NU FINNS DET EN ÅTERBUDSTID !!

Nettan har fått en återbudstid och det är först till kvarn som gäller !!
 
Den 11/9 - alltså på  tisdag
 
Klockan  10.00  finns en ledig tid för SPÅDOM VIA TELEFON
 
 
 
Det är en omfattande spådom under ca en halvtimme så du hinner med att
ställa alla dina frågor.
 
Vill du boka tiden... ring eller skicka SMS till Nettan snarast
 
070 6661570
 
Kram & kärlek
1 Hopp:

skriven

Hej Es

Ser du mig hitta rätt väg och bli lycklig med livet?
kram

2 Skorpan:

skriven

Nån lycklig får en spådom :).
Kram Skorpan

3 Mareli:

skriven

Hej!
Ifall han skulle stanna längre, skulle jag kunna lita på att han inte går bakom ryggen på mig då?
Kram

4 Murken:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser du ett fast förhållande för mig?
Kram

5 Nat:

skriven

Hej Esmaralda.
Hoppas rätt person nyper den!

Esmaralda. Ser jag ut att vara på hemmaplan eller på resande fot till annan stad när mötet med kärleken sker?
Är jag i ett fast förhållande snart?
Kram

6 Esset:

skriven

Glad nyhet för någon av oss dessvärre inte för mig som sitter mitt i ett möte just den tiden... Attans alltså...

Nyfiken på om du ser något kring Alex... Vad han tyckte om mig och om det kan bli något mer möte... Mötet gav mig energi... Känt mig glad och tänkte lite på det idag... Oväntat... Kram 💖

7 Jeanette:

skriven

Hejsan!
Vad kostar det och finns platsen kvar. Kram

8 DD:

skriven

Hej

Är det en risk att fortsätta kontakten med han.. han var ärlig och sa att han håller på separera. Hur ser det ut?

9 F:

skriven

Vad kostar spådomen

10 Misstjejen:

skriven

Hej

Finns det något som jag kan sänka min tankar om henne för orka inte tänkt på henne hela tiden. Skulle jag prata med henne eller är det något fördela?

Jag hoppas på det är inte en upprepa historisk även om har hon varit alltid intresserad att prata med mig.

Hoppas inte att det är något mer än såna.

Jag vill att det ska var mindre för jag ska fokusera på min rollen också.

Ha det bra

11 AnnaK:

skriven

Läste ditt Outlander inlägg! Har läst alla tegelstenar för massa år sen och börjat se serien men är dålig på att ta mig tid för sånt. Gäller även målning, läsning mm. Har nån sjuk spärr i huvet att jag inte kan göra sånt om det inte är tiptop hemma mm och det blir det aldrig så därav inget kul för mig! Sjukt! Vet inte om det är nån sorts tvångstanke. Nåväl....

Skulle verkligen vilja komma till Skottland! Känns som att det kallar samtidigt känns det lite skrämmande. Också det en sjuk tanke 😂

Spännande att se hur valet går men orkar inte sitta uppe! Hoppas på en vettig regering hur det än blir iaf 😊

Kram 😊

12 Ullegull:

skriven

Hej!
Hamnat i en negativ stress-spiral och vet inte hur jag ska ta mig ur den. Högt tryck på jobbet och mitt minne o förmåga att ta tag i saker har senaste halvåret blivit sämre. Nytt jobb eller samla ihop lite jävlar-anamma? Behöver må bättre i jobbsituationen...

Kram!

Svar: Du ha förmåga att samla en hel del jävlar-anamma, så gör det.. kram :)
Esmaralda


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: