VINNAREN ÄR.........

 
Grattis till vinsten... säger jag till HELLA !!
Var snäll och meddela mig din  adress och vinsten kommer
på posten
 
Och till er alla andra vill jag säga att herregud vad jag önskar att
jag haft ett par örhängen var åt er alla !!
Njut av lördagen
 
Kram & kärlek
1 Skorpan:

skriven

Grattis HELLA till vinsten!
Kram Skorpan

2 Mikael:

skriven

Attans, tänkte kanske jag skulle ha större chans komma in på gayklubbarna med de där örhängena, det går lite dåligt på den fronten... Jag får väl sminka upp mig istället dårå :)

Jag vet att det hänger snygga och bra heterotjejer på de ställena, de är lite svåra att nå för mig, som diskriminerad, kanske dags för ett samtal till diskrimineringsombudsmannen, när jag ändå är i farten kan jag ta upp att det är kränkande att det heter diskrimineringsombudsmannen då jag vill kunna tala med diskrimineringsombudskvinnan, jag menar vadsomhelst kan ju hända när jag talar med henne?! Varför ska tjejer och heterosexuella ha fördelar som jag inte har?

Grattis Hella!

Kram
Mikael

3 Mikael:

skriven

Jag menar homosexuella, eller antydde jag just öppet i bloggen att jag egentligen kanske är homosexuell?? Nu får jag leta reda på en tjej och ta reda på hur det ligger till, så jag inte går omkring och är osäker, och ger fel intryck till omvärlden!

Ett projekt för lördagen :)

Kram
Mikael

4 Browallia:

skriven

Grattis Hella!

Esmaralda, tanken värmer 💖💖💖

5 Hedwig:

skriven

Grattis!


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: