Krångel & elände....

 

Blogg.se krånglar....  och det är omöjligt att besvara era frågor.

De jobbar på det och jag kikar in här med  jämna mellanrum ... och jag hoppas att

felet snart  ska vara åtgärdat !

Sicket  mög !!

 

Kram & kärlek

                          

1 Mörker:

skriven

Hej!

Ser du fortfarande att jag kommer ut arbetslivet igen?? jag är på vippen att ge upp det ser verkligen mörkt ut.

Kram

Svar: Ge inte upp, vad du gör !! Styrkekram
Esmaralda

2 Skorpan:

skriven

Ja åtminstone tar dom tiden på sig ;).
Lycka till..
Kram Skorpan

3 Browallia:

skriven

Det är frustrerande när tekniken inte fungerar. Själv har jag lyckats klicka på nåt så jag inte längre kan titta på Dplay. Det är bara den sidan som inte fungerar, som tur är jobbar sonen med hemsidor så han ska försöka hjälpa mig över telefon ikväll.

För någon vecka sedan så frågade jag dig om min väninnas akuta bostadssituation. Du svarade att det skulle lösa sig från ett oväntat håll. Du fick som ofta rätt, bara ett par dagar efter kom hjälpen mycket riktigt från ett oväntat håll och har nu löst sig. Min väninna har alltid varit skeptisk till spådomar men är nu inte längre lika skeptisk :D

Stor kram


Svar: Ja det är gruvligt när man råkar komma åt något som förstör.. det händer mej då och då också :( Vad roligt att det löste sig för väninnan.. kram :)
Esmaralda

4 MuminM:

skriven

Hej Esmaralda.
Tråkig med allt krångel minst sagt!! Hoppas det återgärdar sig.
Hur troligt ser det ut att det dröjer över hela detta år och nästa år innan innan något riktigt seriöst sker inom kärlek? Eller känns det som om något bör ske i år eller under nästa år?
Kram

5 Uppgiven:

skriven

Hallå Es!

Vad ska jag ta mig till?? orkar, vill inte gå arbetslös längre. Något måste hända.

Kram

6 Ester:

skriven

Hej Ez!
Är det ”rätt” jobb jag har varit på intervju för?
Kram

Svar: Både ja och nej, får du det så går det fint men du söker dig vidare.. kram
Esmaralda

7 Skrållann:

skriven

Hej!
Tråkigt med ”teknikkrångel”, sånt tar på humöret;)
Jag går fortfarande i nattlinne och försöker kurera min förkylning. Tror jag ska skicka in en jobbansökan som samordnare. Har ju iof gjort det tidigare och inte fått en sådan tjänst. Hur stor ser chansen ut att jag har en möjlighet denna gång jag söker?

Kram❤️

Svar: Du har runt 40-45 % chans till en sådan tjänst... kram
Esmaralda

8 Mimid:

skriven

Hej!

Har jag någon chans att få jobb som ledsagare eller personlig assistent??

Kram

Svar: Ja det har du.. en god chans.. kram
Esmaralda

9 Skorpan:

skriven

Blev så glad idag då jag fick svar av bokföraren om 50-årsdagen är ledig eller inte o yill detta hennes kommentar, om att jag ser mycket yngre ut ;D. Det här lever jag på resten av året, månaden, veckan, dagen ;). Så lite det behövs att bli glad för..
Kram Skorpan

10 Helena Ir:

skriven

Jädrans tråkigt!
Åker till kliniken..varit på yoga innan.

Kämpar med mig själv..

Vet inte om du såg att filmen Mamma Mia 2 var så bra! Musiken ..se den,om du har möjlighet!

Kram😊

Svar: Den står på want-to-do listan :) Kram
Esmaralda

11 A:

skriven

Hej Es

Blir jag ensam länge till?
kram

12 Undris:

skriven

Hej Es

Hur ser min nästa kärlek ut?kram


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: