En flott överraskning !

 
Så kom vi då fram till hotellet i Passau.. rosa huset på bilden och det blev en flott överraskning!
 
 
Här har vi receptionen....
 
 
Vårt rum
 
Salongen.... jojo, man tackar !
 
 
Och terrassen där vi intar vår frukost....
 
 Och bäst av allt... MG fick en egen säng och en goodiebag !
Han var mäkta  imponerad !!
 
Han krumbuktade och gjorde sig till... och rätt som det var så somnade han på sin post !!
 
Vi tog en lång promenad i stan... beundrade  Donau  med sina bifloder Inn och Ilz.. som alla flöt samman till ett enda vatten !!
Vi käkade middag på grekisk restaurang....det blev kolgrillat och hur gott som helst.
 
Sen förstår ni, kom åskvädret ifatt oss och det mullrade, regnade odh blixtrade men vi hann komma inomhus och  bredde ut oss på sängen och tittade på Netflix film !!
 
MG poserar för er vid Donau
 
Och jag sänder er ett hjärta !!!
 
I dag kör vi till Pottsdam för övernattning - men  jag hör snart av mig igen
Massa kram & kärlek
 
P.s Kan inte besvara frågor eller  hålla seanser förrän jag är tillbaka hemma
1 Susan:

skriven

Så mysigt ni har det, livsnjutare kan man nog kalla er👍
Kram

2 Tingeling:

skriven

Vilka fina bilder! Roligt att få "följa med" på eran resa! Hotellet måste varit det bästa, att ge husdjuren en egen säng och goodiebag. Det kallar jag djurvänner! Så borde det vara överallt.

Kram!

3 Skorpan:

skriven

Himmel så fint!
Och Mannabonne som också blev ihågkommen, skulle inte hända här..
Du får ta och skriva et sammandrag av din resa då du kommer hem Es, så kan vi andra ockå åka ut i världen ;).
Ha dett gott alla tre!
Kram Skorpan

4 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Men så roligt att läsa om ett hundvänligt hotell !
Fint värre Härliga bilder på både linslusen och omgivning
Fortsatt trevlig resa
Kram Anki med flock

5 Hedwig:

skriven

Hej!
Vad kul att Mannabonne fick en egen säng och hundgodis! Ha en fortsatt trevlig resa!

6 C.a.t:

skriven

Vilken lyx! Vad gulligt att MG fick en egen säng!
Ser så härligt ut!
Kram och hjärta tebax!

7 Temperamentsfull blondin:

skriven

Härligt att få följa ert bilande hem! Så mycket glädje i bilderna. Underbart. Ikväll blir det att se på gosspeluppvisning här. Ett par goda vänner ska uppträda. Från en värld till en annan.

Kram på er ❤️

8 Helena Ir:

skriven

Ja,så flott och fint..inte undra på att MG somnade där han låg..
Goodiebag,inte fyskam,heller..

Trevlig fortsatt resa..

Kram :)

9 Solstjärnan :

skriven

Hej😊

Vilket lyx MG .Dom vet hur man tar emot viktiga speciella gäster i detta hotell😊.
Förstår att bädden var nära intill en 10 poängare.Skön att krunbukta i och tillslut få bara koppla av o sova i.
Toppen!
Är bombsäker på att mammas o pappas säng inte var lika skön...

Tack MG för poseringsbilden vid Donau ,du ser bra ut...

Tackar även för ❤ hjärtbilden som din mamma/ matte sände .Ha en fortsatt bra hemresa!

Kram Solstjärnan ⭐

10 Eva:

skriven

Måste bara få säga - är så imponerad av att du ständigt uppdaterar din blogg. Alltid lika spännande att kika in här och se vad som hänt sen sist!

Trevlig helg,

Eva

11 Mia:

skriven

OJ så fint :-) Vackra hus! Och så fint de gjort för MG! Ha en fortsatt fin hemresa! Kram

12 Mashol:

skriven

Hej Esmaralda,
Min chef är mycket ond människa. Han vrider på saker och ting att bevisa att jag inte duger samt vill bevisa att jag har kommunikationsproblem trots det är han som påbörjar all kritik och tjatt mot mig. Jag kan inte alls motbevisa om han har fel. Då han säger att jag tar mycket saker och ting personligt.
Han förolämpar mig på olika sätt.
Kommer det bli någon lösning? Jag tycker om mitt jobb trots allt. Kommer att han få för sina synder?

13 Solen:

skriven

Ojoj! Vilka toppenställen du alltid lyckas hitta! Och lyxigt till och med för MG. Du kunde ha en egen sida med bara restips :)
Go helg! ☀️☀️☀️

14 Agnes:

skriven

Så härligt att de tänker på alla sina gäster...även de 4-benta!

Och vilken svit!

Härligt o mysigt helt enkelt!

Trevlig resa!

Kram!

15 Zita:

skriven

Hej! Esmaralda tror du jag får en bra jobb helg? Trevlig helg? Kram☀️😃

16 Katten:

skriven

Alltså..... någon mer avslappnad och njutande än MG i sin hotellsäng är väl svårt att hitta! Den grabben är oslagbar! :D


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: