Badpojkarna...

 
Badpojkarna... MG med kompisen Rambo... det är en alldeles  vindstilla kväll.. varmt och fint... och hade jag inte redan handlat hem  tilll middagen ikväll så hade det blivit picknick på stranden.. den saken är klar !!
 
Kram & massa kärlek
1 Helena Ir:

skriven

Badpojkarna har det bra :)
Det är så vackert med vattnet..så fridfullt och fint..fridfullt för själen..där man kan hämta energi..


Kram <3

Svar: Ja, exakt så är det... underbart... kram
Esmaralda

2 Rädd:

skriven

Hej!

Ser du om det kommer ge något att L har nämnt min tavla i boken?

Kram och kärlek

3 💕 Zoey 💕:

skriven

Å vad skönt för dom att svalka av sig i denna värmen. Badade du med?

Något jag undrar lite nyfiket är om du ser om någon av mina framtida barn kommer födas i någon av årets tre sista månader - oktober till december? Tusen tack i förhand! Kram Zoey 💕

Svar: Nix pix.. vattnet ska ha tropiska grader om jag ska hoppa i ! Jag kan tyvärr inte se vilka månader barnen föds i.. kram
Esmaralda

4 Skorpan:

skriven

Mysigt..
Inte riktigt badväder ännu..
Kram Skorpan

Svar: Det var inte bara MG som badade.. det gjorde min vän också minsann.. dock inte jag.. ska jag doppa mig ska det vara tropiskt varmt.. så tradig är jag :) kram
Esmaralda

5 Mam:

skriven

Hej Esmaralda.
Jösses så fint!
Där hade man velat sitta och se ut över vattnet

Ser det ut att vara långt kvar innan det seriösa inom kärlek kommer? Tror du det kommer i år?
Kram

Svar: Det kan mycket väl ske i år men jag kan ingenting lova.. kram
Esmaralda

6 Bellago:

skriven

Underbart, och underbart väder vi har nu! Känner mig tråkig som säger -snälla låt det inte gå för fort, låt oss njuta av vårblommorna...

Jag har sökt nytt jobb, vill verkligen vidare och har gjort första testet. Ett logik/intelligenstest, kändes inte bra. Personlighetsanalysen blir ju som den blir men detta logiktest var svårt. Kommer jag vidare i rekryteringen? Kan jag få jobbet?

Svar: Chansen att du får just detta jobb är runt 40 % och får du det inte så kommer en annan chans och det jobbet ser du ut att få.. kram :)
Esmaralda

7 U:

skriven

Hej Esmaralda.
Ni bor så otroligt fint. Önskar jag bor så en dag.

Ser det ut som om de kommer att skaffa barn tillsammans?
Blir det seriöst och på lång sikt?
Kram

8 U:

skriven

Hej Esmaralda!
Älskade badhund Mg💜
Ser det ut som om de kommer att skaffa barn tillsammans?
Kram

9 Virrhönan:

skriven

Så härligt för dom 4-benta men ännu för kallt för egen del att hoppa i, vågar knappt doppa tårna! Så skönt och härligt det är ute nu, helt galet! Min chef ringde mej idag och erbjöd mej nytt arbete, hjälp!! Blir det bra om jag tackar ja? Känns som jag ångrar mej om jag säger nej? Känns lockande. Känner du nåt?
Njut av kvällen, det ska jag..💞

10 Boudica:

skriven

Jag hade nästan alltid vänner över som barn, och stora barnkalas, med övernattning. Så dessa mammor är för strikta för min smak. Men man kan ju undra hur jag ska orka med barnens kompisar när jag får barn. Om jag nu kommer orka med några!

Det finns en person, son jag varken träffat eller pratat med och vet knappt något om. Men jag känner att jag gillar honom, att det finns någon sorts connection.

Ser du någon förklaring där?

kram!

11 I:

skriven

Hej,

Ställer en fråga och hoppas att du kan se något eller känna av energier :) trivs superbra på mitt nuvarande jobb men haft en stark känsla i några veckor att jag måste/vill tillbaka till mitt förra, saknar det varje dag och har inte riktigt kunnat släppa det och en person där.. vad säger din intuition, är det värt att höra av sig på nytt eller ska jag satsa på min tjänst här och nu? Kram

12 Michaela:

skriven

Underbart och fantastiskt vackert! Men för varmt :) Kram

13 Mojgan:

skriven

Hej Ez!
Jag vill gärna gifta mig med någon men hittar ingen. Kommer det att hända för mig inom kort? Kram Mojgan

14 Mojgan:

skriven

Hej Ez!
Jag vill gärna gifta mig med någon men hittar ingen. Kommer det att hända för mig inom kort? Kram Mojgan

15 Anja:

skriven

Så mysigt badpojkarna har det<3
Njuter av mina två hamburgre nu efter min långpromenad i värmen och glass till efterätt:)

Ser du hur min blivande ser ut kanske vad han har för ögonfärg/klädstil?kram:)

16 A.D:

skriven

Hej kära ez 
Jag skulle vilja veta om jag kommer bli gravid snart och kommer jag ha en 3dje. Ja 2 barn sen innan. Är önskvärt 1 till men just nu är det stopp händer inget. 😐 haft en komplicerad sista förlossning är orolig om det har skapat att de inte gå att få fler 
Kram på dig.

17 Fitnesskillen:

skriven

Hej ez

Jag har börjat prata med tjej nu i en hel vecka och vi ska träffas nån dag, men jag är lite nyfiken på om det kan bli något mellan mig och henne? :)

Kram

18 Mia:

skriven

Kära Es! Provar några dejtingsidor på nätet och chattar lite, men...verkar svårt att hitta vanliga normala män där. En tappade intresset när jag inte ville vara ekonomiskt beroende av en man, vilket han ville att kvinnan skulle vara. En annan ville ha telsex på en gång...suck...längtar efter min soulmate.....kommer han snart? Eller kommer jag hitta någon annan vettig person att dejta framöver?

19 Mia:

skriven

Hej Es! Ser du hur stor chansen är att jag får extrajobbet som jag sökte i fredags? Kram :-)


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: