Gå runt och ring på !!

Halloweentips för vuxna!
Klä dig i finstassen, ta med ett tomt vinglas (ett stort ett) och gå runt i grannskapet och ring på.

När folk öppnar dörren, sträcker du fram glaset och säger: "Hallooo,vin”!!!!

 

 
1 Alie:

skriven

Ha ha ha ha 😆😂🤣 den var ju bara bäst!!!! 🎃
Kram

2 Skorpan:

skriven

:D ja det var ju ett bra tios. Fast här skulle nig folk undra om man blivit ännu mer galen ;).

Städat lite o känpat som en galning med att få på bäddmadrassens tyg på skumgummit, 180 bred. Svor nog ett par gånger o är svettig som bara den.. Herregud vilket jobb, hoppas jag slipper göra detta i framtiden. Borde åka o proviantera o det är väl bara att åka iväg, fastän jag hellre skulle gå till skogs ;). Mat borde å fås på bordet. Ja jaa..
Kram Skorpan

3 Undris?:

skriven

Hahaha den var bra:) Fast jag dricker inte något vin då,så det får fylla på den med godis eller pengar:))

Ser du möjligen om min framtida man är ljus eller mörkhårig med gröna ögon:)?
kram

4 Mikael:

skriven

Haha!!

Den var grymt bra, jag ska inte ta dig på orden, jag skulle bli vääääääldigt onykter då de skulle bjuda stort :)

Kram
Mikael

Svar: :)
Esmaralda

5 Helena Ir:

skriven

Låter berusande roligt..:)

6 M:

skriven

Hihihi rolig den:)

Hur kommer jag möta min nästa kille?
kram

7 💕 Zoey 💕:

skriven

Hejsan goa Es!
Hahahaha den var bra! 😂😂😂

Jag undrar en sak. Läste ett inlägg här på bloggen där du hade spått att en tjej skulle få tre barn, dock fick hon missfall på det tredje och de fick mig att tänka lite ... Vet att du har sagt att två barn kommer tätt och sedan blir de en sladdis strax efter 40 för mig. Får säga att jag längtar hur mycket som helst och hoppas att dom snart är i mitt liv men jag vet med mig själv också att jag har lite mer att jobba på innan dom kommer in i mitt liv. Men till själva frågan; så undrar jag om alla mina tre barn kommer överleva? Kommer jag få se dom växa upp? Vad ser du? Hoppas det iaf 🙏 och att inte något sådant hemskt kommer drabba mig. Hoppas på svar! Kram Zoey 💕

8 💕 Zoey 💕:

skriven

Hejsan goa Es!
Hahahaha den var bra! 😂😂😂

Jag undrar en sak. Läste ett inlägg här på bloggen där du hade spått att en tjej skulle få tre barn, dock fick hon missfall på det tredje och de fick mig att tänka lite ... Vet att du har sagt att två barn kommer tätt och sedan blir de en sladdis strax efter 40 för mig. Får säga att jag längtar hur mycket som helst och hoppas att dom snart är i mitt liv men jag vet med mig själv också att jag har lite mer att jobba på innan dom kommer in i mitt liv. Men till själva frågan; så undrar jag om alla mina tre barn kommer överleva? Kommer jag få se dom växa upp? Vad ser du? Hoppas det iaf 🙏 och att inte något sådant hemskt kommer drabba mig. Hoppas på svar! Kram Zoey 💕

9 N:

skriven

Hej Esmaralda.
Smart ide😊 vet inte om jag vågar men beror lite på vilket område man bor på då.

Känns verkligen som jag skulle behöva förändring nu. Känns som om jag är påväg i ett riktigt dystert hål, och jag måste hålla i mig för att inte svepas ner. Känns som om det fortfarande kan dröja innan jag får till förändring i mitt liv, kanske det är meningen att jag ska ha det riktigt dystert nu?

Har planer på att börja plugga efter årsskiftet. Hoppas, hoppas jag kommer in.

Ser du om jag möter kärleken under tiden jag studerar?
Ser du om förändring dröjer för mig?
Kram

10 Agnes:

skriven

Kul för de som dricker vin, antar jag...

Här är det inte ett skit kul...inget alls. Sitter med mina prylar o fattar inte varför folk inte vill köpa. Packar det jag har i kartonger...har enormt mycket saker o trots att kartongberget växer mot väggen, så syns det inte alls i lägenheten att det blir mindre prylar.

Tänker inte skänka ett skit mer till välgörenhet...med tanke på hur mycket jag skänkt redan, så blir det tippen i värsta fall...men blotta tanken på att släpa ut alla prylar för att köra till tippen är på gränsen till spya.

Hur kommer det sig att folk gärna betalar för skit på välgörenhetsställen, men är helt ointressanta av att köpa på annons?

Är ju med på Mötesplatsen, o det är bra för min del...får verkligen avsmak för män, så det är positivt. De som hör av sig, påpekar hur dum, ful o äcklig jag är. Tack för det,männen på MP!
Om det nu inte är män i mina söners ålder som frankt undrar om jag är knullbar fortfarande, trots min ålder.

Nä, jag är inte knullbar längre, jag är ju för fan 57 o med en fot i graven...vem vill knulla ett begynnande dökött, liksom?

Är så förbannat trött på i princip allt, o har frågat yngste sonen om vad syftet är att jag fortfarande finns kvar här...jag fyller ju för fan ingen som helst funktion här längre..mer än att vara just ett jävla dökött som inte har den goda viljan att försvinna för att ge plats åt de som nu är så mycket bättre, snyggare, yngre o mer gångbara i det här samhället än vad nu jag har.

Ser mig i spegeln o ser en snygg, välhållen, klok o glad kvinna som kroppsligt är i bra mycket bättre skick än för 20 år sedan...men omgivningen anser det motsatta...så varför alls gå ut.

Nu är jag tvungen att leva upp till ngt som jag inte är...en jävligt positiv kvinna som verkligen älskar sitt liv...men för min del så kunde gärna den här jorden bli ett svart hål i universum...det går fort, o sedan så kommer det inte att finnas ett enda jävla något kvar...tänk tanken...tomt o definitivt en nystart för både atomer o DNA!

Men som den idiot folk nu tycker jag är, så får jag fortsätta mitt spel för publiken...bita ihop o ta på mig masken..ut på stan o kvittra med ett jävla byfåneleende på läpparna...
"Ooooohhh jaaaa det är SÅ underbart att leva...oohh GUUUD så snygg du är, hur bär du dig åt...och TITTA där hur underbart solen sprider sina skira strålar över oss, visst är det uNDERBART att känna den här KRISPIGA luften när man är ute i vår FANTASTISKA natur...vi är VERKLIGEN välsignade med vårt underbara liv, eller hur, allra finaste älskligaste härligaste, du!!!!"

Typ...

Over and out...kram!






Svar: Det kan inte bara vara jag som ser en vacker, vältränad kvinna med fantastisk utstrålning... jag tror dock att din aura kan skrämma bort en del ... kram :)
Esmaralda

11 Temperamentsfull blondin:

skriven

😂😂😂👍👍

Här spottades nästan kvällsteet ut! Kram på dig!!


12 Rebecka:

skriven

Jag saknar och tänker ofta på en gammal kollega. Vad är det som gör denne så speciell? Är det ensidigt? Vad tycker denne om mig och hur kommer vår relation att se ut framgent? Hoppas på svar, kanske kan det göra mig klokare :)


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: