I en annan del av huset....

 
 
Dottern och jag i spabadet igårkväll.. med bubbel i glasen... hur mysigt som helst !
 
 
 
 
 
Samtidigt i en annan  del av huset  delar Ellisen sin godipåse med Mannabonne Glenn !!
 
 
Det blev citronkräm med lakritschips till dessert
och så en hambakad chokladkaka... jag hade gjort mig till lite extra ju...
 
 
 
 
 Det blev en sen kväll... som det blir när man pratar och skrattar och flamsar lite !!
 
I morse var klockan på vår sida.....efter frukost och en balja kaffe  vi tog en rejäl promenad  längs havet och sedan avslutade vi med lunch på Linnea och Basilika  i Ängelholm !
 
 
 
Ellisen  plockar på sig från lunchbuffen och mest blev det nudlar & kyckling för hennes del.
 
Nu har dotter och dotterdotter åkt hem till sitt i Lund ... jag for till Maxi för jag behövde en speciell foundation... och de hade plockat fram  julgrejorna.... heja tomten....så då var jag tvungen att botanisera lite.
 
Nu ska jag dammsuga & fixa... sen blir det en lat kväll i TV soffan !
 
kram & kärlek
 
 
 
 
1 Skorpan:

skriven

Mys på högsta nivå o mor o dotter liknar varandra mycket där de sitter i plurret :).

Skulle åka iväg o handla men det sköts upp pga en timmes samtal med min kompis. Nåja, inge brått här inte, ja förutom en mage som kanske borde få mat ;). Ser du mig Es bli kvitt mitt sockerberoende? Det är svårt.. O så gott ;). Vad ska jag dränka mina sorger i då jag inte får sätta tänderna i en chokladkaka då??
Kram Skorpan

2 Misan:

skriven

Hej es,
Jag undrar om du kan se om det finns någon på andra sidan som vill säga mig något?

Kram

3 Helena Ir:

skriven

Fina ni är tillsammans ..
Ha en fortsatt skön söndag

Kram

4 Kulla:

skriven

Vilken myshelg ni har haft tillsammans, livskvalité 👍👌🌟.
Undrar om jag har något spännande att se framemot, under nov/dec🤪💕? Kram

5 AnnaK:

skriven

Snart kväll och måndag imorgon! Ångest över mitt klanteri i fredags. Bör jag förklara mig och har han ens sett det? Sååå jobbigt 😬 Tur han är lättsam iaf. Sorry for the tjat!

Kram 😊

6 Helena Ir:

skriven

Funderar på om jag håller på att genomgå ett uppvaknande..ett kreativt,andligt och även på det personliga..det skulle kunna vara så!

Kram :)

7 GoodVibrations:

skriven

Finns möjligheten att jag och han får ett barn?

8 Anna.L:

skriven

Hej! Det ser så mysigt ut!
Vad tycker min släkting A om mig? Hon tog väl inte illa upp, när jag var frågvis gällande vart vi ska fira jul i år. Blir spännande oavsett vad! Stor kram!

9 Jennifer:

skriven

Hej fina du! Hur stor chans är det att jag får träffa Sahara hottisen igen? Ser du en ny resa hit för mig? Kram

10 J:

skriven

Hej kan jag vara lugn angående min son ?❤
Kram

11 Virrhönan:

skriven

Åh vilken myshelg ni haft, härligt besök och myspys. Så skönt att bara ta dagen som den kommer och koppla av. En ny foundation, då blir du ännu vackrare nu då😜
Dom senaste dagarna har varit helt galna här, allt har släppt med snyggingen och han har verkligen släppt loss och idag blev det ett möte, nu får vi se...jag vet att varningsklockorna klingar men det blir fler möten...vi är nog båda inne på att det är nåt tillfälligt men vi dras som magneter till varann. Känner han mer nu?
Önskar dej en lugn och fridfull söndagkväll💕

12 Ma:

skriven

Hej Esmaralda.
Det där såg ju inte helt fel ut! Tok mysigt ju!!!

Es, finns en ganska söt kille på mitt träningsställe. Han jobbar där. Stora bruna ögon. Verkar lite försiktig... Har han lagt märke till mig? Ser du någon chans att han gör några ” movies” framåt för att lägga in en stöt?
Kram

13 HuldaMaräng:

skriven

Hej!
Mysigt med familjekväll!! Kära hjärtanes så lika ni är, du och din dotter! Men det har du väl hört förut... :)
Jag undrar, när man ger healing till sitt husdjur, räcker det att lägga händerna på och tänka att hon ska må bra?
Kram

14 Jennifer:

skriven

Godmorgon fina Esmaralda! Ja det är härligt då man hittar en riktigt superbra serie att följa som man sugs in i. Sådär att ”bara ett avsnitt till...” och sen ”nå, bara ännu ett!”😀

Men då man sett sista avsnittet får man nästan lite panik, HUR ska man hitta en lika bra serie att följa?

Jag kollade på Netflix dokumentären Making a Murderer för 3 år sedan då den kom ut, och tyckte den var spännande att följa. Då första säsongen var slut var jag ganska säker på att Steven Avery inte var så oskyldig som han påstod.

Nu har jag sett den andra säsongen (jag vill genast se den tredje men den finns ju inte!!!) och är helt säker på att han är oskyldig. Blir helt märkligt berörd, tycker det känns skrämmande hur oskyldiga människor kan dömas sådär och sitta inspärrade halva sina liv.

Undrar om det finns en happy ending till detta. Vore grymt om det inte finns.

Finaste Es, kan inte sluta le då jag tänker på min Sahara-hunk, ser du hur stor chans det är att vi möts igen? Ser du mig göra en ny resa hit? Kan han ge mig det jag drömmer om? Kram

Svar: ja eller hur ! Samma panik varje gång en bra serie är slut ! Ska ni ses igen måste du fatta det beslutet.. chansen finns.. kram :)
Esmaralda


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: