra på ingång nu inom kärlek? Lite förändring?
Kram

46 Kvinn:

skriven

Hej Esmaralda.
Är det försent nu för barnets far och mig att få till en bra relation? Eller kan vi?
Kram

Svar: Det känns ärligt talat lite sent.. kram
Esmaralda

47 Nettan59:

skriven

Vilken härlig upplevelse Carina 😊, min Shanti har varit mer
subtil upplevelse, inget fel i det utan har passat mig bra.

Är orolig för min mors hälsa, är det något på gång där??
Kram

48 Mojgan:

skriven

Hej Ez!
Vad kommer att hända på mötet på arbetsplatsen ungefär om 3 veckor. Kommer att jag får prov anställning ? Kram Mojgan

49 Healing hälsning:

skriven

Underbart att du delar, Carina!

Jag har beställt healing av våran Ez en gång. Ingen talisman än så länge. Men den healingen gjorde verkligen gott! Jag kände att det "lös" om mig. Som om någon finputsat min aura och folk tog kontakt med mig. Även mannen jag spanade in från håll på den tiden. Tackar för det! Passar på att fråga dig Ez vad som väntar härnäst på min flirthorisont om något av bestående eller tillfällig karaktär kommer till mig i sommar eller höst. På tiden hade jag tyckt!

Ikväll ska det ut och ätas. Mums! Kramar 💕

Svar: Räkna med att det nog kan bli en fling innan det blir något seriöst... härlig kväll du ska ha.. kram :)
Esmaralda

50 Lillis:

skriven

Hej Es

Ser du något kul som händer mig?
kram:)

51 Mirre:

skriven

Vad var det egentligen som hände igår? Jag och en kompis blev nästan påkörda av en annan bil som kom riktigt snabbt och de hann veja undan med bara någon centimeter..det hade kunnat sluta riktigt illa. I sista sekunden tänkte jag att nu blir vi påkörda.
Jag vet inte riktigt vad som hände. Jag är säker på att min skyddsängel var med och räddade oss.. Kanske fler änglar?
Var det bara otur att vi befann oss där just då?
Kram

Svar: Ja det var otur och era skyddsänglar ryckte in... er tid var inte ute... och när det är så.. då får vi hjälp av våra änglar.. kram
Esmaralda

52 Jennifer:

skriven

Hej Es! Nej nu jädrar funderar jag allvarligt på att sluta med sömnmedicinen som jag tar, den ger mig en sådan fruktansvärd ångest att allt bara känns som ett enda helvete. Såhär kan jag ju inte må. Kanske det finns en annan medicin som fungerar bättre, men helst skulle jag slippa ta någon medicin överhuvudtaget. Kommer ångesten att förstöra hela min resa om jag väljer att åka? Kram

Svar: Egentligen bör du må bra innan du åker... men här måste du själv känna in.. kram
Esmaralda

53 Mim:

skriven

Hej!

Händer det något bra, positivt i sommar?? tycker att det aldrig händer något kul i min värld.

kram

54 Filifjonkan:

skriven

Min Shanti har alltid varit av den egna sorten, rullat iväg och haft sig. Nu har hon gått mitt itu. Jag vet inte heller om hon direkt hjälpt mig med de önskningar jag haft?
Men jag har känt när hon är sur, och passar det inte rullar hon iväg. Men nu är det slutrullat för hennes del. Kanske blir det en ny en dag?

Stor varm kram
Monica

Svar: Jag tror hon hjälpt fast kanske inte riktigt så som du önskat.. utan mer på sitt eget sätt,,. och ja, kanske blir det ny så småningom :) Kram
Esmaralda

55 G H O ST WRITER:

skriven

Hej!

Känns de som att hon har ärligt intresse?
Jag vill vara säker innan jag tackar nej till annat.



KRAM!

Svar: Det ser ärligt ut men du får själv känna in.. kram
Esmaralda

56 F:

skriven

Hej esmeralda undrar om du ser något nytt på väg in i mitt liv du kan berätta om kram

57 Tisa:

skriven

Något jag tänkt på ett tag är om mamma eller pappa hade ont när dom dog?

Svar: Nej det kan jag faktiskt inte se att de hade.. kram
Esmaralda

58 Jossan :

skriven

Äntligen är der helg och der är juni! Det är bara 2 veckor kvar innan det är lov. Så snabbt det går!

Igår smsa gymkillen.. 22.40 på kvällen.. det känns som det kommer ordna sig. Kommer det bli bra igen?

Kram

59 Cecilia:

skriven

Åh önskar verkligen att jag hade råd med en Harri, får nog vänta till nästa kull. Är så avundsjuk på er som beställt!

Ez, jag tabbade mig och glömde bort att skicka fler ansökningar innan portalen stängde. Hann bara ansöka till ett företag, tror du jobbet blir mitt? Kramar

60 Alie:

skriven

Hej Es,
Känner mig drenerad på energi av jobbet, jag skulle verkligen vilja slå åt sidan det jag hänger upp mig på men det är lättare sagt än gjort.
Varför tar cheferna hens parti hela tiden, vi andra får ju dra det tunga lasset gång efter gång, jag orkar inte. Har lyft det, men får absolut inget gehör, har du nåt råd att ge mig, hur ska jag tänka?
Och blir MIN sommar på jobbet dräglig?
Kram :)

61 Hönan:

skriven

Tack för ditt svar härom dagen. Det styrkte mycket att få bekräftelse på att jag kände rätt. Men det är med lite besvikelse, vill inte bli en i mängden. Innerst inne tror jag väll egentligen inte att jag är det, men när saker kommer fram så börjar man ju tvivla. Om du ser något kring detta tar jag gärna emot budskapet, men gissar på att detta är något jag själv måste ta reda på svaret på?

Kram

62 Mojgan:

skriven

Hej Ez!
Vad kommer att hända på mötet på arbetsplatsen ungefär om 3 veckor. Kommer att jag får prov anställning ? Kram Mojgan

63 Mamman:

skriven

Hej Esmaralda.
Är något nytt bra på ingång nu inom kärlek? Lite förändring?
Ser du om jag har egen bil innan mötet/relationen kommer in i mitt liv?

Eller kommer relationen nu först?
Kram

64 Å M K:

skriven

Hej E,
Är intresserad av en ny talisman. Beställde i allra första omgången.
Jag har några frågor om du tror den skulle kunna hjälpa mig...
Får jag skicka dig ett mail om det?
Vill inte ställa dem här.
Kram ❤️

Svar: Jadå, skicka du ett mail : [email protected]
Esmaralda

65 Analiss:

skriven

Hej Es

Ser du när jag möter min blivande och vem jag skall hålla utkik efter?
kram

Svar: Den som får dig att skratta och må bra ska du satsa på.. kram :)
Esmaralda

66 Blå:

skriven

Hej Esmaralda.
Tycker han att jag är patetisk av allt tjat som varit?
Kram

67 Vitlilja:

skriven

Kan det vara bra för mig att fortsätta prata om och bearbeta mina känslor för henne? Kan det hjälpa mig släppa taget eller är det här något jag behöver bearbeta själv?

68 Elinora:

skriven

Oj så varmt det är ute, man smälter bort:)

Ser du mig bli tillsammans med något ögongodis i sommar?
kram




Svar: Ja. stor chans för lite flirt och mys.. kram :)
Esmaralda

69 Elinora:

skriven

Tack för svaret Es kram:)


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: