Bättre än julafton.....

 
Tack snälla I för den fina blomman som nu pryder  och lyser upp vårt matbord !
 
Det är så roligt i de möten med människor jag gör här  varje dag - och att få träffa  en hel del av er i bloggfamiljen  irl... är värt så mycket.
 
Och de som trodde att jag inte fanns på riktigt - får tänka om.
I början var jag lite hemlig, med tanke på familjen & barnen.....  men det har jag ju
slultat med och börjat publicera foton och allt möjligt.
 
Och nu när jag får den stora äran att träffa somliga av er in person, så att säga, så kan härmed myten att Esmaralda är en man i 25 års  åldern, avlivas !!
 
 
 
Tack  fina  A - för varsin fantastisk goddiebag & Nettan hälsar också och tackar !
Det var nästan  bättre än julafton !
Jag blir så rörd.
 
Nu passar jag på att önska er alla en fin kväll.
 
Jag och Nettan har kvällen ledig och tanken är att vi ska ge oss iväg från stugan och hitta ett trevligt ställe där vi kan dinera !!
 
Kram & Kärlek
 
 
1 Solstjärnan :

skriven

Hej 😊

Intressant att det förut funnits tankar om att du inte finns och att du ev vore en man..

Era besökare skämmer nog bort er..😊
Men visst är det trevligt med något smått och gott ..

Så ikväll ska ni ut på äventyr!
God mat i gott sällskap 😊

Ha det så bra!

Kram Solstjärnan ⭐

Svar: Ja, vi är så bortskämda så, av alla goa människor :) Kram
Esmaralda

2 Michaela:

skriven

Haha! Vem sjutton har trott att du är en man! Önskar jag också fick träffa dig men svårt att komma ifrån i vardagen :/ Fina presenter! Det är du värd! Ha en jätte mysig kväll i regnet. Kram

Svar: Jodå, jag har fått ett och annat mail om att jag inte är den jag utger mig för att vara.. men nu är det ett tag sedan :) Ha du också en fortsatt go kväll.. kram :)
Esmaralda

3 Vi:

skriven

Hej Esmaralda.
Haha har aldrig tänkt dig som en man faktiskt... så trevligt med din blogg.

En fråga, kommer den relationen att fortsätta som du ser det?
Kram

4 f:

skriven

bråkar med a-kassan och f-kassan har blivit återbetalnings skyldig till a-kassan finns det möjlighet att få pengarna ifrån f-kassan?

Svar: Chansen ser tyvärr inte ut att vara stor.. kram
Esmaralda

5 kvinnan:

skriven

hur stor är chansen att vi flyttar utomlands?

6 Mig:

skriven

Hej Esmaralda.
Går så segt i kursen i engelska, ser det ut som om detta är rätt väg att gå? Kommer jag att klara det?
Kram

Svar: Ja du klarar det men du måste fokusera och gå in för det om det ska lyckas.. kapaciteten har du.. kram
Esmaralda

7 Bumble bee:

skriven

Hejsan Es!
Frågar lite för min kusin T:s räkning, kommer hon få sitt andra barn inom två år? Kram 🐝

8 Vitlilja:

skriven

Är som att jag märker av nåt intresse men vet inte om jag bara inbillar mig, tycker hon att jag är attraktiv/intressant?

Svar: Ja, det finns ett intresse som KAN växa sig starkare.. osäkert hur det blir.. kram
Esmaralda

9 Musen:

skriven

Hej Esmaralda.
Är mötet dags snart inom kärlek? Eller dröjer det fortfarande innan jag har relation?
Är jag på hemmaplan eller på resande fot?
Kram

Svar: Jag ser inte när men det BÖR inte dröja så länge.. kram :)
Esmaralda

10 Kluven:

skriven

Hej Ez!

Tack för ditt svar!
Det hjälper på traven. OM jag hör av mig till honom, blir isf troligtvis genom sms, kommer han svara på det?
Känns som att jag behöver få ett svar för att kunna få ett avslut...

Kram!

11 Rädd:

skriven

Hej E!

Jag mår så grymt dåligt. Fattar inte hur jag ska klara att vänta längre. Ser du om jag får svar snart?

Kram och kärlek.

12 Resa:

skriven

Hej Es

Ser du mig göra en resa till Las Vegas eller flytta dit?
kram

13 Eveline:

skriven

Hej Es, kommer jag och R hålla länge? Känns som vår relation blir starkare. Känns ju rätt. Du sa att det skulle vara bra i en period, vad sker sedan? Vad ser du? År? Månader?

Mvh Eveline

14 Mr mr:

skriven

Du hade rätt att vi hittade och köpte ett fritidshus. Men jag drabbades av lite ångest att vi lät oss övertalas att inte göra besiktning. Nu är det redan påskrivet och vi får tillträde snart. Tänker göra besiktning när det går för att lugna mig. Men ser du om det kommer vara några stora negativa överraskningar?
Tack


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: