Överväldigad....

 
Tack snälla A - som prickade in så rätt med  champagne, lakrits och superfina örhänghen.. precis min smak!
Så himla glad jag blev !!
 
Och jag är ärligt talat så överväldigad av alla presenter... att jag knappt kan prata om annat.
 
 
 
Ser ni så fint.. ett av varje men ändå samma !!
Det här kommer bli ett par absoluta favoriter
 
Ha en fin fortsatt kväll  & stor kram
 
 
 
1 Because you’re worth it:

skriven

Jösses så snygga !!!

Jag förstår att du blir överväldigad. Härligt att du/ni får svart på vitt hur uppskattade ni är i alla fall :-D

Funderar på hur stora chanserna är att han vill ses. Ser du något där?

Go kväll på er. Kramar !!

Svar: Ja, känslan inombords är stor !! Chanserna är runt 30- 40 % kram :)
Esmaralda

2 Milla:

skriven

Trött o deppig, ändå äter jag antidepp. Vet inte om sen hjälper el om det blir bättre. Noll energi o har inget liv just nu. Vill bara sova typ...för att orka jobba heltid...

3 Anna i Skåne:

skriven

Underbara presenter! Grattis!

Är i behov av hjälp hur jag ska hantera min chef, vad är hon ute efter egentligen? Upplever henne som elak emellanåt och att hon ger inlindad kritik.

Jag börjar känna att det går ut över mitt mående.
Tacksam för hjälp!

Ha en härlig kväll!
Kram

Svar: Ta ett samtal med chefen.. kram
Esmaralda

4 Na:

skriven

Hej Esmaralda.
Så otroligt fint!! Jätte häftiga örhängen kan passa fint till mycket festligt.

Es, Möter jag min kärlek via internet? Eller i riktiga livet att han helt plötsligt bara står där?
Kram


Svar: Ja eller hur.. blev direkt kär i örhängena !! Chansen att ni möts irl är 60 % och 40 % via internet.. kram :)
Esmaralda

5 Skorpan:

skriven

O det bara fortsätter ;),
Cavan skulle verkligen sitta fint nu..

Inget intresse av att ordna fest, inte alls... Men vad kan man annat göra? Är man tvungen så är man..

Tack för svaret idag! Jag har alltid gillat cancandsnsrn o musiken o Paris har tydligen varit min stad i flera liv.. Ändå är min franska usel, obefintlig alltså ;), men vem vet, kanske den skulle gå att aktivera.. Nja..

Snart dags att knyta sig så man orkar upp imorgon.
Trevlig kväll!
Kram Skorpan

6 Anna E:

skriven

Ser du om katten som kommit hit har ett hem nånstans eller har den blivit övergiven?

7 Michaela:

skriven

Skitsnygga!! Du är värd alla presenter! Kram

8 Anna i Skåne:

skriven

Tack för svar! Har redan haft samtal med henne två ggr. Första gången bad hon om ursäkt men vände det mot mig. Andra gången hade hon glömt totalt vad hon sagt trots att det var dagen efter händelsen.

Vad mer kan jag göra? Känner hon sig hotad av mig tror du?

9 Fågel:

skriven

Hej Esmaralda.
Tror du han tänker i några seriösa banor om mig?
Kram

10 Karin:

skriven

Hej
Så fina dina presenter är. :-)
Har en fråga.......
I vintras var en bekant med om en bilolycka.
prognosen såg mycket dålig ut. Man trodde inte att ha skule klara sig.
Jag är kanske knäpp eller så men jag försökte föreställa mig att jag var han, kunde tom känna lukten av sjukhus. Förestälde mig att han skulle bli mycket bättre...... det blev han
En vans morbror blev svårt sjuk för ett par veckor sedan.... jag gjorde lika dant. man sa att han var döende och inte skulle klara sig. det gjorde han, men man vet inte hur frisk han kommer att bli.

så spelade det någon roll...... mina tankar?

massa kramar Karin

11 Mee:

skriven

Så fina presenter<3

Ser du mig möta kärleken snart?
kram

12 Signe:

skriven

Hej!

Så härligt! Örhängena var ju makalöst fina.

Trevlig helg!

Kram

13 Agnes:

skriven

Verkligen helt fantastiska örhängen!
Och lakrits! Det ska jag köpa idag, lördag, o ha på jobbet!
Cava däremot var det länge sedan jag drack men jag kanske skulle ta o köpa mig en flaska snart? =)

Kram!

14 Fjäril:

skriven

Hur olika är jag och min sambo?


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: