SPECIALTÄVLING !!!

Tävling!
 
Nu är det jag, ThereseC här på bloggen som anordnar en tävling.
 
Jag har nämligen skaffat en lyckosten som jag har preparerat och till den har jag egenhändigt tillverkat en liten skinnpåse som den kan ligga i och som man kan hänga runt halsen.
 
 
 
Stenen är en Atlantisit som har förmågan att stärka självförtroendet och hjälpa en att sätta sunda gränser.
Den ger också beskydd och rensar energier som inte gynnar en längre.
 
 
 
Jag har preparerat den genom att först lägga den i salt för rena den.
 
Efter det har jag undvikit att ta i den för att inte mina egna energier ska överföras. Sen har den fått ligga utomhus och bli laddad med solsken och månsken.
 
 
 
Den som vill vara med och tävla meddelar det här på bloggen och Esmaralda utser en vinnare.
Kramar till er alla
Therese C
 
P.s. TÄVLINGEN PÅGÅR TILL KL 24 I NATT  OCH I MORGON MEDDELAS VINNAREN !!
 
 
P.s. I dag besvarar jag inga frågor - det är bara tävlingen  som gäller.
Men i morgon är det som vanligt igen.
 
 
1 Ester:

skriven

Godmorgon!
Jag är gärna med och tävlar då ett bättre självförtroende är något jag verkligen skulle behöva. Både vad gäller privatlivet och arbetslivet då jag snart ska börja ett nytt jobb.
Kram Ester

2 Camilla:

skriven

Vill delta i utlottningen!

3 Sessan:

skriven

Vilken fin gåva Therese!
Jag önskar att ett av mina barn som behöver mer självförtroende och som skulle uppskatta arbetet som låg bakom.

4 HuldaMaräng:

skriven

Hejsan svejsan!
Precis som annars har jag svårt att motivera varför jag ska ha en sak framför någon annan, men jag vill ändå ställa upp i tävlingen då jag går runt med gamla känslor från förr som jag inte begriper varför. Stenen kan kanske hjälpa mig öppna blicken.

Ha en fin dag!

5 EE:

skriven

Är gärna med i tävlingen :)

Es jag har en undran. Är väldigt nere och deppig. Vet att en träff med Jesper skulle hjälpa att bli lite gladare då det är en lite kämpig helg. Kommer han höra av sig ang ikväll? Inser att jag faktiskt saknar honom lite...

6 Jossan :

skriven

Äntligen fredag!! Igår stanna jag på jobbet till 17.00. Det hände så mycket som skulle fixas...

Det är så sjukt vad tiden hårt fort. Snart är det lov. Och Jul!! Jag ska nog börja julpynta nästa vecka. På lördag åker jag till mamma o pappa och ska på kusinträff. Sen stannar jag nog där till söndag.

Men denna helgen blir det bara ta det lugnt och planera och skriva omdöme. Mycket att göra!

Jag är så ledsen över allt med J det är så sjukt. Drömde om honom inatt... jag vill inte förstörs mer. Men det är säkert som du säger. Det handlar mer om honom än mig.

Vem kommer höra av sig först? Han eller jag? Jag kommer skriva på hans födelsedag. Hoppas dock han skriver innan...
så vem kontaktar vem?

Kram

7 Zita:

skriven

Hej! Esmaralda
Kunde vart roligt att vara med tävlingen. Då man känner att självförtroendet Bore stäfkas i bland!
Tror du min jobb helg blir bra ? Något jag ska tänka på? Kram. 😃☀️☀️

8 Jeanette:

skriven

Hejsan!
Så vacker! Jag vill gärna vara med och tävla❤️

9 Ma:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag vill gärna vara med och tävla’
Låter som den kan föra gott med sig. Jag själv känner att jag tuffat till mig lite extra senaste tiden och det har varit positivt, kanske den sten kan vara till min hjälp.

Es, längtar efter att vara sådär riktigt kär och den andra kär i mig också.
Ser du något fast förhållande snart? Verkar det vara något som finns runt mig nu? Eller blir det när någon helt ny kommer?
Kram

10 Emlilie :

skriven

Hej

Vilken vinst! Jag vill vara med i tävlingen. Känner att lite extra hjälp att sätta sunda gränser vore inte fel.

Kram

11 åsa:

skriven

Härligt Teresa C! Jag vill väldigt gärna vara med i tävlingen o få vinna . Hade vart underbart. Håller tummar. Kram Åsa

12 Lotta:

skriven

Jag vill vara med och tävla om denna fina gröna sten.

Kram L

13 Michaela:

skriven

Frågade Tara igår vad hon ville förmedla när hon lämnade hyllan och la sig på golvet. Det enda som dök upp var ordet "kärlek" med stora bokstäver. Men det kan ju också vara jag som är sämst på att tolka😄

Julfest med jobbet idag men eftersom man inte kan stänga ner en akutmottagning så får jag och några till snällt jobba☺ Löningshelg är aldrig positivt för en Beroendeakut😄

Önskar dig och ryska syster en underbar afton tillsammans. Ät. Drick. Bada mm utav bara helvete☺ Kraam!

14 Skorpan:

skriven

Vad snällt av dig Therese C att ordna med tävling. Du har också m a o kunskaper inom healing o rening o sånt :). Så lite man vet om människor..

Uppstigning kl 3 inatt o på flygfältet kl 5. Nu framme o rejält trött o hungrig, men nåt att äta blir det då jag är närmare citty ;). Ser du nåt kring min resa, mi alldeles egna resa?! Ksllt o frostigt, black fridayshopping o fynd hoppas jag på. Sen äta gott o övernstta på hotel, vilken lyx
Kram Skorpan

15 Anki:

skriven

Godmorgon !
En särskild godmorgon till dig Theres C <3
Vilken fin gåva ! Underbar läderpåse du gjort !
Är gärna med och tävlar !

Es ha en underbar vistelse i spabadet med ryska systern <3 Självklart står vågen på status quo ,vad kan lite ost göra..
beundrar att du tuggar i dig byggdammet ;-) Själv späker jag mig nu med låånga fastefönster...

Kram Anki med flock

16 kulla:

skriven

Men fina Terese C, vilken gåva du ger till någon i denna bloggfamilj:) stort av dig!!
Härligt idag fredag, och alla ska ha ett leende på sina läppar:)..dagen blir så mycket bättre/lättare då.
ikväll tjejreunion ska bli så roligt, och du Eska ha en härlig/skrattig kväll med din ryska syster.
undrar om det sker något ikväll? kram

17 Mimma:

skriven

Jag är gärna med och tävlar om stenen. Tar gärna emot lite hjälp vad det gäller att rensa ut gammalt och att ta bra beslut🐜

18 TjejenO:

skriven

Åhh, jag skulle gääärna vinna denna tävling.❤️Superfin tävling ThereseC! Jag behöver all styrka jag kan få nu. Efter den senaste ibehandlingen av mig på jobbet där de har varit rent av elaka och fruktansvärda mot mig så behöver jag kämpa vidare och stärka mitt självförtroende och ta bort gamla energier (de som varit horribla på jobbet) och som inte gynnar längre.
Detta pris kunde vara en del av startskottet för mitt nya liv! ❤️
Jag är övertygad om att vem som en vinner kommer vara den rätta❤️ Stooor kram till er alla!

19 Tekla:

skriven

Hej Esmaralda!

Jag har fått en känsla av att jag borde pröva få barn tillsammans med min sambo. Jag är över 40 år. Kan du se om vi skulle lyckas att få ett barn om vi skulle prova?

Kram

20 Helena Ir:

skriven

Så fint av dig Therese! Jag vill vara med och tävla :)
Tycker dessa stenar skulle passa mig i den situationen jag befinner mig i..och energierna behöver sig ett rejält lyft.

Kram :)

21 <3:

skriven

Godmorgon kära Es och Therese C vill mer än gärna vara med och tävla. Sätta sunda gränser med män och beskydd känns som något jag behöver <3
Börjar det bli något bra med L M lurar jag mig själv att det känns så ? Han ringer och vi pratade till och med nyss när han var på jobbet för han ville kolla att allt var ok efter min champagne kväll. Måste säga att jag är tacksam för att många är så snälla mot mig. Krogägaren skjutsade hem mig igår för att jag skulle komma hem ordentligt och inte behöva betala dyra taxipengar.
Kram

22 Andy M:

skriven

Jag vill gärna deltaga i tävlingen. Så snällt gjort av Therese att lott ut lyckostenen. Kram

23 KW:

skriven

Vilken fin sten. Och vilken bra initiativ av Theresa
Jag hoppas att jag vinner. Trevlig helg alla.

24 Skorpan:

skriven

Oj, missade igen att det inte är några frågor idag, ledsen för det.
Kram Skorpan

Svar: Nej det är mitt fel.. jag skrev till detta ganska nyss... kram :)
Esmaralda

25 Mimis:

skriven

Jag är mer än gärna med och tävlar. Självförtroende är något som jag verkligen skulle behöva eftersom jag har inget självförtroende alls längre. Efter år av arbetslöshet så är det lika med noll. Har nog hamnat i någon ond cirkel känns det som. En lyckosten är kanske vad jag behöver för att ta mig vidare i livet.

Kram

26 Sippan:

skriven

Vad snällt! 💕 Är gärna med i utlottningen! Kram å ha' en härlig dag!

27 Lisa:

skriven

Jag deltar gärna i utlottningen. Kram

28 Helena Ir:

skriven

Anki,en liten fråga,bara för att jag är nyfiken och tror på detta..Kör du möjligtvis på 16:8 Lchf style? Bla denna har gjort att jag har samma storlek på kläder sen många år tillbaka..

Kram :)

29 Diana:

skriven

Jag är gärna med och tävlar. Dåligt självförtroende är något som präglar hela mitt liv...
Kram!

30 Maria:

skriven

Lycka till alla med tävlingen!

Jag har en fråga angående Tara, jag kan inte hitta det gamla bloddinlägget. Es, hur kunde man rena Tara? Genom att strö några saltkorn över henne? Hur länge ska det ligga?
Jag strödde över och under och lät henne ligga i bara någon minut innan jag kastade saltkornen för jag minns att du skrev att man skulle vara försiktig med just Tara. Har min Tara något budskap? Du valde verkligen rätt bild för min Tara (hon är rosa)
Kram/Maria

Svar: Doppa henne helt och hållet i havssalt några gånger men låt henne inte ligga kvarSätt gärna henne en stund ute när det solsken och månsken.. men bara 15-20 minuter. Hon laddar sig snabbt.. kram :)
Esmaralda

31 Sara:

skriven

Jag är gärna med och tävlar. Tror det är något som skulle göra mig gott just nu.

Kram

32 Virrhönan:

skriven

Så fint av dej Therese, jag är gärna med och tävlar. Mitt självförtroende behöver stärkas och sunda energier behöver jag i mängder och bli av med sånt som inte längre behövs. Går igenom en prövning i livet nu då mycket i mitt inre behöver stärkas och bli styrkt.
Trevlig helg önskar jag er💕

33 Helen:

skriven

Klart jag gärna är med o tävlar😄
Passar på att önska alla en fin helg

34 Jonkan:

skriven

ES!! Varför är jag så nervös? Blir en träff med L bra eller inte?

35 Alie:

skriven

Vilken fantastisk gåva Therese C, jag är väldigt gärna med i tävlingen! 💫✨
Jobbar ständigt på att förbättra min självkänsla och boosta mitt ”ego” kan behövas öka på denna energi..
Kram

36 Browallia:

skriven

Så generöst av dig ThereseC att ordna en tävling. Jag önskar alla som deltar lycka till! :)

37 Sus:

skriven

Hej
Ska jag vända ut och in på mig själv.......
November is her....
Love sus

38 Fanny2:

skriven

Jag vill gärna vara med och tävla. Skulle behöva stärka självförtroendet när de emotionella svackorna kommer. :) Jobbar fortfarande med att lära mig sätta gränser i relationer så lite hjälp skulle uppskattas.

Tack för svar häromdagen. <3 Jag förstår inte heller det där med tvillingarna, det kändes som något ur en gammal dröm...

Kram <3

39 Helena i Uppsala:

skriven

Jag är med! Jag vill låta mamma, 90, ha stenen först och sedan gubbvännen, 79. De är båda dementa och har inte kvar något självförtroende alls. Jag har slutat ge dem val: dryck till maten, kläder för dagen mm. för det är bara plågsamt.

40 Miri:

skriven

Jag är intresserad av stenen! Det är som att jag behöver dessa energier i mitt liv nu, skulle vara superkul att vinna!kram Miri

41 Sus:

skriven

Hej
Önskar....
Love sus

42 Maria :

skriven

Hej!
Är med o tävlar ❤️Behöver sannerligen lite hjälp på vägen😍
Kramm

43 Milla:

skriven

Vill gärna vinna då min Shant troligtvis lagt av o jag önskar ny energi. Trött jämt o det händer saker som så fort jag rest mig upp, gör så jag kraschar. T ex nu med min sons olycka då han förlorade mjälten. Så jag tar tacksamt emot nu inför julen. Det är så mkt som ska fixas o hänger på mig. Ensam med tre barn.

44 Månskenet:

skriven

Härliga du, ThereseC! Klart jag vill va med och tävla!

45 Emmelie:

skriven

Ja, jag deltar hjärtans gärna <3

Och oavsett vad så tack ThereseC för denna utlottning och tävling, så himla fint gjort av dig <3<3

46 Helena:

skriven

Hej,
Deltar gärna i tävlingen!

47 Barbie:

skriven

Så kul med tävling! Eftersom jag har haft många smällar med självförtroendet och självkänslan så önskar jah att jag vann än
Kramar

48 Linda N:

skriven

Vilken ljuvliga stenar, kan inte se mig mätt på dem.👀 Jag är väldigt gärna med och tävlar.
Härligt initiativ, ThereseC!

49 Smöla:

skriven

Jag är gärna med i tävlingen då mitt självförtroende behöver en kick!

50 Jen.:

skriven

Vilket fint initiativ! Jag är med och tävlar. Vill gärna ha bättre självförtroende och hjälp att sätta gränser.

51 Ia:

skriven

Hej
Jag vill gärna vara med och tävla.
Behöver all självförtroende jag kan få och bort med gamal energi och in med ny

Kram

52 💕 Zoey 💕:

skriven

Go kväll!
Missade att det var tävling idag och jag får säga att det var fint gjort av dig, ThereseC! En fantastisk gåva som många kommer uppskatta! 💗

Även om jag halkar in så här dom sista minuterna hoppas jag att jag har en liten chans till vinst. För jag vill gärna vara med i tävlingen. Mitt dåliga självförtroende har varit dåligt jätte länge efter mobbningen i skolan och det behöver bli stärkt nu. Behöver även lite ny energi då jag har kommit in i en svacka.
Lycka till allihopa! Kram Zoey 💕

53 Skrållann:

skriven

Hej!
Så här i tolfte timmen vill jag mer än gärna vara med i tävlingen. Jag behöver öka självförtroendet och få lite goda energier till mig. Känner mig slutkörd och behöver hitta en större tilltro till mig själv. Vill så mycket men tror för lite att jag ska fixa det.

Kram❤️


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: