Spontana spådomar.....

Flera av er har efterlyst nya spontanspådomar – och själv tycker jag det är kul så nu är det dags igen. Varsågoda:

 

 

Jag ser en man i medelåldern, han har  haft en hel del otur på sistone och tycker inte livet är så kul. 

Djur dras till honom på ett speciellt sätt.  

Han vet att människor lätt känner förtroende för honom och detta brukar han inte  missbruka,.  Tvärtom så hjälper han  sin omgivning när han kan och han gör det med glädje. 

Men nu är han deppad och är i en situation  som inte är så lätt för någon annan att hjälpa till med.

Till dig vill jag säga att ibland har du funderat på att kontakta  en person.. och nu är det dags. Kontakta ! And the magic starts to work.

 

 

Jag ser en yngre kvinna, i 20 års åldern.

Du har långt  blonderat hår, blå ögon och glasögon

Du  har lite ångest kring framtiden.  Ska du fortsätta jobbet där du inte trivs eller ska du plugga även om det innebär både flytt och sämre ekonomi.   Mitt svar till dig är att du ska plugga och du ska inte känna minsta tvekan. 

Jag ser en kvinna i medelåldern

Halvlångt hår  - lite knubbig och du har katt

Du väntar på kärleken och det har du gjort ett bra tag.

Mitt råd är att du ser till att röra dig ute bland folk  andra helgen i december. Då finns det en god chans att du  möter den som är rätt för dig. Men du måste vara vaksam och ha alla antenner ute.

 

Jag ser kvinnan som har man och älskare och inte vet hur hon ska välja.

Du är mellan 35-45

Du bor i hus och du har barn,

Du tränar en hel del och är mån om ditt utseende

Vad jag vill säga till dig är att du inte ska välja någon av dem.

Gör dig helt fri och gå vidare.

Det finns en annan kärlek i din framtid som är den bäste.

 

 

 

Jag ser  en kille i 30 års åldern som är trött på sitt jobb, trött på kompisarna och  helt enkelt trött på det liv han lever.

Till dig säger jag att du måste göra något  annat och nytt.

Du har fått eller inom kort kommer du att få tankarna kring ett utlandsarbete – och detta ska du absolut spinna vidare på. 

Gör slag i saken.

Då kommer saker och ting att falla på plats för dig.

 

Jag ser kvinnan med mörkt hår och osvenskt utseende.

Jag ser en helt enkelt en söt tjej som har stark attraktionskraft.

Du har två barn.

Du är singel och du  har börjat titta mer på kvinnor än män och är lite frustrerad över detta. 

Men det ska du inte vara.

  Din finaste kärlek kommer vara en kvinna och det kommer bli hur bra som helst.

Jag ser  dig kvinna i 50 års åldern som bor utomlands.

Du kämpar för att få ihop det med arbete och ekonomi och du ska se upp så du inte går i väggen. Den risken finns om du bara står på. 

Stanna upp och gör upp bra planer istället  och inse att du själv har makt att ta dig dit du vill komma.  Att vara vänta är destruktivt för dig.

 

  

Jag ser  kvinnan i 50-60 års åldern som inte mår så bra.  Kroppen vill inte riktigt. Jag ser värk och jag ser  att du har svårt att tackla detta.

Du ska snarast boka tid till naprapat. Här kommer du att få den hjälp du behöver och  livet kommer kännas så mycket lättare.

 

 

 

Så har vi kvinnan i 30 års åldern som desperat längtar efter kärlek

Du  har kort hår, melerade ögon och du bor i Mellansverige i en mindre  stad.

Du trivs på ditt arbete och du planerar att gå en utbildning.  Till dig vill säga att kärleken kommer riktigt snart. Innan nyår bör du ha mött honom.

 

 

I en Norrländsk by finns kvinnan  vars namn börjar på M och är kort. Ett ovanligt namn. Bara 2 eller tre bokstäver. 

Du svärmar för en granne som nyligen blivit singel. Men se upp.

Han är ganska destruktiv och har ingen förmåga att ge det du söker. Mitt råd är att du lägger locket på och söker på andra ställen

 

 

Jag ser kvinna i södra Sverige som är  medelålders  och som känner att hon hamnat fel i det mesta.

Hon är på fel arbetsplats, har fel man och detta tar all hennes energi. Hon är orkeslös och lever på gränsen till apati.

Till dig säger jag att  den sortens magi du söker finns inte.

Det är bara du som kan ta dig vidare.  Så gör det. Kom loss. Ta ansvar för ditt liv.

Och börja gärna genom att gå den där kursen i  retorik som du så länge funderat över.  Det blir ett perfekt första steg

 

 

 Detta är en varning till dig kvinna i 40 års åldern som har halvlångt mörkt hår, inga barn men ett husdjur ( jag ser inte vilket) du trivs inte på jobb och ska snart byta tjänst.
 
Du har goa väninnor som du gillar att umgås med. Du har körkort men ingen bil.  Du reser ungefär en gång om  året och du har en ganska aktiv fritid.
 
Den 6 januari 2019 ska du vara extra vaksam.
 
Du kommer vara ensam och du befinner dig utomhus när du möter en lös stor och ilsken hund. Ingen ägare finns i närheten.
 
Du ska behålla ditt lugn
Det är A och O
 
Försök inte att spring för då triggar du igång ett jaktbeteende som leder  till att du blir ganska illa biten.
 
Stå still så  hunden får nosa på dig. Säg ingenting. Ingen ögonkontakt med hunden.
 
 
Andas lugnt och utege  så mycket lugn du kan.
Efter några minuter tröttnar hunden och springer vidare.
Och ingenting har hänt dig.
 

 

 

Ja, detta är vad som spontant kommit till mig den här gången

Jag hoppas att någon av er ska känna igen sig

Förutsägelserna  kan gälla vem som helst av i bloggfamiljen.. så ta emot det som känns rätt för dig.

 

Allt gott önskar jag

Kram & kärlek

💗

P.s.  Jag blir glad om du tycker på gillaknappen !

Jätteglad !!

Och det blir också en indikation till mig om du gillar denna typ av bloggämne.

Och det som gillas av många ..  det återkommer :)

1 Susan:

skriven

så häftigt 🤗 spännande för dom som får en snabbtitt in i sitt liv, det får du mer än gärna göra om❤️

Njuter av att vakna i en go hotellsäng i ett romantiskt rum.... men utan ngn härlig kärlek i sängen bredvid... men hit återvänder jag gärna när han dyker opp🥰

Kram

Svar: Ja, bara njut... ta hand om dig och rätt som det är så kommer han.. kram :)
Esmaralda

2 <3:

skriven

Godmorgon kära Es vilken förmåga du har med spontana spådomar. Undrar om det är jag som ska kontakta personen som jag pratat och funderat på länge. Vad väntar jag på egentligen ?

Lilla L tror jag inte är van att ha någon tjej. Verkar som en del ungdomssaker satt spår och han är rädd att bli en toffel.
Jag tror att han tycker om mitt utseende och att man ska vara petite. Tror han att jag kommer såra honom om vi skulle fortsätta dejta/ ses ?
Kram
💗💗💗

3 Helena Ir:

skriven

Ja sådana här inlägg gillas stort!! Denna gången var jag inte med..men vad vet jag kanske nästa..eller nästa..Jag lurar ju lite på den som var före denna..men så är jag ju inte ensam om att vara kvinna i denna ålder som det stämmer in på..

Jag ställde klockan och ska iväg och träna tidigt..vill träffa V som jag inte träffat på ett tag..hon är mer morgonpigg än jag.
Så jag får pallra mig iväg ut i mörkret..

Tänker på talismanen,som jag glömt vad den heter..den jag fick när jag träffade dig och Nettan..Småsaker har hänt. ett flertal...där jag känner att jag fått hjälp..så liv tror jag det finns kvar..

Ha det så bra!

Kram :)

Svar: Det var Stan :) Och visst finns det liv i honom... en hel del till och med... kram :)
Esmaralda

4 Helena Ir:

skriven

Linnean;tack för fina ord <3..bästa vännen!
Kram på dig..vi hörs.. <3

5 Jossan :

skriven

God morgon!

Måndag igen.. jag tycker verkligen inte om måndagar.. är det för tidigt att längta till helgen redan?


Blev aldrig att jag träffade J i helgen. Han är inte riktigt sig själv än. Jag avvaktar lite faktiskt och ser hur han gör. Ska se om han svarar idag annars avvaktar jag..

Ser du hur det blir?

Kram

Svar: Ja avvakta, de ser ut att kunna bli vilket som nu.. men bäst om du har lite is i magen.. kram
Esmaralda

6 Jennifer:

skriven

Godmorgon fina Esmaralda. Wow med spådomarna, hoppas de hittar till rätt personer!

Det är fortfarande lite struligt i mitt liv med osäkerhet om sjukskrivning och dålig ekonomi, ändå känner jag mig konstigt nog lugn inombords... känner värme o lycka. Jag längtar efter lugn och harmoni och hoppas att detta snart ska infinna sig i mitt liv, det känns så.

Känns det som att det sker nu i december eller lutar det mot januari? Kram

7 EPM :

skriven

Godmorgon Es!

Jag gillar verkligen dessa blogginlägg! Jag har iofs aldrig känt igen mig i nån beskrivning än men det är intressant att läsa ändå, känns som om man lär känna varandra bättre i bloggfamiljen.

Helgens samtal gick bra. Bättre än vi trott.
Jag hoppas bara att sonen inte ska må sämre i skolan och agerat mer...
Jag tror detta blir bra ändå.

Ser du nåt om hur jultiden blir för oss nu efter vårt besked?

Kram

8 Dunegull:

skriven

Väldigt fint av dig E att du gör detta för oss. Denna gången handla det inte om mig men hoppas innerligt att mitt 2019 blir ett bättre år för min del! Kram

Svar: Ja, det kommer en hel del bra under nya året.. försök att se det. famna det och ta det till dig när det kommer.. kram
Esmaralda

9 Cissi:

skriven

Godmorgon! Kul, gillar dessa spådomar... lika besviken varje gång det inte är till mig :-).
Kan du se något om mitt kärleksliv, om mannen jag träffar precis nu? Kram

10 HuldaMaräng:

skriven

Godmorgon!
Jag tycker dagens ämne är roligt. Även om det inte gäller mig, så finns det ofta något hos någon annan som jag kan ta till mig av. Annars tycker jag om att läsa om shamanism och såna saker. Just nu tvivlar jag på min förmåga till vad som helst, vare sig det är världsligt eller andligt, men det är intressant att läsa om.
Jag känner mig ju lite ensam. Min mamma sa till mig en gång, genom ett medium, att jag måste leva mitt liv på den sidan jag är, och de är där de är.
Ser du hur det går för mig? Jag är lite orolig för att inte orka jobba, jag är orolig för vad det är som händer i min kropp som orkar så lite. Ser du något?

Svar: Jag ser din oro men jag ser också att saker och ting kommer att lösa sig på bästa sätt.. ha positivt fokus.. du grejar det här och bättre tider kommer.. kram
Esmaralda

11 Agnes:

skriven


Grattis till er som fått lite vägledning!
Roligt att läsa, och på ngr av beskrivningarna kan jag nästan luska ut vilka det gäller. Kan säga att jag håller med Es i det hon siat!


Kasta inte bort era liv på ngt som är döfött...det går inte att leva andras liv, om man själv blir den som förlorar på det!


Lycka till med era beslut om att börja leva era liv på era egna villkor!


Kram!

12 Nat:

skriven

Hej Esmaralda.
Vad roligt att du bjuder på detta. Dock kände jag inte igen mig i någon.

Det känns ändå bra mannen och jag har kontakt varje dag hittills. Det känns bra att ha någon på det sättet. Vi känner inte varandra väl än. Ibland får jag en känsla att han inte vet om han vill ha tjej just nu eller inte? Tror du att jag har rätt? Det är inget han visat direkt utan vi har kontakt och även han kontaktar först. Tror du det här kan utvecklas och bli något bra? Långsiktigt och seriös relation mellan oss?
Kram

13 Anonym:

skriven

Hej, hur stor är risken att han blir av med sin butik?

Svar: Jag kan inte se det som en stor risk.. kram
Esmaralda

14 smulan:

skriven

Kul med spontana spådomar, hoppas dom hittar rätt.
försäkringskassans beslut har äntligen kommit och vi är nöjda:)

Nu ska bara försäkringsbolaget jobba på också men det kan nog ta sin tid, se du om det ger något?

15 AnnaK:

skriven

Ingen gällde mig denna gång heller 😊 Hoppas berörda läser!

Måndag igen och dags att spana lite. Kul med något som livar upp dagarna lite på jobbet 👌🏻

Kram 😊

16 mt:

skriven

Hej!
Kan det vara jag kvinna i 30årsåldern som möter kärleken innan nyår? Dock är jag 35år med långt svart hår..
Kram!

Svar: Jag ser inte vem det gäller.. men känner man sig träffad ska man ta emot.. kram
Esmaralda

17 DD:

skriven

Tacl för att du gör detta Es! 🌸

18 Pia1:

skriven

Jodå, de här inläggen är så spännande och jag väntar ed spänning på om några känner igen sig!

19 Michaela:

skriven

Såå häftigt! Hoppas folk känner igen sig.

Ännu en tung gårdagskväll pga brosan. Han mår bara sämre och sämre. Panikångest mm. Kontaktade själv psykiatrin förra veckan för kontakt med psykolog och läkare men väntetiden är några veckor. Ny hjärtoperation 14/12. Mamma gråter och är slutkörd och jag vet inte hur vi skall komma igenom detta. Jag har ju nyligen avslutat min egna terapi som jag har kämpat med i 1.5 år för att komma vidare med mitt liv men påverkas mycket av detta och vet inte hur jag skall hantera allt.

Kram och ha en bra start på veckan.

Svar: Det är tungt och ni i familjen behöver extra stöd.. är väntan lång för samtal inom psykiatrin så prata med sjukhuskuratorn. Jag sänder en dust healing som du tar emot när du läser detta.. styrkekram
Esmaralda

20 Bumble bee:

skriven

God morgon!
Oj, spontana spådomar igen! Alltid lika kul att läsa. Och du som möter den ilskna hunden hoppas jag verkligen du ta till dig Es spådom, gud så hemskt! Du måste skriva här på bloggen och berätta hur det gick!

Hoppas jag får läsa om mig själv här på bloggen någon gång om något positivt som ska ske eller en varning.
Ha en bra dag alla! Kram 🐝

21 x:

skriven

Hej Esmaralda. Jag har ett dilemma. Jag har att välja mellan två män. Jag har valt den ena eftersom mina känslor är hos honom och jag känner en djup samhörighet med honom och han får mig att känna mig vacker och speciell och sedd. Även om de yttre omständigheterna gör att det blir mera komplicerat.

Men denna andra man vill inte ge sig fast jag sagt att jag valt en annan. Han vill att jag väljer honom. Han ger sig inte. Vad ska jag göra?

Svar: Lägg inte alla ägg i samma korg... ta en timeout från mannen men avveckla in än.. kram
Esmaralda

22 Kulla:

skriven

Grattis till er här i familjen som fick en spådom, ta vara på den🙏. Jag var inte med denna gång heller😂.. så får se om jag dyker med någongång💕🌟🙏. Hoppas kan man ju alltid. Önskar er alla en härlig måndag njut av livet🌟🌟🌟. Kram

23 TjejenO:

skriven

Hej,

Älskar dessa typer av spådomar! Spännande för er som känner igen er på dessa, men även spännande för oss andra att få läsa om! 😻❤️
Jag har inom En ganska kort tid skickat in 4 personliga brev och CVn och av dessa har jag fått gå på två intervjuer. Har inte fått svar ännu av dem.
Nu undrar jag om jobbet är nära? Jag vill börja jobba på nästa jobb så snart som möjligt. Önskar er alla en fin dag!

Stoor kram!


Svar: Jobb kommer.. bara fortsätt sök.. kram
Esmaralda

24 Zita:

skriven

Hej! Esmaralda verkar kul det där med spontan spådom . Tror du min dag blir bra! Ledig i dag ska hålla utbildning på Onsdag. Tror du det kommer gå bra ? Pirrigt som vanligt! 😃☀️ Kram

Svar: Visst kommer du att gå bra.. du är så himla bra på detta !! Kram
Esmaralda

25 Lotta:

skriven

Så spännande att läsa. Otroligt vilka detaljer...

Jag undrar om jag kan lita på den här personen eller är det bara ett spel. Känner mig så förvirrad. Egentligen känner jag att jag inte kan lita på någon och det är verkligen hemskt.

Ha en fin dag
Kram L

26 Mi:

skriven

Det är jag i den norrländska byn. Jag heter Mi och allt stämmer. Det måste vara mig spådomen gäller. Jag är förälskad i grannen som nyligen skilt sig men det går rykte om att han misshandlat sin fru. Tack för varningen. Jag tar det absolut till mig. Tänk ändå att du kunde se detta. Kramar och tack.

Svar: Ja, ta åt dig av spådomen... det är viktigt... kram :)
Esmaralda

27 Skrållann:

skriven

Hej!
Det är så spännande att läsa dessa spådomar.
Idag är jag ledig och ska försöka få huset på fötter och göra julefint. December kommer bli intensiv så Det vore skönt att vara ute i lite god tid för en gångs skull. Igår röjde vi och möblerade om lite och mannen och jag var själva en stund. Det är så märkligt för trots att jag tycker vi har det bättre så har vi just inget att prata om, om det inte handlar om fotbollen och hans lag. Känns inte som han har något intresse för mig och mina dagar alls?! Frånvarande i sin närvaro har han varit ett bea tag men det blir allt mera påtagligt. Kan han ha tankarna på någon annan?

Kram❤️

Svar: Jag tror mer att det låst sig mellan er... jobba på att hitta en öppning och se till att kommunicera med varann.. kram
Esmaralda

28 Anki:

skriven

Godmorgon Es
Så trevligt med spontanspådom så här i början på en ny vecka <3 Hoppas bloggläsarna känner igen sig och tar till sig dina ord som inger hopp ! och till hundens försvar vill jag säga att det är inte hundens fel...utan en ansvarslös hundägare ...hundar ska inte gå lösa !

Ser fram emot att läsa blogginlägg framöver .

På tal om hundar så älskar jag bulldogspratet du la upp igår Es ,man blir varm i hjärtat av det men jag kan förstå om de små liven börjar utnyttja detta till att få igenom sin vilja ...då kan det bli förmycket av det goda ;-)

Slarvade liite i helgen och åt en saffrans semla ...den var riktigt god faktiskt .Föredrar den framför vanlig semla

Ny vecka nya tag !

Kram Anki med flock

Svar: Ja, ansvarslösa hundägare är inte kul... och hundar är olika. MG går ju aldrig i koppen men honom litar jag 200 % på...har aldrig prövat saffranssemla och ska stoppa mig från att göra det också... kram :)
Esmaralda

29 Liverpool:

skriven

Hej Esmaralda
Idag ska jag åka bil i 2,5 timma med min katt som inte alls tycker om denna behandling,kommer resan till dalarna gå bra tro?

Svar: Ja det kommer gå bra.. ha tålamod bara.. kram
Esmaralda

30 EE:

skriven

Dessa inlägg är alltid trevliga. Spontan spådom :) sedan är det ibland svårt för man kan känna sig träffad men inte riktigt tro att det är till sig själv.

Min man hade en bra helg verkar det som hos Sara. Själv inser jag mer hur avstängd jag är. Så tänker jag på Jesper och blir glad. Vet knappt vad jag aka känna och tycka.

Kommer jag träffa Jesper snart. Just nu pratar vi ju bara. Men vi är väldigt öppna och ärliga. Och delar saker ingen annan vet.

Kram

31 Ninis:

skriven

Blir glad ända in i hjärteroten av att läsa dessa spontanaspådomar.
Ta åt er ni som passar in, du är en riktig boost givare Du E🌟.
Man kan ju alltid hoppas att man är med i nästa spådom💕.. kram

32 AnnaK:

skriven

Oj oj vad nära han kom idag. Det måste varit medvetet?! Blev distraherad dock då det dök upp annat folk. Kan inte ha inbillat mig. Blev lite nervös faktiskt 😂

Spännande tider och spännande info här på bloggen 🙄 Sorry!

Kram igen 😊


Svar: Visst var det medvetet... kram :)
Esmaralda

33 Louise:

skriven

Godmorgon.
Lillgrabben somnade inte förrän halv ett inatt för han kunde inte slappna av. Han hade så ont i benet.
Den lilla vill inte gå till skolan för hon har ont i magen på grund av att hon inte får arbetsro i klassen. Där är 5-6 stycken som stör hela tiden. Får ta tag i det igen och prata med hennes lärare imorgon när jag lämnar henne.
Hon måste till skolan ju.
Det är ju inte så många veckor kvar till jullovet.
Det ska bli intressant och se vad som händer efter vi skickat in vårt examensarbete till vår lärare.
Hoppas på opponering och heller har vi inte fått någon direkt handledning så vi har jobbat på.
Ska kontakta min lärare för möte också för praktik så jag kan hoppa på det efter skolan börjat efter lovet.
Den 11 december får jag mitt antagningsbesked för montessoriutbildningen. Hoppas jag blir antagen.
Kommer det bli ett positivt besked eller hur blir det? Kommer jag in på min utbildning?

Ha en fin dag och tacksam för svar. Kramar.

34 Mimis:

skriven

Hej!

Inget stämde in på mig...synd. Jag hoppas att få veta om jobb kommer snart och ev. flytt? Vill inte fortsätta att ha det som jag har det nu.

Kram

Svar: Det kommer både jobb och flytt och det blir riktigt bra.. kram
Esmaralda

35 Natalie:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag känner mig nog lite förtjust Det känns bra att ha någon på det sättet. Vi känner inte varandra väl än. Är rädd tänk om han inte vill ha tjej? Tror du det här kan utvecklas och bli något bra? Långsiktigt och seriös relation med denna man?
Kram

Svar: Ja, det kan ha potential.. och det märker du snart vilket.. kram
Esmaralda

36 Jonkan:

skriven

Blir det en trevlig träff med L?

37 <3:

skriven

Godmorgon kära Es vilken förmåga du har med spontana spådomar. Undrar om det är jag som ska kontakta personen som jag pratat och funderat på länge. Vad väntar jag på egentligen ? 

Lilla L tror jag inte är van att ha någon tjej. Verkar som en del ungdomssaker satt spår och han är rädd att bli en toffel. 
Jag tror att han tycker om mitt utseende och att man ska vara petite. Tror han att jag kommer såra honom om vi skulle fortsätta dejta/ ses ? 
Kram 
💗💗💗

Svar: Du ska bara satsa om du helhjärtat känner att du vill och det känns rätt.. har du inte rätt känsla då är det bättre att du går vidare.. kram :)
Esmaralda

38 Tildis :

skriven

Hej Es!
Vad roligt med spontana spådomar! Du har verkligen en helt fantastisk gåva <3

En fråga Es, finns chansen kvar? Kram

Svar: Ja chansen verkar finnas kvar... inte så stark som innan men dock.. kram :)
Esmaralda

39 Razawa:

skriven

Hej Esmaralda

Undrar om min pappa fortfarande har kontakt i smyg med kvinnan P som han lovat oss att inte träffa mer?

Kram

40 f:

skriven

godmorgon det var ett tagsen jag var inne här, älskar när du har detta bloggämnet... undrar om du har något till mig om det finns något? kram

41 kvinnan:

skriven

drömde förskräckligt härom dagen om att jag tappade 3 tänder och att min syster dog, jag var så ledsen i drömmen det skakade om hela mig, vad betyder drömmen esmeralda. kram

42 Moonshade:

skriven

Ska jag våga fråga eller är risken förstor att han säger nej? Finns chansen om jag tar steget att han fortsätter på samma spår?

Svar: Chansen finns och klart du vågar fråga.. oavsett svar så vet du.. och du behöver veta... kram
Esmaralda

43 Helena Ir:

skriven

Tack..vet du jag gissade på Sten..så 3 bokstäver rätt..nästan ju ;) Nu var inte V där idag..men många andra att snicke snacka med..! Och träna hann jag också..:)
Snart 5 år på detta ställe..

Ha det så bra..

Kram :)

Svar: Härligt :) Kram
Esmaralda

44 Felicia:

skriven

Jag känner inte igen mig i detta men jag glömmer aldrig när jag fick seans av dig och du skrev att jag skulle se upp för fordon utan motor en viss dag.

Jag glömde helt bort det.

En dag så var jag ute i stan och tog ett steg ut på cykelbanan och blev rejält påkörd av en cyklist.

Vi skadade oss båda två.

Jag bröt handen och skadade två revben.

Jag kom direkt å tänka på spådomen och jag letade fram den när jag kom hem från sjukhuset.

Det var exakt det datum som du varnade för.

Det var bara jag som var korkad och inte hade skrivit in i kalendern.

Ett sådant misstag gör jag inte om. Kram alla och särskilt du Ez och puss på MG !!

Svar: Vilken osis att det här hände !! Men som väl är så är det ett tag sen och du mår bra idag utan några men, som det känns.. kram :)
Esmaralda

45 Marita:

skriven

Jag är 45 år, knubbig, har katt och väntar på kärleken. Kan detta vara menat åt mig ? Oavsett så tänker jag ha dubbla antenner ute. Kram

Svar: Ja det kan vara menat för dig.. ut med antennerna.. kram :)
Esmaralda

46 Skvallertanten:

skriven

Lästes med spänning!

Ni som känner igen er får lova att återkoppla till oss nyfikna skvallertanter ☝️

Helskotta så nervöst inför intervjun imorgon. Detta jobb känner jag i hela magen skulle passa mig. Några råd eller tips goa Es.

Kram, kram :)


Svar: Andas lugnt, glöm inte att le och var dig själv.. det här kommer gå bra.. kram
Esmaralda

47 Fina:

skriven

Hejsan Es! Har A helt gått vidare nu eller kommer han att känna något då vi träffas igen? Blir han berörd?
KRAM

48 ThereseC:

skriven

Hej Es!
Tur att det inte är jag som ska träffa den där arga hunden.

Idag blir en slödag. Jag har inget jag måste göra och jag ska ta det lugnt.
Jag har haft problem med min mage ett tag. Först IBS-problem och sedan magkatarr. Jag har haft svårt att äta ordentligt och har gått ner snabbt i vikt. I lördags skulle vi köra myspass med löpargruppen och jag som inte brukar ha några som helst problem att hålla ett 7:30 tempo orkade inte. Och trots att jag sprang väldigt mycket långsammare än vanligt så fixade jag inte att springa mer än 7km.
Jag har ställt in all träning efter det och försöker nu koncentrera mig på att få i mig normalportioner när jag äter. Hoppas att magen blir bra snart.

Kram ThereseC

Svar: Fy så jobbigt men du hanterar det rätt. Och det kommer läka ut och bli bra och du är tillbaka i din normala träning.. kram
Esmaralda

49 PiaS:

skriven

Hej Es, och alla andra i bloggfamiljen,
Jag vill bara berätta om vad jag tolkar som spådom som slagit in 💖.
För några veckor sedan skrev Es på bloggen om spontan spådomar, som idag.
En av dessa gällde en kvinna 40 plus som i myskläder dammsög och fixade med kuddar i soffan och hade kallt kaffe på bordet. Du såg att hennes kärlek var på väg med stora kliv och att han bara poff så var han där och det inom några veckor trodde du
Det var nog jag...för två veckor sedan var jag ute med två vänninor på AW, först var vi på ett ställe och drack bubbel, vi hade jättetrevligt. Sedan ville mina vänninor gå vidare. De tycker om ölpubar, vilket jag inte är så förtjust i. Jag ville inte gå...men blev övertalad. På den ölpuben vi gick till...så satt han där...bara så där poff och ja...det är nästan overkligt eller som reklamen säger ..”plötsligt händer det” 😍❤️.
Jag är helt upp över öronen förälskad i P, och han i mig 💖💏.
De två spådomar som jag fått av tidigare av Es, stämmer in också. Jag skulle träffa min livspartner/soulmate när vi båda var redo att träffas, och jag kunde inte ”välja” bort honom. Vi skulle synkas ihop snabbt(vilket jag och P har gjort), och vi nästan skulle vara som varandras saknade pusselbitar. Vi skulle ha mycket att prata om, jag skulle komma att dela en av hans hobbys. Han skulle ha barn som var lite äldre än mina. Han skulle vara kärleksfull, snäll, omtänksam, få mig att skratta...och mycket mer och allt stämmer😊❤️.

Jag ville bara berätta detta.
Och tack Esmaralda! 🤗❤️

All kärlek❤️
/ PiaS

Svar: Underbart och stort tack för att du delar :) Kram
Esmaralda

50 Maja:

skriven

Hej Esmaralda,

Åh vad spännande med dina spontanspådomar.

Usch! Min son är så fruktansvärt jobbig. Gillar inte alls vad jag ser och blir rädd när jag läser vad hans beteende spår för framtiden. Orolig för när detta når även hans beteende o koncentration i skolan. Blir en negativ spiral där hemma. Inte blir det heller bättre av att jag själv inte mår toppen på grund av oro för ekonomi. Ser du vad som händer?

Kram

Svar: Jag känner att sonen kan behöva extra stöd och någon att prata med för att eliminera att något går fel.. det kommer bli bra till slut.. kram :)
Esmaralda

51 Anonym:

skriven

Skulle han ta illa upp om jag frågade om han testat sig någon gång för sjukdomar ? Jag gjorde ett test efter att det tog slut med mitt ex i början av året. Hur stor är chansen att vi hamnar i säng igen ? Kommer det finnas kärlek och inte bara attraktion mellan oss. Mysig kille. Han ville ta på min hals på ett sätt jag inte varit med om tidigare. Strypkänsla fast inte hemskt. Kände ingen fara med honom så.... min underbara väninna igår du är nog lite kär fast du skulle dissa honom.
Kram

52 Lydia💕:

skriven

Roligt och läsa spontana spådomar och va duktig du är själv så går allt så trögt och många tankar har jag om allt och vet inte om det är den rätta för mig och satsa på den lilla fina trummisen och vet inte heller om han är klar med sina känslor med sitt ex och vill gå vidare och lever han ett liv som jag inte är van vid vad ska man släppa på när det gäller en själv tänker mer på andra än mig själv just nu
Lydia💕

53 Natten:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser du om det finns någon sådan möjlighet med honom att han vill bilda större familj med mig såsmåningom?
Kram

54 Lilla m:

skriven

Kära Esmaralda, vilken underbar och helt otrolig förmåga du har att hjälpa dina medmänniskor😘💕😊

Jag undrar om du kan se hur stor chans det är att jag får ett barn med mannen Y som nu just står mig närmast i livet? Kram och tack att du är så underbar!!!

Svar: Chansen är god runt 80 % men det finns något oroande runt honom i kombination med dig. Kan han ha en dold agenda ? Jag är inte helt säker.. men å andra sidan är du en klok kvinna som kan ta hand om dig själv.. kram :)
Esmaralda

55 Carin:

skriven

Så härligt att få en inblick i att du verkligen har en stor skara av olika läsare ❤️
Göteborgsresan var helt magisk och se Mia Skäringers ”NMFTG” var en upplevelse. Att få distans från sin egna verklighet och uppskatta min egna borg , mitt hem på riktigt efter en härlig minisemester gjorde att mina batterier laddades ytterligare. Äventyret helgen efter med en liten magontkänsla blev bättre än jag trodde och jag lyckades övervinna min rädsla och ångest av att träffa på han som sänkte min självkänsla tidigare i år. Något hände och jag såg rakt igenom, som att han inte existerade. Det var fullt i människor omkring och jag kände mig glad, som en osynlig stöttning ❤️
Ska på nytt äventyr om tre veckor, tack vare att jag nätverkade i helgen. Härligt!!
Är han med stort H i närheten av mig?

Svar: Skäringer är helt underbar ! Förstår att det var en upplevelse ! Och ångesten lämnade dig !! Han med stort H bör närma sig.. kram :)
Esmaralda

56 AnnaK:

skriven

Tack för svar! Ja, får som känslan att vi båda går som katten runt het gröt.(skumt uttryck det där) Båda vill röra lite men ingen törs annat än råka stöta ihop lite ibland. Frustrerande 🙄

Kram 😊

Svar: Japp.. men det kommer att klarna.. kram :)
Esmaralda

57 Natten:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser du om det finns någon sådan möjlighet med honom om det blir något mellan oss att han vill bilda större familj med mig såsmåningom?
Verkar han tveksam på om han vill ha tjej eller inte?
Kram

58 Alina:

skriven

Jättespännande läsning trots att jag inte kände igen mig i någon beskrivning.

Ser du nåt om min uppsats? Det går trögt. Finns det en chans att den blir klar och godkänd denna termin? Funderar på om det vore bättre att börja om från början med en ny inriktning nästa nv termin?

59 Helena Ir:

skriven

Pia S..wow vad kul..glad för din skull!
Kram

60 Sippan:

skriven

Dina spontana spådomar är bara sååå spännande och det är sååååå spännande att läsa om de som skriver att de känner sig träffade och att ni berättar vad som hänt.🤗😀

Denna gång känner jag mig lite träffad men ändå osäker på om det är mig det gäller. Det är kvinna över 50 med värk. Har lite svårt att inse att jag har värk (känner mig jätte gammal för det) men har börjat gå på massage och börjat träna i liten utsträckning. Är det kanske mig det gäller, vad tror du Ez? 🤔😀💐

Svar: Det kan vara du.. känns det så, då ska du ta åt dig.. kram :)
Esmaralda

61 Linnean 🌸:

skriven

Hejsan!
Vad roligt det är att läsa detta! Ni som känner igen er...berätta sen vad som har hänt!!
Kände inte igen mig den här gången. Det var något förra gången däremot som skulle kunna stämma...men har glömt vad! 🙄 Det var något runt juletid och om en man. Har ju inte så stort mansspan nu precis så det var nog till någon annan. Solen skiner, frosten ligger vit på gräsmattan och jag håller på att fixa jul, ganska trevligt! Så jag fortsätter väl...😀
Ha det så gott och Kram.../Linnean 🌸

62 f:

skriven

det var ett tagsen jag var inne här, älskar när du har detta bloggämnet... undrar om du känner in något på mig? kram

63 kvinnan:

skriven

drömde förskräckligt härom dagen om att jag tappade 3 tänder och att min syster dog, jag var så ledsen i drömmen det skakade om hela mig, vad betyder drömmen esmeralda. kram

Svar: Du ska vara lite modiga i livet och inte rädd för att förlora.. det är ditt budskap.. kram :)
Esmaralda

64 Browallia:

skriven

Tack för det fina svaret jag fick igår, det gjorde mig rörd. Det stämmer att jag behöver djur i mitt liv, någon att ösa min omtanke och kärlek på nu när sonen har flyttat till egen lya och står på egna ben.

Alltid lika intressant att läsa de spontana spådomarna :) Jag ser fram mot när du siar vad som kommer hända i stort ute i världen och här hemma under 2019. Minns så väl i fjol när du siade att en mycket folkkär kändis skulle lämna oss och det skulle orsaka landssorg. Det kan ju inte ha varit någon annan än vår älskade Lill-Babs

Kram

Svar: Ja, det var med all säkerhet LillBabs.. hon är saknad.. kram
Esmaralda

65 Dalkulla :

skriven

Intressant det du ser kring några här. Hoppas de utvalda känner igen sig. :) Alltid bra att får en insikt, vad som kan ske framöver.

Kram.

66 G.H:

skriven

Spännande med spontana spådomar:) imponerad över hur träffsäker du är gällande datum! Och för övrigt oxå :)

Här rullar livet på, idag ska maken och jag lämna sonen på dagis och hitta på något själva 😁 har nästan aldrig barnvakt eller avlastning så det ska bli trevligt :) (bor i USA och betalar dagiset utan bidrag från staten, då får man göra vad man vill när barnen är på dagis)

Har du något råd till mig ? Känner mig lite orolig och tungsint av någon anledning.

Kram:)

67 Lilla m:

skriven

Tack💕❤️ Ser du en varningslampa blinka? är det en varning kring honom? Jag har alltid upplevt honom som genuin och äkta men kan ha fel...😞😔 har jag fel?

Svar: NÅGOT är det men jag ser inte vad.. det behöver inte vara något allvarligt och oavsett vad så tror jag du själv kommer märka det.. kram
Esmaralda

68 Camilla:

skriven

Jaa, käraste Es, du har blivit som en vän för mig, alltid lika spännande varje dag att läsa din härliga blogg, du gör mig alltid glad med dina inlägg och fina svar åt mig här!! Och underbart med dessa snabba spådomar du gör då o då, väntar såklart du skall säga nåt om mig!! Önskar dig en härlig juletid och KRAM

Svar: Kram tillbax :)
Esmaralda

69 B:

skriven

Hmm känns nästan som att de med kärleken innan nyår skulle kunna va till mig 😁 för visst är det på gång? ♥️ Kram

Svar: Ja det bör verkligen vara på gång nu.. kram
Esmaralda

70 Nettan:

skriven

Kul inlägg, mer av sånt :)

Svar: :)
Esmaralda

71 Anna E:

skriven

Den randiga katten som kommit till oss har den ett hem någonstans eller är den övergiven?

Svar: Känns som om den har ett annat hem.. men det verkar vara problem där och det är säker därför den vill adoptera er.. kram
Esmaralda

72 Tiss:

skriven

Kommer jag bli tvungen att gå till arbetsträningen? Tar ingen mig på allvar?

Svar: Det känns som du har press på dig att gå dit... kanske du ska försöka.. och känna in.. kram
Esmaralda

73 Michaela:

skriven

Ville bara tacka för healingen❤ Träffat brosan idag och han mådde lite bättre. Vi kämpar vidare. Intervjun blev flyttad till i morgon om inte tandläkarbesöket blir uttdraget. Usch , gillar INTE att gå dit! Tror alltid att de skall pricka någon nerv så jag blir förlamad.

Kram från kylslaget Sthlm.

74 Bolla:

skriven

Ah.. skulle ønske jeg var litt kubbig for da hadde det kanskje vært meg som skulle møte kjærligheten 🤣 Skal jo ut den helgen og jeg går ut en gang i året. Får holde øynene oppe uansett. Hvem vet? 😉😍

Klem Bolla 😊

Svar: Ja, ha ögonen öppna rejält.. allt kan hända.. kram :)
Esmaralda

75 Jennifer:

skriven

Hej fina Es! Jag ska börja deltidsarbeta den 3 december efter en låååång sjukfrånvaro från arbetsplatsen... och känner
mig lite nervös för det.

Kommer mina arbetskamrater bli glada att jag återvänder? Blir det bra med dem? Eller kommer jag att vara utanför och känna mig utanför gänget? Kram

76 Nettan59:

skriven

Hej Es, funderar på om kvinnan i 50-60 års åldern kan vara jag? Har haft värk i höft o rygg ett bra tag. Har gått till sjukgymnast en längre tid och funderar på ngt alternativt som osteopat el dylikt som komplement till sjukgymnastiken. Men förstår att det kan stämma in på många. Kram på dig, tack för att du ställer upp för oss alla 😊❤️

Svar: Känns det som du så ta till dig - det kan mycket väl vara så.. kram
Esmaralda

77 Storaj:

skriven

Känner igen en av de beskriva personerna. Vet att han läser bloggen :) men vet inte säkert om det är han..

Kul med spontanspådomar! Mer av det 😁👍🏼

Längtar ivrigt på min seans. Hoppas den kommer i veckan. Skulle verkligen behöva lite råd kring arbetssituationen..

Kram ❤️

Svar: Du står precis på tur och i morgon kommer din seans ! Jag hoppas den ska ge vad du söker. Kram
Esmaralda

78 Alex:

skriven

Hej Esmeralda,
Undrar lite om kollegorna.
Gillar inte riktigt stämningen. Får bara vibbar av baktalande och missunnsamhet med två stycken av dom.
Har dessutom inte förstått om de kommer överens sinsemellan. Ena tjejen är ju rena rama katastrofen. Har inte förstått om hennes närmaste kollega är okej med henne eller inte. Eller är det jag som är problemet? Fattar inte hennes pikar. Vill hon pika M genom att säga till mig framför henne på något sätt? eller ville hon verkligen ge mig feedback? Fattar inte riktigt.
Allt är i alla fall jobbigt att hålla på att bry sig om.
Vad ser du om de här (små)tjejerna?
Tack!

79 Misstjejen:

skriven

Hej

Kommer det går bra mellan mig och F hon som hon ska läsa av min brevet och svara på såna frågor.

Kommer hon vill gärna prata med mig något gång?

Ha det bra

80 Milla:

skriven

Vilka spådomar o så roligt att läsa. Med hunden var det riktigt läskigt. Vad du kan med datum oxå. Mer sådant vill jag gärna läsa om. Kommer julen med barnen bli bra? Vi är så ensamma. Jag försöker rensa o sälja för det är knapert här. Säljer bl a Tradera o vill ju lyckas bli av med saker. Hoppas det. Svårt att sova på natten o lite ångest för julen. Ge mig gärna vägledning vad du ser.

Svar: ja det känns som julen blir fin.. gör det lilla extra med små medel och det kommer bli speciellt... kram :)
Esmaralda

81 Boudica:

skriven

Ingen som stämmer in på mig denna gång, men kanske nästa, med goda budskap då ;)
Gillar den sortens blogginlägg, så hoppas på mer såna genom tiderna ;)

Tyvärr så tror jag du hade fel nu på min fråga som jag ställde för nå dagar sen. Om meddelandet som jag lämnade till kollegan i fredags. Du sa att han hade läst det. För ovanlighetens skull så jobbade han inte på helgen som han brukar så han kunde inte ha läst det då ;) Det låg kvar halva dan idag, tills jag tog det innan det hamna i fel händer. Konstigt nog att han inte ens verkade lägga märke till det där det låg med hans namn i stora bokstäver.
Men fel ibland kan ju alla göra ;) Så inga illa tankar här!

Han verkade lite nervös idag med, eller mer orolig och stressad, vilket senare visade sig vara att det var nå små fel med lägenheten han ska flytta till, han sa att det var ingenting, men hans kroppsspråk visade motsatsen. Jag vet att han inte vill flytta dit.

Es, tror du det skulle gå bra om jag erbjöd honom ett rum hos mig, skulle han vilja det? Eller skulle han skämmas över det? ;)

Nej dags att ställa tillbaks allt jag kastat ut från förrådet medan jag städade det genom förra veckan.
Sen ska det pluggas, min kurs börjar om en vecka, och jag vill minnas lite från förra kursen! Oj vad tiden går!
Och lite ångest har man från helgens black friday shoppande. Tydligt minus denna månad ;)

Svar: Jaha, så kan det också gå !! Hade han varit där hade han läst och det kändes som han skulle vara där.. kanske för han brukar vara det. När jag svarar här så går jag ju inte lika djupt som jag gör i en personlig spådom.. kram
Esmaralda

82 Anna:

skriven

Tack för ditt svar. Det känns så för mig med. Kram

83 <3:

skriven

Godkväll kära Es, vill det mer än något annat. Så rädd att bli besviken och att min dröm ska gå i kras.
Min favorit serie ikväll. Vår tid är nu.
Tänker på L hur ska det bli med den manen.
Kram
<3 <3 <3

84 AnnaK:

skriven

Tack igen! Ja, får hoppas det klarnar. Lite frustrerande det här som sagt. Som att ha en fin köttbit framför sig som man inte får äta typ 😂

Kram 😊

85 CeCe:

skriven

Stämmer inget in på mig. Kanske den med melerade ögon. Försökte lista ut min ögonfärg i minst en halvtimme efter jag läste det. Men kom inte fram till något svar.

Du har tidigare sagt att det kommer ett bra tillfälle att få till det med honom, finns det fortfarande, är det nära än? Eller är det något jag har missat? :(

86 Maria:

skriven

Älskar att läsa när du spontanspår 😄
Underbart!
Kommer jag bli frisk snart?
Börjar bli fruktansvärt tröttsamt 😅
Kram och tack för en fin blogg!

Svar: Det kommer snart att gå snabbt åt rätt håll.. kram :)
Esmaralda

87 Jossan :

skriven

Ja is i magen har jag... smsa i morse och han svarade. Jag svarar bara om han skriver typ. Men han har mycket på jobb och i skolan. Men jag avvaktar min pendel säger att det kommer bli bra mellan oss igen och att det blir han och jag../ försöker hålla is i magen. Varför var jsg tvungen att förstöra det som var bra :(

Idag kom inte ens lönen... chefen glömde att skriva på.. usch vilken skit period....

Nä dags att träna bort sorgen..

Åh låt det bli bra...

Kram

88 GP:

skriven

Tack så mycket för de spontata spådomarna, alltid roligt att läsa även fast det inte berör en själv :) vilken fantastisk gåva du har...


Es, jag förstår inte riktigt varför L är som han är? Ena stunden kan han vara hur omöjlig som helst för att därefter vara nästan snäll när han träffar mig på gatan. I fredags skällde jag ut honom för hans osmakliga skämt och utifrån min uppfattning så tyckte han inte alls om det....


Kram

89 Ghostwriter (Behöver Hjälp) :

skriven

Jag är i ett skede där jag behöver skaffa nytt jobb och det går bra men det finns ett avstånd. Då försöker jag lösa avståndet, men det är otroligt svårt med bostad fast att man redan har någon. Så då måste jag vara finurlig och säga att jag bor närmare för att få jobbet, för jag känner ändå att jag är eftertraktad på något vis.


Men, det riktiga problemet. Jag är livrädd att jobba igen, för varje gång har det alltid varit något problem. Chefer som varit dumma i huvudet eller varit snuskiga, arbetsuppgifterna har varit för lite och jag har alltid haft strul med tiderna. Min sjukdom, mina rädslor att misslyckas gör att jag misslyckas. Du sa en gång att jag borde acceptera mig själv mer, att jag är en sån som kommer sent o det fick mig att må bättre med mindre press - men om jag ska jobba för andra så blir det inte snyggt att komma sent.

Jag började göra ursäkter och fick ångest då jag inte ljuger överlag och tyckt att jag varit patetisk men ibland har sanningen varit för mycket o därav ursäkter. Sedan har jag berättat sanningen men då har jag gett för mycket av mig själv istället o det är omöjligt att få förståelse.


Jag har SÅ mycket att ge men jag KAN INTE visa det i ett arbete - bara i början innan jag tabbar mig o blir sen. Jag hoppas du kan se hur mycket jag försökt förändra mig i sömn osv, men det hjälps inte stabilt utan kommer och går.


Jag behöver jobba för pengar och för att vara den kvinna jag är, men jag är så rädd för jag vet att jag mår skit när jag väl jobbar, och blir den där jobbiga jäkeln som kommer sent, skäms, ber om ursäkt, kommer sent igen och liksom är hur nära perfekt som möjligt - bara de att det där stora MEN gör att jag blir rädd för att jobba.




Hoppas du orkar läsa och att du kan stötta mig lite.. du kanske ser vad jag ska göra för att inte göra om samma cirkel vid nästa jobb,,,,





KRAM

Svar: Du behöver extra stöd i samband med jobbstart.. försök att få en samtalskontakt. Man jobbar ju alla på lika villkor vad det gäller att passa tider och dyka upp när man ska.. är man själv sen får ju någon annan som regel jobba mer och det är inte kul. Jag vet ju att du kan men som sagt, lite stöd kan du behöva.. kram :)
Esmaralda

90 Fyskam:

skriven

Ja det är jag med man och älskare och det är pinsamt när så många önskar sig kärlek och jag har två. Typ. Du har rätt i det du säger. Jag behöver skapa mitt eget liv och så ska det bli. Omgående. Tack för detta, nu känns jag att jag är redo att ta steget mot ett eget liv. Kram och tack

Svar: Och jag vet att du klarar det. Din tid är nu. Kram :)
Esmaralda

91 Ghostwriter:

skriven

Tack för svar! Det tåls att tänka på,


Kram :)

92 zaralie:

skriven

Heeej!
De va jättelänge sen ja va inne o kollade här.
Ja skulle behöva din hjälp nu...
Om ja vill betala för att fråga för ja vill verkligen ha svar, hur gör jag då?

Svar: Vill du ha information om en personlig seans så mailar du mig på: [email protected] och jag mailar info tillbaka till dig
Esmaralda

93 Helena Ir:

skriven

Anna K ..jag kan inte låta bli när du skriver så om köttbiten framför dig..Börja käka!! Du är skön tjejen..hoppas det händer något snart :)

Kram

94 A:

skriven

Hej Es

Har jag något meddelande från min guide?
kram

95 CR:

skriven

Så kul att läsa om dina spådomar. Tyvärr passade ingen av dom in på mig. Har väntat så länge...på kärleken.
Hoppas han dyker upp snart :)
Funderar lite på en kille som jobbade i min lägenhet förra veckan,han var trevlig iallafall..
Får du någon känsla när det gäller honom?
Puss till MG
Kram :)

Svar: Han är en bra kille men det verkar som om han tänker på någon annan.. kram
Esmaralda

96 Boudica:

skriven

Oj, jag hoppas du inte tog det som kritik!
Dina spådomar är ju guld värda ;)
Han kan ju även ha läst meddelandet idag på morgonen.

Es det är stressig tid för oss båda, men finns chansen fortfarande att det kan bli något tillfälligt mellan oss, hoppas innerligt att jag inte tappat greppet om den goda chansen!

KRAM!

Svar: Nejdå ingen fara.. jag vet ju att det kan bli så ibland :) Ja chansen finns fortfarande men ju mer tiden går desto mer minskar den.. kram :)
Esmaralda

97 Fanny:

skriven

Fy sjutton så bra du är! 😀

Kommer Albin höra av sig till mig igen? Tänker han på mig?

Svar: Han hör av sig men något seriöst mellan er ser jag inte.. kram :)
Esmaralda

98 Alie:

skriven

Jag bara älskar dom här spontan seanserna, även om jag själv inte är nämnd glädjs jag med er som är..💫🌟

Det kändes som min vän på andra sidan var med och stöttade idag 🙏
Kram

Svar: ja, den känslan är så rätt.. kram :)
Esmaralda

99 Orolig:

skriven

Hej Esmaralda.
Nu har han inte svarat på ett tag...
Har han tappat intresset?
Kram

100 Caroline:

skriven

Ååh sånna inlägg är spännande. Tyvärr var det inget som träffa rätt hos mig denna gång 😉

Känner du något kring mig? Är otroligt rörigt kring mycket just nu. Livet händer verkligen detta år.

101 AnnaK:

skriven

Helena Ir.... Haha.....kanske tar mig en tugga iaf om modet infinner sig 😋😂

Kram på dig 😊


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: