OZZFEST....

I eftermiddag har det varit Ozzfest...😂... barnbarnet Ozzy fyllde 9 och hade bestämt sig för
att bjuda  på hamburgare... tårta och  lakritskaka.. bland annat !
 
WOW vilket kalas....
 
I morgon har han kalas för alla kompisar.. han har bjudit klassen på Nerfkalas... i  skolans gympasal.. och då ska de skjutas och  tävlas och göras banor.... och ätas mer tårta !
Han hade önskar sig Nerfvapen och jag hade inhandlat ett rejält ett på Ullared till en MYCKET billligare peng än  i leksaksbutiken !  Vi gav honom en byggsats också så han kan bygga eget larm... tre böcker och lite kläder.
 
 
 
Ozzy har själv plockat löv och hittat bordsdekorationerna i skogen.... alltså runt knuten...
 
 
Ozzypappan steker hamburgare i stora lass...
 
 
 
Tårtor o massa gott....
 
 
Ljusen blåstes ut under sång....
 
 
 
Mums....
 
 Sen blev det paketöppning....
 
 
Kusin Ellisen hjälper till.....
 
 
Och äver alltsammans vakar husspindeln Hubert !
 
Mannabonne Glenn var lycklig för  någon hade med en liten 3 månaders valp..  och MG var frivillig valpvakt hela eftermiddagen....enda avbrottet var för en bit hamburgare och tårta.... 
 
Kram & kärlek
 
1 Grethe:

skriven

Aaaaaaaaaaw 😍😍😍
Et STOOOORT GRATTIS TIL Ozzy 🍰🎂🍬🍭🍩🎉🎈🎁🎊🎆🎇💜💘💟
Klem fra Grethe 💐🌼

2 Analiss:

skriven

Ett stort grattis till ozzy:) mums så mycket godsaker:)

Har själv ätit alldeles för mycket godis de senaste dagarna och fick en kallelse till tandvården precis,som jag som tur inte behöver gå på just nu känner jag:. Att gå till tandläkarn är det värsta jag vet,hoppas jag slipper dit framöver med.

Ser du något bra som händer mig Es?
kram

3 Maria:

skriven

Har fått sådan kraft senaste dagarna att jag inte kan sluta då jag börjar att studera. Kan du se ifall det är min Tara som verkar för mig?

Vilken mysig fest!

Kram/
Maria

4 Skorpan:

skriven

Oj vilken fest Ozzy ordnade som sig bör med allt gott därtill. Förstår stt ni valde att gå på lördagens kalas Es, ett Nerfkalas kunde kanske ha blivit för ”Nerfigt” . Så många fina presenter Ozzy fick, han måste ha lyst som solen :). O Mannabonne måste ha varit överlycklig för den lilla valprn :). Vad tror du det är som gör honom en sån vakt av allt gott kring de som hsn runtom sig? Vad har han gjort i sina tidigare hundliv månne?

Jag tror också bestämt att jag lyste som solen igår ;). Efter frukost gick resten av dagen åt till förberedelser inför festen, men som tur hade jag ju hjälp av barnen. Allt blev klart i tid o gästerna droppade in, höll ett litet tal, som i mitt sinne var mycket bättre än i verkligheten ;), men alla lyssnade snällt. Allhelgona o våra nära o kära till ära tände jag ett ljus i min lykta, som jag hade fått av min kompis till pappas ära, o sen var det barnens o alla gästers tur att få tända varsitt ljus. Vet inte om det uppskattades, men jag tyckte de behövde röra på sig lite efter det milslånga talet ;). Sen blev det mat o efterrätt o med lite hjälp av diverse drycker lossnade också talet ;D. O en massa fina presenter fick jag också. Så blessed jag är med fina vänner o släktingar! Vilken kväll...

Ha en bra morgon!
Här fortsätter röjningen efter gårdagens fest..
Kram Skorpan

5 Mikael:

skriven

Nice :)

På väg hem från en annan ozzfest :))

Vilka läckra damer som svängde på sig!

Kram
Mikael

Svar: :) och damerna tenderar ofta att tycka att du är en läcker karl :) Kram
Esmaralda

6 Mee:

skriven

Hej Esmaralda.
Saknar kärlek i mitt liv väldigt mycket. Saknar att sova brevid någon och vakna upp med någon.
Är rädd att åren ska gå och jag ska bli själv och olycklig. Antingen är det bara en period nu eller så förblir jag själv. Ibland är hoppet som bortblåst.

Ser det säkert ut att jag ska träffa kärleken på riktigt? Hur ska detta ske?
Finn det risk att jag blir själv väldigt länge till?
Kram

Svar: Det kan dröja men tecknen visar att du kommer möta den som är så rätt för dig.. kram :)
Esmaralda

7 Solstjärnan :

skriven

Hej😊

Vilket toppenkalas med paket,trevliga gäster och mycket gott!

En glad o nöjd Ozzy kan jag tänka mig😊

Förstår att MG var glad över sin viktiga o ansvarsfulla uppgift ..att vara valpvakt😊 bra jobbat MG.

Ha en bra sö !
Kram Solstjärnan ⭐

Svar: Ja, han var så lycklig :) kram
Esmaralda

8 Carolina:

skriven

Oj vad han är lik min systerson när han var liten min systerson hade också långt hår och har det fortfarande idag och han är idag 17 dem är exakt kopia kusligt

Svar: Som det kan bli !! De kanske var tvillingar i ett tidigare liv.. kram :)
Esmaralda

9 Susanne Amalia :

skriven

Stort Grattis till Ozzy .. Vilket fint kalas..
🎊🎉 När MG tar hand om valpen är den trygg.. Vad kul 😃 😍 och mycket kärlek.. 😍 EllaBella hälsar.. 💕
Vi hela flocken säger Grattis Ozzy.... 💕

10 Susanne Amalia :

skriven

Stort Grattis till Ozzy .. Vilket fint kalas..
🎊🎉 När MG tar hand om valpen är den trygg.. Vad kul 😃 😍 och mycket kärlek.. 😍 EllaBella hälsar.. 💕
Vi hela flocken säger Grattis Ozzy.... 💕


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: