Så bortskämda...

 
Vi blir så gruvligt bortskämda jag och Nettan !
Tack snälla A för vin och framförallt för vackra handmålade glad & flaska !
En gåva som kommer bestå 💗
 
Kram & kärlek
1 Kristin:

skriven

Så utrolig vakkert.
Jeg forstår godt at dere får gaver.
Dere er veldig snille, begge to :)
Tusen takk for din kommentar tidligere i dag!!
Her i Norge skal alle ha installert AMS strømmålere innen 2019. De som ikke får disse i hus, må betale et avlesningsgebyr på nærmere Kr.3000,- i året. Dette er ikke klokt og selvfølgelig for å presse på.
Jeg har legeattest på at jeg ikke skal ha, men det hjelper lite når man blir ruinert av dette.
Om jeg etter hvert må få en slik måler, vil jeg bli syk av den?
Jeg føler meg veldig kjenslig på stråling, og har kjøpt div. ting i huset for å minimere stråling fra WIFI.
Dette er annen stråling.
Er veldig glad for et svar her, kjære Esmaralda Kram

Svar: Du är känslig.. men faktum är att jag tror inte du kommer bli sjuk av den.. jag ser inga sådana tecken.. kram :)
Esmaralda

2 Skorpan:

skriven

Oj oj så ni blir bortskämda :D, njut o ta emot. Skulle jag göra ;), men ingen skämmer bort mig med presenter, undrar varför ;).

Så synd att mannen inte finns bakom hörnet, skulle hs russt dit direkt ;), men nu lär jag inte behövs springa o det är väl bra för en icke löpare... Lär nog aldrig bli det heller ;).
Nu käk, nån hade fixat pizza..
Kram Skorpan

Svar: Ja, det är alldeles underbart !! Pizza låter gott... kram :)
Esmaralda

3 Fjärilen:

skriven

Det var vakra glas ni fick och gott vin att njuta i dom.
Fråga:
Är min känsla sann om att det börjar spira något mellan oss? Är det bara min fantasi?

Svar: Jag ser att det finns känslor men jag kan inte säga hur det utvecklas... följ med i händelserna så vet du snart.. kram
Esmaralda

4 Michaela:

skriven

Superfina! Någon med konstnärlig talang där och hoppas att vinet smakar :)

Hade ett bra samtal hos psyklogen idag. Hon jobbar mycket med att jag skall känna mit värde även fast jag inte presterar och är "Duktiga Michaela". Känner mig ofta värdelös bland människor som har mer i livet dvs bättre utbildning/jobb. En partner som älskar dom. Något som jag aldrig fått ha mm. Lär mig mycket om mig själv!

Kram!

Svar: Bra,, du är värd att tyckas om och i synnerhet av dig själv... kram :)
Esmaralda

5 Skorpan:

skriven

Det är gott, allra bäst smakar det ju när någon annan kockat ;). Fick så mycket energi av att andra gjort nåt att jag fick en massa disk diskad, som stått o väntat, så jag är nöjd :D.
Kram Skorpan

6 F:

skriven

Har sån huvudvärk sen två dagar tillbaks , hur ser min hälsa ut generellt?


Svar: Jag ser ingen fara kring din hälsa.. kram
Esmaralda

7 F.u:

skriven

Finns det något meddelande eller budskap till mig kram

8 Agnes:

skriven

Åh, så fina!

Kram!

Svar: Ja, jättefina !!
Esmaralda

9 Ma:

skriven

Hej Esmaralda.
Det är ni så värda och jätte fint var det!!

En fråga, får jag fira min 30-års dag som singel nästa år eller hur ser det troligast ut?
Kram

Svar: Du kan vara i början på något nytt men jag är osäker.. kram
Esmaralda

10 EPM :

skriven

Så gött ni har det!

Jag är orolig över att min anmälan kommer att få honom att försöka sabba för mig genom att kontakta folk i min närhet och ljuga eller outa saker om mig.
Kommer min anmälan få honom ställd och inse allvaret eller kommer den trigga honom?
Vill ha beredskap...

Kramar

Svar: En anmälan gör båda delar - det får du vara beredd på... kram :)
Esmaralda

11 Mi:

skriven

Hej Esmaralda.
Till sommaren verkar jag vara i något som handlar om kärlek då?
Eller hur det troligast ser ut till kommande sommar?
Kram

12 N:

skriven

Hej Esmaralda.
Jag studerar och jag kommer att ansöka till utbildning som börjar isåfall efter årsskiftet.
Om jag inte kommer in så måste jag söka nytt jobb eftersom som det ser ut nu kommer jag inte vara kvar på nuvarande.
Ser du om jag kommer in på utbildningen? Eller om det blir ett nytt jobb för mig?
Kram


Svar: Du kommer in men vet inte om det är den här gången eller nästa.. kram
Esmaralda

13 F.u:

skriven



Finns det något meddelande eller budskap till mig kram

14 EPM :

skriven

Hej igen.

Något särskilt som jag ska vara beredd på att han kommer göra för att sabba?

15 Mee:

skriven

Så fina presenter:)

Hur ser det ut för mig i höst?
kram

16 ugglan:

skriven

Hej Esmaralda.
Som det ser ut, kommer den relationen att fortsätta framåt?
kram

17 Fiffi:

skriven

Det är ni så värda, så värda!

Presenter gör mig fortfarande alldeles pirrig :)

Undrar kring min höst, om du ser något särskilt.

Tacksamhetskram
Och hälsa Nettan! 💕

Svar: Ja, jag älskar presenter !! Har alltid gjort :) I höst ska du sätta upp ett mål och se till att du når det... och då kommer fina dörrar att öppna sig.. kram :)
Esmaralda

18 Elisa:

skriven

Hej!
Ser det ut att vara en dålig idé att ingå förhållande med honom, trots att jag vet att min soulmate är en annan? Med tanke på att man måste väl leva under tiden, så länge det inte känns fel tänker jag..
Kram

Svar: Så länge allt känns bra så länge är det bra... lita på din känsla.. kram
Esmaralda

19 Linnean 🌸:

skriven

Tack Es, det känns bra att höra. Man får gå med håven ibland för att få lite tröst 😉
Så fina glas och flaska A har målat! Så mycket fina presenter ni får! Ni får ha det så gott bland rådjur och natur! Kram på er! /Linnean 🌸

Svar: Tack snälla... jag vi blir galet bortskämda här i vår stuga.. kram :)
Esmaralda

20 Mim:

skriven

Hej Esmaralda.
Till sommaren nästa år är jag inne i något vad gällande kärlek då?
Som det troligast ser ut till sommaren?
Kram

21 Skrållann:

skriven

Hej!
Bra att ni blir bortskämda, det är ni värda;) Själv står jag vid spisen och lagar mat. Blev så himla glad över ditt svar tidigare idag samtidigt som det fått mig att fundera en del. Jag har 25 år kvar till pension och borde ju snart komma fram till vad jag ska göra med tiden fram tills dess. Är det unga eller gamla jag ska jobba med tror du eller allmänt inom någon servicebransch?

Kram❤️

22 Kluven:

skriven

Hej Ez! 

Tack för ditt svar! 
Det hjälper på traven. OM jag hör av mig till honom, blir isf troligtvis genom sms, kommer han svara på det? 
Känns som att jag behöver få ett svar för att kunna få ett avslut... 

Kram!

Svar: Kan tänkas han svarar .. men det går inte din väg riktigt.. kram :)
Esmaralda

23 susanneamalia:

skriven

Tack fina Nettan för vägledning ..
jag hoppas att det blev bra med glasen och ni får slåss om karaffen ... nu är det bara att skrida till verket och börja leva drömmen jag kommer att lyckats med att skapa en bättre värld just i detta .. ...
Ringar på vattnet och jag blir inte ensam .. önskar dig er fantastisk kväll <3 skål vill bara tillägga att tallismanen har gjort stora brännmärken i min hand när jag pratade med honom .. han är verkligen verksam och jag ska prata med honom i kväll också tillsammans skapar vi nya vägar som är nyskapande och nydanande .. <3 kramar <3

Svar: Nettan och skickar stor kram och tack.. och vi är så glada för glasen.. karaffen får vi turas om att ha :) Talismanen är stark... och du är mottaglig så ni synkas samman väldigt snabbt och intensivt.... tusen tack o stor kram från oss båda :)
Esmaralda

24 TILL SUSANNEAMALIA:

skriven

Jag såg de vackra glasen du gjort och undrar om man kan beställa glas från dig. Ett dussin ? Tack på förhand. Mvh Corinne T Stewerd.


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: