Vinnaren är......

Att  välja en vinnare var ju omöjligt så jag lottade !
 
Alla hade lika stor chans.
 
Och vinnaren blev:
 
MARITA !
 
Grattis till dig... och  maila mig din postadress  och din vinst går iväg idag!
 
 
 
 
1 Skorpan:

skriven

Grattis Marita!
Kram Skorpan

2 Helena Ir:

skriven

Grattis Marita till den fina julklappen :)
Jag är säker på att den kommer så rätt!!
Kram :)

3 Smulan..:

skriven

Grattis

4 Kusin :

skriven

Grattis till dig❤️

5 Dunegull:

skriven

Stort Grattis =)

6 Sessan:

skriven

Grattis Marita!

eller God Jul i förskott :)

och tack Es.

7 Alie:

skriven

Stort Grattis Marita 💫 nu blev jag avis...( kan man väl få bli på en sådan fin julklapp 😉)
Kram 🌟

8 Michaela:

skriven

Grattis Marita!
Kram!

9 Linnean 🌸:

skriven

Grattis, Marita! 🎈
Rätt val av vinnare! Din syster kommar säkert att bli jätteglad. 💖
Kram.../Linnean 🌸

10 Hoppet:

skriven

Grattis Marita hoppas allt ordnrar sig för din syster kram:)

11 Mikael:

skriven

Grattis :)

Kram
Mikael

12 Jeanette:

skriven

Grattis till vinsten. Kram

13 HS:

skriven

Grattis Marita med syster till den fantastiska julklappen!

14 Marita:

skriven

Oj så glad jag blev och så överraskad. Jag satt på jobb när jag läste och blev tvungen att berätta för alla. Tack snälla snälla ni som gratulerat mig till vinsten. Kramar från Marita

15 Browallia:

skriven

Grattis Marita! :)

16 Agnes:

skriven

Grattis!

Trevlig dag! =)

17 Helen:

skriven

Varm grattiskram till dig Marita


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: