Jag är så blessed....

 
Tack snälla  goa K för så läckert vin !! Jag tror att vi öppnar en  flaska när kvällen kommer och gottar oss lite.. det är ju i alla fall lördag !!
 
💓
 
 
Vi fick varsin spännande ask...  med tanke på att vi reser såpass mycket.....
 
 
.....med den sötaste ängel och skogens ljung... nu har vi gott beskydd på våra resor
 
 
Och en butelj bubbel !
Tack finsaste K får dessa fantastiska gåvor !!
 
Jag känner mig sååååå blessed ska ni veta !!
 
Kram & massa kärlek och ha en riktigt fin lördagskväll nu
 
 
 
 
 
1 Kicki 🌞:

skriven

Meen vart kommer alla gåvor i från, är det från de som bokat och besöker er ❤?

Vilken galet bra vecka det har varit. Allt, ja precis allt har verkligen varit med mig och fallit på plats! Jag tackar andra sidan allt vad jag förmår ❤!

Svar: Ja från våra besökare.. det är alldeles fantastiskt ! Kram :)
Esmaralda

2 Nurse:

skriven

Hej! Tror du jag kommer att klara högskoleprovet och komma in på högskolan? Jag vill verkligen så mycket men har usla betyg från gymnasiet.

Svar: Kanske du behöver läsa upp något ämne och blir det så då ska du göra det.. du BEHÖVER gå vidare och du har kapacitet för detta.. kram
Esmaralda

3 We:

skriven

Hej Esmaralda.
Åh grattis till er det är ni så värda!

Ser du mig i ett fast förhållande snart?
Till sommaren har jag en fast relation då? En partner?
Kram

4 EPM :

skriven

Detsamma!
Det är lördag så då unnar vi oss 😊❤️

Många igår trodde att jag och min vän P igår var på date... såg de nåt som jag inte märkte?

Förbereder mig mentalt på skitstormen som kan komma iom att J får besked att jag polisanmält honom. Å andra sidan så backar jag inte. Det är nog nu

Kram och skål🥂

5 Kulla:

skriven

Och allt är ni så värda finaste Ni och ni får dessa gåvor av💕.. njut av 🍷🍷👍👌.
Kan det bli någon flirt ikväll?!? Kram och njut av 🍷.

Svar: Ja du kan tro vi njuter och yes, en liten flirt kan det bli.. kram
Esmaralda

6 A:

skriven

Så fina presenter du fått Es:)

Undrar om du ser en flytt komma för mig?
kram

7 Skorpan:

skriven

Ja varför skulle ni inte få presenter :), goa människor som ni är.

Funderar kring healingen, tror du barnet skulle vara mottaglig för de? O jag då? Inte den lättaste att ”heala” ;).

Trevlig kväll i godsakernas tecken, här fortsätter vi med förberedelserna..
Kram Skorpan

Svar: Jag kan ingenting lova men healing kan BARA göra gott och rätt och aldrig fel.. även om den skulle funka bara halvvägs så kan den ha något bra att ge... kram :)
Esmaralda

8 Mamma mu:

skriven

Så smaskigt och snällt 👏😍
Klart ni ska ta några klunkar ikväll! Hos mig blir det också vin och en ost- och charkbricka på det. Heaven! Nu saknas det bara någon att grovhångla med till filmen. Finns det potential till något sådant snart, vad ska jag spana efter?

Hoppas ni får en go kväll.
Kram!

9 Lilly:

skriven

Hej Es

Hur möter jag min nästa kärlek och hur ser han ut?
kram

10 Lilla blå:

skriven

Hur ska ni två hantera det här med presentfria dagar efter detta? 😜

Och då var man introducerad till det här med Tinder.. Riktigt roligt! Tror du det kan bli något kul napp snart?

Gotta er ordentligt med vinet nu!! Stor kram.

Svar: ja det vete 17 hur vi ska kunna landa i verkligheten efter allt detta fina :) Ja, jag tror nog att du kan få napp men var lite kräsen... lyssna på dig själv.. kram :)
Esmaralda

11 N:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser det ut som om jag kommer att dejta många fler innan jag träffar rätt?
Kram

12 Zuzeee:

skriven

Hej EMS

Har jag blivit blockerad av killen jag träffade helgen i början på månaden som jag pratat med i 2 veckor?

Kram

13 Skorpan:

skriven

Tack Es!
Kram Skorpan

14 Mashol:

skriven

Hej Esmaralda, Kommer det bli bra deal om jag stänger kontrakten med R.

15 Fia:

skriven

Hej Es

Hur blir resten av året?
kram

16 Michaela:

skriven

Hoppas ni har en mysig kväll! Gillade flaskan med rosa etiketter :) Kram

Svar: Ja, hur fin som helst :) kram
Esmaralda

17 I wonder:

skriven

Hello

Idag är en sån dag. Önskar jag var del av tvåsamheten än ensamheten.
Ser du möjligtvis detaljer om han som komma skall...?

Kram till dig o nettan

T


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: