För sommaren....

 
Mamma & min vän säger skål för sommaren...  och igår grillade vi smörfisk som vi efter väldigt mycket letande till sist hittade !!  MG tyckte det smakade mums !!
 
Blev en sen kväll  med flera glas kallt vitt vin.. jag som annars bara dricker rött.
 
I dag  ligger mamma härnere på stranden en bit bort  o solar o läser och har picknickkorg med sig !
 
I kväll grillar vi  fläskfile !
 
Kram & kärlek
1 Skorpan:

skriven

Härliga tider!
Skål på er alla :).
Hoppas sommaren blir fylld av grille o trevligt umgänge.
Undrar vad min sommar för med sig, nåt spännande?
Imorgon fortsätter fixa upp sig själv o då ska det bli färre strån på kroppen här o var ;).
Önskar er en fin kväll!
Kram Skorpan

2 sus:

skriven

hej
ser magiskt ut.....
gott med vin....
händer det något snart...
love sus

3 Michaela:

skriven

Underbart ni har det tillsammans! :)

Svar: Tack :) Och ja, det har vi faktiskt :) Jag känner mig blessed ! Kram
Esmaralda

4 Misstjejen:

skriven

Hej

Såg en dubbelgångare idag när jag går förbi... är han den riktig som jag känner eller är det en dubbelgångare?

Leta han efter mig?

Kram

5 Adad:

skriven

Hej esmaralda

Är min kollega M intresserad av mig? Vad ser du kring honom och
detta??

Kramar

6 Ninis:

skriven

Livskvalité de luxe👍🍷.. grilla ska jag oxå göra, undrar om jag snart även har grillsällskap? Längtar💕☀️. Kram och njut av fläskfilén

Svar: Grillsällskapet kommer.. kram
Esmaralda

7 F.u :

skriven

Hur ser det ut när det gäller arbetslivet för mig?

8 Västkustbruttan:

skriven

Gottegrisar!

Hos mig blir det också grille. Fiskpaket med färskpotäter och kryddsmör med örter. Tätt efterföljt av ett gino och en kula vaniljglass. Helg hela veckan hos mig just nu hi hi. Testar min fråga igen om något seriöst i kärlek kan dyka upp snart månne. Inte för att det går någon nöd på mig som du hör 😉 Allt gott - kram på familjen!


Svar: Låter alldeles perfekt med kvällens planer. Något inom kärlek bör dyka upp rätt snart.. kram :)
Esmaralda

9 H:

skriven

Hejsan!

Har du något tips för det resterande året och nästa?

Kram❤️

10 Mee:

skriven

Så mysigt ni har det<3

Ser du mig möta en fin kärlek?
kram

11 Tisa:

skriven

"Du har ju provat allt nu, vi har inte så mycket mer att erbjuda" sa läkaren. Medicinhöjning ev byte av medicin. Jag känner mig som ett hopplöst fall. Finns det verkligen inget mer dom kan göra, eller är dom lata?

12 Ma:

skriven

Hej Esmaralda.
Vad trevligt att umgås med familjen. Mysigt ni har det.

Har jag relationen innan ett jobbyte sker? Eller ser du att jobbyte sker först?
Kram

13 Helena Ir:

skriven

Så fint det ser ut..och gott!
Glad att ni får så fina stunder tillsammans..och MG får goda smakbitar..plutten!

Det är så tyst på fronten från min son..kan nästan inte tro att det är sant..tycker jag visat på välvilja..
Jag får använda mig av ordet ACCEPTANS istället :)
Men nog fasen är människosläktet konstigt..

Njut av kvällen..maten,vinet och varandra!

Kram :)

Svar: Detsamma till dej, kram :)
Esmaralda

14 Ia:

skriven

Hej
Och skål för sommaren 🥂
Hoppas bara att värmen får stanna 😎

Kommer det att hända något i sommar? Några trevligheter? Resa?

Kram

Svar: Ja lite trevligt blir det allt.. ta själv initiativ.. kram
Esmaralda

15 <3:

skriven

Så härligt ni har det. Hur gör du din smör fisk ? 🐟🐟🐟
Kommer D och jag höras av igen på ett bra sätt ? Känns som vår ex vänskap är över för gott. Han är långsint den mannen.
Kram

16 Louise:

skriven

Najs med grillad fläskfilé och att ligga på stranden i sådan här värme så gött. Önskar jag hade trädgård och pool och allt sådant.

Första intervjun kändes bra. Lika bra som i måndags så nu har jag lite beslutsångest haha.
Andra kändes så där och jag fick träffa en prost. Får mig att tänka på Prostens barnbarn hehe. Jag kan ju tycka att jag vill ha jobbet i ur och skur förskolan. Jag får besked nästa vecka och jag hoppas så innerligt att jag får det. Hoppas universum hjälper mig där. Hoppas det blir min tur nu :-). Men det i Lund verkade också trevligt en liten förskola med öppettider 7.45-17.00 hehe. Men där blir jag anställd som barnskötare dvs mindre lön och å UR och skur som pedagog lite högre lön.
Och jag vill så gärna jobba på ur och skur så jag hoppas jag får det.

Ha en fortsatt fin kväll. Kramar

17 Vi:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag kan sakna stunder jag minns, när han och jag var i parken. Vi köpte glass osv. Jag minns fina stunder. Vill inte att han bara minns dåliga eller hoppas att han inte gör det.

Tänker saknar han mig något?
Hur stor är chans att det blir ett till försök mellan oss?
Kram

18 Kajsa:

skriven

Hej. Solen skiner det är varmt och skönt men lugnet är inte på plats kommer min frånskilda dotter att träffa en ny kärlek i sommar så hon mår bättre ha en bra dag. Jag hoppas på svar

19 Catarina:

skriven

Lyxkryssning i Karibien står sig slätt bredvid detta. Snacka om livskvalitet 🤗❤️
Jag har börjat fundera på om jag är på väg åt fel håll i livet när det bara inte vill sig o är så kämpigt med allting. Kommer det att lösa sig för mig med bostad o att skapa ett ok liv här..? Tack på förhand 💕 njut o ha det bra

20 Mej:

skriven

Hej Esmaralda.
Låter som att ni ska ha en fruktansvärt trevlig bra kväll med äta gott!

Jag måste fråga en sak. Upplever ibland att människor i min omgivning missförstår mig? Jag har hört folk säga att jag är annorlunda men inte på ett negativt sätt.
Jag känner ibland att jag är annorlunda. Att jag inte följer vanliga normer i hur man ”ska” vara. Jag liksom kan känna ibland att jag tänker och tycker annorlunda. Vad tror du? Varför är det så? Kan folk faktiskt tycka att jag är konstig eller annorlunda?
Jag känner det själv ibland att man ska vara på ett ”vist” sätt men att jag är det inte riktigt
Kram

21 Mia M:

skriven

Härligt ni har det :-) Mitt hjärta bankar lite extra för två män just nu...någon chans att någon av dem kan vara rätt? Kram :-)

22 S:

skriven

Ser det ut som att lägenheten blir min?

Kram

23 Am:

skriven

Hej Esmaralda!
Hoppas ni har en trevlig kväll! Fin kväll är det i alla fall.

Es, Vad ser du för mig nu och en bit framåt? Något speciellt inom kärlek? Hur ser det ut för mig och en bit framåt?
Kram

24 A:

skriven

Hej Esmaralda.
Blir jag kvar på nuvarande arbetsplats länge till? Kan det bli länge? eller ser du bra jobbyte?
Kram

25 Kicki:

skriven

Det ser gott ut:) så fint ni har det.

undrar om du ser något speciellt som händer mig snart?
kram

26 sus:

skriven

hej
idag blev jag så ledsen.....
han har lämnat mig....
hur går jag vidare....
fast ändå inte....
som du sa Esmeralda....
love sus

27 susanneamalia:

skriven

God Kväll
Det ser helt inderbart ut det är ni värda .. sol glädje ch sommar .. var hälsad sköna sommar ..

Hemma igen efter äventyr i riksgränsen ... åkte helikopter till Kebnekajse och åkte skidor .. jag kommer aldrig mer vara rädd i en pistad nedfart efter detta -- bad änglarna om hjälp och fick det .. magiskt ..
jag vill och nu ska jag naturligtvis bara skriva ..
Detta är sååå helt magiskt häftigt .. är så tacksam för dessa dagar --
solkramar till er alla .. <3


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: