Warning.. do not watch....

 
Nu har jag så många gånger skrivit till er och berättat om MG:s bulldogsprat men  det har aldrig blivit av att jag fångat det  med ljud & bild
 
Så hittade jag  Manny... som  ser lite ut som MG och låter EXAKT på samma sätt !
 
När du läser detta är jag i Ullared med ryska syster.. hela dagen lång  och  kommer inte hem förrän i morgon bortåt kvällningen
Jag kan alltså inte besvara era frågor idag !
 
På måndag är dock allt som vanligt igen...förutom  att jag är lite fattigare 
 
Njut av helgen o stor kram
1 Vv❤:

skriven

Godmorgon esmaralda💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

Det du sa innan stämmde bra. Först ville ardi visa mig på kamera till hans vänner då sa jag att jag inte gillade det då blev han sur senare då sa jag att han skulle sluta leka med mig och att jag är rak på sak och gillar inte och bli sårad då blev han tyst och sen han skrev : vad ska jag säga du får göra som du vill hitta en kille bra en och gift en om du vill sa han och sen helt plltsligt säger han vill du leva med mig kom hit och bo med mig sa han . Sen skrev han jag måste gå och lägga mig jag har ont i huvud villket var ett jävla stort lögn .sen igår skrev han ingenting till mig och en gång sa jag till honom att jah inte vill va hans vän efter som jag har varit tillsammans med honom.es jag älskar honom fortf det är inte ett chans att jag kommer hitta någn annan för mitt hjärta hör inte ihop med någon annan.jag älskar bara honom.

Esmaralda kommer han skriva igen och finns det något viss känsla i honom som han ardi har för mig nu?

Kram💖🙏

2 Kristin:

skriven

Hehe, hundene kikket på meg med undrende blikk, da jeg spilte av videoen. Takk for en fin start på dagen.
Ønsker dere en herlig weekend i Ullared.
Kram

3 Helena Ir:

skriven

Så söt! Och tänk att jag förstod allt!!
Lite heshet i den rösten..hmm..gillar Frallor att röka cigarr..?
Nää..det förstår jag ju att de inte gör..men "de" tar i långt nerifrån magen.. :) Kanske satsa på buktaleri..?

Fattigare på pengar..men rikare på annat :)

Kram :)

4 Fitnesskillen:

skriven

Hej ez

Jag vill bara höra om denna tjejen är den rätta som jag har börjat prata med? Vi har pratat typ i två veckor nu, men har även bråkat i tre dagar i sträck. Plus att hon har känslor för mig. Men vill ändå veta om hon är den rätta? ☺️

Kram

5 sense:

skriven

Man kan nog inte ha en bättre ghostbusters
hemma än MG, så känn er säkra!

6 Mojgan:

skriven

Hej Ez!
Jag vill veta om min arbetsgivare är nöjd med mig?kram Mojgan

7 Mojgan:

skriven

Hej Ez!
Jag vill veta om min arbetsgivare är nöjd med mig?kram Mojgan

8 Erika:

skriven

Hej! Tror du min lillebror Calle kommer ur sin depression?

9 S:

skriven

Haha vilket gulligt prat!

En fråga... Löser det sig med huset för min del, kommer jag att bo kvar några år till?

Kram

10 Sippan:

skriven

Vad roliga och mysiga jyckar! 🐾🐕

11 Mojgan:

skriven

Hej Ez!
Jag vill veta om min arbetsgivare är nöjd med mig?kram Mojgan

12 KristinaF:

skriven

Hej!

Gick på dejt med en kille i fredags.. Är det rätt eller borde jag glömma honom? Han känns inte så intresserad..

13 Diana:

skriven

Hej Es,,

den här killen M, ska jag satsa på honom?

Han är jätteoaktiv och sagt att han är allmän upptagen med jobb osv...
hur ska vi hålla kontakt ?
Ska jag försöka ?


mvh
Kram

14 Mojgan:

skriven

Hej Ez!
Jag vill veta om min arbetsgivare är nöjd med mig?kram Mojgan


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: