Jag valde nye mannen....

Dagens gästbloggare är: Soley

 

Hej Ezmeralda och hej alla i  vår bloggfamilj

Jag har råkat ut för mycket sjukdomar under de senaste två åren och det stämmer bra vad som stod i min spådom .

Jag skulle gå igenom en operation och när det kändes traumatiskt skulle jag känna och veta om  att det skulle bli bra till sist i alla fall.

Jag skulle inte jaga upp mig allt för mycket. Och det blev traumatiskt för jag fick en stomi som jag inte lär bli av med. 

Men som Ez skrev i spådomen så skulle det bli bra i alla fall.  Idag mår jag bra. Jag fick också veta att jag skulle bryta något som skulle läka fint och jag bröt armen  i ett fall och den har läkt bra.

Bilolyckan var jag också förberedd på

 

Det var mycket i min spådom som jag kunde ta till mig så stort tack kära Ezmeralda.

Det fanns dock en sak som jag inte kunde förstå.

I min spådom fick jag veta att jag skulle  träffa en  annan man och att jag skulle bli  blixtförälskad. Vid den tiden var jag  100% kär i min sambo och kunde inte tänka mig någon annan.

 

 

Men så gick det ett år och även om jag fortfarande älskade sambon så mötte jag  den man som Ez beskrivit.

En man med  en tatuering bakom örat och en tatuering under foten. Det stämde exakt.

Det var nästan kusligt.  

Jag fick veta att jag själv skulle fatta beslut om jag skulle välja denne man eller den man som jag redan hade för detta var inte  hugget i sten och Ez skrev att det på lite sikt nog inte blev någon av de

Jag valde den nye mannen men det varade inte länge

Och nu är det ingen av de

 

 

 

 

Jag gjorde slut och är singel nu och det känns bara rätt och bra

Seansen har gett mig kraft och energi genom allt jag gått igenom och jag bad att få healing i samband med seansen och varje gång som jag läser igenom min seans så känner jag att jag får en ny påfyllning av healingen

Det är fantastiskt som det kan fungera och jag är så tacksam

 

Kram på er alla och på dig Ez

 

Soley

1 Jennifer:

skriven

Kära Es! Efter att ha tampats i flera år med svåra sömnproblem och daglig stress har jag nu rejält krockat med den omtalade väggen, är totalt utmattad och slutkörd. Denna trötthet som jag känner skrämmer mig, den går in i varenda por och cell i kroppen och redan att göra enkla hushållssaker, som att tömma diskmaskinen, kräver en stor ansträngning.

Är nu sjukskriven på grund av utmattning några veckor, men känner redan nu att det inte kommer att räcka. Samtidigt saknar jag väldigt mycket mina jobbkamrater och den sociala samvaron som är så viktig. Nu faller jag bort från det. Tror du att min sjukskrivning kommer att förlängas, eller lyckas jag komma på fötter snart? Kram

2 <3:

skriven

Tack för gästblogg. Godmorgon till dig kära Es och Soley.
M och jag har kommit varandra lite närmare. Känner mig glad när han även kan ringa tre gånger på samma dag. Bara för att berätta ngt han tänkt på. Ser det ut som vi kommer iväg på resan på tisdag? Blir det bra tror du ? Vi är båda upptagna sen i slutet av maj så det är nu vi kan ta tid.
Kram 

3 Misstjejen:

skriven

Hej

Vad vill drömmar visar mig om honom så när jag drömmar om honom i natten och under här perioden.

Kommer vi träffa igen i framtiden?

Vad vill tankar och drömmar visar mig om honom? Är det något speciellt?

Ha det bra

4 Maria:

skriven

Hejsan:
Intressant att läsa, blir så sugen på seans själv nu med lite healing😍beklagar sorgen Ez❤️
Jag undrar om du ser vad Fredrik har i kikaren nu? Hihi

Stor kram 🤗

5 Helena Ir:

skriven

Soley,tack för att du delar med dig..skönt att höra att du mår bättre nu,att du fått energi,och att din seans gav dig så mycket..lycka till allt du har framför dig :)
Kram :)

Träning nu på morgonen..förkylningen samsas med pollenbesvär..men vad är snuva..jämfört med annat i världen..

Behöver lite glada nyheter..men för lite energi just nu,för att göra något åt saker själv..Var är min sisu :)

Varm kram till dig Esmaralda <3
Du finns i mina tankar!

6 Milla:

skriven

Träffsäker seans.
Skulle nog ta o boka en.
Min granne o gamla kärlek svarade inte på 24 timmar igår så jag tillkallade polis.
Han var vid liv med hade sovit o druckit, och skämdes o hade inte svaratt, lider av depression.
Det slutade med att gamla sambon flyttade in i går kväll o nu är de ihop. Har de känslor för varandra eller är det av praktiska skäl? Det känns verkligen konstigt trots att jag avvecklat vår relation, men nu känns det som om jag inte betydde något för honom, eller betyder något utan att han bara sätter sig själv först.

Svar: Bra att du tillkallade polis.. hellre en gång för mycket än för lite. Jag tror inte det är sann kärlek mellan honom och ex sambon.. men just nu är det bra som det är.. han orkar bara tänka på sig själv.. kram
Esmaralda

7 Mamman:

skriven

Hej Esmaralda.
Och grattis till dig att du fick en sådan fin spådom och till den nya kärleken även om den tog slut.

Min fråga, Sist jag bodde i den här staden där jag är uppväxt så hade jag inget förhållande. Sen så flyttade jag och då tog det inte lång tid förrän jag fick ett förhållande. Nu när jag bor här så går bara tiden men inget har hänt känns det som inom kärleksområdet. Har vart singel en tid nu och vill inget hellre än att träffa en partner. Tror du att jag kan gå såhär och vara singel ett par år till? Kan jag träffa en kärlek under tiden jag bor här? Eller skulle det gå bättre om jag flyttade till en annan ort innan jag möter kärleken och får förhållande?
Ser du något komma inom de närmaste som varar?
Kram

8 55:

skriven

Lycka till Soley. Ez har frågat tidigare men hittar ej svaret igen. Kan du känna in om min resa med sönerna blir harmonisk, toppen.

Svar: Ja det blir en bra resa.. ha positivt fokus och häng inte upp dig på bagateller, då blir det som bäst.. kram
Esmaralda

9 EPM :

skriven

Tack för att du delar med dig!❤️

Es, ser du nåt om mig och dubbel-E..? Hur ärlig vågar jag vara här?

Kramar

10 Skorpan:

skriven

Oj vilken spådom, häftigt att få veta så exakt vad som kommer att hända. Kan hålla med dig om att det kändes lite kusligt med en så exakt spådom, men bra att du är nöjd just nu Soley :). O mera lär väl ske...

Framme hos föräldrarna o kan inte säga nåt annat än att pappa verkligen bara är ett minne blott av sig själv, trött o mager, hemskt hur det gått utför. Jag har en känsla av att det inte är så långt kvar, innan julen kan övergången vara ett faktum?! Nån bot tror jag inte på...

Idag är det varmt o vi ska göra stan en stund, sen får vi sevad programmet blir...
Ha en bra dag alla!
Kram Skorpan

Svar: Nej din pappa mår inte så bra och något bot kan inte jag se heller.... ta vara på nuet... kram :)
Esmaralda

11 Mim1:

skriven

Hej!

Beklagar sorgen. En tröst är i alla fall att han har det bra nu.

Kram

Svar: Tack
Esmaralda

12 Dunegull:

skriven

Blir han arg nu när jag ska resa med min kompis?
Du skrev för ett tag sedan att det skulle bli en hel del motgångar fortfarande, gäller det honom? Vad tänker du kring då?

Kram

13 Mia:

skriven

Intressant att läsa om hur andras seanser slår in. Så tack för att du delade med dig Soley :-)

Kära Es, vad vill exet och hur ska jag hantera det? Vet snart varken ut eller in.... Är han ärlig eller är det ett spel?

Kram

14 Susanne Amalia :

skriven

God Morgon.
Soley
Vilka händelser.. Vad skönt att du mår bra nu och är åter ställd..
Bara man älskar sig själv och bejakar livet händer det så mycket positivt. 💕 Bara kärlek ringer ut och då blir man fylld med kärlek.. 😍
Livet är magiskt när man lever det fullt ut.. 💕
Du gör det och världen ger tillbaka..
Kramar till dig... Och jag önskar dig det bästa av allt.. 💕

Till Esmaralda
Önskar dig en fin harmonisk dag..
Sänder kärlek och sol i hjärtat och högre universella krafter till dig..
Harmoni frid och kärlek.. Magiska krafter som ger styrka och kärlek i gränslandet.. För det är ju där ni möts.. Du och din bror.. Bara kärlek 😍 stor kram från mig ❣️💞💫


Svar: Massa kärlek till dig också... kram :)
Esmaralda

15 sus:

skriven

hej
tack för att du delar...
så skönt att vara förberedd....
så blir man inte så ledsen....
skönt att healing funkar....
önskar mig så något positivt..
kommer det snart.....
love sus

Svar: Ja det kommer positivt snart.. gör bra planer och lev dem.. och om du tvingar dig själv framåt .. så kommer det ske en hel del gott av sig själv också... kram:)
Esmaralda

16 Undrar:

skriven

Hej Esmaralda.
Hoppas du mår bra💜 Sorg kan ju ta tid att bearbeta som man vet.

Tack för att du delar med dig Soley.

Tror du att dem vet nu att jag ville ha honom tillbaka?

Har hon fått känslan någon gång att han kan ha känslor för mig?

Tror du att han kommer att försöka med mig igen?
Kram

Svar: Jag ser honom inte i din framtid.. jag ser en ny kärlek.. någon som du inte alls känner idag.. kram
Esmaralda

17 Bh:

skriven

Vilken fin seans våra E gav dig, och att du var beredd på dina olyckor, ja kärleken den kommer nog oxå.
Undrar var min kärlek är? Är han långt borta geografiskt, eller möter jag honom i år? Flirt snart? Kram och njut av sommarvärmen.

Svar: Visst kan du möta honom i år.. chansen är god.. kram
Esmaralda

18 åsa:

skriven

Hon är fantastigt o duktig vår Esmaralda.
Tack att du delar med oss.

Kommer C pengar att komma?
Kram Åsa

19 Ingela:

skriven

Så sorgligt med din bror Es, förstår att du har det jobbigt. Varma kramar till dig!

/Ingela

Svar: Tack
Esmaralda

20 Människokännare?:

skriven

Hej Es!

På senare tid har jag blivit uppmärksam på att jag känner in/tar in andras känslor, de landar liksom i min egen mage och blir ibland kvar. Framförallt gäller detta främlingar eller ytligt bekanta, och starka känslor såsom ångest, ilska etc. Funderar på hur mycket jag inbillar mig? Det är så svårt att lita på detta..

Ibland är det svårt att veta vad som är mina egna känslor och vad som är andras. Har du några knep för hur man särskiljer detta? Och för jag kan stänga av?

Sorry för svammel och lång text. Men detta göra mig så förvirrad, och påverkar. Kram :)

21 EE:

skriven

Läste ikapp lite nu på morgonen. Beklagar din sorg efter din bror.

Och inlägget med mammorna, hos oss är alla välkomna sålänge barnen vill. Min son hade ett tvillingpar i klassennoch var kompis med den ena, men föräldrarna var lite bekväma och ville ogärna dela på killarna. Så de kom oftast båda två, ingen fick bli ledsen enl föräldrarna. Och allt som oftast blev det lite tokigt.

Min man håller på att gå i väggen. Visst får han viss hjälp på jobbet, men tror att det är ohållbart och att ett nytt jobb är ett måste. Han mår inte bra av att gå till jobbet och det mesta stressar honom.
Hoppas han tar tag i nytt jobb snart, så han börjar må bättre.

Idag ska jag lägga ut lite mer på försäljning. Bl.a. ett paket för valp då vi valde att lämna åter vår lilla vovve.

Hoppas du får en härlig helg.

22 Michaela:

skriven

Fantasiskt hur pricksäker vår Es är! Tack för att du delade med dig!

Två dagar med 38-39 graders feber och ont i magen ( ingen magsjuka ) nu men skall jobba ikväll ändå. Alvedon är ett måste och hoppas att det går bra.

Drömmer var och varannan natt om två av mina ex. Fattar inte varför. Vet du?

Tänker på dig och din familj i den sorg ni befinner er i❤ Kram!

Svar: Du får krya på dej !! Det verkar som om du medvetet gör upp lite kring dig själv och det gamla och bereder plats för att släppa in nytt.. ta drömmarna som ett gott tecken.. kram
Esmaralda

23 Jennie:

skriven

Hej! Jag längtar så efter att få UPPLEVA kärlek och passion, på riktigt, i verkligheten, rent fysiskt, inte bara i tanken och medvetandet. Kommer jag snart att träffa någon man? Kram

Svar: Visst gör du det.. kram
Esmaralda

24 Soffan:

skriven

Tack för delad story Soley! Jag känner igen känslan av att läsa igenom gamla seanser 😊

I en av mina står det att jag ska knyta an till en man och leva livet ihop med denne. Det känns surrealistiskt. Jag som inte ens levt längre än några månader ihop med någon. Funderar på vem som tar kontakt med vem Es, om du får till dig några detaljer av mötet? Kram!

Svar: Det ser så säkert ut att era vägar korsas och om detta finns ingen tvekan men några detaljer ser jag inte.. ha ögonen med... kram
Esmaralda

25 Mt:

skriven

Hej!
Ska åka o kolla på lägenhet i sthlm nästa vecka. Hon som ska hyra ut känns seriös. Detta är så overkligt me tanke på att jag sökt boende i sthlm så länge.
Kommer jag få lägenheten?
Kram!

26 Mimlan:

skriven

Ser du om ekonomin kommer gå ihop sig i sommar? Känns mig så orolig.

27 Solstjärnan :

skriven

Hej 😊

Es, dina seanser ger kraft och hopp på våra livsvägar😊.

Vägledningen och råden du ger hjälper oss att förstå och förbereda oss på vad som komma skall.

Mig har dina seanser ger hopp och jag jobbar hårt på att stega närmare den framtid du sett ska komma.


Rekomenderar verkligen att ni som ej ännu har haft en seans med Es ska pröva.Ni kommer inte att ångra det!!
Hon är mycket kunnig på alla plan.😊

Ser nu bara framemot att jag ska få vara den som skriver en gästblogg här..😊
Hoppas det inte dröjer så länge mer..

Ha en toppen fredag!
Kram Solstjärnan ⭐

Svar: Nej, inte tror jag det ska dröja så länge innan vi får läsa din gästblogg som lyser av kärlek.. kram :)
Esmaralda

28 Jennie:

skriven

Hej! Jag längtar så efter att få UPPLEVA kärlek och passion, på riktigt, i verkligheten, rent fysiskt, inte bara i tanken och medvetandet. Kommer jag snart att träffa någon man? Kram

Svar: Ja det kommer du att göra.. jag förstår inte varför det dröjer... men du väntar inte förgäves.. kärleken kommer.. kram
Esmaralda

29 Cecilia:

skriven

Kul att läsa om dina upplevelser Soley.

Ez, är den här snart eller bör jag kolla upp det? Det börjar verkligen bli dags tycker jag. Kramar

30 Zita:

skriven

Hej! Esmaralda Tänker på mina 2 varningar då och då Ser du vad det är ? Det skulle vara i sommar
Så nu börjar sommaren😳 😃☀️
Tror du min dag blir bra ? Kram!

Svar: Har jag sett varningar så brukar jag kunna tala om när och vad det gäller...läs din seans igen.. det bör så lite mer kring det.. det är ingenting som jag ser så här på frihand nu efter seansen.. kram :)
Esmaralda

31 f:

skriven

godmorgon fin seans, jag är orolig för min mamma esmeralda hennes hälsa har inte alltid varit den bästa, men nu på senaste tiden har jag sett att hon har gått ner i vikt väldigt mycket, kan du se vad det kan vara. hon har varit hos läkaren många gånger men dom hittar inget. är det något vi bör vara oroliga för.

kram

32 hmm:

skriven

den bekante som jag hade en fight med för en månad sen säger nu senast att vi ska prata, hon har haft all tid i världen att fixa detta, och väljer nu att lägga fram att vi ska prata, känner inte att det är seriöst, för hon vet mycket väl att jag har mått så jäkla dåligt över detta, känner att hade hon brytt sig så hade vi haft detta snacket för längesen. vad ser du i detta esmeralda.

Svar: Känner du själv ett behov av att prata ut - då ska du göra det och häng inte upp dig på att det tagit tid... känner du inget behov, ja då hoppar du över det.. kram
Esmaralda

33 En annan nöjd seanskund :

skriven

Heja dej Soley 💪
Och en stor tacksamhetskram till dej Esmaralda som peppar o stöttar så många. Det betyder så mycket o påverkar !! Jag har fått höra om en händelse som skulle göra mig lite överraskad o extra glad. Detta har nämns från i julas o framåt. Har jag missat? Det har trots allt varit fina månader även om något extra utstickande ej skett :)

Kramis!

Svar: Nej du, inget är missat och det ser ut att komma.. kram :)
Esmaralda

34 Anna.L:

skriven

Hej! Vilken kraft och styrka du har Soley. Känner mig också tacksam för Es. Du hjälper verkligen.

Nu till min fråga vad tycker I.N om mig, är han en bra, trygg och snäll kille? Vill han gå på dejt eller liknande? Undrar mest vad han känner och om han är en bra långvarig match...

Kram



35 Jen:

skriven

Jag har varit till läkare idag och det var inga glädjebesked direkt. Jag undrar nu om jag kommer att klara av allt och vara stark hur den än blir?

Jag har även testat ett nytt inhoppsjobb som har en hel del negativa sidor. Ser du mig fortsätta där eller ska jag nöja mig med det jobb jag har. Det gillar jag och det ger mig inte samma stress som det nya. Det nya jobbet testade jag för jag tänkte att jag skulle kunna ha nytta av det i framtiden men känner mig mycket tveksam till det..förlorar jag på att tacka nej..

Svar: Du kommer att fixa det... det ser jag helt klart... kram
Esmaralda

36 Jessica:

skriven

Es,

ser du om jag kommer få tag på den där tröjan idag och köpa den?

Kram :)

37 J:

skriven

Hej kommer det lugna sig runt min son?❤
Kram

Svar: Ja, absolut.. kram
Esmaralda

38 Eveline:

skriven

Hej Esmaralda, ser du något om min framtida partner, min nästa alltså. Och kommer det dröja länge? Kram Eveline

Så häftigt att allt stämde in och att du mår bra Soley! Tack för att du delade med dig. Kram kram

Svar: Din framtida partner ser ut att ha varit länge utomlands... och så ser jag en speciell humor mellan er.. kram
Esmaralda

39 Helena Ir:

skriven

Tänkte på det jag skrev imorse..konstigt det där..Universum lyssnar och så händer det..

På träningen idag blev jag tillfrågad av en instruktör om jag inte skulle börja på hans yoga pass..och varför inte bli värdinna där på gymmet,och få träna gratis och inbjudningar till olika event..
Låter inte så illa..jag måste varit snäll :) Vi får se om de blir av..

Kram <3

Svar: Härligt o det finns en god chans att det händer.. kram
Esmaralda

40 Alex:

skriven

Hej Esmeralda,
Ser du något nytt på jobbfronten för min del?
Tack!

41 Kvinnan :

skriven

Hej esmeralda hur går det för dig ❤ i din sorg. Det kanske är för tidigt men har din bror kontaktat dig ännu. Styrke kramen.

Svar: Nej, ingen direkt kontakt ännu .. inte mer än att jag till och från känner hans närvaro.. han är färd med att titta till oss alla... och jag vet att han har det så bra... det tröstar.. kram :)
Esmaralda

42 Anja:

skriven

Hej Es!

Ser du något kul som händer mig snart?
kram

43 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Kände det på mig..
Kram Skorpan

44 Maja:

skriven

Hej!

Väldigt intressant att läsa ditt inlägg och din historia Soley💕.

Känns ju som han tittar. Jag är bara så nyfiken på vad han vill. Känns som om hans kompis tittar också. Vad vill de o vad vet de om mej? Har svårt att släppa honom eftersom jag tycker att han tittar.

45 Rädd:

skriven

Hej E!

Ser du om jag kommer lyckas gå ner i vikt om jag verkligen försöker nu? Eller är det något fel i min kropp som gör att jag har svårt att gå ner i vikt?

Kram och kärlek.

Svar: OM du går in för det o skippar socker o kolhydrater o tränar ett par gånger i veckan så kommer du snabbt att gå ber.. kram
Esmaralda

46 Tina:

skriven

Jag håller med om att det vore ett stort misstag att inte få seans av Ezmaralda. Jag har fått en seans om året i 8 år och förstår inte hur jag kunde klara mig utan dessa årliga fingervisningar förut. Jag är en oerhört nöjd kund och återkommande. Särskilt tacksam är jag över att du kunde se att jag skulle adoptera och varifrån. Det är mycket tack vare dig som jag min dotter som nu är 5 år. En trevlig helg önskar jag er alla.

47 Hmm:

skriven



den bekante som jag hade en fight med för en månad sen säger nu senast att vi ska prata, hon har haft all tid i världen att fixa detta, och väljer nu att lägga fram att vi ska prata, känner inte att det är seriöst, för hon vet mycket väl att jag har mått så jäkla dåligt över detta, känner att hade hon brytt sig så hade vi haft detta snacket för längesen. vad ser du i detta esmeralda. 

48 Mamman:

skriven

Hej Esmaralda.
Tror du mannen i kärlek som finns med i min framtid kommer att dyka upp i mitt liv inom de närmaste månaderna?
Kram

49 Catarina:

skriven

Så intressant o tänkvärt. Jag undrar om min bostadssituation kommer att ändras till det bättre? Skulle bli så tacksam för svar 💖 jag känner mig både livrädd o full av tillförsikt. Står inte ut att leva så här. Längtar efter en egen familj att höra samman med. Skulle bli tacksam för väglednng. 🙏💖 kram !

50 Mamman:

skriven

Hej Esmaralda.
Känns som om jag fått vänta länge nu, Tror du mannen i kärlek som finns med i min framtid kommer att dyka upp i mitt liv inom de närmaste månaderna eller inom de närmaste året?
Kram

51 Kvinna:

skriven

Hej Esmaralda.
Verkar det som om dem två kommer att få barn tillsammans?
Kommer de bli gravida eller skaffa barn inom ett år?
Verkar det iallafall som om det är henne han vill vara med?
Kram

52 Lillys:

skriven

Hej Es

Ser du vad jag faller för hos min nästa kärlek?
kram

Svar: Helheten.. leendet.. och utstrålningen.. kram
Esmaralda

53 Rädd:

skriven

Tack för svaret E! Nu tusan :)

Kram och kärlek

54 S:

skriven

Kära Es. Jag kan inte förstå meningen med att han flyttade hit och att jag föll för honom så om det aldrig är menat att vara vi två. Verkar det som att han blir kvar hos henne? Känner han för mig som han säger?
Kram

55 Catarina:

skriven

Tack för att du delar med dig. Jag har varit nära att få en stomi så jag vet lite om hur det känns. Bra om det funkar. Önskar dig all lycka ❤️
Jag undrar om min bostadssituatin kommer att förändras för mig. Det känns så osäkert allting o jag väntar på hjälp som aldrig verkar komma o då får jag fixa det själv. Bor i en stor trea med 2 uteplatser o det är så öde här ute o passar inte mig. Längtar in till stan el närmaste ort 1 mil härifrån men de har bara små ettor på 30 kvadrat utan balkong. Kommer det att bli en flytt för oss som känns bra ? Skulle bli så tacksam för svar/vägledning då detta är ett stort projekt för mig. Tack på förhand. Kram Catarina 💕💖

Svar: ja en flytt blir det definitivt.. ha ögonen öppna och se till så du står i alla köer... det kommer en bra flytt.. kram
Esmaralda

56 Boudica:

skriven

Beklagar verkligen din bror!
Självklart är det en tung period nu, men bra att han mår bra nu!
Denna cancer, är så hemsk! Så många av befolkningen drabbas nu för tiden, läste nånstans hur många, möjligen 70% som får cancer.
Har ju själv en mor som gick bort i cancer, levde i flertal år med den, både ovetandes och vetandes. Personligen när jag tänker tillbaks så verkade hon må bättre innan diagnosen, vem vet hur många år hon kan ha haft den innan upptäckt. Möjligen 10 år eller mer.
Om nu hennes teori stämde.

Men å andra sidan så ska vi glädjas med Soley!
Kärlek är härligt, det ska man hålla fsst vid så länge det varar! Även om det inte är den man är menad att leva livet ut med.
Men han i min seans han verkar dröja, eller är det möjligen jag som drar ut på tiden? Jag tycker att jag lever så gott jag kan ;) nu är det ju sol, värme och vår, då har jag ju sprudlande mycket energi! Så kanske dags nu ;) Om inte någon annan hinner före för en tillfällighet ;)

Här har man klarat av första veckan i en kost-/träningsutmaning. Möjligen för att komma i form till sommaren, behöver egentligen inte mycket förändring/förbättring, men som kostrådgivare så gillar man testa på sig själv ;)
Har ju liten dröm som kommit till mig, bli tillräckligt tränad hemma för att hitta en cross-fit box och sen att testa ett tough-viking race!
Om det någonsin händer återstår ju att se!
Men när jag tränade magen fr nån dag sen så såg jag en bild i huvudet där den var fint vältränad, kanske ett tecken! ;)

KRAM!


Svar: Ja, ibland kan det dra ut på tiden innan kärleken kommer.. det kan bero på att någon av de tu inte är riktigt redo än... och du fixar det med kost o träning om du bara går in för det och använder hela din envishet.. kram
Esmaralda

57 Misstjejen:

skriven

Hej

Märks något som inte stämmer på C för jag har vänta på henne om föreläsningen... skulle jag avsluta med att har samtal med henne istället för annan kvinna E som jag ska har?

Ha det bra

58 MuminM:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser Sonen ut att ha hunnit fyllt 3 år innan jag möter min tillkommande? Eller tror du att jag mött honom innan?

Kram

59 B:

skriven

Hej.. varför känns det som att dom "pratar dåligt" om mig..? :( kram..

60 Mim:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag måste få fråga dig, Det känns ibland som att han tänker på mig. Jag kan känna av det ibland? Varför gör han det? Har han bestämt sig för att vara med henne?

Har hon Tänkt tanken någon gång att han har känslor för mig eller känt av det?
Kram


61 Mim:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag måste få fråga dig, Det känns ibland som att han tänker på mig. Jag kan känna av det ibland? Varför gör han det? Har han bestämt sig för att vara med henne?

Har hon Tänkt tanken någon gång att han har känslor för mig eller känt av det?
Kram


62 Malou:

skriven

Hej Es

Ser du något kul som händer mig den närmsta tiden?
kram:)

63 Am:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser det ut som om de kommer att skaffa barn med varandra?
Kram

64 F:

skriven

jag är orolig för min mamma esmeralda hennes hälsa har inte alltid varit den bästa, men nu på senaste tiden har jag sett att hon har gått ner i vikt väldigt mycket, kan du se vad det kan vara. hon har varit hos läkaren många gånger men dom hittar inget. är det något vi bör vara oroliga för.

65 Svea:

skriven

Jo jag vet, o du vet vem jag är.
Mycket runt om här. En anhörig på sjukhus. Men det verkar att gå då bra det nu kan. Jag är trygg i att det blir som det är menat för denna person .Lite tankar som det inte är nån ide jag har . Jag vet jag kommer vara kvar.” I hur jag har det nu, men ibland ksn det komma en tanke att är detta det bästa för oss . Ja kanske, det är hur tokigt det än låter som om vi kommit olika långt i vår resa både här o nu men även som själ i det stora altet. Sen blir jag sur på mig själv. Varför blir jag så varm i hjärtat bara av att gå en helt obetydlig sak spontant av en person.
Hm, inte bra att fundera för mycket efter två glas vin. Kram

66 Bettan:

skriven

Hej Es

Har du något viktigt meddelande till mig?
kram

67 Mia:

skriven

Kära Es! Den här mannen T som jag chattat med hela kvällen, blir det nåt mellan oss? Känns så bra och naturligt mellan oss. Kram :-)

68 Mia:

skriven

Kära Es! Den här mannen T som jag chattat med hela kvällen, blir det nåt mellan oss? Känns så bra och naturligt mellan oss. Kram :-)

69 Grethe Hagen :

skriven

💜💜💜 Tusen hjertelig takk for svar igjen 💜💜💜

Ja, jeg får gjöre det, jeg har värt veldig bortskjemt med biler, dem har funkat, så detta ble et lite sjokk for meg 👍😄😄😄😁
Hahaha, får FNATT jeg....😁
Håper du, vennen din og selvfölgelig MG får en finfin lördag 💜💜💜💜💜💜💜💜💜


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: