Det tar sig......

 
Nu börjar det bli sommar  på min veranda !!
 
Mellan varven packar jag upp från resväskor o tvättar... och så håller jag seanser...
... just nu har jag ingen lång kö för spådom via mail så passa på...
 
I kväll blir det midsommarmat här... matjesill med tillbehör... ur led är tiden kan man
väl kanske säga 😀
Och som sig bör... sitter vi ute och äter.....  sen blir det filmtajm...
 
Ha en go kväll ni också
 
Kram & kärlek💗
 
 
1 Skorpan:

skriven

Yey, våren är här o det är varmt idag. Gissar dock stt ni är närmsre sommsren där :). Så fint du har det Es, så skulle jag också kunna bo ;), om han vill det också...

En fråga, fick jag sällskap i hissen idag, av den osynlige som sitter på min stol mellan varven? Jag hsr ju frågat efter sällskap så. Många sorters ;)..

Ha det gott, kram Skorpan,

Svar: Jag kan inte exakt säga om det var i hissen men visst har du haft sällskap idag... kram :)
Esmaralda

2 Helena Ir:

skriven

Du har fått fint..vilken kämpe du är!

Ha en skön kväll!

Kram :)

Svar: :) tack :) Sommaren o lite sommarfint är så viktigt för min avkoppling... när allt annat är tungt.. som nu med min brors sjukdom.. så är det så skönt att bara kunna sitt ner med en kaffe eller ett glas vin.. och njuta .... i stunden... kram :)
Esmaralda

3 Helena Ir:

skriven

Förstår dig så väl,du ska veta att jag tänker på er..

Kram<3

4 Skorpan:

skriven

Tack Es!
O nu ser jag att du sätter till :) efter kramen, det är så jag känner sig Es! Fast under rådande läge så..
Styrkekramar från oss - Skorpan

5 💕 Zoey 💕:

skriven

Hej igen Es!
Vad fint det blev! Vad duktig du är! Du kämpar och står i. Vad ska ni se för film?

En nyfiken liten fråga, ser du om någon av mina framtida barn kommer föddas i någon av årets tre sista månader, dvs oktober till december? Tusen tack i förhand! Kram Zoey 💕

6 💕 Zoey 💕:

skriven

Hej igen Es!
Vad fint det blev! Vad duktig du är! Du kämpar och står i. Vad ska ni se för film?

En nyfiken liten fråga, ser du om någon av mina framtida barn kommer föddas i någon av årets tre sista månader, dvs oktober till december? Tusen tack i förhand! Kram Zoey 💕

7 Rädd:

skriven

Hej E!

Det känns som jag går och väntar på att något roligt ska dyka upp.. men jobbet känns bara tungt och nu fick jag reda på att konstkursen i sommar var full :( Sedan känner jag mig skraj att det ska strula med semestern att jag inte ska få ta ut så mycket som jag önskar. Ser du något upplyftande?

Kram och kärlek.

8 Ciccie:

skriven

Åh så fint ni har fått till det<3 så vill jag med bo en dag,helt underbart. Här går det inte sitta ute,nästan alla omkring mig röker nu:( så det blir långpromenader i naturen:)


Es måste fråga?
Jag undrar om den nya grannen jag tänker på S kommer flytta snart?Eller blir det bli jag som flyttar härifrån innan honom? vill gärna bort till en annan stad och börja om.
kram

9 Cecilia:

skriven

Hej Ez!
Testet visar negativt, stämmer det? Är det stress/sjukdom som ligger bakom det isf? Kramar

10 Matilda:

skriven

Ha en härlig kväll :)

Här blir det också film och god lasagne. Inte lika somrigt kanske. Jo du Es: ser du något kul på ingång för mig? Minsta lilla detalj skulle jag uppskatta.

Kram 💖

11 Zuzeee:

skriven

Hej

Kommer jag att träffa killen som var hos mig i lördags?? Kommer jag få se han igen??

Kram

12 CA:

skriven

Hej
Underbart att sommaren är här.
Ville berätta något roligt, det är liv i min Gabbe fortfarande.
Har haft honom i ryggsäcken ett bra tag, glömde honom där. Så började han trilla ut när jag tog upp plånboken. Första gången så tänkte jag inte så mycket på det men den har det hänt igen. Så igår fick han havsalt och lite sol, idag är han i byxfickan igen, verkar trivas.
Kram

13 Mia:

skriven

Så mysigt du har det :-) Satt ute på en brygga och njöt av solen en stund idag. Man får passa på :-)
Tack för svaret Es. Då ska jag satsa på att ha roligt så att jag strålar :-)
Så jag behöver alltså inte ta till drastiska förändringar som att flytta någon annanstans eller byta jobb för att möta mannen i mitt liv, utan han kommer ändå? (trivs med både jobb och boende så känner ingen orsak annars att förändra det). Kram :-)

14 Sara:

skriven

Ville bara skicka en stor kram till dig och din bror (läste inte bloggen igår).
Kram💕

Svar: tack
Esmaralda

15 Susan:

skriven

Så fint du har👍 Om det e ngt jag saknar i mitt lilla hus så är det en veranda el att jag haft tak på min altan.... men en vacker dag så har jag kanske det 😉 hoppet finns i allafall 🤗

Kram

16 Socionomstudenten:

skriven

Men gud så göttigt att tjuvstarta midsommarmaten redan nu !!

Visst springer vi inte på varandra igen jag och Sven. Nu när han flyttat och snart även jag oxå.

Kvällskramen :)

17 Susan:

skriven

Så fint du har👍 Om det e ngt jag saknar i mitt lilla hus så är det en veranda el att jag haft tak på min altan.... men en vacker dag så har jag kanske det 😉 hoppet finns i allafall 🤗

Kram

18 M.m:

skriven

Hej Esmaralda.
Jätte fint! Där sitter du bra sen med ett glas vin kanske;)

En fråga, Jag träffade min granne i Helgen för första gången. Han var trevlig tycker jag. Vet inte om det är han bara med stort H?
Tror du det kan bli något mellan mig och grannen? Kommer någon som blir den rätta under detta året? Eller under nästa?
Ha en trevlig kväll!
Kram
N

19 A:

skriven

Hej Esmaralda.
Det låter helt klart som en trevlig kväll!
Det blir nog tv eller film ikväll för mig också om jag inte somnar. Har haft sprängande huvudvärk så blir att ta iprem. Jag har kommit på att jag är en sådan högkänslig person.

Jag vet att mitt ex idag firas med hans familj och hans nya tjej. Jag tänker på honom allt för mycket. Känner mig lite sorgsen att jag inte är med i sällskapet men då hade jag ju såklart velat ha under andra omständigheter. Kommer det att ta flera år för mig innan jag slutar att tänka på honom?

Sen undrar jag känner han inför mig? Kommer det någonsin kunna bli vi eller bli bra mellan oss?Kram

20 F:

skriven

Något nytt på väg in i mitt liv du kan berätta om kram

21 Lenafena:

skriven

Tycker allt är jättejobbigt, går med krycka och allt annat runt mig är jobbigt med. Men jag har läst alla dina spådomar och jag har tillit fastän jag är en ’tough cookie’. Det är bara min gamla grammofonskiva i skallen som jag kämpar med varje dag! Inget bra har hänt mig på länge.....men jag Hoppas!!!!!!! Tack Ez!

22 Alex:

skriven

Hej Esmeralda,
Ser du om det går bättre med jobbsökandet? Dyker det upp något snart?
Ett jobb där det verkligen är jättekonstigt att de inte hör av sig. Varför får jag aldrig chansen?

23 A.D:

skriven

Hej kära ez och god kväll till dig också.
Jag skulle vilja veta om jag kommer bli gravid snart och kommer jag ha en 3dje. Ja 2 barn sen innan. Är önskvärt 1 till men just nu är det stopp händer inget. 😐 haft en komplicerad sista förlossning är orolig om det har skapat att de inte gå att få fler
Kram på dig.

24 Lico:

skriven

Hej, kom mitt mail om min seans fram 25/4? Längtar så efter ditt svar.. 😍

25 Sippan:

skriven

Jobbig tid för dig/er nu. Man får ta vara på det fina i livet vilket inte alltid är så lätt. 🥀 Kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: