Bandat - blandat !!

 
Så fort solen tittar fram försöker MG  sola
Han har sina favoritplatser beroende på hur solen står på himlen.
Detta är förmiddagsplatsen
 
Efter fem minuter upptäcker han att  fasen vad kallt det är.. trots solen.. då ska han in igen.
Och så går det några minuter och han står vid fönstret och stirrar på solen och tänker att NU är det varmt.. och ska ut igen
 
 
En annan får agera dörröppnare stup i ett... suck !
 
 
 
Nu har det rett ut sig med Nettans email
Ni som vill ha kontakt med henne och boka billig regression  eller spådom under  första veckan i april när vi är på resande fot.. ni kan maila henne på:
 
[email protected]
.............
 
I dag  far jag till den store metropolen Ullared
Jajamän !!
Med min ryska syster
Vi återvänder inte hem förrän söndag eftermiddag och jistanes vad kul vi ska ha !
 
Här ska vi bo !!
 
Om vi så ska skotta oss fram hela vägen ( det snöar)  - så ska vi dit  och ingenting kan stoppa oss!
 
 
Detta betyder att jag inte kan besvara era frågor förrän på måndag
Men blogginlägg kommer ju som vanligt under helgen i alla fall
 
Stor kram & massa kärlek
 
 
 
1 Skorpan:

skriven

Vad är väl en mattes uppgift om inte att agera dörröppnare ;). Skönt ska en hund få ha det...

Va bra att mailen nu fungerar, gissar att Nettans post gått het. O ni skottar er iväg till Ullared. Här snöar det också o vintern lär nog fortsätta ett bra tag. En resa till varmare länder vore inte alls dumt ;). Utopi..

Önskar er två en bra resa o alla en trevlig fredag. Här kryckar vi oss framåt..
Kram Skorpan

2 Smulan..:

skriven

Ha det riktigt riktigt trevligt.
Här regnar det så det är bara en gråvit sörja.
Kör försiktigt.

3 Anki:

skriven


Ha en mysig Ryska Systerhelg
Kör ordentligt och varsamt och
framförallt kom fram <3 <3 <3

Kram Anki med flock

4 Susanne Amalia :

skriven

God Morgon..
Vilken morgon...
I dag är dagen då allt händer.. Och jag ska gå och ta njurprov.. I morgon åker jag till Österrike med fantastiska människor och resesällskap. Världen är magisk..

MG letar efter vårvärmen..
Flera år sedan hadde jag Chinesesiska Nakenhundar och de låg alltid i solstrimman.. Då bodde vi i ett stort hus på 450kvadratmeter.. Hundarna letade både inomhus och utomhus (på verandan) efter solen.. Sedan hade jag en whippet som flyttade hela sin Får fäll till det stället där solen sken.. Mina BC sökte mer skugga och även Appenzellern söker skugga.. 💕 EllaBella vill ha sol om det är snö ute.. Då ligger hon i snödriva och solar.. Mys tycker hon..
Chinesiska Nakenhundar är rätt kul för om man har en har man en Chinese. Min väninna hade Cinese och födde upp.. En gång hade hon två kullar samtidigt dessa pep och lät så att hon i te fick sova.. Hon skulle jobba då bestämde hon sig för att ta upp dessa i sängen.. Nästa morgon.. Var hon supertrött men hon gick till jobbet.. Hon jobbade med att ta emot beställningar och skrev fel hela tiden den morgonen och till sist sa hon till en kund att ni måste ursäkta mig för jag har inte sovit.. Jag har haft sju nakna Chineser i sängen i natt.. 🙄 hon inser hur det lät och försöker rätta till.. Ja de är hundar allihop.. 🙃

Så kan det gå om man har Chinesesiska Nakenhundar.. 🐾

Jag önskar dig en fin vistelse . Ullared.. MG en magisk 😎 solglad dag.. Kärlek till er båda och njut av tid med ryska syster och solen.... .jag kommer hem den 21/3 och då syns vi på bloggen.. Och sonen kör upp den 14/3 så. Snälla alla sänd en bra tanke den dagen kl:11.00 ungefär kör han upp och han kör bra och har tränat så lite positiva tankar och då klarar han det.. Tack för hjälp.. Kärlek till er alla..
Stor kram.. Och slick från EllaBella.. 💕

5 Alex:

skriven

Hej Esmeralda,
Vet att jag ställt ungefär samma fråga tidigare men jag är något stressad över att jag måste hitta jobb fort. Ser du om det dyker upp bra tillfällen snart? Vill helst inte ta något jag bara för att jag måste, som kanske inte passar.
Tack!

6 Dunegull:

skriven

Ha en härlig helg och njut av er utflykt!

7 Mimi1:

skriven

Hej!

Hjälp!! känner mig så värdelös. Alla andra har jobb men inte jag. Har kommit på mig själv med att dra mig undan från folk. Detta beror nog på att jag skäms och känner mig värdelös.

Kram

8 Erika.F:

skriven

Har det så trevligt nu i Ullared. :)
Tack så mycket för svaret i går. Det där med känslor tar jag inte så hårt, vill mest veta lite varför personen ifråga började heja, höra vad han har att säga om just det. Han har iallafall gjort ett fint intryck.

Kram!

9 Helena Ir:

skriven

Njut av tiden..och ha det så jädrans skoj tillsammans!

Kram :)

10 Carin:

skriven

Ååh, tänk om man fick se solen!
Man får i alla fall vara glad att det är ljusare ute!
Ha en trevlig helg!

11 Mikael:

skriven

Hahaha, vilken kommentar till kunden, sju nakna kineser i sängen haha vad jag hade skrattat som kund :))))

Kram
Mikael

12 Rädd:

skriven

Hej E!

Ser du om/när det löser sig med jobb? Idag har jag verkligen känt att min gräns börjar bli nådd, jag vill verkligen hitta rätt snart... helst igår.

Kram och kärlek.

13 Signe:

skriven

Hej,

När bli operationen av??
Önskar dig o Nettan en riktigt fin tur♥️!

Kram!


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: