Chocken.....

 
Visst ser det gott ut ?
 
Nettan fyllde år kort innan vi åkte  och jag lovade henne en god middag i Dubrovnik.. som present
 
Födelsemiddagen gick av stapeln första kvällen... det var så himla gott.. vi åt och drack och lite i gasen som jag var så betalade jag med  kort och så var det bra med den saken. Jag kollade väl inte summan så noga.
 
I går kväll skulle jag o vännen äta lite extra gott som avskedsmiddag och jag tipsade om samma restaurang och samma mat som jag och Nettan åt.  Minnet var alltså inte helt utraderat .... och vi åt & drack ... exakt detsamma som jag och Nettan och så kom notan.... 2.300 svenska kronor  !!
 
Mon dieu !!
 
 
 
Visst var det gott.... men TVÅTUSENTREHUNDRA spänn..... !!
Jag har lärt min läxa.. att lusläsa priserna på menyn....
 
Nu  har vi checkat in på hotellet och ska ut och göra Zagreb...
 
Kram o massa kärlek
1 Helena Ir:

skriven

Men..öh..nej,billigt var det inte! Sådana priser..har jag då aldrig sett..Helt otroligt!!!

Önskar er en trevlig kväll..med god mat till humana priser..

Kram :)

2 Mojgan:

skriven

Hej Ez!
Kommer jag att avsluta mina studier? I så fall hur länge dröjer det? Kram Mojgan

3 Mojgan:

skriven

Hej Ez!
Kommer jag att avsluta mina studier? I så fall hur länge dröjer det? Kram Mojgan

4 Skorpan:

skriven

Jessus, det var dyrt. Kanske därför jag inte går på restaurang ;). Men ibland är det ju trevligt att lyxa till det...
Ha det fortsatt gott på resan hem..
Kram Skorpan

5 Mia:

skriven

Oj det var en dyr måltid det! Hoppas hemresan blir fin!
Undrar...är det något särskilt som jag aktivt behöver ta itu med eller göra innan Mannen kan dyka upp...vad som helst....som att flytta, eller göra andra förändringar i mitt liv? Eller är det bara att slappna av och låta livet rulla på i väntan på Honom? Kram :-)

6 Jess:

skriven

Kära Es!
Vad tycker han om mig? Varför skriver han aldrig till mig? Jag älskar honom så det gör ont i kroppen och jag vet att det aldrig kan bli vi.

7 Rädd:

skriven

Hej E!

Det känns som inget riktigt går som jag önskat. Jag hoppas så på framgång men det går mer än segt. Ser du något upplyftande?

Kram och kärlek.

8 Michaela:

skriven

OMG! DET var dyrt! Have fun in Zagreb :)

9 Mojgan:

skriven

Hej Ez!
Kommer jag att avsluta mina studier? I så fall hur länge dröjer det? Kram Mojgan

10 Milla:

skriven

Oj dyrt
Funderar på att åka till en ny läkarmott o bli undersökt med hormoner. Vad tror du
Kommer det ge mig något
Är också dyrt

11 Alex:

skriven

Hej Esmeralda,
Fortfarande inget som händer på jobbfronten...
Dröjer det länge till? Dyker något upp?
Tack!

12 Susan:

skriven

😅😂🤣 där fick pengarna vingar 💸

13 Rädd:

skriven

Hej E!

När vänder det jobbmässigt, jag är så trött på allt, trött på att kämpa. När får jag skörda?

Kram och kärlek.

14 Susanne Amalia :

skriven

Oj jag hoppas att ni njöt av middagen.. 💕 Priset säger att man måste njuta av den annars blir upplevelsen förstörd.. Gjorde något liknande i Österike.. Men det är bara att njuta och vara lycklig.. Tänk vilken lycka att ha ätit denna fantastiska måltid.. Supergott.. 💕
Må så gott och jag önskar er en trevlig kväll... 💕

15 Mee:

skriven

Herregud det var bara för dyrt blev ni lurade kanske? två gånger tom? Det händer ju att de luras när man är turister.

16 S:

skriven

Oj ni fick verkligen uppleva uttrycket "smakar det så kostar det". Hehe. Men det svider bara en gång. Ha det gott! ♡ Hoppas du snart kan svara på frågor.

Kramar

17 Agnes:

skriven

Läste ditt svar till mig om karl o arv...arvet ser jag fram emot...däremot den där karlen får leta efter ngn annan än mig, då jag sätter en ära i att vara singel!

Kommer hårdnackat att hålla grinden stängd för en ny karl...oavsett hur han är, så är han en man och ränderna går aldrig ur en man...det ligger i deras gener att vilja begränsa en kvinna...och den tiden är över för min del...jag är helt enkelt för bra för vem det månde vara.

Jag behöver inte gömma undan någon bekantskap med en karl...då det inte kommer att bli ngn...jag är fullt upptagen med mig själv o totalt ointresserad av att ge av min tid för att boosta en mans ego...

Vilken chock att upptäcka att maten var så där dyr...tack för tipset med att verkligen lusläsa menyerna när man reser...men Nettan blev ju grundligt firad! =)

Kram o kör försiktigt!


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: