Lördagsgodis....

 
 
Tack snälla J  för den här överraskningen... nu blir det lördagsgodis ! 💓
 
Kram & kärlek 
1 <3:

skriven

Härligt med vuxen- lördagsgodis. Själv sitter jag och dricker ett glas gula änkan 🍾blir lite fine dining ikväll och mys.
Kände mig lite som Hanna Arlöw idag när jag gick i demonstrationståg mot rasistiska/ nazistiska partier.
Tror du det kommer gå bra att lämna bort min lilla skrutt när vi åker bort på kryssningen ? Kommer E L vara en bra hundvakt. Håller tummarna att hans lilla ben håller ihop.
Kram

Svar: Härligt och ja, jag tror att E L blir bra hundvakt.. kram :)
Esmaralda

2 Sus:

skriven

Hej
Gott....
Kul med överraskning ....
Funderar på varför han hänger kvar med mig...
När han planerar sitt liv utan mig?
Live sus

Svar: Det är tryggt och säkert.. så ta hand om dig själv och finn dig inte i för mycket.. då dalar självkänslan.. kram :)
Esmaralda

3 Jennifer:

skriven

Tack för svar. Kan inte låta bli att undra varför livet måste jävlas just nu så mycket och min hand bråkar just då jag behöver den som mest. Är det bara Murphys jävla
lag eller finns det nån djupare mening med att jag tvingas avstå från nya jobbet för att handen är åt helvete?

Svar: Meningen kan faktiskt vara de praktiska problem jag ser kan och kommer att uppstå om du väljer just detta utlandsjobb.. kram
Esmaralda

4 Luna:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser du om det finns chans till något seriöst med honom?
Kram

5 MoonShade:

skriven

Det där ser gott ut!
Hur går den där grabbens tankar om mig?

6 Mus:

skriven

Hej Esmaralda.
Om jag vill ha fler barn ser du om det blir med en tillfällig relation isåfall?
Kram

7 Skorpan:

skriven

Mums :). Snälla besökare ni har.


Här blir det lakrits o tortilla chips, vilken kombo :D. Imte för mycket bara, viktkurvan har gått för mycket uppåt, blirsvårt att vända den åt rätt håll.. Dåligt motiverad? Borde kanske hitta nåt nytt att syssla med, boxning? Får se, nån dag vänder det, tror jag..
Ha en mysig kväll!
Kram Skorpan

Svar: Lakrits är bara sååååå gott :) Jag är lite lakritsoman ! Boxning... det är bra det ! Kram :)
Esmaralda

8 Mimis:

skriven

Hej!

Jag satt i köket och hörde något pickande ljud utanför fönstret (Jag bor på fjärde våningen) såg inte ut för persiennen var fördragen. Gick in i vardagsrummet och tittade ut på balkongen och där på räcket satt en grå duva. Den vände sig om och tittade på mig. Fick en känsla av att det kanske var en hälsning från andra sidan. Blir lite orolig har hört att duvor kan varsla om någon närståendes död. Hoppas att det var någon positiv hälsning istället. Vad tror du Esmaralda var det någon hälsning eller bara en tillfällighet att duvan satt där??


Kram

Svar: Nej, duvor varslar inte om död... det här är bara en kär hälsning från en av de dina på andra sidan.. kram :)
Esmaralda

9 Madeleine :

skriven

Hej ez :)

Under sommaren har jag haft problem med min bästa vän. Vi blev lite ovänner i maj uran ens ha något bråk tror mest vi var lite trött på varandra och skolan. Under sommaren skulle vi ha setts men hon har nästan varje gång avbokat men jag vet att hon har haft en jobbig sommar. Nu har skolan börjat och vi umgås igen som vanligt i skolan men hon verkar inte lika entuastisk att umgås med mig som tidigare. Får känslan att hon antigen mår dåligt eller är trött på mig? 

Har frågat henne men hon säger att vår vänskap har blivit bättre och inget har ändrats. 

Jag försöker att umgås med andra och inte göra en sån stor sak av det men på helgerna känner jag mig så ensam och rastlös fast att jag har min dotter och vi gör saker. Vet inte hur jag ska göra för att få bort mina dåliga dagar och ha mer bättre dagar. 

Kram

10 Tingelinge:

skriven

Ser gott ut:)

Blir jag singel länge till?
kram

11 Tisa:

skriven

Det är kaos i mitt huvud... Hur kan man ha så mycket tankar i skallen.

Sen så är det så att jag och 5 vänner bestämde för ca 2½ vecka sedan att vi ska ha en liten fest då det var minst 3 möjligtvis 4 år sen vi sågs alla samtidigt. Vissa umgås jag inte med själv heller.
Det skulle vara så trevligt att ses!

Sen är det så att syrran gjorde en bjudning på samma dag vilket jag fick veta idag.. då vi alla syskon och "barn" ska ses. Vilket skulle vara så trevligt då vi nästan aldrig ses tillsammans eller ibland inte alls.

Först är först eller familj framför vänner. Hur ska jag kunna komma fram till vilket som är rätt svar här?

Svar: Ska du vara korrekt så håller du dig till det som du först tackat ja till... annars väljer du med hjärtat.. kram :)
Esmaralda

12 I wonder:

skriven

Hej
Trevligt ni ser ut att ha det ute på Värmdö!

Ser du ngn stabil kärlek komma min väg innan året är slut?

Svar: Tack vi har det underbart, och nej, jag tror inte det sker under detta året men sedan närmar det sig.. kram
Esmaralda

13 DD:

skriven

Fått kontakt med en kille via nätet ... får du upp ngt jag bör tänka på denna gång?

14 Misstjejen:

skriven

Hej

Undrar om jag kommer få kyssar eller hångla med någon för första gång? Med den kärlek eller något annat

Har det bra

Svar: Jadå, det blir både hångel och kyssar... du ska bara våga.. kram :)
Esmaralda

15 Misstjejen:

skriven

Hej

För mycket tankar som vill ställa fråga om F kvinna så kommer min relationen till henne var bra som vanligt medan finns det intresserad?

Men kommer jag och hon gör en samarbeta av projekt som har gör med låten för nästa år?

Ställa inte för många frågor men det är vad jag tänkt idag...

Ha det bra

16 Mu:

skriven

Nice!

Paret på marken i skogen? Jag går i egna tankar ofta, trampade på och inte förrän jag är väldigt när jag inser jag att tjejen är på väg mot orgasm som hon stönar, hade lätt kunnat passerat förbi och sagt hej som vanligt och inte förrän senare kommit på att de hade ju sex?!, vände om gick lite annan väg, märkte att jag nästan gick förbi utan att tänka på vad de var upp i? :)

Kram
Mikael

17 Undrar:

skriven

Hej Esmaralda.
Kan jag hitta tillbaka till honom?
Kan vi hitta kärleken tillsammans igen?
Kram

18 Signe:

skriven

Hej!
Lite kämpigt på olika sätt nu. Ser du ngn ljusning? Åtgärd inom det närmaste med op?
Hoppas du och Nettan får riktigt fina dagar!
Kram!


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: