Talismanerna börjar bli klara....

Jag vet att ni är många som väntar på  möjligheten att adoptera en ny talisman..   och för somliga blir det första talismanen !!
 
Jag tar mig  an en flock om våren och en om hösten och antalet är begränsat
 
 
Och att det är begränsat antal beror ju på att det är så gruvligt mycket jobb med dem.
 
 //Talismaner kan se ut hur som helst.. det är hur de är laddade som är det viktiga//
 
Första dagarna när jag läser över dem och renar dem... då   är hela flocken tillsammans men sedan måste var och en talisman handhas personligen och det betyder att jag har talismaner runtom i huset  på fat eller i askar och för att inte tala om ute i trädgården när de ska utsättas för månen!
 
Några nya medlemmar i vår bloggfamilj undrar över  fenomenet talismaner och  kort och gott går det ut på att  jag  preparerar dem...  och du väljer vilka ord din talisman ska  matas med.
Det påminner lite om healing och mantran inför en  healing.
 
 
 
Vill du tex möta en kärlek så kan det vara ett av de mantran du ger mig och som jag preparera din talisman med
Vill du ha  allmänt glädje och lycka, är detta ett annat mantra
 
Allt som allt  får du max tre mantran per talisman...
 
Den här nya flocken heter alltså  Hari Om  som betyder att vi både är mänskliga och gudomliga.. allt i ett
Vi är alla en del av universum
 
Nu är jag inte mycket för att krångla till saker och ting så  jag kaller dem kort och gott Harri !
 
 // Man kan använda en helt vanlig sten,... //
 
När du får din talisman ska du bära den med dig dagligen, gärna  så kroppsnära som möjligt.
 
 
Välkomna din talisman när du får hem den och var noga med att det är DU och ingen annan som öppnar kuvertet
 
Prata med honom och etablera en kontakt.  Det är viktigt.
Många av er brukar känns kraften direkt när ni lägger den i handflatan.
 
 //Eller en pinne//
 
Din talisman kanske inte omgående låter dig få exakt det du önskar eftersom det kan dyka upp sådant i ditt liv som är av större prioritering.. det kan tex vara att skydda dig från en olycka
Sådana händelser kan ta hårt på talismanens krafter.
Ofta fungerar talismanen så att den ger dig rätt energier för att du ska kunna nå dina mål.
 
 
I morgon  kommer ytterligare ett blogginlägg  om talismanerna och då kan du beställa din Harri, så  lägg dig i startgroparna och var beredd....
 
Kram & kärlek
 
 
 
1 <3:

skriven

Välkommen Hari till " livet" vilket jobb du har framför dig.

Hur stor är chansen att P lyssnar på mig om jag tar kontakt och berättar om min jobb idé ? Tror du hon skulle ömma för mig? Borde jag testa att skriva till Suzanne igen istället och påminna henne att jag finns? Tror du jag på ngt sätt kan ro detta i land och drömmen bli san?
Kram


2 Linda N:

skriven

Välkommen hem, Es! Härligt att du tagit dig an en ny kull. Väntar med spänning!

Stor kram till dig och kel till MG.💞

Svar: MG skickar massa pussar tillbax och kram från mej :)
Esmaralda

3 Browallia:

skriven

Äntligen! Magi är precis vad jag behöver i mitt liv. Lägger mig i startblocken :)

Kramar ♡

Svar: Japp, i morgon är du välkommen med din beställning.. kram :)
Esmaralda

4 Jossan :

skriven

Jag orkar inte. Jag kom till den gränsen att jag vill brista men kan inte gråta.. Det händer massa på jobbet, undersökningen som gick bra och det med han på gymmet. Jag orkar verkligen inte nu.. jag känner mig ensam...

Kommer han på gymmet fråga om en dejt eller det är kört?

Kram

5 Alie:

skriven

Godmorgon,
Glädjande att läsa om... jag tappade min Shanti för ca 1 månad sedan, men har kvar talismanen fr tillfället före det, tror han kanske bidragit med sitt, men är med mig i alla fall.
Så jag ser väldigt mycket fram emot att Harri Om. ✨💫

Ännu en varm dag börjar gry, härligt. Dessa veckor med sol, värme har givit mig en rejäl boost energi, ska försöka bevara denna känslan länge.
Njut av dagen alla! ☀️
Kram :)


Svar: Ja sol och varmt är det, det kan ingen förneka och en annan längtar efter åska o regn och rugg... jag skulle nog bott på Island.. kram :)
Esmaralda

6 sus:

skriven

hej
Spännande....
behöver en....
får fundera på mantra ord...
love sus

7 Helena Ir:

skriven

Jag har gillat mina talismaner..3 st har jag..och det hade nog blivit en till om jag inte hade det det köpstopp som jag givit mig själv..Nödvändigt just nu!

Det pratas om fattigpensionärer..människor som jobbat hela livet,och sen knappt klarar sig som pensionär. Är det Sverige idag? Vallöftena som partierna lovar..när de vill ha pensionärernas röster..funderar på vilket parti som ska få min röst.Och är de att lita på. Läste förresten att det är den äldre befolkningen som röstat på SD..frustration,skulle jag vilja kalla det!

Jag har ju blivit blodgivare på "gamla dagar" och tänker åka och lämna idag..tror det behövs,eftersom jag blivit kallad en månad tidigare än rekommendation..

Känner mig lite låg..men kämpar på..jag känner av förändringen i mitt liv..och även tråkigheterna i huvudet. Imorgon är en ny dag..och det är inget jag tänker fastna i!!

Allt gott till dig..tänker på dig!

Kram :)

Svar: Stor kram till dej med massor av energi.. !!
Esmaralda

8 Anna:

skriven

Jag tar på mig en ny roll på jobbet. Vad tror du om det?
Önskar dig en härlig dag!

9 Jennie:

skriven

Hej Esmaralda! Hur stor chans är det att nästa jobb blir utomlands? Ha en fin dag! Kramar

10 Fundersam:

skriven

Hej!
Jag vill gärna köpa en och har skickat dig pm!
Kommer jag och min senaste date att träffas igen och känner han något seriöst intresse för mig eller ska jag strunta i honom?
Daten som du övertalade mig att gå på var lyckad så tack fina du!❤️

Svar: Han har svårt att fatta beslut... lite velig helt enkelt.. kram :)
Esmaralda

11 Jossan :

skriven

Åh vad jag vill ha en Talisman men jag har inte råd.. mår så fruktansvärt dåligt och har ångest i helga kroppen.. orkar inte utan vill gråta...

Faan varför skrev jag det smset? 😭

Kram

12 Förvirrad:

skriven

Hej Ez.
Jag drömmer om kärleken. Finns inget jag så gärna vill som att ha en fin man i vår familj. Vad ser du?

Svar: Kärleken kommer.. kram :)
Esmaralda

13 Berit :

skriven

Åh, underbart.. längtar efter min Harri💕.. känner redan att han kommer göra sitt allra bästa. 💕.
Vad har jag för spännande att se framemot under sommaren? Kram

Svar: Det kan komma en lite oväntad inbjudan.. som du ska tacka ja till.. kram :)
Esmaralda

14 Skorpan:

skriven

Aningens jobbiga ”typer” m a o ;). Tack för att du berättade mer om talismanerna. Kanske jag skulle..

Allt på mer eller mindre hälft. Idag måste det handlas för imorgon ska det bakas. Lusten finns inte riktigt, men det är väl bara att hugga i.. Nåt uppiggande som kan tänkas ske iom festen?

Ha en bra dag alla!
Kram Skorpan

Svar: Känns som att det blir en riktigt bra fest med nöjda och glada deltagare... men hua att baka i denna värmen.. kram :)
Esmaralda

15 Lainen:

skriven

Hej,
Kan du se hur det kommer att se ut för mig i framtiden rörande kärlek/förhållande?
Känner mig kvävd av alla verkligen...
kramar

Svar: Hitta dig själv och din egen väg ordentligt först och sedan kommer kärleken.. kram
Esmaralda

16 J:

skriven

Hej Esmeralda!
Orolig för min son kommer det hända igen?
Känner att jag gör fel!
Kram

17 Muminmamma:

skriven

Hej Esmaralda.
Vad kul att dem är pågång och börjar bli redo!

Jag vet att inget är givet eller självklart. Men ser det ut som om jag har en egen familj runtomkring mig inom 1-3 år? Hur troligt är det att jag får bli tvåbarnsmamma inom 1-3 år? Att jag får ett biologiskt syskon till min son inom 1-3 år? Blir det tätt mellan dem?
Kram


Svar: Möjligheten finns men hur stor chansen är procentuellt ser jag inte... kram :)
Esmaralda

18 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Spännande med nya talismaner ser fram emot blogginlägg om de små rackarna
Harry hette en av mina kaniner, kom o tänka på honom :-)

Idag står sjukgymnasten på agendan ...hoppas han kan hjälpa mig med det nya onda...

Ha de gott i värmen. MG badar väl mycket kan jag tänka Moses är fortfarande en badkruka medans Mira kastar sig i sjön

Svalkande Kramar

Kram Ankii med flock

Svar: Jodå, MG badar så fort han får tillfälle :) kram
Esmaralda

19 Jag:

skriven

Hej Esmaralda.
Hur ser det ut för mig, blir jag kvar på min nuvarande arbetsplats?
Kram

Svar: Ett tag till men sedan kommer något nytt.. kram
Esmaralda

20 Madde:

skriven

Bör jag lämna relationen och satsa på A istället?

21 Prinsessan:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag ska träffa en man i helgen, det är en man jag normalt förut inte skulle ”titta” åt. Men han verkar snäll. Ordentlig, lugn. Vad tror du? Kan det bli något bra av det?
Kram

Svar: En bra man, det är han.. men frågan är om dina känslor räcker till.. du får känna in.. kram
Esmaralda

22 M:

skriven

Hej

Bokade in ett samtal och det känns skönt att få prata av sig lite och få en syn från någon annan på saker och ting. Och dessutom få bekräftat att jag tänker rätt och är på rätt spår.
Har tänkt att han eller helst vi tillsamman ska gå tillbaka och ska lägga det som förslag. För jag tror det kan hjälpa oss.
Han har mycket som ligger begravet i sig som måste ut innan man kan gå vidare.

Hoppas att det hjälper oss att hitta en ny väg och tillbaka till kärleken.
ser du någonting kring det ? Om jag får med honom och om det hjälper oss.?

Kram
M

23 M:

skriven

Hej

Bokade in ett samtal och det känns skönt att få prata av sig lite och få en syn från någon annan på saker och ting. Och dessutom få bekräftat att jag tänker rätt och är på rätt spår.
Har tänkt att han eller helst vi tillsamman ska gå tillbaka och ska lägga det som förslag. För jag tror det kan hjälpa oss.
Han har mycket som ligger begravet i sig som måste ut innan man kan gå vidare.

Hoppas att det hjälper oss att hitta en ny väg och tillbaka till kärleken.
ser du någonting kring det ? Om jag får med honom och om det hjälper oss.?

Kram
M

24 Lola:

skriven

Hej Esmaralda.
De ser coola ut dessa talisman!
Mycket positivt påväg.
Hur stor ser chansen ut att jag får ett helsyskon till mitt barn? Alltså ett syskon med samma pappa som mitt nuvarande barn har?
Kram

25 Skrållann:

skriven

Hej!
Kommer bli en tjänst ledig på ett privat vårdföretag där en god vän jobbar och hon blev eld och lågor när jag hörde mig för och tyckte det skulle passa utmärkt för mig. Hon skulle nämna det för din chef och tyckte verkligen jag skulle söka. Vad jag förstår så finns det möjligheter att göra lite av varje, både administrativt och kliniskt och det är företagshälsovård och mottagning det handlar om.
Skulle det passa mig eller finns det annat jag ska göra?

Kram❤

26 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Jo inte bästa bakvädret, den borde man få bända mot solen till ; D, baken.. Men visst får vi det kirrat, jag har ju medhjälpare, tack för det. Idag ska det handlas o alla behöver vara med.. O det blir säkert roligt ;D..
Njuter av värmen då jag inte behöver göra nåt, hoppas du hittar en skuggig plats åt dig o MG!
Kram Skorpan

27 Michaela:

skriven

Härligt med ny kull även om det är ett jäkla jobb för dig 😏
Hoppas MG mår bra!

Tack för att du svarade min bror igår. Idag skall jag till psykologen igen efter några veckors uppehåll. Behövs för har varit lite jobbigt några veckor sedan jag åkte på infektionen mm. Men hoppas att det ger med sig snart!

Kram från 27 gradigt Stockholm * horribelt *

Svar: Tack MG mår bra just nu :) Snart mår du bra igen.. kram
Esmaralda

28 Jennifer:

skriven

Hej Es! Menar du att ett nytt blogginlägg kommer senare idag eller imorgon? Tänkte att du brukar ju skriva inläggen dagen innan du publicerar dem 🙂

Fina Es, denhär oron jag skrev om... den kommer helt klart på grund av medicinen jag tar, läste att en vanlig biverkning är just oroskänslor. Visserligen är jag en sådan som alltid oroar mig ändå, men nu har det blivit mycket värre och känslan liksom slukar mig, tar över mig... fast mitt rationella jag försöker säga till mig själv att det bara är medicinen som påverkar, inte jag själv.

Men ändå, känner en enorm oro, främst över hela mitt liv och hela min framtid, allt är så bräckligt, osäkert, och så nu till råga på allt denna tryckande genomträngande oro, ängslan, ångest. Känner bara ångest och skräck då jag tänker på mitt liv och min framtid.

Har du snälla något råd eller några uppmuntrande ord? Skulle verkligen behöva... kram

Svar: I morgon kommet ett nytt inlägg med all info om talismanerna , hur man beställer ! Ta nu en sak och gången och red ut... kram
Esmaralda

29 Dunegull:

skriven

Esmaralda! Jag slängde min förra för den va dum mot mig. Direkt efter den kom hem blev mitt liv kaos 😫 Tror du denna kan bli bättre för mig? Kram

Svar: Att det gick fel tror jag inte berodde på talismanen... hade du inte haft den så hade det kanske blivit ännu värre.. men man måste själv känna in om en talisman är rätt eller inte.. kram
Esmaralda

30 Helena Ir:

skriven

Jossan,jag vet inte vad du skrivit i ditt sms..men vet du, jag tror du var modig som gjorde det! Du står för det som du skrev..
Du är en tuff tjej..inte alla som är det!
Världen går inte under..Kram på dig!

31 vv<3:

skriven

Es han ardi säger ta bort barnet och varför säger han så ,kommer jag ta bort barnet? Och kommer han fly igen? Kram

Svar: Du måste bygga ditt eget liv och ladda egen energi, räkna inte med honom mer.. kram
Esmaralda

32 Helena Ir:

skriven

Tack :)
Kram <3

33 Elisa:

skriven

Hej!
Ser dendär utbildningen ut att kunna passa mig?
Kram

34 EPM :

skriven

Godmorgon!

Är redo för en Harri!
Mycket bra dag och kväll igår. 😊

Ikväll ska jag träffa dubbel-E. Måste definiera detta lite, så att jag inte såras eller sårar i sommar.
Är vi på samma våglängd här.?

Kram

35 Lola:

skriven

Hej Esmaralda.
De ser coola ut dessa talisman!
Mycket positivt påväg.
Hur stor ser chansen ut att jag får ett helsyskon till mitt barn? Alltså ett syskon med samma pappa som mitt nuvarande barn har?
Kram

36 Virrhönan:

skriven

Goddag!

Det blir en dag på stranden idag, får packa picknickkorgen med lite godsaker. Vilket väder, helt underbart! Fast säger som dej, lite regn också men det kan komma på natten...
Och nya talismaner är på väg, avstår nog den här gången och försöker ruska liv i min shanti. Ska den ligga länge i havssalt?
Är lite nyfiken om mannen såg mej igår, han körde väldigt långsamt...kan det bli lite närhet där framöver tror du? Det känns som det ligger nåt i luften...
Kram☀️

37 <3:

skriven

Är hon lite små sur av sig Johanna frans stylisten ?
Kram

38 Fattiga tanten:

skriven

Hej!

Kan du se något angående jobb hur det kommer att bli?? hoppas att det blir något jobb till hösten i alla fall.

Kram

39 Lejoninnan:

skriven

Hejsan Esmeralda
Jag har drömt så konstigt och undrar om du kan hjälpa mig att få klarhet.Kommer en ny man in i mitt liv.En ledare och något med juridik.En ny kärleksrelation.Tusen tack på förhand

40 Maria:

skriven

Min sista talisman jag beställde gav mig kraft, energi och framförallt klarhet i vad jag behövde göra för att få hit min dotter....det har tagit sin tid men idag bor hon hos mig:-) Min första talisman var otrolig...efter önskan så fick jag in alla mina 4 barn på en privat förskola som har enorma köer. Inte bara fick jag in dom utan jag fick in dom mitt i terminen dessutom!! Jag vet att det var talismanens som hjälpte till i det. Det görs nämligen inga undantag....förrut för oss.

Så tack, tack, tack Esmeralda för att du gett mig chansen att köpa dessa talismaner av dig.

Jag vet jag har skrivit det innan, men du är en stor inspirationskälla för mig!

Kram,
Maria


Svar: Tack snälla.. och talismanerna HAR verkligen stora förmågor... men man måste ta väl hand om dem.. kram :)
Esmaralda

41 Smöla:

skriven

Min shanti har rymt...står i valet å kvalet om jag ska beställa en harri? Sker de något snart?

42 Susanne Amalia :

skriven

God Morgon..
Ännu en härlig dag fylld med sol och glädje..

Önskar dig och alla bloggmedlemmar en varsin talman.
De är magiska och om man skänker dem kärlek så svara de med samma energi tillbaka..
Goda ting händer.. Mina båda jobbade så hårt att beskydda mig att de gick sönder i Skidbacken men jag lärde mig att åka skidor på nytt och jag ramlade inte..

Du skrev förut att allt skulle ställas på sin spets.. Och det gör det.
Det går fort nu..
De som är mörka är mer mörka och de som är ljusa är mer kärleksfulla..

Jag hade fullmånesermoni i går och fyllde samtidigt år.. Det måste ju vara magiskt..
Skänkte all kärlek till mitt tacktal till universum.. Eldade min vilja och renade mina önskningar.

Tack för att jag mår bra och har gett ut min bok.. Var en av dem..
Tack för att alla har fått frid innombords och att jag är lycklig.. 💕 var en annan..

Jag ska åka och titta på ett boende
Med lokal
Det saknas lite pengar men ska jag bo där ser universum till att boendet . . fungerar.. Sedan blir det

Fråga:blir det jobb åt Cornelis i sommar.. På eventen??
De har sagt att han är intressant och högsta chefen har bett om hans cv.. Men sedan blev det tyst 🤫.. Men det finns hopp och jag hoppas att de hör av sig snart..
Jag fick jobb i massor..

EllaBella och jag ska gå ut och ha picknick.. Och i kväll ska jag och Saga äta rökta räkor 🦐
Livet är magiskt..

Solkramar till dig och MG..


Svar: Ja livet är magiskt och det gäller att plocka ut de magiska kornen och ha positivt fokus.. då kan man nästan flytta berg... puss från MG och kram från mej :)
Esmaralda

43 Mim1:

skriven

Hej!

Blir det något butiksjobb för mig framöver?? skulle va trevligt att få jobba i butik bara jag klarar av kassan.

kram

Svar: Det blir butiksjobb och kassa lär du dig.. kram
Esmaralda

44 f:

skriven

godmorgon hur ser karriären ut för mig.kram

45 hmm:

skriven

hej esmeralda

undrar om du ser oss bo någon annanstans än där vi bor nu.....

46 kvinnan:

skriven

hur ser det ut med vårt arbete utomlands, kommer det att bli bra för oss?

Svar: Ja jag får en positiv känsla.. kram
Esmaralda

47 Smulan..:

skriven

Spännande, få se över ekonomin och se om jag har råd.
Kommer min makes undersökning att gå bra orolig att dom ska hitta något allvarligt?

48 Gemini:

skriven

Åh hoppas jag hinner knipa en Harri imorgon bitti. Min första talisman. Så spännande men även lite läskigt.
KRAM!

49 Lydia💕:

skriven

Skulle vilja beställa en ny tallisman min krake har varit med om både det ena och det andra och gått av lite i hörnet tycker synd om den men hoppas den är med
Alla killar jag möter eller pratar med så blir det sex prat och det är det enda de pratar om finns det inga normala killar som först vill öra känna en bjuda ut på middag eller bio eller är det det enda dom vill och inget mer kanske jag som är gammalmodig och inte hänger med men hur gör man ?
Lydia💕

Svar: Du har träffat på fel killar.. håll utkik efter en annan typ... du kommer hitta rätt.. kram
Esmaralda

50 Lilla backpackande blå:

skriven

Spännande. Startgropsskorna är åtsnörda 👏 !!

Nu är det inte långt tills det bär av på backpackeräventyr här. Bra att det här kontrollfreaket får lufta sin spontanitet lite! Det känns som denna resa kommer så rätt i tiden. Något annat extra utstickande i sommar? Om du får till dig något om var jag befinner mig. Kram :)


Svar: Känns som om det blir riktigt bra... följ din egen känsla och våga det lite annorlunda.. kram
Esmaralda

51 Rosa:

skriven

Hej Esmaralda.
Hur stor är risken att dem kommer att gå skilda vägar inom de närmaste 1/2 året?
Kram

Svar: Inte särskilt stor risk.. kram
Esmaralda

52 Tildis:

skriven

Hej Es! Vad roligt att det kommer talismaner. Jag ska definitivt köpa då jag är i stort behov av lite medhjälp. Det känns som att jag haft det lite motigt ett tag. Jag kan liksom inte förstå varför jag inte gått vidare i vissa processer. Jag hoppas det kommer ett jobb snart som passar mig bra snart och där jag är uppskattad.

Svar: Ibland tar det lite tid.. men det kommer till dig också, det ser jag.. kram
Esmaralda

53 Ghostwriter :

skriven

Om allt går sin väg, tror du att jag kommer tycka den lägenheten är värd hyran tex? Finns det något att ha uppsikt över, typ att lägenheten har mögel eller andra fel? Eller kan man lita helt enkelt på personen som ska hyra ut den?



Tacksam för svar.

Kram

54 💕 Zoey 💕:

skriven

Kära Es!
Tyvärr blir det att hoppa talismanen denna gången men hoppas den hjälper er andra. ☺️

En liten följdfråga från igår, Es. Du ser möjligtvis inte om jag är länge eller en kort tid på nästa praktik innan det blir jobb? Hoppas på svar! 🙏 Kram Zoey 💕

55 Velig vägväljare:

skriven

Vad roligt med ett nytt gäng! Esmaralda: jag känner mig splittrad om jag ska stanna i barndomsstaden eller söka mig till en ny stad i höst. Båda alternativen finns med på min lista. Vad tror du jag hade mått mest gott av? Vill ge mig själv alla chanser till att må väl.

Kramar 💕

56 Ia:

skriven

Hej!
Tycker det låter intressant med en Harri och tänker försöka i år.

Vem/vad kommer först, kärleken eller flytt till ny bostad?

Kram

Svar: Ser ut att komma ganska tätt.. kram
Esmaralda

57 Erika.F:

skriven

Tanken har funnits att jag kanske skulle men jag avstår denna gång. Kanske till hösten när du får en ny liten hög av dessa välgörare.

Måste fråga och se om du har ett svar vad det är.
Efter ischias slut fortsatte något annat som gör att jag är mer eller mindre är fjättrad vid hemmet.
Det gör konstans ont i vänster halva av rumpan och en bit ner i låret. Det gör så jag blir helt orkeslös och knappt orka stå upp t.o.f. Trodde det skulle gå över, orkar inte kontakta v-central. Är så utless och trött på sjukhusmiljöer.

Är det diskbråcker jag har som vaknar till liv igen?


Kram.

58 Kajsa:

skriven

Hej Ezmaralda hoppas Du har lika varma dagar som här. Jag skall delta i en konstutställning gissa om jag är nervös kommer det med förstärkning till min kassa eller blir det bara en intressant upplevelse. Kram

Svar: Du kan inte räkna med större inkomster men du marknadsför dig och bäddar för framtiden.. vilket är viktigt.. kram
Esmaralda

59 Hoppet:

skriven

Jag vill gärna köpa en ny talisaen men det får nog bli den till hösten för det är lite svårt ekonomiskt nu:(

Ser du mig på fast jobb cch få det bättre ekonomiskt?
kram

Svar: Ja det kommer lätta och bli betydligt bättre.. kram
Esmaralda

60 En dröm som inte är viktigt än - Ghostwriter:

skriven

Jag vill verkligen flytta snart och just dit känns rätt. Men lägenheten jag har på G är nog långt ifrån "drömboendet" och jag undrar bara om det är OKEJ att det är så.

Att jag ändå kan få det bra där och kan få ekonomin gå runt? Jag behöver inte ha drömboendet än,utan det viktiga är att det går runt ekonomiskt men också att jag kommer kunna leva och inte må sämre än nu.


KRAM

61 Um:

skriven

Hej Esmaralda.
Ligger relationen långt borta för mig?
Kram

62 Eva:

skriven

Hej Esmaralda
Har i år varit anställd på ett företag i 44 år. Företaget är i Malmö och jag är bosatt i Vellinge. Trivs inte speciellt här men vill inte heller sluta. Jag har endast ett år kvar till 65 år. Hur ser det ut för mig under detta år. Kommer jag att stanna kvar eller sker det något ?

63 Parasiten:

skriven

Hej Esmaralda!

Kommer jag att må bättre och få tillbaka självkänslan och inte behöva känna mig så värdelös??

kram

Svar: Ja, du kommer spåra in på den väg som är rätt för dig och du lär dig vad du behöver ge dig själv för att må väl och bli stärkt.. kram
Esmaralda

64 Vitlilja:

skriven

Var kan jag hitta nya vänner & ser det ut som att jag kommer göra det under sommaren?

Svar: Vännerna kan du hitta precis var som helst.. var aktiv och ta initiativ.. kram
Esmaralda

65 Lotta S:

skriven

Tack för svar om organisationens framtid! Tror du det går så snabbt att det är skäl att hitta annat jobb genast, innan alla blir arbetslösa menar jag?!

66 Linda:

skriven

Hej Esmaralda,

Kommer min nästa relation vara med en man jag redan känner eller kommer de vara en helt ny. Kan du även se ungefär när detta kommer att ske?

Tack på förhand

67 Milla:

skriven

Hej, jag har ju en shanti o bär den runt halsen jämt. Kan man ge den ett saltad för att få upp energin på den eller är den slutkörd? Har den gjort nåt för mig? Träffade ju en kärlek ett kort tag men nu har han sin gamla sambo igen, kommer det att fungera o den kärlek hålla fast vår kärlek inte gjorde det? Är så dränerad o trött, deppig nu.

Svar: Ett saltbad brukar man kunna ge dem för förnyas energi men försöker man med ett andra så blir det ofta inte lika lyckat.. kram
Esmaralda

68 M:

skriven

Hej

Bokade in ett samtal och det känns skönt att få prata av sig lite och få en syn från någon annan på saker och ting. Och dessutom få bekräftat att jag tänker rätt och är på rätt spår.
Har tänkt att han eller helst vi tillsamman ska gå tillbaka och ska lägga det som förslag. För jag tror det kan hjälpa oss.
Han har mycket som ligger begravet i sig som måste ut innan man kan gå vidare.

Hoppas att det hjälper oss att hitta en ny väg och tillbaka till kärleken.
ser du någonting kring det ? Om jag får med honom och om det hjälper oss.?

Kram
M

Svar: Det finns en chans.. kanske inte jättestor men dock.. kram
Esmaralda

69 Brassestolen :

skriven

Tjenare e, skulle vara spännande och höra om du ser var jag befinner mig efter sommaren? Om något speciellt har hänt, kanske en härlig karl. Här ska luvsnjutas oavsett :)

Sommarkramen ☀️🍻💛

70 Tisa:

skriven

Hej Es!
Vi har loppis på min arbetsträning imorgon, jag vill stå och sälja men jag är sjukt rädd. Jag har ju socialfobi och har svårt med pengar d.v.s. huvudräkning. Jag har en del saker jag vill bli av med, men jag kommer ju att få möta människors blickar "bli studerad". Om jag tar mig i kragen och faktiskt gör det, står och säljer, går det bra då? dör jag? Hahaha. Tänk om ingen ens vill köpa...

71 G.S.H:

skriven

Vad spännade saker dessa talismaner kan göra!


ES,ser du hur det kommer gå för mig på min nästa uppkörning?

Kram :)

72 Mim:

skriven

Hej!

Har vi spöken i lägenheten?? det är ett ganska gammalt hus vi bor i tror att det byggdes på 50-talet.

Kram

Svar: Ni har besökare... och jag tror det är en besökare som tillhör dig och som kommer i mycket stor kärlek.. kram
Esmaralda

73 S:

skriven

Åh vad spännande med en talisman! Skulle önska jag hann få en men tror det blir svårt.

Blir det en flytt för mig i sommar? Och stannar Han i mitt liv? ♡

Kram

74 Me :

skriven

Brytit med exet.Efter mycket velande, känner han sig klar säger han, stämmer det verkligen?
Ha en underbar sommar 🦋

75 Bumble bee:

skriven

Hejsan ES!
Min näst äldsta kusin har nämnt för mina två systrar och mamma att hon ska gifta sig. Hon bad dom hålla mun om detta och inte säga något. Liten undran bara, kommer dom gifta sig nästa månad? Vet hennes pappa (min morbror) om det? Ser du om flera i släkten vet om det? Min morbror sa inget när jag pratade med honom sist. Själv blev jag lite besviken att hon berättade för mina två systrar och mamma och bad dom sedan hålla käften. Varken pappa eller jag skulle få veta något typ. Inte så schyst att vissa i släkten får veta men inte andra. Nu berättade ju visserligare min ena syster det ändå och jag bör kanske inte reagera men sättet hon gjorde det på tyckte jag var elakt! Även om det inte var illa menat kunde hon ju berätta för alla då. Ser du något om andra i släkten vet? Tack i förhand! Kram 🐝

76 Solen!:

skriven

Spännande! Jag tror jag se om jag kan få tag på en till mig. Egentligen kanske jag skulle skaffa en till min son också, han skulle behöva få lite energi och healing. Han har varit sjuk hur mycket som helst sista halvåret och det känns som det inte tar slut.
Han har också slutat med den sport som han har tyckt så mycket om tidigare och har ägnat mycket tid åt i många år.
Kommer han att gå tillbaka eller har han slutat för gott?

Vilket väder! ☀️☀️☀️

Svar: Det ser ut som om han går tillbaka men det kan dröja.. kram
Esmaralda

77 Solen!:

skriven

Spännande! Jag tror jag se om jag kan få tag på en till mig. Egentligen kanske jag skulle skaffa en till min son också, han skulle behöva få lite energi och healing. Han har varit sjuk hur mycket som helst sista halvåret och det känns som det inte tar slut.
Han har också slutat med den sport som han har tyckt så mycket om tidigare och har ägnat mycket tid åt i många år.
Kommer han att gå tillbaka eller har han slutat för gott?

Vilket väder! ☀️☀️☀️

78 F.u:

skriven

Undrar om du ser goda nyheter på väg in i mitt liv .

79 Jossan :

skriven

Helana Ir.. jag skrev något som jag skämdes över som han tog fel. Jag hoppas det kommer lösa sig.

Esmaralda: fy vilken dag.. ångest i bröstet och har velat ligga i sängen hela tiden. Mår inte bra..

Önskar jag hade pengar ned en talisman men nä.. det blir tight i ekonomin..

Kommer det lösa sig med honom?

Kram

80 Ghostwriter :

skriven

Om allt går sin väg, tror du att jag kommer tycka den lägenheten är värd hyran tex? Finns det något att ha uppsikt över, typ att lägenheten har mögel eller andra fel? Eller kan man lita helt enkelt på personen som ska hyra ut den?



Tacksam för svar.

Kram

81 Nallen:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag måste fråga om det ser något.
En man jag träffat 2-3 gånger, vi dejtade han är trevlig. Han hör av sig varje dag och frågar vad jag gör, hur min dag varit. Men han har inte frågat om att ses något mer. När jag har frågat så ska han göra annat. När det finns möjlighet att vi kan ses tillexempel en dag då vi båda är lediga då gör han annat istället. Men ändå så hör han av sig.
Varför vill han inte ses eller prioriterar att ses? Är han intresserad eller vad?
Kram

82 Mamman:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag försöker verkligen! Jag vill så gärna träffa någon det blir sådär rätt med. Jag dejtar och har kontakt med killar, ser relationen långt borta ut för mig?
Kram

83 Bumble bee:

skriven

Hejsan ES!
Min näst äldsta kusin har nämnt för mina två systrar och mamma att hon ska gifta sig. Hon bad dom hålla mun om detta och inte säga något. Liten undran bara, kommer dom gifta sig nästa månad? Vet hennes pappa (min morbror) om det? Ser du om flera i släkten vet om det? Min morbror sa inget när jag pratade med honom sist. Själv blev jag lite besviken att hon berättade för mina två systrar och mamma och bad dom sedan hålla käften. Varken pappa eller jag skulle få veta något typ. Inte så schyst att vissa i släkten får veta men inte andra. Nu berättade ju visserligare min ena syster det ändå och jag bör kanske inte reagera men sättet hon gjorde det på tyckte jag var elakt! Även om det inte var illa menat kunde hon ju berätta för alla då. Ser du något om andra i släkten vet? Tack i förhand! Kram 🐝

84 💕 Zoey 💕:

skriven

Kära Es!
En liten följdfråga från igår, Es. Du ser möjligtvis inte om jag är länge eller en kort tid på nästa praktik innan det blir jobb? Hoppas på svar! 🙏 Kram Zoey 💕

85 Lillis:

skriven

Hej Es

Ser du mig bli gammal och fattig i framtiden eller kommer jag ha en bra pension då?
kram

86 JT:

skriven

Tack Ez för uppdatering om Harri!

En annan fråga, så om det skickas till min familj i sverige är det viktigt att de inte öppnar paketet? Utan låter det ligga kvar tills de kommer till USA? Mina föräldrar ha en tendens art öppnar allt för att försäkra sig om innehållet.

87 Solen:

skriven

Tack för svar! Jag hoppas det blir så, för han har haft så mycket glädje och gemenskap där med sina vänner, så jag hoppas så mycket på att han ska få tillbaka motivationen och orka ta steget tillbaka. Kram ☀️

88 F:

skriven

Hur ser karriären ut för mig

89 Boudica:

skriven

Gud vad denna värme tar på en krafter, jag som brukar vara sprudlande med energi vd den här årstiden, speciellt på solm, men så sömnig nu!
Men skönt med lite värme ;)

Vilken morgon, hade ett besök av en liten fågel på
min arbetsyta, möjligen ett litet meddelande från någon, med tanke på att även köksfläkten gick på av sig själv för någon dag sedan.

Min Gabbe, i sina 12 bitar ligger i en liten tygpåse tillsammans med salt. och hänger här i närheten. Om han än lever vet jag inte!

Talismaner tror jag på, även att det mesta är möjligt bara man tror tillräckligt på det. Har ett antal gånger fört över intentioner i olika prylar, som blivit gåvor, och vågar tro att det fungerat.
Laddar även en liten talisman nu i fullmånen, för en tillfällig orsak, ja tror du det kommer fungera nu? Det är betydligt svårare för sig själv! Typiskt nog! ;)

KRAM!
Träningsdags ;)

90 A:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser det ut som om dem kommer att skaffa barn med varandra?

Ser det ut som om han i alla fall får fler barn innan mig?
Kram

91 Orolig:

skriven

Hej Esmaralda.
Finns det en risk att jag inte får någe mer barn? Jag vill ju väldigt gärna ha det. Men med tanke på att jag inte har någon partner som det ser ut nu?
Kram




92 Rädd:

skriven

Hej E!

Är M fortfarande sur för det som hände på jobbet för över en månad sedan? Tycker det känns så.

Kram och kärlek.

93 Mia M:

skriven

Hej Es! Låter lite spännande...vad kostar en Harri? Har dejtat en man några gånger som inte vill ha en stadig relation med mig....gillar honom som vän så vi kommer nog ses fler gånger......men känns lite sorgligt ändå...vill ju möta Han som kommer bli helt förälskad i mig och jag i honom......ser du något om Han som komma skall? Kram :-)

94 Hmm:

skriven

undrar om du ser oss bo någon annanstans än där vi bor nu.....

95 F.u:

skriven

Undrar om du ser goda nyheter på väg in i mitt liv du kan berätta om kram

96 Sofia:

skriven

Hej Es

kan du beskriva vem min nästa kärlek är och hur vi kommer mötas:)?
kram:)

97 veronika:

skriven

Hej Esmaralda!

Har min dotter träffat "Den Rätte" i sitt nya förhållande. Hon är 40+. Har inte varit gift och har inga barn. Något om Framtiden ???

Kram, kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: