Man får improvisera.....

 
När ingenting blir som man tänkt sig... ja, då får man  tänka om
Så vi grejade en improvierad liten påskfest igår... på Bialitt... ett  läckert café med
anor från 1600 talet
 
 
Den närmaste familjen med barn & barnbarn... alla utom sonen som hade fotbollsmatch i Lund och massa plugg inför  tre kommande tentor
 
 
Alla barn fick påskägg  och Mannabonne Glenn inkluderat....
 
 
Sen for vi till dottern i skogen... och fick champagnedrinkar....
 
 
Jättegod gryta....
 
 
Saffransris & vitkålssallad...
 
 
Hembakade rullor med fetaost och oliver...
 
 
Gott vin och blå ägg....
 
 
Skål säger maken och mamma till er alla...
 
 
Dotter och svärson hälsar...
 
Och hälsar gör också Ozzy....
 
 
Dottern improviserade en tårta.... ett ägg... med läcker citrongele som äggula och skalet runtom är vit choklad.. herregud vad hon kan få till det...
 
 
Så blev det påsk i alla fall... lite annorlunda än jag tänkt mig men så  bra i alla fall !
 
I dag  blir det till mammografienheten... nervöst och oroligt... men det måste ju göras !!
 
Kram & kärlek
 
1 Susan:

skriven

Håller tår o fingrar för dig idag🥰

Kram

2 Helena Ir:

skriven

Så fint..din dotter är verkligen uppfinningsrik och duktig i det mesta som jag förstått..och hennes matlagningskonst får det att vattnas i munnen. Härligt gäng var ni..kul att få se!

Jag är med dig i tankarna idag!

Stor kram >3

3 Naturvän:

skriven

Godmorgon!
Håller tummarna för dig idag och skickar ljus o kärlek.

Kram från naturvän

4 Solen:

skriven

Kram till dig! Hoppas allt ska gå bra!
Solen ☀️☀️☀️

5 Alex :

skriven

Hej Esmeralda,
Lycka till idag, allt kommer att gå fint! Skickar styrka till dig!

På sistone har jag ångest av att gå till jobbet. Chefen har alla möjliga krav och varierar mycket i humör. Får också ofta synpunkter på mitt arbete av andra kollegor och jag känner att det är slitsamt.
Vill gärna hantera allt bra men det är stressigt. Ser du om det funkar bra framöver eller om jag ska byta?
Sedan var helgen jobbig och med familjen och en situation som jag grubblar vidare på som fått mig att må dåligt och som gör mig ängslig.
Hur hanterar jag allt? Ska jag konfrontera min mamma?

Kan den kursen jag sett vara något för mig?
Tack för hjälp!
Kram

6 Linnean :

skriven

God Morgon!
Vilken fin påskhelg ni fick trots allt!
Bialitt...får minnen från långt tillbaka och några tv-program man tittade på med Lasse Holmqvist, eller kanske någon annan skånig? Har för mig att det dansades i trätofflor och folkdräkter. Det var himla grannt där iaf.
Du har all min medkänsla i dag. Kommer att tänka på dig! Försöka sända lite healing. Det är ingen trevlig känsla när man ska på otäcka provtagningar. Det brukar gå mycket bättre än vad man gått och tänkt innan. Hoppas du får ett snabbt svar sen och att det blir ett bra svar. Nu har jag skådat soluppgången som var underbar och tänker lägga mig en stund till och lyssna på en bok, behöver ju inte vara uppe så här tidigt. Du får en stor kram och jag kommer att tänka jättemycket på dig för jag vet hur det känns. /Linnean 🌸

7 Vilsen:

skriven

Tänker på dig idag. ❤️

8 MollyD:

skriven

Godmorgon E
Vet precis hur di känner det. Hjärtat utanpå kroppen och snurrande tankar. Hoppas att din biopsi visar på en snäll sak.
Vi är många som har gått igenom samma sak så systerskapet är stort.
Oavsett vilket, får man vara tacksam för mammografin som upptäcker i tidiga skeden och vi får bort det oönskade.
Tänker på dig idag.
Kram kram

9 Skorpan:

skriven

Ja det kan bli bra ändå, om än annorlunda än det man hade tänkt sig från början. O vilken bra påskfest ni fick ordnad, på kort tid :). Massor med läckerheter o gott sällskap, o fint vårväder dessutom. Superbra... O idag är vi med dig Es!! Det vet du väl.

Tar mig en distansdag o får väl se om mailen svämmar över. Sover alltid dåligt natten före jobb, ett yecken på att byta jobb, eller hur ;).

Drömde om en lägenhet som var en del av en butik. Ett stort diamantsmycke stod i en monter o det kunde man röra i fritt, vilket jag gjorde, dyrt var det. Jag var helt säker på att smycket skulle stjälas o av vem. Men vet inte hur det gick. Kanske mitt kommande smycke ;), men vill nån stjäla det?

Stort lycka till idag Es!
Hoppas du har någon med dig!
Kram Skorpan

10 Dunegull:

skriven

Stort lycka till idag E!
Hejar på dig!!!!
Kramar

11 EPM :

skriven

Så fint!
Ofta blir det oplanerade bäst, tycker jag❤️
Vilken tårta förresten, wow!👌🏼

Es, jag tror han känner mer än han säger men hans logik bromsar honom. Därför jag undrar om min soulmate och om det är så att vi träffats för tidigt?
Allt annat mellan oss klickar läskigt bra...
Kommer han våga låta känslorna styra mer och mogna in i hur det är?

Idag är du i mina tankar, det kommer gå bra och det måste göras.

Stor kram och kärlek till dig ❤️

12 Jossan :

skriven

God morgon!

Lovet är över och det är dags att börja jobba igen... jag är inte redo 😂

Vilket tufft år men terminen är snart slut och det är så läskigt! Tiden har gått snabbt!

I sommar ska vi åka till Skånes djurpark.. kommer jag ha en kärlek med mig då?

Lycka till idag!

Kram

13 Jeanette:

skriven

Godmorgon!
Vilken trevlig påsk ni fick trots allt☺det kommer att gå bra idag så mycket ljus och kärlek till dig och din familj❤❤❤

14 Fina:

skriven

Hej Es❤️ Finns det en chans att hans känslor för mig utvecklas och fördjupas? Kram

15 Kiara :

skriven

Hej Es!
Lycka till idag! Tänker på dig! ❤

När jag och min M2B flyttar ihop ser du om vi kommer bo i ett villa område eller lite enskilt samt kommer vi ha en stor tomt? Tack i förhand! Kram Kiara ❤

16 Kiara :

skriven

Hej Es!
Lycka till idag! Tänker på dig! ❤

När jag och min M2B flyttar ihop ser du om vi kommer bo i ett villa område eller lite enskilt samt kommer vi ha en stor tomt? Tack i förhand! Kram Kiara ❤

17 Frida:

skriven

Tänker på dig idag. Det blir bra ❤❤

Kramar 💛💜💛

18 Smöla:

skriven

Igår la jag korten på bordet och erkände mina misstag. Jag trodde givetvis han också hade varit med någon annan. Men de erkände han inte. Något du kan se? Hur slutar detta?
Lycka till idag!

19 💕 Zoey 💕:

skriven

God morgon Es!
Förstår om du är nervös och jag hoppas allt kommer gå bra! Ska tänka på dig hela dagen och hålla tummarna!

Har en liten undran ... Jag möter ju N:s ex rätt ofta i en affär och de blir rätt så spänt mellan oss hela tiden. Vet att du har nämnt det tidigare att hon vet vem jag är. Själv tycker jag det är konstigt att L är sur på mig för att jag var kär i hennes ex för 18-20 år sedan, jag menar ju alla har ju ett bagage. Om hon inte är sur på mig för jag VAR kär i hennes ex, varför blir det då så spänt mellan oss? Bråkade dom om mig när de var ihop? För jag har ju inget emot henne menar jag. Kan du se något om detta? Tack i förhand! Styrkekramar Zoey 💕

20 💕 Zoey 💕:

skriven

God morgon Es!
Förstår om du är nervös och jag hoppas allt kommer gå bra! Ska tänka på dig hela dagen och hålla tummarna!

Har en liten undran ... Jag möter ju N:s ex rätt ofta i en affär och de blir rätt så spänt mellan oss hela tiden. Vet att du har nämnt det tidigare att hon vet vem jag är. Själv tycker jag det är konstigt att L är sur på mig för att jag var kär i hennes ex för 18-20 år sedan, jag menar ju alla har ju ett bagage. Om hon inte är sur på mig för jag VAR kär i hennes ex, varför blir det då så spänt mellan oss? Bråkade dom om mig när de var ihop? För jag har ju inget emot henne menar jag. Kan du se något om detta? Tack i förhand! Styrkekramar Zoey 💕

21 Mikael:

skriven

Avbrottet i din planerade resa kommer leda till att du kommer göra saker och vara med om saker som du annars inte skulle ha gjort, vare sig du vill eller inte , man kan ju inte vara på två ställen samtidigt, universum brukar veta vart man ska vara för att det ska bli , mer än en gång har saker som sett mindre bra ut just för tillfället räddat livet på mig långt senare, ibland 15-20 år senare, så senare kan det bli , om jag inte åkt hem tidigare från Italien då hade inte det här hänt osv men det kan ta flera år ibland innan man får ihop pusslet.

Ibland tar universum beslut åt en, det ska man vara tacksam för då det kan underlätta för en väldigt mycket, långt mer än man själv någonsin kan räkna ut.

Kram
Mikael

22 Makaon:

skriven

Hoppas att allt går bra. Tur också att du gick på kontrollen. Förstår inte de som hoppar över mammografi och cytologprov, vi har ju så bra att vi blir kallade till kontroller.

23 Fina:

skriven

Hej Es❤️ Börjar han sakna mig mer om jag inte tar någon kontakt med honom på ett tag? Eller försvinner hans känslor? Kram

24 Livsturisten:

skriven

Jag är med dig i tankarna idag. Jag skulle va så nervös i dina skor att jag krypit ur mitt skinn. Underbart påskfirande ni fick till det! Kramar!

25 Smulan:

skriven

Vilken fin påsk du haft,
Kan inte heala men skickar en massa goda tankar och har bett mina andar om att allt ska gå vägen för dig. Kram och önska att allt ska gå bra och att du snabbt får besked om att allt ser bra ut.

Om du orkar så har jag en liten fråga idag, kommer vi att få sonens medicin justerad?
Hälsningar Smulan

26 Mimis:

skriven

Godmorgon!

Saffranris med vitkål ser väldigt gott ut. Vill gärna ha receptet.

Håller tummarna för att det går bra på mammografin.

Kram

27 W:

skriven

Hur fick hon till de blå äggen?

Det kommer att gå så bra idag med biopsin. Jag har själv gjort det. Oavsett svaret på biopsin ska du försöka att komma ihåg att man fixar det mesta idag vad gäller brösten.

Tänker extra på dig idag 💖

Kram 💕

28 Jas:

skriven

❤❤❤❤❤❤ till dig idag!!🦄
Stor KRAM

29 Skrållann:

skriven

Hej!
Ni ser ut att ha haft det riktigt trevligt och mysigt och ibland blir det ändå bra när det inte blir som man tänkt sig.
Vi har haft en magisk påskhelg både vädermässigt och göromäsdigt. Skulle behövt göra massor nu när jag var ledig men jag prioriterade att inte göra något...så skönt.
Sonen ska snart på konfirmationsresa till Berlin, de behöver vuxna med och jag vill verkligen men sonen vill helst inte🙈 Ser det ändå ut som om han går med på det så jag kommer med på resan?
Stort lycka till idag nu, jag håller alla tummar jag har för att det ska gå bra😍

Kram❤️

30 PiaS:

skriven

Hej Es,

Ser ut som härligt påskfirande 🐣😊.

Hoppas allt går bra på mammografin. Skickar med kärlek ❤️🤗.

Kram PiaS

31 Grethe:

skriven

Åååååh så fin familie du har kjäre Ezmaralda 🙏😊😍💜
Håper av hele mitt hjerte at det går bra idag 🙏🙏🙏🙏🙏🙏💜
Varmende kjärlighets-klemmer fra meg 💖💞💘💚💝💕❤💗💜🙏

32 Jennifer:

skriven

Hej finaste Esmaralda! Det låter som om du haft en härlig och mysig påsk, oftast blir ju de upplevelser man improviserar och kör spontant som blir de roligaste.

Föstår att det känns jobbigt idag med besöket på mammografimottagningen, håller tummarna för att du får ett positivt besked!!!!

Själv kämpar jag vidare med ovissheten om min framtid och sjukskrivning på obestämd tid. Det är nog ovissheten som är den allra värsta. Hela tiden har jag känslan att detta kan inte vara allt, det måste finnas något mer.... det måste finnas något mer än att jag bara går här hemma och ödslar bort min tid och mitt liv. Kommer dessa tankar och funderingar att leda till något större... en idé, en framtidsplan, något bättre? Kommer allt detta att landa i något bra?

Sänder dig kraft och styrka och kärlek!!!!!
Kram,
Jennifer

33 DD:

skriven

Lycka till idag! ♥️

34 Lisa:

skriven

vilken fest, vilket gäng, och TÅRTAN!!!
Idag håller vi alla tummar och tår för VÅRAN kära E, det kommer att bli ett positivt besked, känner det i min mage.

Undrar om det jag snart kommer ett möta kärleken? Eller är det stiltje på den fronten? kram

35 Nat:

skriven

Hej Esmaralda.
Men se där det blev ju hur bra som helst, ett stort kalas med nära och kära.
Herregud vad din dotter är duktig! Tårtan ser väldigt fin och god ut.

Idag är det nervöst... tänker på dig och hoppas det ska gå bra.

En del har jag träffat men det inte blivit något med i slutänden.

Nu har jag börjat träffa en annan det börjar kunna kännas lite bra med. Jag hoppas ju att det kanske är han nu. Tycker att det borde vara dags. Allt är ju ganska nytt i början än.

Han bor inte i min stad men har sin familj här.
Om det blir vi tror du han skulle vara beredd att flytta hit till mig?
Tror du det kan ta den utvecklingen med den här killen att det blir vi på riktigt?
Med samboskap och allt?
Kram

36 Lotta B:

skriven

Jag är med dig i dag Es❤️❤️❤️

37 Tankar :

skriven

Kommer jag nånsin älska någon annan man mer än vad jag älskar han i mina tankar

38 Laila :

skriven

Finaste Esmaralda.
Hoppas du kan finna lite lugn idag även om jag vet att det är svårt. Och även om man inte vill ha något dåligt besked så är det bättre än ovissheten. Nu får du ju inget besked idag men hoppas även att du kan känna tillit tills dess du får veta vad som finns i ditt bröst. Vad det än är så kommer allt att bli bra. Är med dig i tanken idag.
Massor av stärkande och helande kramar 🧡🧡🧡

39 Katten:

skriven

Och DÄR dök det upp något i minnet... något jag trodde att jag hade glömt. Bialitt... visst sändes det ett underhållningsprogram därifrån i televisionens barndom?

Kunde inte låta bli att googla, och visst var det så! Programserien började sändas 1961, då vi 56:or var 5 år gamla. Stämmer bra för det var då vi köpte vår första TV. Lasse Holmqvist var programledare och inledde därmed sin karriär. Det står på Wiki att programmet kritiserades för sin landsbygdsromantik vilket i sin tur skulle ha gynnat centern vid valet -62. Detta ledde till en policy att programserier som ansågs kunna gynna ett politiskt parti inte fick visas i anslutning till en valrörelse.

Jösses, det var en oväntat utvikning såhär på morgonkulan! Undrar hur mycket mer man tror sig ha glömt som ligger och lurar i bakhuvudet.

Nåväl, åter till ordningen! Självklart tittade jag in här för att önska kära Es lycka till idag. Vi är alla med dig, det vet du.

Stor kram

40 <3:

skriven

Ja du har rätt om E personlighet att hon är så och samtidigt vill hon inte känna sig utanför och blev som svartsjuk när jag och M fann varandra som vänner.
Är det lite så att E gärna vill visa att hon är bäst på något sätt ?
Tror du hon har förstått att jag blivit lite less sista tiden ? Är jag viktig för henne som vän ? Ser det ut att bli en trevlig sista april hos henne ?

Hoppas att allt går bra för dig idag Es 💕
Kram

41 Fråga:

skriven

Hej Esmaralda.
Tror du iallafall att det kan dröja några år till mellan dem?
Som tillexempell fem år till?

Lycka till idag🌸
Kram

42 J:

skriven

Hej Es!

Jag undrar om jag och mannen jag känner så mycket för kommer bli ihop, gå in i en fast kärleksrelation tillsammans?

43 Dunegull:

skriven

Finns det möjlighet för mig att hitta mr right i sommar eller det dröjer? Kram

44 Månskenet:

skriven

Kram!

45 Solstjärnan :

skriven

Hej 😊

Håller tummarna att allt går väl idag.
Nu gäller det att hoppas på det bästa.


Kram Solstjärnan ⭐

Svar: Tack :)
Esmaralda

46 Fjäril:

skriven

Lycka till i dag! Undrar om jag hittar något nytt boende , trodde det ett tag men det verkar svårt.

47 CR:

skriven

Tänker på dig idag ❤
Lycka Till ❤

Svar: Tack :)
Esmaralda

48 Orolig:

skriven

Hej Esmaralda.
Finns det risk att jag är själv utan samboskap i år till?

Ser du en flytt här detta året eller nästa året?
Kram

49 Kristin:

skriven

Jeg er med deg i mine tanker, kjære Esmaralda.
Dette vil gå bra.
Styrkekram <3

Svar: Tack snälla :)
Esmaralda

50 ThereseC:

skriven

Hej Es!
Håller tummarna för dig idag ❤️❤️❤️.
Kram och kärlek ❤️
ThereseC ❤️

Svar: Tack :)
Esmaralda

51 Pia1:

skriven

Skönt att få det överstökat idag och så håller vi alla tummar för goda nyheter 💕

52 Miltons Mamma:

skriven

Fina Ozzy 😃 Sonen blev super glad över vinsten för bästa bild på Internationella Pyjamasdagen i november. En cool, skäggig, blå/svart halloween fisk. Det var lyckat hihi 😃

Tänker på dig idag och håller tummar. Positiva tankar 😃❤️🌸

Kjam

Svar: Vad roligt att han gillade sin vinst :) Kram :)
Esmaralda

53 Hjärter dam:

skriven

Stort lycka till idag!
Tänker på dig och sänder goda tankar
Kram ❤️

54 Mirre :

skriven

Lycka till idag Es!❤❤

Är så ledsen efter att han åkt trots att jag inte ens är kär i honom? Men ändå har jag känslor.
Vad kan jag göra, kommer jag att må bättre? ☀
Kram

Svar: Ja det kommer du absolut att göra... kram :)
Esmaralda

55 Mercan :

skriven

Hej Esmaralda 🤗 😘 ❤️ om jag shöper idag fem stycken triss från 30 kr kommer det att bli nogåt 😢 tre klöver 😌

56 *:

skriven

Hej

Ååå vad massa gött :)

Så jädra skönt nu att vi är på banan igen, har pratat och jag har satt ner foten på ett bra sätt tror jag. För det är annorlunda och känns bra nu. Hejja kärleken !!! <3

Ser du hur det blir på jobbfronten? Söker nytt jobb men inte fått någon träff ännu. Trivs inte där jag är nu...dålig lön och taskig styrning.

Kram
*

Svar: Nya jobbet kommer och det känns inte så långt borta.. kram :)
Esmaralda

57 Shirin:

skriven

Hej bästa Es!
Har precis läst ikapp i bloggen och hoppas att allt är bra med dig! Jag är med dig i tankarna idag🙏🏻

Undrar om du får till dig något om mitt kärleksliv?? Finns det något att hålla utkik för eller något jag kan göra?
I alla mina seans (från 2011) har du sett att det finns en soulmate där ute för mig. Även andra har sett att jag kommer träffa den rätta... men mmitt kärleksliv står verkligen ”still”, ingenting. Sker något under det närmaste/i år?

58 Cecilia:

skriven

Styrkekramar!

59 Dalkulla :

skriven

Hoppas verkligen att du till slut får ett besked som får dig att säga, tack gode gud att det inte var något farligt. Det önskar jag Dig verkligen.

Kram!

60 EPM :

skriven

Hoppas du är ok...
Låt känslorna komma, det finns inga dåliga känslor- de har alla en funktion.

Ser du nåt om P och mig, är min känsla rätt?
Om det är så, vad ska jag göra för att han ska våga känna..?

Kram

Svar: Han verkar inte vara riktigt där än... kram :)
Esmaralda

61 Browallia:

skriven

Vilken härlig påsk du fick trots att det inte blev som du tänkt dig. Idag är jag med dig i tanken och håller mina båda tummar hårt.
Stor varm björnkram

Svar: Tack & kram :)
Esmaralda

62 Michaela:

skriven

Så fint det blev trots allt och din dotter är verkligen duktig!

Tänker på dig och skickar massa styrka!❤ Kram!

Svar: Ja hon är himla kreativ... kram :)
Esmaralda

63 Olivia:

skriven

Många varma tankar till dig.
Kram

Svar: Tack :)
Esmaralda

64 Anki:

skriven

Sänder healing och kärlek från ett soligt pernu 💕

Här packas man in i lera och får massage och så ligger man i bubbelpoolen
Lycka till idag

Stor kram anki

Svar: Åh vad härligt det låter... bara njut... kram :)
Esmaralda

65 Mandarin:

skriven

Hej Esmaralda, vilken härlig påskfest! Jag har fått ett jobberbjudande verkar det som :) kom lite oväntat vid ett möte på promenaden igår! Tror du att det blir bra för mig? Ska jag tacka ja? Tvekar lite eftersom jag arbetat där tidigare och det slutade inte så bra... tänker alltid på hälsan först! Behöver dock ett jobb lite snabbt nu så jag har en del funderingar. Tack på förhand!

66 Cara:

skriven

Tänker på dig idag Es!

Svar: Tack :)
Esmaralda

67 GP:

skriven

Vad mysigt ni ser ut att ha haft det. Hoppas allt går väl för dig på undersökningen, tänker på dig!


Es, ser du om jag kommer komma in i mitt arbete? Känner att jag har mycket kvar att lära mig och jag får lite prestationsångest. Sen är min anställning inte så lång, utan ett vikariat på 4.5 månader. Vet inte riktigt vad jag vill efteråt. Tänker ju på det för det ligger ju ändå ganska nära i framtiden...

Kram

68 Skorpan:

skriven

Hej, hur gick det idag?
Kram Skorpan

Svar: Jag berättar allt på bloggen i morgon.... inte ok men kunde varit värre.. kram :)
Esmaralda

69 Alie:

skriven

Oj oj oj så fantastiskt trevlig det ser ut, och mysigt när man är många som träffas, så skulle jag oxå vilja ha det..
Idag tänker jag extra mycket på dig, Esmaralda 🙏💕💫 det kommer gå bra och jag är med o skänker healing den 25:e att ALLT kommer gå vägen för dig...
Varma kramar ☀️❤️

Svar: Tack snälla :)
Esmaralda

70 Alexandra:

skriven


Kram Es, världen behöver dig.

Svar: Och den behöver dig också :) kram :)
Esmaralda

71 Kiara:

skriven

Kära Es!
När jag och min M2B flyttar ihop ser du om vi kommer bo i ett villa område eller lite enskilt samt kommer vi ha en stor tomt? Tack i förhand! Kram Kiara ❤

72 Kiara:

skriven

Kära Es!
När jag och min M2B flyttar ihop ser du om vi kommer bo i ett villa område eller lite enskilt samt kommer vi ha en stor tomt? Tack i förhand! Kram Kiara ❤

73 💕 Zoey 💕:

skriven

Hej fin Es!
Har en liten undran ... Jag möter ju N:s ex rätt ofta i en affär och de blir rätt så spänt mellan oss hela tiden. Vet att du har nämnt det tidigare att hon vet vem jag är. Själv tycker jag det är konstigt att L är sur på mig för att jag var kär i hennes ex för 18-20 år sedan, jag menar ju alla har ju ett bagage. Om hon inte är sur på mig för jag VAR kär i hennes ex, varför blir det då så spänt mellan oss? Bråkade dom om mig när de var ihop? För jag har ju inget emot henne menar jag. Kan du se något om detta? Tack i förhand! Styrkekramar Zoey 💕

74 💕 Zoey 💕:

skriven

Hej fin Es!
Har en liten undran ... Jag möter ju N:s ex rätt ofta i en affär och de blir rätt så spänt mellan oss hela tiden. Vet att du har nämnt det tidigare att hon vet vem jag är. Själv tycker jag det är konstigt att L är sur på mig för att jag var kär i hennes ex för 18-20 år sedan, jag menar ju alla har ju ett bagage. Om hon inte är sur på mig för jag VAR kär i hennes ex, varför blir det då så spänt mellan oss? Bråkade dom om mig när de var ihop? För jag har ju inget emot henne menar jag. Kan du se något om detta? Tack i förhand! Styrkekramar Zoey 💕

75 Misstjejen:

skriven

Hej

Mår inte så bra men varför dom lyssna inte på mig om min trauma av förut tid. Försöka ju att få lösa det.

Ha det bra

76 Agnes:

skriven

Stor kram till dig o din familj i dag!

Varma tankar om positivt besked för er!

Kram!

Svar: Tack snälla - kram :)
Esmaralda

77 Anna.L:

skriven

Åh vad mysigt det verka! Härligt med ett riktigt påskfirande.
Kram

78 Majvor:

skriven

Är med dig i tankarna. Majvor

Svar: Tack :)
Esmaralda

79 AnnaK:

skriven

Vilket fint firande ni hade 😊 Härligt att sitta ute i solen!

Känner nu med våren att husdrömmarna kommer. Måtte det inte bli många somrar till i lägenhet.

En liten dum fråga på det hela.....Uppskattades mina kläder idag innan jag gick? De noterades iaf 😂

Hoppas allt gick bra idag❣️

Kram 🤗

Svar: Ja de noterades och uppskattades.. kram :)
Esmaralda

80 Jen. :

skriven

Håller tummarna för dig. ❤️

Kan jag lita på honom? Får lite konstiga vibbar ibland.

81 Kiara:

skriven

Kära Es!
Gick de bra idag? Har tänkt så på dig. ❤

När jag och min M2B flyttar ihop ser du om vi kommer bo i ett villa område eller lite enskilt samt kommer vi ha en stor tomt? Tack i förhand! Kram Kiara ❤

Svar: I morgon berättar jag..... det blir villa för.. kanske inte direkt men det kommer.. kram :)
Esmaralda

82 AnnaK:

skriven

Tack! Kul.....då är det någon som tycker jag är lite het iaf 👌🏻

Kram igen 🤗

83 Helena Ir:

skriven

Har du fikat idag? Såg en Napoleonbakelse i samband med healingen idag..konstigt blir det ibland..

Hoppas att det gått bra för dig idag..

Kram :)

Svar: Det blev bara en tonfiskmacka men visst sneglade jag på bakelserna.. kram :)
Esmaralda

84 Annis:

skriven

Kram till dig ❤️

85 <3:

skriven

Ja du har rätt om E personlighet att hon är så och samtidigt vill hon inte känna sig utanför och blev som svartsjuk när jag och M fann varandra som vänner.
Är det lite så att E gärna vill visa att hon är bäst på något sätt ?
Tror du hon har förstått att jag blivit lite less sista tiden ? Är jag viktig för henne som vän ? Ser det ut att bli en trevlig sista april hos henne ?

Hoppas att allt går bra för dig idag Es 💕
Kram

86 Ma:

skriven

Hej Esmaralda.

Hoppas det har gått bra för dig idag vår kära Es<3

Jag undrar mannen jag dejtar om det blir vi, skulle han vara beredd att flytta hit till staden jag bor?
Sen undrar jag om det blir något mellan oss kommet han att ta ”papparollen” till min son? Eller ta ansvar i relationen även för ”mitt” barn?
Är han sådan som person eller skulle bli?
Känns det positivt med utveckling mellan oss?
Kram

87 💕 Zoey 💕:

skriven

Hejsan Es!
Har tänkt på dig hela dagen. Hur gick det?

Har en liten undran ... Jag möter ju N:s ex rätt ofta i en affär och de blir rätt så spänt mellan oss hela tiden. Vet att du har nämnt det tidigare att hon vet vem jag är. Själv tycker jag det är konstigt att L är sur på mig för att jag var kär i hennes ex för 18-20 år sedan, jag menar ju alla har ju ett bagage. Om hon inte är sur på mig för jag VAR kär i hennes ex, varför blir det då så spänt mellan oss? Bråkade dom om mig när de var ihop? För jag har ju inget emot henne menar jag. Kan du se något om detta? Tack i förhand! Styrkekramar Zoey 💕

88 Ia:

skriven

Hej
Läser nu om påsken och skickar en styrkekram

Kram

Svar: Tack o kram tillbaka :)
Esmaralda

89 en_mormor:):

skriven

Har varit iväg på påskresa, men har nu läst ikapp..
Tänker på dig o skickar healing!

STOOR KRAAAM <3

Svar: Tack snälla :)
Esmaralda

90 Mee:

skriven

Hej Esmaralda.
Den här bra killen på alla vis som fanns i mitt liv för en tid sedan och vi träffades bara men sen drog jag mig ur.

Kan du se om han kommer göra slut med sin tjej? Ser det ut som det kommer finnas chans att vi börjar träffa varandra igen och få något seriöst?
Kram

91 Ledsen:

skriven

Hej Esmaralda.

Känns det som om något bra är påväg att hända i mitt liv nu?

Vill också bli sambo, vara i en familj... flytta..

Verkar det som om någon är påväg in i mitt liv det blir detta med? I sommar eller det här året?
Kram

92 Rose:

skriven

Kram

93 Sofia:

skriven

Kära Es!

Vilken fin tårta din dotter bakade!!! 😍😍Hittade hon receptet på nätet?

Jag har en lite fråga som gäller ett jobb. Jag har sökt ett jobb i malmö och jag skulle vilja veta om jag kommer att få det. Jag behöver komma ifrån min nuvarande arbetsplats. Det känns inte längre bra att jobba där!

Kram
Sofia

Svar: Nej, hon hittar på själv :) Jobbet du sökt har du 75 % chans att få.. kram
Esmaralda

94 J:

skriven

Hej Es!

Jag undrar om jag och mannen jag känner så mycket för kommer bli ihop, kommer vi gå in i en fast kärleksrelation tillsammans?

Svar: Om det blir så - då blir det snart.. möjligheten minskar ju mer tiden går.. kram
Esmaralda

95 Fina:

skriven

Es❤️❤️❤️

Finns chansen att hans känslor för mig fördjupas? Kram

96 Äpple:

skriven

Hej Esmaralda.

Tror du han saknar mig ibland kärlekskänslor?

Jag undrar faktiskt om han någon gång kommer känna igen att han vill satsa på mig, tror du det?
Kram

97 I smyg:

skriven

Hej Esmaralda.

Har faktiskt lagt lite märke till en man här i stan.
Känner honom inte alls.
Första gången gick han utanför mitt jobbfönster. Det såg ut som om han sneglade in och log lite mot mig.
Idag när jag cyklade till jobbet så såg jag honom igen. Tror han går och äter lunch med kollegor...

Hmm är detta någon mening eller bara en tillfällighet?
Har han lagt något speciellt märke till mig tror du? Kan det bli mer?
Kram

98 Undra:

skriven

Hej Esmaralda.
Bygger han någonting med henne?
Kan det hålla flera år mellan dem?
Som 5 år framåt eller mer?
Kram

Svar: Osäkert men det kan bli så.. kram
Esmaralda

99 Mercan :

skriven

Söta Esmaralda 🤗 😘 ❤️ Jag önskar dig hälsa och lycka med din familje 🤗😘❤️😊

Svar: Tack & kram :)
Esmaralda

100 Tingeling :

skriven

Kanske du uppdaterar i morgon eller senare hur det gick idag. Om du vill. Men hoppas det blev positivt besked.

Här har jag kommit till ännu en insikt. Kommer jag inte in på utbildningen så tänker jag börja på nåt annat jobb. Tror det skulle gå vägen. Ska fråga min chef om han kan ge mig tjänstledigt oavsett studier eller annat jobb. Vi är övertaliga på mitt jobb så borde inte vara ett problem. Men visst kommer jag in på utbildningen... mer än 50 procents chans? Jag vill så gärna. Har redan målat upp en bild av det...

Kram!

Svar: I morgon kommer uppdatering. Ja mer än 50 % att du kommer in och gör du inte det.. så blir det senare.. jag ser dig studera-. kram
Esmaralda

101 Mam:

skriven

Hej Esmaralda.
Ser du något om detta?

Jag undrar mannen jag dejtar om det blir vi, skulle han vara beredd att flytta hit till staden jag bor?
Sen undrar jag om det blir något mellan oss kommet han att ta ”papparollen” till min son? Eller ta ansvar i relationen även för ”mitt” barn?
Är han sådan som person eller skulle bli?
Känns det positivt med utveckling mellan oss?
Kram

102 Contici:

skriven

Vilket fint kalas!!

Önskat dig alla varma tankar idag, och ett stort lycka till!

Kram♥️

103 Ia:

skriven

Hej
Läser nu om påsken och skickar en styrkekram

Kram

104 Merja :

skriven

Hoppas ledigheten varit skön i påsk och helt fantastiskt väder har de ju varit också.

Undrar om du kan se om jag får nån form av förlängning på mitt nuvarande jobb som jag haft nu i ca 1 år och 6 månader? Älskar verkligen det jobbet.

Kram och ha en fortsatt trevlig kväll.

Merja Svensson


-*-.-*-.-*-.((¯`♥´¯)).`*.¸.*´✿¸.•*¨`*•..¸.-*-.-*-

Kommentera /ställ fråga här: