En ledig eftermiddag....

 Idag  har vi haft vår enda lediga eftermiddag.. och det firade vi med lunch på Bullandö marina...Wallenbergare av havets frukter.. så gott !!
 
Sen for vi till Gustafsberg och tänkte gå på porslinsmuseum men se, det var stängt.. på obestämd tid.
Suck
 
 
Vi stärkte oss med en kopp fika och tog nya tag....
 
 
Och nu blev det konstmuseum....
 
 
Den här oldschool bandspelaren för 60.000 kronor.. kan det vara nåt ?
 
 
 
 
 
Lite stillsamt undrar jag om nån blir sugen på en mördarsnigel i keramik för nån tusenlapp ?
 
Det var en mysig utsällning... och sen for vi till  ett fik och stoppade i oss varsin jättebulle !
Usch och  fy.. inte bra med allt detta socker men å andra sidan..., det VAR ju faktiskt vår enda lediga eftermiddag
 
Vi for till shoppingcentrat o jag hittade en tröja till sambon som snart fyller år  och  en påse hundgodis till MG.. han kommer bli så glad !!
 
 
 
Sen for vi hemåt och nu är Nettan parat och redo för  att ta emot era TRE FRÅGOR FÖR HUNDRA KRONOR...   swisha 100 kr och ring sedan mellan kl 18-20.. på 070 6661570 
 
Kram o massa kärlek från oss
1 Muminma:

skriven

Hej Esmaralda.
Vad trevligt att få se lite bilder helt klart.

Har ställt denna fråga förut men inte fått svar, kanske det inte går att se...
Ser du möjligtvis om jag är på
Resande fot eller på hemmaplan när mötet med en potentiell partner blir?
Om det någonsin blir, har nästan tappat hoppet om partner för mig, men vill så
Gärna.
Kram

2 Ml:

skriven

Hej Esmaralda
Du har sagt att jag ska bry mig om mig själv och det gör jag faktiskt...

Men jag undrar ändå, verkar inte helt självklart ibland.

Är det henne han kommer att fortsätta med framöver? Pågår deras relation fortfarande och är det så det kommer att vara framåt?
Kram

3 Michaela:

skriven

Ni är värda både ledig tid och en JÄTTE bulle😊 Hoppas ni gillar Sthlm.

Jag har nyss sprungit 7 km igen. Man blir lite skruvad som fd elitidrottare😃 Sen köpt hårband för att stå ut. Måtte jag få långt hår igen. Satans jobbigt att spara!

Ha en mysig kväll!

4 Skorpan:

skriven

Mysigt..
O vi är o shoppar o snart kommer mamsen. Tycker mannen om att shoppa förresten? Näe ;).
Kram Skorpan

5 Alie:

skriven

Härligt att följa er och fina bilder...
Mördarsnigel i keramik för en tusenlapp, nej tack!! 😂

Min kollega sa upp sig idag, och jag förstår henne, fast så tråkigt. Jag har själv funderat då man inte känner sig uppskattad och mer o mer jobb läggs på en, ser det ut som annat jobb väntar på mig?
Kram :)

6 Katt:

skriven

Hej Esmaralda.
Har jag träffat mim bestående partner inom två år? Eller kan åren bli längre?
Kram

7 Tjej:

skriven

Hej Esmaralda.
Oh herregud så fint där hade inte varit fel och sitta och ta en fika.

Esmaralda, helt ärligt, Ser det ut som om jag kommer att leva själv och som singel närmaste tiden eller en större del av mitt liv nu framåt?
Kram

8 Skrållann:

skriven

Hej!
Vilken härlig eftermiddag;) Jag har jobbat ensam idag (med hjälp av min systerdotter) och inte hunnit äta eller knappt dricka. Svischade iväg pengar till Nettan och på vägen hem lite stressad i bilen svarade hon och jag blev så nervös och gjorde bort mig fullkomligt med mina ”konkreta” frågor😩 Lär nog dröja innan jag vågar ställa några nya frågor🙈

Kram❤️

9 F:

skriven

Hej Esmeralda undrar om du ser något nytt på väg in i mitt liv?

10 Angela:

skriven

Hej Es

Ser du något speciellt roligt som jag kommer vara med
om snart?
kram

11 Soffslumrare:

skriven

Vilken kanondag! God mat, goa vänner och lite museum o shopping på det 🌟👌

Slinker in med en sen fråga om inte ni oxå sitter o småslumrar i soffan. Ser du månne om det kan bli ett till möte mellan mig o den mörke. Kram :)

12 Rädd:

skriven

Hej E!

Ser du hur jag kan gå till väga för att få ett jobb jag trivs bättre med? För jag antar att jag inte fått jobbet jag sökt?

Kram och kärlek.


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: