DATORHAVERI !!

 
Blogg.se verkar ha kommit tillrätta  med sina problem och vad händer då ?
 
Jo.. min dator pajar... datorhaveri och jag har ägnat förmiddagen åt att köra runt för att hitta en bra och snabb datordoktor.
 
På ett ställe sa man att  det skulle  ta 4-8 veckor.. VECKOR... innan den var lagad men så for jag till Båstad och här ska det bara röra sig om dagar.
 
Detta betyder att jag inte kan besvara frågor och att jag kommer vara frånvarande här på bloggen fram tills datorn är fixad !
 
Med lite tur är jag igång som vanligt igen i morgon men dröjer det.. ja då vet ni varför !
 
Ta hand om er.... kram o kärlek
1 Skorpan:

skriven

Ja jäkla teknik, kan inte annat säga. Hoppas det reder sig..
Kram Skorpan

2 vonne:

skriven

Hej hoppas det fixar sig för dig.

3 Smulan:

skriven

Neej vad tråkigt. Hoppas det löser sig snabbt.

4 Rädd:

skriven

Hej E!

Vilken dag, blev så glad att jag får chansen på jobbet. Och så ikväll så började jag blöda igen. Är så rädd att förlora barnet. Då betyder ju jobbet inget i jämförelse. Är så trött på att varje gång jag blir glad så kommer ett bakslag. Ser du om det kommer vara tufft eller lättar allt?

Kram och kärlek.


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: