Det bästa han vet !!

 
Mannabonne Glenns absoluta favoritnöjen...  att bada och  att sitta på takterrassen och spana neråt !
 
Han kan sitta i timmar och stirra på katterna i ödehuset nedanför.
 
I dag är sista dagen här & i morgon, väldigt tidigt, packar vi bilen och ger oss iväg
 
Men först , ikväll blir det avskedsmiddag på  Taj Mahal !!
 
 
Kram & kärlek
1 Kvinnan:

skriven



jag hade en dröm inatt om att jag var på en dejt och killen gav mig en ring det kändes så bra men samtidigt så skrämde det mig. vad kan drömmen betyda.

2 Hmm:

skriven

Hur kommer det gå med min mans bror , vi orkar inte med denna psykiska påfrestningen mer.

3 Maleficent:

skriven

Är HON nära än?
Vart ska jag ha ögonen öppna lite mer?

4 Ht:

skriven

Hej!
Jobbat 2v med nya tjänsten..mkt ansvar o nya rutiner.
Är dem nöjda?
Kram!

5 Helena Ir:

skriven

Hmm..tänkte idag..hur länge Ni blir kvar?..oj,så fort tiden går..
MG njuter ,det förstår man! Ta vara på tiden in i det sista..
Avskedsmiddag låter trevligt.. :)

Kör försiktigt hemåt..med de stopp ni planerat..

Kram :)

Svar: Tack :) kram
Esmaralda

6 Veronica i Barcelona :

skriven

Hejsan Es!

Både du och Nettan har spått att jag snart ska till New York. Träffade mitt ex i Barcelona och han vill jag ska tillbaka till NY. Undrar varför han inte hör av sig? Blir så orolig.
kramar från Barcelona

7 Michaela:

skriven

Älskade MG❤ Så himla söt! Puss till honom!

Svar: Han pussas tillbax :) kram
Esmaralda

8 Mojgan:

skriven

Hej Ez!
Kommer jag att avsluta mina studier? I så fall hur länge dröjer det? Kram Mojgan

9 Skorpan:

skriven

Ja vilket underbart hundliv, o skönt att få se på katterna på avstånd.. O sicken underbar semester ni haft Es :).

Kan ju undra om det är alldeles långt borta att jag firar semester med en karl? Redan denna sommar?

Nåja, lång till sommare o värmen känns det som, duggregn o mera regn denna första maj. Tur att vi åtminstone fått lite bättre att äta idag.. En tröst.
Kram Skorpan

Svar: Ja det har varit en underbar månad !! Du kommer semestra med en speciell man men jag ser ju inte om det blir i sommar.. kram :)
Esmaralda

10 Lilla my:

skriven

Så härligt ni har det. Tiden går så fort känner jag.

Ps:Ser du något utseende på min nästa kärlek som jag kan hålla koll efter?

kram och önskar er en trevlig resa hem:)

11 Catarina:

skriven

Så fin han är o sånt fint hundliv han har ❤️
Jag lever för mina hundar, de är de bästa jag har.
Jag känner mig så förskräckligt ensam sen mamma gick bort. Försöker hålla mig sysselsatt attackvis för att inte tänka för mkt men jag är såå ensam kommer det att lösa sig framöver? Tacksam för svar. Var rädd om dig. Kram 💕

Svar: Det kommer en tid när du inte alls varken känner dig ensam eller är ensam.. kram
Esmaralda

12 Alie:

skriven

Å jag kan förstå MG’s favoritsyssla, finns ingen bättre avkoppling än att ”spana”..
Njut av sista kvällen och trevlig resa hemåt!
Kram

Es: min smärta är värre än värst just nu, och du har ju sagt i omgångar i mina seanser att jag kommer att bli smärtfri en dag, ser di om det närmar sig att jag finner rätt hjälp o person till detta? 🌺

Svar: Jag ser inte hur eller när men jag ser helt säkert att man kommer tillrätta med smärtan.. kram :)
Esmaralda

13 Linnean 🌸:

skriven

Oj, ska du redan åka hem? Har du varit borta en månad redan?? Det gick snabbt!
Så underbar han är lille MG där han sitter och spanar. Kan vara spännande att se vilda tissetatter fnatta runt.
Tack, för ditt svar! Ja, det gick bra med besöket! Lite dämpat efter allt som har hänt bara men det är ju helt normalt. Det enda som är onormalt är vädret. Vi åkte ut till sundet och jisses...rena hösten med blåst och regn! Brr!
Hoppas att det vänder tills ni kommer hem nu!
Ha en lugn hemresa! Kram.../Linnean 🌸

Svar: Japp.. en månad har gått... ska försöka ta solen med hem.. kram :)
Esmaralda

14 EPM :

skriven

God eftermiddag!

Du verkar ha haft en ljuvlig semester!
Se nu till att klämma ut det sista och njut rejält!

Ser du något om min nuvarande flirt som jag borde veta eller tänka på? Han får mig att skratta, jag gillar det...

Stor kram

15 Jennie:

skriven

Wow, tiden har rusat iväg! Hoppas ni får en härlig och minnesvärd sista kväll därborta.

Es, hur kommer det sig att det först varit alldeles dött på killfronten, och nu plötsligt dyker det upp flera män i mitt liv? Så många att jag inte vet hur jag ska välja eller hinna träffa dem alla. Det skulle vara så underbart att få lite kärlek eller åtminstone en romans.... jag vill välja rätt, hur gör jag det? Kram

Svar: Det känns som om du helt enkelt är mer redo nu... kram
Esmaralda

16 Smöla:

skriven

Va gött de ser ut för MG :)
Vad har tvillingar med mig att göra? Drömde att svågern skulle få tvillingar, vad betyder det?

17 Mia:

skriven

Oj, tiden har gått fort! Då får jag önska en trevlig hemresa :-)
När Mannen och jag möts, ser du vem som tar initiativet till första kontakten? Kram

Svar: Jag ser inte det men ni börjar småprata och det faller sig naturligt.. kram
Esmaralda

18 Mashol:

skriven

Hej Esmaralda,
Kommer jag att jobba 100% efter uppföljningen i juni på mitt nuvarande jobb?

19 Susanne Amalia :

skriven

God kväll..
Önskar dig en underbar kväll.. Njut av god middag och kör hem säkert och lugnt.. MG kan jag hälsa att jag på nytt har varit i kontakt med Greta jag vet inte om han såg mitt inlägg i går.. Men..
Fråga:jag undrar om du kan se något viktigt för mig.. Något jag ska vara uppmärksam på.. Mitt mail till dig gick inte att skicka så jag prövar igen.. 💕 ta nu hand om er alla.. Och hälsa ödehuset från mig.. Nos puss till Glenn hälsar EllaBella..

Svar: Det är full rulle i ödehuset men jag har legat lågt... vi är medvetna om varann och respekterar varandras existens och det är gott nog tycker jag.. kram :)
Esmaralda

20 Mig:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser otroligt fint ut verkligen!

Förstår att mg gillar den utsikten. Hade också gillat att sitta sådär och se ut över vattnet. Njut nu sista kvällen!

En fråga, Hur ser det ut att vara mellan dem? Ser det ut som om de kommer att fortsätta relationen med varandra?
Kram

Svar: Ja, i alla fall ett bra tag till... kram :)
Esmaralda

21 Muminmamma:

skriven

Hej Esmaralda.

Jag tycker verkligen att jag försöker och jag vill ju så mycket känns som om det var ett tag sedan kärlekslivet rörde på sig.

Ser det lovande ut att mötet med min tillkommande sker under det här året? Eller under nästa år?
Kram

22 Mojgan:

skriven

Hej Ez!
Kommer jag att avsluta mina studier? I så fall hur länge dröjer det? Kram Mojgan

23 Mojgan:

skriven

Hej Ez!
Kommer jag att avsluta mina studier? I så fall hur länge dröjer det? Kram Mojgan

24 Hmm:

skriven



Hur kommer det gå med min mans bror , vi orkar inte med denna psykiska påfrestningen mer.

25 Erika:

skriven

Hej! Tror du jag träffar på kärleken i sommar?

26 Skorpan:

skriven

Tack Es!
En speciell man, ja det tackar jag inte nej till ;). Bara han också tackar ja till en kvinna som känner sig som en bulle efter allt gott dessa dagar, ojdå. Får nog ta i från tårna om gymmandet ska ge resultat, fast iofs hade jsg en hård timme med pt:n igår... O röva e sjuk efter en dags cyklande, helt otroligt, har ju inte blivit så sjuk förr... För lite bakanvändning ;).

Hoppas Taj Mahal o sista måltiden för denna gång föll till belåtenhet...
Kram Skorpan

27 Lillan:

skriven

Hej Es

kommer sommaren med något överasskande?
kram

28 Lilla blå:

skriven

Han är väl för härlig, den där MG!
Hoppas nu att ert lilla gäng får en fantastisk sista kväll. Här blir det kvällspromenad längs älven och en kopp te framför teven. Känner ro i kroppen just nu. Underbart. Hoppas att det håller i sig ett litet tag.

Kram 💕

Svar: Ja, det ser ut att hålla i sig.. kram :)
Esmaralda

29 Tingeling:

skriven

Oj redan? Herregud så tiden gått fort! Hoppas resan hemåt går bra! Fina bilder och fint väder, ta gärna med vädret hem till Sverige! ☺

Har skickat sms till hon som har min förra katt. Hon har inte svarat och gått över en vecka. Känner du in nåt speciellt varför? Jag saknar den kissen och ångrar att jag gav bort han. Även fast det är några år sen nu. Tänk att jag har mått så dåligt. Och tänk då hur bra jag mår nu. Tacksam för mycket i dag. Jag hoppas han har det fortsatt bra där i alla fall!

Här är dottern fortfarande sjuk och äter Kåvepenin. Så är lugnt här.

Trevlig resa i morgon bitti!

Kram!

Svar: Jag vet inte varför hon inte svarat,., känner inte in någonting... dottern får krya på sig och det gör hon också snabbt.. tack för hälsning o kram :)
Esmaralda

30 Signe:

skriven

Hej!

Oj, så fin han är! Han har inspirerat oss att fundera över en Fralla eller en Mops. Nu ligger dock oddsen på Jack Russel, blandis eller Kromfohrländer. Ser du Moa eller Zorro hos oss? Jag lobbar, maken antagligen kliokt tveksam...
Känner att jag håller på att förlora Bosse och det känns jättejobbigt att förlora en så nära kontakt.... är detta pga att han tänker på professionalitet inför kommande op efter sommaren eller har han svalnat, allmänt...?
Kram💕

Svar: Hunden ni får. oavsett vad, ser ut att bli rätt och Bosse verkar helt enkelt ha svalnat.. kram :)
Esmaralda

31 Mojgan:

skriven

Hej Ez!
Kommer jag att avsluta mina studier? I så fall hur länge dröjer det? Kram Mojgan

32 Kicki :

skriven


Jag har sen några dagar dagar haft en konstig känsla som hänger över mig och ilsken känner jag mig oxå. Varför känner jag mig så? 

33 Signe:

skriven

Tack kära Ez för svar, och trevlig resa hem!

Kram 💕

34 Muminmamma:

skriven

Hej Esmaralda.

Jag provar igen om du ser något,
Ser det lovande ut att mötet med min tillkommande kommer att kunna ske under det här året?
Kram

35 Signe:

skriven

Sååå viktig fråga för mig - kommer Bosse ändå att hjälpa mig fullt ut, dvs att få min steloperation, eller behöver jag söka mig till annat sjukhus, ex Strängnäs? Snälla svara... sååå viktigt för mig♥️
Kram

36 Elisa:

skriven

Hej!
Var han intresserad av mig och ifall ja, är han fortfarande?
Kram

37 AD:

skriven

Kommer jag att hitta kärleken i år?


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: